Προσωπικά πιστεύω πως μια χαρά είναι ο κινητήρας και για το Auris. Έχοντας οδηγήσει το Yaris φορτωμένο με 4 άτομα, ξέρω ότι δε μασάει και πολύ και η ροπή είναι που κάνει όλη τη δουλειά. Φυσικά δε θα είναι αυτό που λέμε ότι βάζει φωτιά στο δρόμο. Εγώ όμως θα το έθετα και κάπως αλλιώς. Αυτά τα μοτέρ, δηλαδή turbodiesel με ~90 άλογα(γενικά όχι μόνο το d4d) είναι σαν να έχεις ένα βενζινοκίνητο τούρμπο 120 αλόγων, το οποίο δε μπορείς να το 'γκαζώσεις' πάνω από τις 4000σαλ. Για άλλους είναι αρκετό ενδεχομένως, ενώ για άλλους όχι και θα χρειαστούν κάτι άλλο δυνατότερο. Για όποιον είναι, παίρνει κάτι τέτοιο και κάνει τη δουλειά του με μια πολύ καλή κατανάλωση. Κάποιος που δεν του αρκεί, θα πάει σε ένα βενζινοκίνητο τούρμπο με 30 άλογα παραπάνω που θα καίει και επιπλέον 20-30% ενός λίγο ακριβότερου καυσίμου.
Για το συγκεκριμένο Auris, αν κάναμε μια σύγκριση με τη βασική έκδοση του προηγούμενου μοντέλου που είχε κυκλοφορήσει το 2007, δηλαδή το 1.4 των 97 ίππων, θα βλέπαμε πως υπερτερεί σαφέστατα. Αν και πιο αδύναμο κατά λίγους ίππους και ~35 κιλά βαρύτερο, είναι ελαφρώς πιο γρήγορο σε επιτάχυνση από στάση(αμελητέα διαφορά ίσως), αρκετά πιο γρήγορο σε ενδιάμεσες επιταχύνσεις όμως, και με κατά 10χλμ/ώρα μεγαλύτερη τελική.