-
Αν το αμαξι το θες περισοτερο για να κανεις χρηση στο παλαιο εθνικο δικτιο φορτωμενος με πολλα ατομα και πραγματα,θα σου προτεινα να παρεις κατι διαφορετικο απο το Α4 1.6.Αν αντιθετα κανεις χρηση για ταξιδια σε εθνικες οδους και εκσωτερικο η στην πολη με γκαραζ δικο σου τοτε το Α4...........
Επειδη ειμαι κατοχος τοσο Α4 1.6 οσο και το Α4 2.0 θα εκφερω τη γνωμη οτι το 1.6 ειναι παρεξηγημενο,ενταξει δεν ειναι και πυραυλος αλλα επειδη εχει 1 2 3 πολυ κοντες δεν εχει προβλημα σε ανηφορες και οταν βαζεις το Αρκουδισιον.Oμως θα βαρεθεις να ανεβαζεις απο φαναρι σε φαναρι και σε προσπερασματα 'τραχτερ' στο παλιο διχτιο απο 50/70 χιλιομετρα
Παντως τα Α4 εχουν ενα μικροπροβλημα με τα φρενα που τριζουν σε συνθηκες πολης και τα κουμπια ξεφτιζουν παρα μα παρα πολυ ευκολα κατα τα αλλα δεν αντιμετωπισα ποτε κανενα προβλημα σε κανενα απο τα 2...
Οσον αφορα το 6 δεν 8α το αγοραζα μονο και μονο γιατι η Mazda ειναι μια μικρη εταιρια και συνηθως η αντιπροσωπειες της δεν εχουν μεγαλο στοκ ανταλακτικων και στο μακρινο μελων δε θα τα βρισκεις και τοσο ευκολα ιδιως τα φωτιστικα σωματα και οτι αλλο δεν ειναι ιδιο με της μαμας Ford
Αντι 6 εγω θα προτιμουσα Mondeo -
Mα είναι δυνατόν να συζητάμε ακόμα για το Α4 ένα αυτοκίνητο 1400 κιλών με 102 άλογα? Εδώ το Α3 ενός φίλου που οδήγησα με τον ίδιο κινητήρα και το θεώρησα πολύ αργό. Φανταστείτε λοιπόν το Α4 καλοκαίρι με κλιματισμό 3-4 άτομα σε ανηφορικό δρόμο. Ίσως χειάζεται και σπρώξιμο. Το Α4 1.6 είναι μια λύση συμβιβασμού για χώρες όπως η Ελλάδα. Είπαμε λοιπόν: αν δε προσπερνάς σχεδόν ποτέ και δε σε ενδιαφέρουν οι επιδόσεις, αν θες το αυτοκίνητο για να προβάλεσαι στους γείτονες, αν σου αρέσει να το πηγαίνεις για σέρβις και να σου πιάνουν άγρια το κ.λο, αν δε σε ενδιαφέρει η μικρή και ουσιαστικά ανύπαρκτη εγγύηση (αφού δε σε καλύπτουν πολλές φορές ανάλογα με τη ζημιά) τότε πάρε Α4 διαφορετικά πάρε το 6
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
στο θέμα τώρα, το Α4 δεν είναι πιο ποιοτικό, ούτε πιο αξιόπιστο από το μάζντα. Πιο πολυτελές, ίσως. Το μακράν πού το είδες? Από πού το συμπέρανες?
-To A4 είναι **σαφώς **πιο ποιοτικό από το 6αρι,
όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής και τα επίπεδα συναρμογής.
-Το Α4 είναι **σαφώς **πιο πολυτελές από το 6άρι.
-Το Α4 **σαφώς και δεν είναι **πιο αξιόπιστο από το 6άρι
Για τον φιλο που ανοιξε το τοπικ, να πώ οτι την Παρασκευη και το Σαββατο ημουν σε διαδικασια τεστ-drive μιας και το εταιρικο Avensis συντομα θα παρει δρομο με κατι μεγαλύτερο και πιο σύγχρονο. Προσπάθησα να δω 3-4 αυτοκινητα που ειναι στη λιστα μου και μαλιστα προσπαθώντας να τα αποσυνδέσω από το 2λιτρο Mazda 6 που ειχα για περιπου εναμισυ χρόνο
Προφανως οδήγησα και το καινούργιο Α4 και η γνώμη μου ειναι ως εξης
- Το Α4 ειναι σαφώς πιο πολυτελές από το 6
- Το Α4 είναι σαφώς πιο αργό από το 6
- Το Α4 φαινεται πιο μούρικο από το 6 (ισως περισσοτερο επιβλητικό, αλλα εμενα μου αρεσει καλυτερα το σφηνοειδές σχήμα του 6αριού) Βεβαια αυτό ειναι υποκειμενικό
- Το Α4 δεν υπερτερεί σημαντικά σε χώρους από το 6άρι
- Το Α4 ειναι αισθητά ακριβότερο
Επι της ουσίας, θα ημουν ευτυχής να το έπαιρνα εαν ειχε 15-20 αλογα παραπάνω ή ακομα καλύτερα σε μια εκδοση 1.8 η 2.0 Στα 1600κυβ νομιζω οτι ειναι αργο και η αδυναμια του κινητήρα του μπορεί υπό συνθήκες να δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα στον μελλοντικο του ιδιοκτήτη
Απο κει και περα περι ορέξεως.....
-
Ο χρήστης harryv έγραψε:
A4 από μένα. Καμμία σχέση υλικών και πρεστίζ.
Αρκεί να δεις τις ταπετσαρίες και το ταμπλώ του 6 και θα καταλάβεις.
Λες κι έχουν ξεμείνει από το βομβαρδισμό της Χιροσίμα.
Και μη μου πει κανένας ότι αυτά δε μετράνε. Γιατί κάθε μέρα αυτό θα βλέπεις μπροστά σου και γύρω σου.Κάποιο λάθος κανεις ... Σου μιλαω εκ πείρας
-
Ο χρήστης prometheas έγραψε:
A4 από μένα. Καμμία σχέση υλικών και πρεστίζ.
Αρκεί να δεις τις ταπετσαρίες και το ταμπλώ του 6 και θα καταλάβεις.
Λες κι έχουν ξεμείνει από το βομβαρδισμό της Χιροσίμα.
Και μη μου πει κανένας ότι αυτά δε μετράνε. Γιατί κάθε μέρα αυτό θα βλέπεις μπροστά σου και γύρω σου.Και το καλοκαιρι, οταν θα εισαι μεσα στο Α4 και θα θέλεις να κινηθείς αξιοπρεπώς ή να κανεις μια γρήγορη προσπέραση με κλιματισμο ανοικτο και 2-3 ατομα μέσα, θα λές
'Εμπρός λοιπόν ποιοτικο μου ταμπλώ!!!!!' (γιατι από μοτέρ...)
Φίλε μου Προμηθέα, καταλαβαίνω ότι πρέπει να υπερασπιστείς την επιλογή σου. Ομως μιλάς σε κάποιον που έψαξε την κατηγορία για πάνω από 1 χρόνο πριν αποφασίσει και δεν αποφάσισε ούτε υπέρ Α4, ούτε υπέρ 6. Οι φωτογραφίες που έχει βάλει ο manosk δεν είναι το standard εσωτερικό του 6, αλλά μια αρκετά ακριβή έκδοση (3000 +) με δερμάτινα θερμαινόμενα καθίσματα, το Bose ηχοσύστημα κ.α . Τουλάχιστον μπορείς να παραδεχθείς αυτό.
Οσο για το προσπέρασμα, μη τρελλαίνεσαι. Ας πούμε ότι το 6 είναι 1-2 δεύτερα πιο γρήγορο από το Α4 (δε κοίταξα αναλυτικά). Ε και ? Δε προσπερνάω στην επόμενη ευκαιρία ? Και μη μου πεις ότι όλη τη μέρα το μόνο που θα κάνω είναι να προσπερνάω στο όριο. Αν το κάνεις εσύ καλώς διάλεξες.
-
Ο χρήστης harryv έγραψε:
Φίλε μου Προμηθέα, καταλαβαίνω ότι πρέπει να υπερασπιστείς την επιλογή σου. Ομως μιλάς σε κάποιον που έψαξε την κατηγορία για πάνω από 1 χρόνο πριν αποφασίσει και δεν αποφάσισε ούτε υπέρ Α4, ούτε υπέρ 6. Οι φωτογραφίες που έχει βάλει ο manosk δεν είναι το standard εσωτερικό του 6, αλλά μια αρκετά ακριβή έκδοση (3000 +) με δερμάτινα θερμαινόμενα καθίσματα, το Bose ηχοσύστημα κ.α . Τουλάχιστον μπορείς να παραδεχθείς αυτό.
Οσο για το προσπέρασμα, μη τρελλαίνεσαι. Ας πούμε ότι το 6 είναι 1-2 δεύτερα πιο γρήγορο από το Α4 (δε κοίταξα αναλυτικά). Ε και ? Δε προσπερνάω στην επόμενη ευκαιρία ? Και μη μου πεις ότι όλη τη μέρα το μόνο που θα κάνω είναι να προσπερνάω στο όριο. Αν το κάνεις εσύ καλώς διάλεξες.
Ακόμα και με τα 3Κ επιπλέον πάλι δεν φτάνει σε κόστος το Α4
Ρίξε και μία ματιά σους -νέους- πίνακες επιδόσεων των 4Τ και θα καταλάβεις τι σημαίνει 1-2 secs διαφορά όταν έχεις να προσπεράσεις 18μετρο.
Απλώς όταν έχεις να προσπεράσεις 18μετρο μην κολλάς στην νταλίκα, ώστε να αφήνεις περιθώριο στους γρηγορότερους να μπουν μεταξύ εσένα και της νταλίκας (να μην έχουν 18+4,5 τουλάχιστον μέτρα) και να μην δημιουργούνται τα γνωστά καροτσάκια
-
Ο χρήστης harryv έγραψε:
Οσο για το προσπέρασμα, μη τρελλαίνεσαι. Ας πούμε ότι το 6 είναι 1-2 δεύτερα πιο γρήγορο από το Α4 (δε κοίταξα αναλυτικά). Ε και ?
Tα 1-2 δευτερόλεπτα σε προσπέρασμα μπορεί να κάνουν τη διαφορά ανάμεσα σε ζωή και θάνατο. Μπορεί να μη προσπερνάς συχνά και να είσαι υπομονετικός αλλά μια φορά αν κάνεις το λάθος θα στο συγχωρέσει?
-
Έχοντας βιώσει με το Α4 1.6 μοντέλο 2000 έχω να πω τα εξής και με 34.000 χλμ στο οδόμετρο. Το αυτοκίνητο πραγματικά δεν ακούγεται 'τσικ' σε αυτά τα χιλιόμετρα - αυτό για μένα σημαίνει καλή ποιότητα κατασκευής αν και ακόμα είναι σχετικά λιγα τα χιλιόμετρα -. Τώρα για το μοτέρ με τα 102 άλογα. Οταν είσαι φορτωμένος με πολλά άτομα, το μοτέρ είναι λίγο και με ανοιχτό το A/C. Θέλει προσοχή στα προσπεράσματα και ειδικότερα στα αναφορικά κομμάτια. Αν είσαι ξεφόρτωτος, πάει σαφώς καλύτερα, πάντα όμως να έχεις αρκετή φόρα . Σίγουρα θέλει τουλάχιστον 140+ άλογα για πεις ότι μπορεί να κινηθέι με αρκετή άνεση και ασφάλεια μιας και το βάρος του είναι μεγάλο 1.200+ κιλά. Βέβαια είναι και στον καθένα το πως οδηγεί. Για μένα τα 102 είναι λίγα, για τον πατέρα μου είναι καλά και δεν παραπονιέται που οδηγεί και αυτός.
-
Πρέπει να δεχθούμε ότι υπάρχουν οδηγοί που δεν καταλαβαίνουν τη διαφορά ανάμεσα σε 2 αυτοκίνητα με παρόμοιο βάρος και 100 - 120 hp
Δεν ξέρουν , δεν μπορούν να καταλάβουν , φοβούνται να πατήσουν το γκάζι ....... δεν ξέρω
Οπότε είτε οδηγούν Α4 1.6 είτε Μαζντα 6 1.8 ..... για αυτούς είναι το ίδιο .
Θα πρότεινα λοιπόν την ..... αμερικάνικη λύση ΑΥΤΟΜΑΤΟ
Ετσι μπορούν να αξιοποιήσουν πλήρως το αυτοκίνητο που οδηγούν ..... πατάνε το γκάζι τέρμα και προσπερνούν.
Αυτά
-
Α4 φίλε μου ή καλύτερα αν περιμένεις λίγο μέχρι το Σεπτέμβριο BMW 316. Όσο για το Mazda 6 οι Ιάπωνες παρουσιάζουν ΝΕΑ βελτιωμένη έκδοση (σε αισθητική, εσωτερικό και σασί με καλύτερη ακαμψία!!). Όπως καταλαβαίνεις ξαναλλάζουν το μοντέλο με ότι αυτό συνεπάγεται και όπως το βλέπω το 6 θα έχει την ίδια τύχη με τα Ξέντος, 626 και πάει λέγοντας. Μόνο τα RX επιβιώνουν και αυτά λόγω Βάνκελ αν και με πάμπολα προβλήματα (μέχρι και αλλαγή κινητήρα πρεβλέπεται στην εγγύηση!! )
-
Καλό το AUDI αλλά βγάζει πολλά προβλήματα.
Είχα στο παρελθόν AUDI και βαρέθηκα να το διορθώνωMazda δεν έχω οδηγήσει, δεν ξέρω, δεν απαντώ
Φιλικά,
Δημήτρης -
Ο χρήστης MICZ έγραψε:
Α4 φίλε μου ή καλύτερα αν περιμένεις λίγο μέχρι το Σεπτέμβριο BMW 316. Όσο για το Mazda 6 οι Ιάπωνες παρουσιάζουν ΝΕΑ βελτιωμένη έκδοση (σε αισθητική, εσωτερικό και σασί με καλύτερη ακαμψία!!). Όπως καταλαβαίνεις ξαναλλάζουν το μοντέλο με ότι αυτό συνεπάγεται και όπως το βλέπω το 6 θα έχει την ίδια τύχη με τα Ξέντος, 626 και πάει λέγοντας. Μόνο τα RX επιβιώνουν και αυτά λόγω Βάνκελ αν και με πάμπολα προβλήματα (μέχρι και αλλαγή κινητήρα πρεβλέπεται στην εγγύηση!! )Ενώ άλλα μοντέλα πχ Μ3 δεν αλλάζουν κινητήρα; ή μήπως το Α4 δεν άλλαξε σε 4 χρόνια;
Η 7άρα μέσα σε πόσα χρόνια έκανε face lift;
-
Ο χρήστης MICZ έγραψε:
Α4 φίλε μου ή καλύτερα αν περιμένεις λίγο μέχρι το Σεπτέμβριο BMW 316. Όσο για το Mazda 6 οι Ιάπωνες παρουσιάζουν ΝΕΑ βελτιωμένη έκδοση (σε αισθητική, εσωτερικό και σασί με καλύτερη ακαμψία!!). Όπως καταλαβαίνεις ξαναλλάζουν το μοντέλο με ότι αυτό συνεπάγεται και όπως το βλέπω το 6 θα έχει την ίδια τύχη με τα Ξέντος, 626 και πάει λέγοντας. Μόνο τα RX επιβιώνουν και αυτά λόγω Βάνκελ αν και με πάμπολα προβλήματα (μέχρι και αλλαγή κινητήρα πρεβλέπεται στην εγγύηση!! )Γιατί το Α4 που άλλαξε ριζικά μοντέλο στα 3+ χρόνια είναι καλύτερο? Τουλάχιστον στο 6 κάνουν ένα facelift στα 4 χρόνια που είναι και δυσδιάκριτο. Και μη μου πεις ότι στο Α4 έκαναν facelift όπως ισχυρίζονται γιατί έδώ πρόκειται για άλλο αυτοκίνητο με άλλες διαστάσεις εσωτερικά και εξωτερικά διαφορετική αισθητική μέσα έξω, αναρτήσεις κάποιοι κινητήρες κλπ Όσον αφορά την 316 ακόμα χειρότερα. Εκει πας στα 28-29Κ για ένα επαρκώς εξοπλισμένο 1600-άρι. Δε λέω πολύ καλό αυτοκίνητο αλλά σε αυτά τα λεφτά παίρνεις πολύ περισσότερα από τον ανταγωνισμό. Εξαρτάται βέβαια από τις προτεραιότητες του καθένα. Για μεταπώληση και πουλ-μουρ Audi kai BMW είναι κορυφή.
-
Ο χρήστης jd έγραψε:
Οσο για το προσπέρασμα, μη τρελλαίνεσαι. Ας πούμε ότι το 6 είναι 1-2 δεύτερα πιο γρήγορο από το Α4 (δε κοίταξα αναλυτικά). Ε και ?
Tα 1-2 δευτερόλεπτα σε προσπέρασμα μπορεί να κάνουν τη διαφορά ανάμεσα σε ζωή και θάνατο. Μπορεί να μη προσπερνάς συχνά και να είσαι υπομονετικός αλλά μια φορά αν κάνεις το λάθος θα στο συγχωρέσει?
Με προλαβες. Ευχαριστώ
1-2 δευτερόλεπτα εχουν στειλει πολλους σε τοπο χλοερο και πολλους αλλους τους εχουν καταδικάσει σε σοβαρές αναπηρίες.Οσο για την τιμή, με τα χρηματα που κοστίζει το Α4 παίρνεις το Mazda6 το δίλιτρο που ειναι ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ γρηγορότερο από το A4.
Επισης φιλε μου harryv (επειδή τα λεγαμε και οταν πηρα το τουτού) εγώ δεν ειπα οτι το εσωτερικο του 6αριου ειναι καλύτερο, αλλα οχι δα και τοσο χαλια οσο το περιγράφεις Εξαλλου αναφερομαστε στο 6 επειδή ο φιλος που εβαλε το θεμα το εχει περιορίσει στενά μεταξύ αυτου και του Α4.
Σε διαφορετικη περιπτωση φυσικα και υπάρχουν πολλα αξιολογα μοντέλα στην κατηγορια - οπως αυτό που έχεις εσύ
-
Mazda 6 me tin mia
-
Καλά πάρτε Mazda για να κάνει face lift σε ένα χρόνο και να αλλάξει μοντέλο σε δύο χρόνια! Και όσο για την μεταπωλητική του αξία αφήστε καλύτερα Θα τρέχετε να το πουλήσετε σε τρία χρόνια το πολύ σε εξεφτελιστική τιμή (το χάσιμο αναλογικά με την τιμή του θα είναι άντε γεια)
ενώ με τα επονομαζόμενα ''πουλ-μουρ'' η αξία δεν έχει πάρει την κατρακύλα! παράδειγμα το Xendos. Αλήθεια ποιος το πουλάει και πόσο?? -
Ο χρήστης MICZ έγραψε:
Καλά πάρτε Mazda για να κάνει face lift σε ένα χρόνο και να αλλάξει μοντέλο σε δύο χρόνια! Και όσο για την μεταπωλητική του αξία αφήστε καλύτερα Θα τρέχετε να το πουλήσετε σε τρία χρόνια το πολύ σε εξεφτελιστική τιμή (το χάσιμο αναλογικά με την τιμή του θα είναι άντε γεια)
ενώ με τα επονομαζόμενα ''πουλ-μουρ'' η αξία δεν έχει πάρει την κατρακύλα! παράδειγμα το Xendos. Αλήθεια ποιος το πουλάει και πόσο??ωραία λογική!
λοιπόν παίδες:όποιος θέλει αμάξι για να το πουλήσει, να πάρει το Audi
όποιος θέλει αμάξι για να το χρησιμοποιεί, να πάρει Mazda
και κάτι άλλο: με τις ασθενικές επιδόσεις του Α4 1,6, το ποιος θα το βαρεθεί και θα τρέχει να το πουλήσει σε 3 χρόνια, είναι άλλο θέμα έτσι?
-
ωραία λογική!
λοιπόν παίδες:όποιος θέλει αμάξι για να το πουλήσει, να πάρει το Audi
όποιος θέλει αμάξι για να το χρησιμοποιεί, να πάρει Mazda
και κάτι άλλο: με τις ασθενικές επιδόσεις του Α4 1,6, το ποιος θα το βαρεθεί και θα τρέχει να το πουλήσει σε 3 χρόνια, είναι άλλο θέμα έτσι? [/quote]
Λοιπόν φίλε μου καλέ άκου τη λογική τη δικιά μου που ταυτίζεται με αυτήν των ''ανήσυχων'' οδηγών. Γιατί αν μιλάμε για οικογενειάρχες και οδηγούς του Σαββατοκύριακου τότε το Mazda ναι συμφωνώ είναι αυτοκινητάρα με τα ''ούλα'' της.
- Όταν παίρνεις αυτοκίνητο ΣΥΝΗΘΩΣ δεν το παντρεύεσαι κιόλας! Με τα σημερινά δεδομένα κυρίως, όπου η τεχνολογία προχωράει με γοργούς ρυθμούς τα αυτοκίνητα τα αλλάζεις πιο συχνά απ΄οτι παλιότερα. Άρα και το θέμα της μεταπώλησης είναι από τα βασικά κριτήρια επιλογής αυτοκινήτου ΠΛΕΟΝ.
2)Με τα αυτοκίνητα ''πουλ-μουρ'' ασχολούνται και αξιόπιστοι βελτιωτικοί οίκοι και τα κάνουν άρματα. Και μη μου αναφέρετε supra, skyline κλπ γιατί αυτά ανήκουν σε άλλη κατηγορία και γνωστοί βελτιωτές στην Ελλάδα δεν υπάρχουν, εκτός αν πάτε στην άλλη άκρη του πλανήτη για να τα ''πουσάρετε''(Αμερική ή Ιαπωνία εννοώ). Αφήστε που οι ίδιες εταιρίες (BMW-Audi) φτάνουν τις μηχανές τους στο ίδιο μοντέλο έως και τετράλιτρες χωρίς πολλές μετατροπές στο πλαίσιο-γρανίτη. Γιατί κάποιος το παίρνει 1600άρι μεν, αλλά έχει τη δυνατότητα των πολλών επιλογών στη βελτίωση του κινητήρα του(αλλαγή κινητήρα με πολλά κυβικά και η μεταμόρφωση σε τέρας είναι δεδομένη) μιάς και υπάρχουν πάμπολες και αξιόπιστες ''λύσεις'' στην Ελληνική αγορά (και μιλάω εκ πείρας).
Αλήθεια το πλαίσιο του Mazda μέχρι πόσα κυβικά και μέχρι πόσους ίππους αντέχει??Στην Ελλάδα τουλάχιστον είναι ανύπαρκτο στο χώρο της βελτίωσης.
Πάντως ξαναλέω αν κάποιος δεν ενδιαφέρεται να χώνει χρήμα ή θέλει να μετακινείται από το Α σημείο στο Β τότε είναι Η ιδανική λύση. Αλλιώς... ναι ''πουλ-μουρ'' με τα μπούνια και χωρίς κανένα ίχνος κόμπλεξισμού, που δικρίνει μερικούς.
- Όταν παίρνεις αυτοκίνητο ΣΥΝΗΘΩΣ δεν το παντρεύεσαι κιόλας! Με τα σημερινά δεδομένα κυρίως, όπου η τεχνολογία προχωράει με γοργούς ρυθμούς τα αυτοκίνητα τα αλλάζεις πιο συχνά απ΄οτι παλιότερα. Άρα και το θέμα της μεταπώλησης είναι από τα βασικά κριτήρια επιλογής αυτοκινήτου ΠΛΕΟΝ.
-
Ο χρήστης MICZ έγραψε:
Καλά πάρτε Mazda για να κάνει face lift σε ένα χρόνο και να αλλάξει μοντέλο σε δύο χρόνια! Και όσο για την μεταπωλητική του αξία αφήστε καλύτερα Θα τρέχετε να το πουλήσετε σε τρία χρόνια το πολύ σε εξεφτελιστική τιμή (το χάσιμο αναλογικά με την τιμή του θα είναι άντε γεια)
ενώ με τα επονομαζόμενα ''πουλ-μουρ'' η αξία δεν έχει πάρει την κατρακύλα! παράδειγμα το Xendos. Αλήθεια ποιος το πουλάει και πόσο??Πόσα παραδείγματα θες για το 'μύθο' της μεταπωλήτικής αξίας;
Πόσα ευρώ θα χάσεις με την 316 και πόσα με το 6 μετά από τρία χρόνια;
Κατ' αρχήν είναι Xedos κι είχαν πωληθεί λίγα αφού ήταν πολύ μοντέρνο σχεδιαστικά για την εποχή του.
στο libary υπάρχει συγκριτικό Xedos 1.6 - 316 της εποχής.
Σε ξαναρωτάω: σε πόσα χρόνια άλλαξε το Α4 και σε πόσα χρόνια έκανε face lift η 7άρα;
-
Ο χρήστης MICZ έγραψε:
Πάντως ξαναλέω αν κάποιος δεν ενδιαφέρεται να χώνει χρήμα ή θέλει να μετακινείται από το Α σημείο στο Β τότε είναι Η ιδανική λύση. Αλλιώς... ναι ''πουλ-μουρ'' με τα μπούνια και χωρίς κανένα ίχνος κόμπλεξισμού, που δικρίνει μερικούς.δηλαδή όποιος θέλει απλά να μετακινείται, παίρνει Μάζντα 6.
Οι υπόλοιποι, οι πραγματικοί οδηγοί, πρέπει να πάρουν Α4 1,6 , απλά θα χρειαστεί να περάσουν μια βόλτα από τους βελτιωτές, για να ακριβύνουν κι άλλο το ήδη πανάκριβο αυτοκίνητό τους.
Αυτό μου λες??? Μάλιστα...
Όταν παίρνεις αυτοκίνητο ΣΥΝΗΘΩΣ δεν το παντρεύεσαι κιόλας!
άρα τι σε χαλάει αν στο Μάζντα κάνουν facelift σε 2-3 χρόνια?
Audi A4 1600 cc vs. Mazda 6 1800 cc