Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ένας μικρός γρίφος!
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Ένας μικρός γρίφος!
    • 1 / 1
    Αντίλογος
    6
    9
    388
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kamarian last edited by

      Στα τέλη του καλοκαιριού οδήγησα για λίγο το αμάξι του πατέρα μου (VOLVO S40 1.6) και διαπίστωσα το εξής:
      Σταματημένος και στο ρελαντί, όταν το τιμόνι τερμάτιζε στην μία ή την άλλη κατεύθυνση, οι στροφές του κινητήρα ανέβαιναν από 800 σε 1000-1100. Το πσιλοκουβέντιασα με 1-2 ανθρώπους, δεν βρήκαμε άκρη, και το προσπέρασα. Μια πολύ απλοϊκή εκδοχή έλεγε ότι η ντίζα του γκαζιού είναι σε επαφή / επηρεάζεται από την κρεμαγιέρα. Πρόσφατα διαπίστωσα παρόμοιο φαινόμενο στο 106 μου. Σ’ αυτή την περίπτωση μάλιστα όταν το τιμόνι τερμάτιζε έπεφτε λίγο και η ένταση των φώτων. Μπορεί κάποιος να εξηγήσει το φαινόμενο;

      Ευχαριστώ πολύ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kamarian last edited by

        Στα τέλη του καλοκαιριού οδήγησα για λίγο το αμάξι του πατέρα μου (VOLVO S40 1.6) και διαπίστωσα το εξής:
        Σταματημένος και στο ρελαντί, όταν το τιμόνι τερμάτιζε στην μία ή την άλλη κατεύθυνση, οι στροφές του κινητήρα ανέβαιναν από 800 σε 1000-1100. Το πσιλοκουβέντιασα με 1-2 ανθρώπους, δεν βρήκαμε άκρη, και το προσπέρασα. Μια πολύ απλοϊκή εκδοχή έλεγε ότι η ντίζα του γκαζιού είναι σε επαφή / επηρεάζεται από την κρεμαγιέρα. Πρόσφατα διαπίστωσα παρόμοιο φαινόμενο στο 106 μου. Σ’ αυτή την περίπτωση μάλιστα όταν το τιμόνι τερμάτιζε έπεφτε λίγο και η ένταση των φώτων. Μπορεί κάποιος να εξηγήσει το φαινόμενο;

        Ευχαριστώ πολύ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kamarian last edited by

          Στα τέλη του καλοκαιριού οδήγησα για λίγο το αμάξι του πατέρα μου (VOLVO S40 1.6) και διαπίστωσα το εξής:
          Σταματημένος και στο ρελαντί, όταν το τιμόνι τερμάτιζε στην μία ή την άλλη κατεύθυνση, οι στροφές του κινητήρα ανέβαιναν από 800 σε 1000-1100. Το πσιλοκουβέντιασα με 1-2 ανθρώπους, δεν βρήκαμε άκρη, και το προσπέρασα. Μια πολύ απλοϊκή εκδοχή έλεγε ότι η ντίζα του γκαζιού είναι σε επαφή / επηρεάζεται από την κρεμαγιέρα. Πρόσφατα διαπίστωσα παρόμοιο φαινόμενο στο 106 μου. Σ’ αυτή την περίπτωση μάλιστα όταν το τιμόνι τερμάτιζε έπεφτε λίγο και η ένταση των φώτων. Μπορεί κάποιος να εξηγήσει το φαινόμενο;

          Ευχαριστώ πολύ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sirgus last edited by

            Ο χρήστης kamarian έγραψε:
            Στα τέλη του καλοκαιριού οδήγησα για λίγο το αμάξι του πατέρα μου (VOLVO S40 1.6) και διαπίστωσα το εξής:
            Σταματημένος και στο ρελαντί, όταν το τιμόνι τερμάτιζε στην μία ή την άλλη κατεύθυνση, οι στροφές του κινητήρα ανέβαιναν από 800 σε 1000-1100. Το πσιλοκουβέντιασα με 1-2 ανθρώπους, δεν βρήκαμε άκρη, και το προσπέρασα. Μια πολύ απλοϊκή εκδοχή έλεγε ότι η ντίζα του γκαζιού είναι σε επαφή / επηρεάζεται από την κρεμαγιέρα. Πρόσφατα διαπίστωσα παρόμοιο φαινόμενο στο 106 μου. Σ’ αυτή την περίπτωση μάλιστα όταν το τιμόνι τερμάτιζε έπεφτε λίγο και η ένταση των φώτων. Μπορεί κάποιος να εξηγήσει το φαινόμενο;

            Ευχαριστώ πολύ

            gia na voithisw ayto simvenei kai se 206 xwris na xreiazetai na termatizei to timoni...
            me kathe kinisi sxedon tou timoniou oi strofes anevainoun otan einai sto relanti...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • H
              hunter last edited by

              ΕΧΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ Η ΗΛΕΚΤΡΟΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΤΙΜΟΝΙ? ΑΝ ΝΑΙ ΤΟΤΕ Η ΑΙΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΩΝΤΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ, Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΑΝΤΙΔΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kamarian last edited by

                Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                ΕΧΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ Η ΗΛΕΚΤΡΟΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΤΙΜΟΝΙ? ΑΝ ΝΑΙ ΤΟΤΕ Η ΑΙΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΩΝΤΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ, Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΑΝΤΙΔΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.

                Και τα 2 αυτοκίνητα έχουν υδραυλικό τιμόνι. Επίσης πρέπει να σημειώσω ότι δεν παρουσιάζουν αρρυθμίες και το φαινόμενο σχετίζεται αποκλειστικά με το τερμάτισμα του τιμονιού. Αν θυμάμαι καλά και τα 2 αυτοκίνητα ήταν κρύα όταν έγιναν αυτές οι παρατηρήσεις, αλλά δεν έχω πολυασχοληθεί με το ζήτημα και δεν ξέρω αν το κάνουν και όταν δουλεύουν σε νορμάλ θερμοκρασία.
                Φανταστείτε με το τερμάτισμα του τιμονιού σαν να δίνει μόνο του το αυτοκίνητο μια μικρή γκαζιά.
                Την παραπάνω απάντηση δεν την καταλαβαίνω εφόσον το φαινόμενο συμβαίνει μόνο όταν το τιμόνι φτάσει στο τέρμα του.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  bts last edited by

                  Ο χρήστης kamarian έγραψε:
                  Φανταστείτε με το τερμάτισμα του τιμονιού σαν να δίνει μόνο του το αυτοκίνητο μια μικρή γκαζιά.
                  Την παραπάνω απάντηση δεν την καταλαβαίνω εφόσον το φαινόμενο συμβαίνει μόνο όταν το τιμόνι φτάσει στο τέρμα του.

                  Το φαινόμενο που περιγράφεις παρουσιάζεται στα περισσότερα αν όχι όλα τα αυτοκίνητα με υδραυλικό τιμόνι. Πολύ γενικά, έχει σχέση με τις απότομες μεταβολές φορτίου της υδραυλικής αντλίας όταν τερματίζει η διαδρομή του τιμονιού. Αυτό το απότομο 'ζόρισμα' της αντλίας στο τέρμα, έχει αντίκτυπο στο φορτίο του κινητήρα, από τον οποίο άλλωστε παίρνει κίνηση.

                  Με λίγα λόγια δηλαδή, το σύστημα ελέγχου του κινητήρα χρειάζεται κάποιο χρόνο για να επαναφέρει τις στροφές στο ρελαντί όταν αλλάζει απότομα το φορτίο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    clioman last edited by

                    Sostos o BTS... einai logiko na symvainei auto kai na prostheso oti DEN kanei kalo na termatizoume to timoni viaia!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      takiskoym last edited by

                      Ρε παιδιά αυτό το έχουμε αναπτύξει και σε αλλο post.
                      Λοιπόν μιά και καλή για να ξέρετε.
                      Το ηλεκτρονικό management της μηχανής κάθε αυτοκινήτου φροντίζει π.χ. η μηχανή να έχει για ρελαντί 800-900 στροφές. Αν λοιπόν οι στροφές για οποιδήποτε πέσουν, τότε το ηλεκτρονικό σύστημα φροντίζει να δώσει λίγο γκάζι για να τις επαναφέρει εκεί που είναι πρέπει. Λοιπόν κατά την λειτουργία του υδραυλικού τιμονιού ενεργοποιήται η αντλία πίεσης ρίχνοντας λίγο τις στροφές του ρελαντί αφού τραβά δύναμη απο την μηχανή. Οπως είναι φυσικό το σύστημα προσπαθεί να τις επαναφέρει πίσω, αλλά αισθανόμενο ότι η μηχανή κάπου εξακολουθεί να ζορίζεται τότε ανεβάζει κάτι παραπάνω για να καλύψει την κατανάλωση δυνάμεως που απαιτεί η λειτουργία της αντλίας πίεσης. Λοιπόν μη φοβάσαι, αυτο που κάνει το Volvo σου είναι απόλυτα φυσιολογικό.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kamarian last edited by

                        Ευχαριστώ πολύ παιδιά, ήσασταν κατατοπιστικότατοι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr