-
Καλησπέρα παιδιά.Θέλω να αγοράσω μια γουρούνα και εκτός από ένα φόρουμ που έχω βρει (το οποίο έχει πρόβλημα στις εγγραφές από ότι φαίνεται) δεν μπορώ να βρω άλλο κ είπα να ρωτήσω εδώ μήπως ξέρει κανείς να μου πει τι παίζει...ποιές μάρκες είναι καλές,πόσα κυβικά να επιλέξω κλπ...
-
Καλησπέρα παιδιά.Θέλω να αγοράσω μια γουρούνα και εκτός από ένα φόρουμ που έχω βρει (το οποίο έχει πρόβλημα στις εγγραφές από ότι φαίνεται) δεν μπορώ να βρω άλλο κ είπα να ρωτήσω εδώ μήπως ξέρει κανείς να μου πει τι παίζει...ποιές μάρκες είναι καλές,πόσα κυβικά να επιλέξω κλπ...
-
Καλησπέρα παιδιά.Θέλω να αγοράσω μια γουρούνα και εκτός από ένα φόρουμ που έχω βρει (το οποίο έχει πρόβλημα στις εγγραφές από ότι φαίνεται) δεν μπορώ να βρω άλλο κ είπα να ρωτήσω εδώ μήπως ξέρει κανείς να μου πει τι παίζει...ποιές μάρκες είναι καλές,πόσα κυβικά να επιλέξω κλπ...
-
...ή στραβός είναι ο γιαλός, ή στραβά αρμενίζουμε!..
-
Ο χρήστης liostemi έγραψε:
:hmmm: ...ή στραβός είναι ο γιαλός, ή στραβά αρμενίζουμε!..χαχαχα είναι μια βοήθεια είναι η αλήθεια! γι'αυτο το έβαλα και σε αυτήν την κατηγορία το θέμα επειδή είναι λίγο άκυρο,αν και 4τροχο!
-
Η γουρούνα έχει μόνο μία χρήση.
Μια φορά οδηγούσα και ξαφνικά ένα πρόβατο πετάχτηκε στο δρόμο μπροστά μου. Σταμάτησα το αμάξι και το άφησα να διασχίσει το δρόμο. Ξεκίνησα να φύγω και δεν είχα κάνει 30-40 μέτρα και πετάχτηκε μπροστά μου ένας βοσκός με ένα δίκαννο πάνω σε μια γουρούνα. Του έκανα νόημα προς τα πού πήγε το πρόβατο και τότε αυτός χάθηκε μέσα στο λιόφυτο προς την κατεύθυνση που πήγα το ζώο.Αν δεν είσαι βοσκός μείνε μακριά από τις γουρούνες!!!
-
Ωραίος και περιγραφικότατος
λίγο που κοίταξα στο car.gr, υπαρχουν κ φθηνές γουρούνες πάντως
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3006461/ -
οι περισσότερες έχουν κατανάλωση αυτοκινήτου , όχι μηχανής. Έχουν αρκετά μικρότερη τελική , σε σχέση με ένα αυτόματο scooter αντίστοιχων κυβικών. Μάλλον εξαιρετικά άβολο αυτό για μεγάλες αποστάσεις. Θα απέφευγα τις φτηνές κινέζικες , επειδή ανά πάσα στιγμή μπορεί να σε αφήσει ξεκρέμαστο στη μέση του δρόμου Ναι μεν θα είναι φτηνή η επισκευή , αλλά η ταλαιπωρία πολλές φορές δεν ξεπληρώνεται με χρήμα.
Έχω μια Daelim ET-250 (κορέα θεωρητικά... taiwan πρακτικά με μοτέρ SYM) 2 χρόνια τώρα με έχει βολέψει καθώς είναι αρκετά στενή για να χώνεσαι ανάμεσα από τα αυτοκίνητα , αλλά ταυτόχρονα πολύ ψηλότερη από ένα αντίστοιχων κυβικών σκούτερ για να ελέγχεις το δρόμο. Μεγάλο μειονέκτημα η κατανάλωση και η μέση ωριαία ταχύτητα που μπορείς να διατηρήσεις και ασφαλώς η χαμηλή τελική ΠΧ ένα 250άρι atv δεν έχει πάνω από 75-80χλμ/ώρα και καίει σαν ένα smart . Δεν αξίζει να τη σκεφτεί κάποιος για οικονομία παρά μόνο αν φοβάται τις μηχανές ( εγώ το έκανα γιατί οτιδήποτε καβαλάω το παω τέζα , άρα με μηχανή θα έπρεπε να κάνω κάρτα μέλους στο ΚΑΤ) και ασφαλώς αν έχει θέμα με παρκάρισμα . Για αυτό το λόγο άλλωστε την αγόρασα πέρα της μεγαλύτερης (θεωρητικά...) παθητικής ασφάλειας σε σχέση με ένα σκούτερ ή παπί . (τα σχόλια εφόσον πρόκειται να χρησιμοποιηθεί η γουρούνα σε αστικό κύκλο) γιατί για βουνό , νησί κτλ πραγματικά είναι συναρπαστική
-
τα ATV (γουρουνες) κατασκευαζονται για αποκλειστικη offroad χρηση
και ειναι αναγκαιο να τηρειται η offroad χρηση γιατι οποιαδηποτε αλλη (δρομος, πλακοστρωτο κα) ειναι εξεραιτικα επικινδυνη.με ποια λογικη εβγαζαν πινακιδες για χρηση οπως τα δικυκλα λχ δεν κατανοω απ' τη στιγμη που στην πρωτη σελιδα καθε manual αναφερεται ρητα οτι επιτρεπεται μονο για offroad οδηγηση.
η (ορθη χρηση) σου προσφερει μοναδικη ικανοποιηση και εμπειριες λογω του οτι κινεισαι σε terrain που μονο τα ATV μπορουν ερχομενος σε αμεση επαφη με το περιβαλλον οπως με τα δικυκλα (ή εστω με τα cabrio )
η εξελιξη τους τα τελευταια 10-15 χρονια ειναι θεαματικη προσφεροντας μοντελα για καθε γουστο και δυνατοτητες.
οι δυο κυριοτερες κατηγοριες ειναι η 'έργου' συνηθως 4Χ4 και 'διασκεδασης' πισωκουνητες με μονο αξονα.
υπαρχουν βεβαια και συνδυασμοι των δυο...προσωπικα ψηφιζω δαγκωτο.....yamaha
-
Ο χρήστης vice246 έγραψε:
τα ATV (γουρουνες) κατασκευαζονται για αποκλειστικη offroad χρηση
και ειναι αναγκαιο να τηρειται η offroad χρηση γιατι οποιαδηποτε αλλη (δρομος, πλακοστρωτο κα) ειναι εξεραιτικα επικινδυνη.με ποια λογικη εβγαζαν πινακιδες για χρηση οπως τα δικυκλα λχ δεν κατανοω απ' τη στιγμη που στην πρωτη σελιδα καθε manual αναφερεται ρητα οτι επιτρεπεται μονο για offroad οδηγηση.
A T V = ALL TERRAIN VEHICLE ... όταν λέμε ΟΛΑ εννοούμε ΟΛΑ
http://prntscr.com/was2jπηγή ... http://www.manualslib.com/manual/405347 ... e=4#manual
αν κάποιος είναι ηλίθιος... επικίνδυνο είναι και ένα πατίνι όχι ένα ATV
-
και το πατινι στο δρομο ή στην εθνικη ειναι αδιανοητο....καποιοι το κανουν
οταν λεω οτι απαγορευεται εννοω κατι αναλογο με τα τρακτερ....σιγουρα υπευθυνος ειναι ο καθε οδηγος αλλα η χρηση του (τρακτερ ή τρακτορα) για να κυκλοφορεις στην πολη ειναι επικινδυνη.για τον λογο αυτο (που το πηραν χαμπαρι μετα απο πολλα ατυχηματα σε τουριστικες περιοχες) απαγορευτηκε η αδειοδοτηση ATV για ενοικιαση.
παρ' ολα αυτα.....
το ATV βελτιωσε κατα πολυ τις οδηγικες μου ικανοτητες και αντιληψη γιατι προσφερει την δυνατοτητα να κινηθεις σε ρυθμους (περιπου) WRC. δηλαδη με 80 και 100 km/h σε στενα ορεινα σπαστηρια χωρις διαβασμα ή ατελειωτο drift σε υγρα και παγωμενα πεδια.
για οποιον εχει την οικονομικη δυνατοτητα να παρει ενα αξιοπιστο 600-700 cc τετρακουνητο made in japan ή USA ATV κατα την γνωμη μου θα χαρει αμετρητες οδηγικες και οχι μονο εμπειριες. -
Ο χρήστης vice246 έγραψε:
παρ' ολα αυτα.....
το ATV βελτιωσε κατα πολυ τις οδηγικες μου ικανοτητες και αντιληψη γιατι προσφερει την δυνατοτητα να κινηθεις σε ρυθμους (περιπου) WRC. δηλαδη με 80 και 100 km/h σε στενα ορεινα σπαστηρια χωρις διαβασμα ή ατελειωτο drift σε υγρα και παγωμενα πεδια.Tώρα μου θύμισες αυτό:
Δε με χάλαγε καθόλου!
Γουρούνες