Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    • 1
    • 2
    • 88
    • 89
    • 90
    • 91
    • 92
    • 179
    • 180
    • 90 / 180
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    37
    3584
    109560
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Τα 5.1 είναι συμβατά με τα 4. Τα 4 όμως ίσως να μην είναι με τα 5.1 (αν υπάρχουν εφαρμογές που να ζητάνε 5.1).

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        leonp last edited by

        Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
        Τα 5.1 είναι συμβατά με τα 4. Τα 4 όμως ίσως να μην είναι με τα 5.1 (αν υπάρχουν εφαρμογές που να ζητάνε 5.1).

        +1

        Έχω την αίσθηση πως το Dot 3 σαν ΟΕΜ μας έχει εγκαταλείψει οριστικά στα τέλη των 90's Λεωνίδα

        Δεν έχεις Φορντ γι αυτό.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • M
          mirage last edited by

          Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
          Τα 5.1 είναι συμβατά με τα 4. Τα 4 όμως ίσως να μην είναι με τα 5.1 (αν υπάρχουν εφαρμογές που να ζητάνε 5.1).

          Γι αυτό είπα προς τα πίσω
          @leonp
          Μπράβο η Ford

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leonp last edited by

            Ο χρήστης mirage έγραψε:
            Μπράβο η Ford

            Μαζί με τα λάδια αλλάζεις και υγρά φρένων.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dim8 last edited by

              και εγω τα τελευταια 15 χρονια που θυμαμαι dot 4 ειχαν ολα.

              ποιος ο λογος να επιμενει η φορντ ακομα σε dot3?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                leonp last edited by

                Είναι φτηνό και πιο λεπτό από το 4 (για κρύα κλίματα).
                Κάνει τη δουλειά του μια χαρά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  dim8 last edited by

                  Ο χρήστης leonp έγραψε:
                  Είναι φτηνό και πιο λεπτό από το 4 (για κρύα κλίματα).
                  Κάνει τη δουλειά του μια χαρά.

                  ολοι οι αλλοι δλδ με το 4 εχουν θεμα στα κρυα κλιματα?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 2
                    21-quadra last edited by

                    Τα υγρά Dot 5.1 είναι παντού καλύτερα από τα Dot 4 με το ίδιο κόστος, έχουν καλύτερη κυκλοφορία στο σύστημα φρένων, μεγαλύτερη αντοχή στις υψηλές θερμοκρασίες, μεγαλύτερη αντοχή στην διάρκεια του χρόνου, μικρότερη απορροφητικότητα υγρασίας, έτσι μου είναι ακατανόητη η επιμονή σε ένα κατώτερο προϊόν όπως είναι τα Dot 4 τη στιγμή που έχουν το ίδιο κόστος.

                    Και είναι απόλυτα συμβατά και αναμιγνύονται με τα Dot 3 , Dot 4.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Άλλο πράγμα σημαίνει το συμβατά και άλλο το αναμιγνύονται.
                      Πολλά υγρά φρένων στις οδηγίες συνιστούν να αδειάσεις το σύστημα των φρένων και να το γεμίσεις ξανά με τα νέα υγρά για να μην ανακατευτούν.
                      Έχουν διαφορετικά πρόσθετα και αν τα ανακατεύεις, στα υγρά φρένων που θα προκύψουν ΔΕΝ θα ισχύουν οι προδιαγραφές τους.

                      http://www.hrpworld.com/index.cfm?form_prod_id=92_606&action=product
                      http://www.apracing.com/Info.aspx?InfoID=94&ProductID=41

                      Τα 5.1 (συνήθως) αντέχουν πολλά χρόνια.
                      Επίσης, είναι λεπτόρρευστα και καλύτερα σε κρύα κλίματα.

                      Τα Ferodo είναι φθηνότερα σε DOT 4 παρά σε DOT 5.1. Σχεδόν μιση τιμή.
                      Τα Castrol DOT 4 (παραπάνω λινκ) είναι πανάκριβα αλλά από τα καλύτερα.

                      Βάζεις τα υγρά φρένων που ταιριάζουν καλύτερα στη χρήση που θα έχει το αμάξι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        trident1971 last edited by

                        Ο χρήστης mirage έγραψε:
                        Έχω την αίσθηση πως το Dot 3 σαν ΟΕΜ μας έχει εγκαταλείψει οριστικά στα τέλη των 90's Λεωνίδα

                        Ο Χιουντάης γραφει για dot3 στο μανιουαλ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • M
                          mirage last edited by

                          Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

                          Έχω την αίσθηση πως το Dot 3 σαν ΟΕΜ μας έχει εγκαταλείψει οριστικά στα τέλη των 90's Λεωνίδα

                          Ο Χιουντάης γραφει για dot3 στο μανιουαλ.

                          Fail

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            trident1971 last edited by

                            Ο χρήστης mirage έγραψε:

                            Έχω την αίσθηση πως το Dot 3 σαν ΟΕΜ μας έχει εγκαταλείψει οριστικά στα τέλη των 90's Λεωνίδα

                            Ο Χιουντάης γραφει για dot3 στο μανιουαλ.

                            Fail

                            Fail ξεfail αυτο γραφει. Αν υπολογισεις οτι το LC ουσιαστικα ειναι το ιδιο αυτοκινητο με τα παλιοτερα X3 με κοσμητικες αλλαγες.
                            Υποθετω οτι τα πιο καινουρια θα εχουν αλλες προδιαγραφες.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mirage last edited by

                              Δε με ενδιαφέρει παραμένει fail

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Καλύτερο το 5.1 γιατί όμως πολλά εξαιρετικά κα, ακριβά υγρά με σπορτίφ προσανατολισμό συνεχίζουν να είναι 4;;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  costas-athan last edited by

                                  Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                  Καλύτερο το 5.1 γιατί όμως πολλά εξαιρετικά κα, ακριβά υγρά με σπορτίφ προσανατολισμό συνεχίζουν να είναι 4;;

                                  Το Motul RBF 600 δεν πιάνει το ιξώδες στους - 40 °C που προβλέπεται από το πρότυπο DOT 5.1. Σύμφωνα με το datasheet είναι το μόνο χαρακτηριστικό των προδιαγραφών 5.1 που δεν καλύπτει και προφανώς γι' αυτό δε μπορεί να πάρει πιστοποίηση. Έχει όμως αρκετά μεγαλύτερα σημεία βρασμού από τα απαιτούμενα των προδιαγραφών 5.1.

                                  Φαντάζομαι πως και πολλά άλλα αγωνιστικά υγρά θα έχουν το ίδιο θέμα με το ιξώδες γι' αυτό και δε βγαίνουν ως 5.1. Στα σημεία βρασμού όμως ξεπερνούν κατά πολύ τα ελάχιστα όρια που θέτουν οι προδιαγραφές.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • 2
                                    21-quadra last edited by

                                    Πολλοί κατασκευαστές πουλάνε υγρά προδιαγραφών 5.1 σαν 4.0, γιατί ακόμα ο κόσμος επιμένει στα 4.0, και δεν θέλουν αλλαγές στα υγρά τους αφού τα ποτηράκια στο καπάκι γράφουν Dot 4.0. ( Χιουντάης γράφει πχ 3.0, αν τώρα στο κουτί έχει μέσα 5.1 και γράφει 3.0 ο πελάτης θα είναι χαρούμενος, ο Χιουντάης το ίδιο, το αμάξι θα έχει καλύτερα υγρά, και όλοι θα είναι κερδισμένοι )

                                    Ακόμα και εδώ γίνονται συχνά πυκνά αναφορές για τα υγρά και οι περισσότεροι ή τα μπερδεύουν με τα Dot 5.0 ή δεν πείθονται για την συμβατότητα και την ανωτερότητα των 5.1 επειμένοντας στα Dot 4.0, οπότε τι να κάνουν οι κατασκευαστές ? βάζουν 5.1 στο μπουκάλι, το πουλάνε για 4.0 και είναι και άνετοι στην αγορά χωρίς να κοροϊδεύουν κανέναν επί της ουσίας, και είναι και μάγκες λέγοντας τα δικά μου 4.0 είναι σούπερ - ντούπερ ενώ είναι 5.1.

                                    Κάπως έτσι έχει η ιστορία, αφού δεν γίνεται να είναι 4.0 και στην ανάλυση να είναι στις προδοαγραφές ίδια ή και ανώτερα από 5.1, δηλαδή τι κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια, άλλωστε και οι διαφορές τιμών δεν είναι τίποτα το τραγικό, σιγά το έξοδο δηλαδή στο κόστος των υγρ'ων κάθε 2-3 χρόνια.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      costas-athan last edited by

                                      Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                                      Πολλοί κατασκευαστές πουλάνε υγρά προδιαγραφών 5.1 σαν 4.0, γιατί ακόμα ο κόσμος επιμένει στα 4.0, και δεν θέλουν αλλαγές στα υγρά τους αφού τα ποτηράκια στο καπάκι γράφουν Dot 4.0. ( Χιουντάης γράφει πχ 3.0, αν τώρα στο κουτί έχει μέσα 5.1 και γράφει 3.0 ο πελάτης θα είναι χαρούμενος, ο Χιουντάης το ίδιο, το αμάξι θα έχει καλύτερα υγρά, και όλοι θα είναι κερδισμένοι )

                                      Ακόμα και εδώ γίνονται συχνά πυκνά αναφορές για τα υγρά και οι περισσότεροι ή τα μπερδεύουν με τα Dot 5.0 ή δεν πείθονται για την συμβατότητα και την ανωτερότητα των 5.1 επειμένοντας στα Dot 4.0, οπότε τι να κάνουν οι κατασκευαστές ? βάζουν 5.1 στο μπουκάλι, το πουλάνε για 4.0 και είναι και άνετοι στην αγορά χωρίς να κοροϊδεύουν κανέναν επί της ουσίας, και είναι και μάγκες λέγοντας τα δικά μου 4.0 είναι σούπερ - ντούπερ ενώ είναι 5.1.

                                      Κάπως έτσι έχει η ιστορία, αφού δεν γίνεται να είναι 4.0 και στην ανάλυση να είναι στις προδοαγραφές ίδια ή και ανώτερα από 5.1, δηλαδή τι κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια, άλλωστε και οι διαφορές τιμών δεν είναι τίποτα το τραγικό, σιγά το έξοδο δηλαδή στο κόστος των υγρ'ων κάθε 2-3 χρόνια.

                                      Δηλαδή στο datasheet εμφανίζουν πλασματικές τιμές ώστε να χαρακτηρίζονται ως DOT 4; Π.χ. στο παράδειγμα του Motul RBF 600 ή του Castrol SRF κλπ. η τιμή του ιξώδους στους - 40 °C είναι ψευδής ώστε να μην καταφέρουν τα υγρά να χαρακτηριστούν ως 5.1;

                                      Και κατά την πιστοποίηση του Department of Transportation τι γίνεται; Δεν αποκαλύπτεται κατά τη διάρκεια των τεστ η ψευδής αναφορά των στοιχείων ή συμμετέχει και το Department of Transportation στην παραχάαξη των πραγματικών προδιαγραφών πιστοποιώντας τα αναληθή δεδομένα;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • 2
                                        21-quadra last edited by

                                        Όταν οι προδιαγραφές του Motul 4.0 είναι κατά πολύ ανώτερες των άλλων κατασκευαστών 4.0 και ίδιες με τις θερμοκρασίες και όχι μόν των 5.1, τι άλλο να υποθέσω ?

                                        Καλά κάνει η Motul και όποιος άλλος, γιατί προσφέρει βελτιωμένο προϊόν χωρίς να αμφιβάλει ο αγοραστής, το επικροτώ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          costas-athan last edited by

                                          Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                                          Όταν οι προδιαγραφές του Motul 4.0 είναι κατά πολύ ανώτερες των άλλων κατασκευαστών 4.0 και ίδιες με τις θερμοκρασίες και όχι μόν των 5.1, τι άλλο να υποθέσω ?

                                          Καλά κάνει η Motul και όποιος άλλος, γιατί προσφέρει βελτιωμένο προϊόν χωρίς να αμφιβάλει ο αγοραστής, το επικροτώ.

                                          Δεν είναι κατά πολύ ανώτερες από άλλα DOT 4. Πολλά αγωνιστικά υγρά είναι DOT 4 και κινούνται στα ίδια επίπεδα. Το μόνο αγωνιστικό 5.1 που ξέρω είναι το Endless RF650.

                                          Τώρα εάν εν γνώσει της δίνει ψευδή στοιχεία (στη συγκεκριμένη περίπτωση το ιξώδες) δεν κάνει καθόλου καλά. Και ακόμη χειρότερα αν αυτά τα ψευδή στοιχεία συγκαλύπτονται από το Department of Transportation που υποτίθεται ότι είναι υπεύθυνο για την πιστοποίηση των προϊόντων που κυκλοφορούν στην αγορά. Αν ισχύει το τελευταίο θα πρέπει ο κάθε αγοραστής σε ότι αγοράζει (λιπαντικά, υγρά φρένων, ανταλλακτικά) να διεξάγει ιδιωτικά τεστ για να είναι ασφαλής και σίγουρος για το τι αγοράζει.

                                          Γνώμη μου πάντως είναι ότι τα στοιχεία είναι πραγματικά. Στην προσπάθεια τους να μεγαλώσουν τη θερμοκρασία βρασμού αυξάνουν και το ιξώδες και λόγο του τελευταίου χαρακτηριστικού που πέφτει εκτός ορίων των 5.1 το προϊόν χαρακτηρίζεται ως 4 (ενώ σε όλα τα άλλα χαρακτηριστικά του καλύπτει τις προδιαγραφές 5.1).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • 2
                                            21-quadra last edited by

                                            Υπάρχουν πολλά γωνιστικά υγρά φρένων

                                            http://www.hrpworld.com/index.cfm?form_ ... n=category

                                            Εδώ έχει και τιμές Αμερικής και θερμοκρασίες

                                            http://forums.corvetteforum.com/great-l ... rison.html

                                            δες και την τιμή του Castrol SRF
                                            http://www.hrpworld.com/index.cfm?form_ ... on=product

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 88
                                            • 89
                                            • 90
                                            • 91
                                            • 92
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 90 / 180
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr