Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROËN FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROËN FORUM
    • 1
    • 2
    • 165
    • 166
    • 167
    • 168
    • 169
    • 1082
    • 1083
    • 167 / 1083
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    81
    21660
    222637
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      obelix last edited by

      Ο χρήστης barout έγραψε:

      http://www.mars.dti.ne.jp/~ynar/bxorg_archives/m15/m15e.html

      Δεν νομιζω να ενδιαφέρει και πολλούς αλλα βρηκα την πιο απλή εξήγηση στο μυστήριο με τα σωληνάκια της ΒΧ πάνω κατω πρεπει να ειναι ετσι ολα τα κλασσικα υδροπνευματικα.

      Πωωωωωω πωωωω σωληνακι και κακο!!! Οχι οτι η Xantia παει πισω

      Εχεις καποιο προβλημα με τα σωληνακια;

      Κανενα πια! τα αλλαξα όλα!
      Τωρα εχει διαρροη το εμπρος αριστερο αμορτισερ και βγαζει lhm απο τους σωληνες εξαερισμου και πεταγονται οποτε σε δεκα λεπτα αδειαζει ολο το κυκλωμα. Εχω βρει μεταχειρισμενο αμορτισερ με 50 ευρο οποτε αν ολα πανε καλα η ΒΧ θα ξαναδουλεψει για το τρακ ντέι!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        barout last edited by

        Σαββα καλησπερα απογευματινος εγω χεχεχε

        H Xantia ειναι του πατερα μου αλλα κατεσχεται οποτε χρειαστει

        Ειναι μοντελο του 98 facelift 1.6cc

        Αν δεν κανω λαθος δεν εχει υδροενεργητικη αλλα υδροπνευματικη.

        Ζημια μεχρι σημερα καμια, εκτος απο μια διαροη απο την αντλια υψηλης πιεσης στην οποια αλλαχτηκαν οι τσιμουχες και τωρα ειμαστε οκ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • elteo
          elteo last edited by

          Ο χρήστης barout έγραψε:

          Αν δεν κανω λαθος δεν εχει υδροενεργητικη αλλα υδροπνευματικη.

          Kαλημέρα Χρήστο, τι διαφορά έχουν..;

          Δείτε 2 φωτό :

          (κάντε κλικ στην φωτό)...απίστευτο ε;

          Kαι κοιτάξτε κατάντια οι βάρβαροι...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mad_n last edited by

            Ο χρήστης elteo έγραψε:

            (κάντε κλικ στην φωτό)...απίστευτο ε;

            μοιάζει με αυτή του φαντομά ε? χμμμμ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mad_n last edited by

              κ επειδή η βιασύνη σκοτώνει την έκανα την βλακεία μου

              αφού έκανα κλικ κ φόρτωσε (επιτέλους) είδα ότι αυτή είναι από την ταινία με τον Λοι Ντε Φινές 'Φαντομάς'

              Μάλιστα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                barout last edited by

                Ο χρήστης elteo έγραψε:

                Αν δεν κανω λαθος δεν εχει υδροενεργητικη αλλα υδροπνευματικη.

                Kαλημέρα Χρήστο, τι διαφορά έχουν..;

                Μαλλον εγω κανω λαθος γιατι η Citroen την λεει υδροενεργητικη . Ειναι η hydractiveII.

                Οι εκδοσεις της hydractive στην Χantia.

                HYDRACTIVE - mechanically controlled hydropneumatic suspension.
                HYDRACTIVE II - electronically controlled hydropneumatic suspension.
                ACTIVA - electronically controlled hydropneumatic suspension with nearly no body roll during cornering

                Και η νεα γενια ειναι hydractiveIII που φοραει η C5

                Κοιτα εδω για την διαφορα:
                http://www.kolumbus.fi/perhe_pitkanen/xw/activatest.htm

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mad_n last edited by

                  Πολύ σωστά Χρήστο

                  άλλωστε το σύστημα αυτό το φόραγε η citroen activa (με τα 3 κιτρινοπράσινα φώτα εμπρός) που παρουσιάστηκε γύρω στο 1990 ως πειραματικό μοντέλο που ποτέ δεν μπήκε στην παραγωγή
                  Εντούτοις το σύστημα της υδροενεργητικής κ μάλιστα ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης μεταφέρθηκε στις xantia που ονομάστηκαν activa

                  Βέβαια στο πρωτότυπο activa αν θυμάμε καλά από το άρθρο των 4Τ κ τις φώτος έγερνε προς το εσωτερικό της στροφής κ όχι απλά κράταγε το αυτοκίνητο όσο πιο επίπεδο γίνεται όπως με την Xantia!

                  Εμ τα λάμε οι Γάλλοι (γενικώτερα αφού αν κάνω σχόλιο ή τα citroen ή τα renault θα με φάνε χεχε) είναι μπροστά τόσο σε σχεδιασμό όσο κ σε τεχνολογία κ κυρίως κράτημα κ άνεση!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nikos-g last edited by

                    Ο χρήστης barout έγραψε:

                    Αν δεν κανω λαθος δεν εχει υδροενεργητικη αλλα υδροπνευματικη.

                    Kαλημέρα Χρήστο, τι διαφορά έχουν..;

                    Μαλλον εγω κανω λαθος γιατι η Citroen την λεει υδροενεργητικη . Ειναι η hydractiveII.

                    Οι εκδοσεις της hydractive στην Χantia.

                    HYDRACTIVE - mechanically controlled hydropneumatic suspension.
                    HYDRACTIVE II - electronically controlled hydropneumatic suspension.
                    ACTIVA - electronically controlled hydropneumatic suspension with nearly no body roll during cornering

                    Και η νεα γενια ειναι hydractiveIII που φοραει η C5

                    Κοιτα εδω για την διαφορα:
                    http://www.kolumbus.fi/perhe_pitkanen/xw/activatest.htm

                    Καταρχήν γειά σας, είναι η πρώτη φορά που γράφω στο citroen forum.
                    Θα ήθελα να ρωτήσω εάν η «ACTIVA» υπάρχει και σε C5?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      barout last edited by

                      Η C5 εχει την hydtractive III που ειναι πιο εξελιγμενη απο αυτη που φορουσε η Χantia Activa, με νοημοσηνη οπως λεει και το διαφιμηστικο της Citroen, δηλαδη χαμηλωμα μετα απο τα 110 χιλ και προσαρμογη γενικα της αναρτησης αναλογα με το οδοστρωμα κλπ.

                      Η Hydractive III ειναι σαν της Activa μονο που εχει περισσοτερα ηλεκτρονικα καλουδια.

                      Η διαφορα που εχει η Αctiva απο τις αλλες Xantia με Hydractive II ειναι αν δεν κανω καποιο λαθος μια σφαιρα αζωτου παραπανω που ρυθμιζει και τους πισω τροχους. Συνολο 6 σφαιρες+παραπανω ηλεκτρονικα. (HydractiveΙΙ εχει 5 σφαιρες συνολο)

                      Αν καπου κανω λαθος παρακαλω διορθοστε με.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        citastak last edited by

                        Και η xantia του πατερα μου, που ειναι η απλή 1600 , 6 σφαιρες εχει... 1 για τον καθε τροχο, 1 μπροστα που ρυθμίζει την ισορροπία του μπροστινου αξονα, και 1 πίσω, δίπλα στο 'ρομπότ'...

                        οπότε μηπως η activa εχει 7?? εγω θυμαμαι και κατι για αντιστρεπτική δοκο.... ισχύει;;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          barout last edited by

                          Μερικες ιστοσελιδες για να διαφωτιστουμε

                          http://www.citroen.mb.ca/citroenet/html/h/hydro.html
                          http://www.myweb.com.au/citroen/cit_tech_hydropneu.htm
                          http://www.kolumbus.fi/perhe_pitkanen/xw/story.htm
                          http://www.citroen.com/CWW/en-US/HISTOR ... eumatique/
                          http://www.citroen.com/CWW/en-US/TECHNO ... DRACTIVE3/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sirgus last edited by

                            Άντε...έμπλεξα με τις ανώτερες δυνάμεις και χάθηκα από το Citroen forum!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              Ο χρήστης sirgus έγραψε:
                              Άντε...έμπλεξα με τις ανώτερες δυνάμεις και χάθηκα από το Citroen forum!

                              Καλά τι θέμα και εκείνο, δεν βαριέσαι...;
                              Λίγο διάβασα και βαρέθηκα...τόσες σελίδες ρε Πρόεδρε τα ίδια κ τα ίδια λέτε...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sirgus last edited by

                                Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                Άντε...έμπλεξα με τις ανώτερες δυνάμεις και χάθηκα από το Citroen forum!

                                Καλά τι θέμα και εκείνο, δεν βαριέσαι...;
                                Λίγο διάβασα και βαρέθηκα...τόσες σελίδες ρε Πρόεδρε τα ίδια κ τα ίδια λέτε...

                                Άργησα αλλά το κατάλαβα!

                                Αφού υπάρχει θεός και λέγεται Andre Citroen τι το ψάχνουμε!
                                Μπορεί άνθρωπος να έβγαζε τέτοια αυτοκίνητα?
                                χεχε

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • elteo
                                  elteo last edited by

                                  Αυτός είσαι!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    barout last edited by

                                    Μπα μπα μπα βρε καλως τον

                                    Ποια ανωτερη δυναμη σε εκανε να μας ξεχασεις

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • elteo
                                      elteo last edited by

                                      Για όποιον ενδιαφέρεται:

                                      *This is an example of how suspension works .
                                      **Green is synthetic oil **
                                      and *red is nitrogen gas **
                                      Separated by a synthetic rubber membrane.

                                      Citroen Hydractive 3

                                      The third generation of Hydractive suspension is relatively simple to explain. The system, introduced in C5 in early 2001, was a refinement of the previous generation. Unlike Activa (Hydractive 2), it does not have the active anti-roll bar which was criticized by some as feeling unnatural. Instead, it added variable ride height function, which is easily to implement in hydraulic suspension. By adding or removing fluid in the suspension, ride height can be varied.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • elteo
                                        elteo last edited by

                                        Kαι Citroen C6...ξανα!

                                        http://www.citroenet.org.uk/c6/c 601.html

                                        Πανέμορφη ιδίως από πίσω...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          barout last edited by

                                          Kουκλα κουκλα

                                          Την ειδε ο πατερας μου σε περιοδικο μαλλον και εντυπωσιαστηκε, το καταλαβα απο τον τροπο που ειπε 'ωραια ωραια ειναι'. Δυσκολα το λεει το ωραιο οταν προκειται για Citroen και ας ειχε την DS και τωρα την Xantia. Ή μηπως ειναι γι'αυτο;

                                          Εδω και καιρο κοιταει ολο κατι Ε200 κλπ αλλα δεν ειπε τιποτα για αγορα. Βεβαια εγω τον αποθαρυνω και λιγο

                                          Ποτε ειπαμε βγαινει η C6; Οχι τιποτε αλλο, αλλα ν'αρχισω απο τωρα το ψησιμο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sirgus last edited by

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 165
                                            • 166
                                            • 167
                                            • 168
                                            • 169
                                            • 1082
                                            • 1083
                                            • 167 / 1083
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr