-
Πάντως έχω δει και Μπουραγκο που ηταν αξιοπρεπέστατα σε σχέση με τα δεδομένα της εταιρείας, πλησιάζουν imo επίπεδα maisto.
Πχ η Aventador που εχει βγάλει δεν ειναι και τόσο άσχημη... -
Ο χρήστης sexyspiros έγραψε:
Αγαπαμε Bburago γιατι ειναι τέρμα ρετρό,οι περισσότεροι(αν όχι όλοι)μ'αυτά ξεκινήσαμε.Προσωπικά όταν βλέπω ενα Βburago(ειδικά κάτι F40,F50,EB110,DIABLO,VIPER)μου ρχονται ένα σωρό αναμνήσεις απ'την παιδική μου ηλικια.Δυστυχώς όλα ειχαν ασχημο τέλος
Πέρα απ'το ρομαντικο κομμάτι όμως,για συλλογή δε κάνουν.Παιχνιδια ήταν και παιχνιδια παραμένουν.
αυτο ακριβως φιλε.
E καλά δεν μιλάμε για συλλογές 100+ αλλά για συλλογές 30-40 και αν.Για μικρές συλλογές τα burrago είναι οτι πρέπει.
Aφού παιζεις γύρω στο 30άρι γιατι δε κοιτάς προς 1/43 μεριά?Η ποικιλια ειναι πολύ μεγαλύτερη και τα μοντελάκια πιο ποιοτικα.Εξοικονομεις και χώρο.Διαφορετικα αν σ'ενδιαφέρει αποκλειστικα η κλιμακα 1/18,θα σου πρότεινα να ανεβάσεις λιγο το μπάτζετ σου και πάρε ένα και καλό μια στο τόσο.Μη δινεις βάση στην ποσότητα-αριθμό μοντέλων που έχεις στη κατοχή σου γιατι δε παιζει κανένα απολύτως ρόλο.Χιλιες φορές να παιρνεις 1-2 Κyosho π.χ τον χρόνο παρα 4-5 Βburago.
-
Ο χρήστης le man έγραψε:
Αγαπαμε Bburago γιατι ειναι τέρμα ρετρό,οι περισσότεροι(αν όχι όλοι)μ'αυτά ξεκινήσαμε.Προσωπικά όταν βλέπω ενα Βburago(ειδικά κάτι F40,F50,EB110,DIABLO,VIPER)μου ρχονται ένα σωρό αναμνήσεις απ'την παιδική μου ηλικια.Δυστυχώς όλα ειχαν ασχημο τέλος
Πέρα απ'το ρομαντικο κομμάτι όμως,για συλλογή δε κάνουν.Παιχνιδια ήταν και παιχνιδια παραμένουν.
αυτο ακριβως φιλε.
E καλά δεν μιλάμε για συλλογές 100+ αλλά για συλλογές 30-40 και αν.Για μικρές συλλογές τα burrago είναι οτι πρέπει.
Aφού παιζεις γύρω στο 30άρι γιατι δε κοιτάς προς 1/43 μεριά?Η ποικιλια ειναι πολύ μεγαλύτερη και τα μοντελάκια πιο ποιοτικα.Εξοικονομεις και χώρο.Διαφορετικα αν σ'ενδιαφέρει αποκλειστικα η κλιμακα 1/18,θα σου πρότεινα να ανεβάσεις λιγο το μπάτζετ σου και πάρε ένα και καλό μια στο τόσο.Μη δινεις βάση στην ποσότητα-αριθμό μοντέλων που έχεις στη κατοχή σου γιατι δε παιζει κανένα απολύτως ρόλο.Χιλιες φορές να παιρνεις 1-2 Κyosho π.χ τον χρόνο παρα 4-5 Βburago.
OK.Εχω ήδη αρχίσει να αυξάνω το badget αγοράζωντας Welly και Μaisto.Τώρα θα αρχίσω να αγοράζω Sunstar και UT.
-
Ετσι αρχισαμε κι εμεις, και μετα Kyosho, autoart, BBR,......η αρρωστια προχωραει συνεχως, θα επιδεινωθει και σε σενα αργα ή γρηγορα!!
-
Κοιτα σεξυσπύρε, θα πρέπει να βάλεις κάποια όρια και να πάρεις κάποιες αποφάσεις εφόσον αρχίζεις τα ναρκωτικά:
- Πόσα έχεις σκοπό να δίνεις; Καλύτερα να τα υπολογίζεις σε ετήσια βάση. Αν δίνεις ας πούμε 300 ευρώ το χρόνο, αυτά μπορεί να είναι 1 CMC, 2 Exoto, 3 ή 4 Κyosho/Autoart, 10 Maisto, 15 Βburago στο 1:18, αλλά μπορεί να είναι και 10 ή 12 καλά μοντελάκια στο 1:43.
- Τι συλλογή θέλεις να κάνεις; Θελεις μεγάλη για βιτρίνα; Θελεις ειδικευμένη; (μόνο F1/WRC ή μόνο Porsche/Ferrari κλπ ή μόνο ιστορικά) ή θες πολυσυλλεκτική;
- Τι τύπος είσαι; Θελεις τα μοντέλα σου να είναι σε μία βιτρίνα και απλά να φαίνονται ή θες να τα ανοιγεις κάθε λίγο και να τα περιεργάζεσαι και να χάνεσαι στις λεπτομέρειές τους;
- Που θα τα βάλεις; Εχεις χώρο; Βιτρίνες; Ή όπου περισσέψουν;
Εγω πχ πλέον θέλω να έχω κάποια μοντέλα που πάρα πολύ συχνά τα κατεβάζω από το ράφι τους και τα χαίρομαι σαν κατοικίδιο. Μου αρέσει να βλέπω τα μηχανικά τους μέρη και το εσωτερικό τους. Οπότε παίρνω πλέον πολύ λίγα και ακριβούτσικα στην 1:18. Αν όμως απλά ήθελα πλήθος και δε με ενδιέφερε το εσωτερικό και ξεκινούσα τώρα θα πήγαινα με κλειστά μάτια στην 1:43. Πολύ περισσότερη ποικιλία, λιγότερη (φυσιολογικά) λεπτομέρεια, πολύ ευκολότερη παρουσίαση ή αποθήκευση.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Κοιτα σεξυσπύρε, θα πρέπει να βάλεις κάποια όρια και να πάρεις κάποιες αποφάσεις εφόσον αρχίζεις τα ναρκωτικά:- Πόσα έχεις σκοπό να δίνεις; Καλύτερα να τα υπολογίζεις σε ετήσια βάση. Αν δίνεις ας πούμε 300 ευρώ το χρόνο, αυτά μπορεί να είναι 1 CMC, 2 Exoto, 3 ή 4 Κyosho/Autoart, 10 Maisto, 15 Βburago στο 1:18, αλλά μπορεί να είναι και 10 ή 12 καλά μοντελάκια στο 1:43.
- Τι συλλογή θέλεις να κάνεις; Θελεις μεγάλη για βιτρίνα; Θελεις ειδικευμένη; (μόνο F1/WRC ή μόνο Porsche/Ferrari κλπ ή μόνο ιστορικά) ή θες πολυσυλλεκτική;
- Τι τύπος είσαι; Θελεις τα μοντέλα σου να είναι σε μία βιτρίνα και απλά να φαίνονται ή θες να τα ανοιγεις κάθε λίγο και να τα περιεργάζεσαι και να χάνεσαι στις λεπτομέρειές τους;
- Που θα τα βάλεις; Εχεις χώρο; Βιτρίνες; Ή όπου περισσέψουν;
Εγω πχ πλέον θέλω να έχω κάποια μοντέλα που πάρα πολύ συχνά τα κατεβάζω από το ράφι τους και τα χαίρομαι σαν κατοικίδιο. Μου αρέσει να βλέπω τα μηχανικά τους μέρη και το εσωτερικό τους. Οπότε παίρνω πλέον πολύ λίγα και ακριβούτσικα στην 1:18. Αν όμως απλά ήθελα πλήθος και δε με ενδιέφερε το εσωτερικό και ξεκινούσα τώρα θα πήγαινα με κλειστά μάτια στην 1:43. Πολύ περισσότερη ποικιλία, λιγότερη (φυσιολογικά) λεπτομέρεια, πολύ ευκολότερη παρουσίαση ή αποθήκευση.
αναλυτικοτατος και σωστοτατος ο φιλος.μεγαλο ναρκωτικο και δεν ειταν λιγες η φορες που λογω οικογενοιας βαζαμε στην ζουλα καποια κοματια.ναρκωτικο και σκληρο καταφερα ομως και το εκοψα πολυ πριν την κριση 6 χρονια πριν με αλλο ποιο δυνατο ναρκωτικο που ακουει στο ονομα σουμπαρου
-
Εγώ ξεκίνησα, συνέχισα και συνεχίζω με 1:43. Το ξέρω ότι τα 1:18 είναι πιο χορταστικά, αλλά τα 1:43 έχουν πρώτα από όλα το πλεονέκτημα του μικρού όγκου. Τα εκθέτεις πολύ πιο εύκολα, τα καθαρίζεις πολύ πιο εύκολα, είναι πιο οικονομικά και έχουν μεγάλη ποικιλία.
Επίσης (προσωπική μου εκτίμηση) είναι, πως όταν συλλέγεις να διαλέξεις κάποιο θέμα...π.χ. εξέλιξη κάποιο μοντέλου, ή παλιά αμερικάνικα, παλιά ρώσσικα κτλ... Αυτο είναι στην αισθητική του καθένα βέβαια και στα γούστα του. Αποφάσισε επίσης κάθε πότε είσαι διατεθειμένος να αγοράσεις κάτι. Εγώ παίρνω 6 το χρόνο (Πρωτοχρονιά, Γενέθλια, Πάσχα, Γιορτή, Δεκαπεντάυγουστο, και Χριστούγεννα). Κάτι σαν σημεία αναφοράς ας πούμε. -
οποιος εχει μερακι μπορει να αναβαθμιση το εσωτερικο απο φθηνες εταιριες burago-maisto σε μεγαλο βαθμο.
bucati-burago μοκετα και επενδυσης ταμπλο
ferrari 250 gto hot wheels μοκετα και ακομα και τα καθισματα εγιναν υφασματινα
-
Ο χρήστης matador3276 έγραψε:
Εγώ ξεκίνησα, συνέχισα και συνεχίζω με 1:43. Το ξέρω ότι τα 1:18 είναι πιο χορταστικά, αλλά τα 1:43 έχουν πρώτα από όλα το πλεονέκτημα του μικρού όγκου. Τα εκθέτεις πολύ πιο εύκολα, τα καθαρίζεις πολύ πιο εύκολα, είναι πιο οικονομικά και έχουν μεγάλη ποικιλία.
Επίσης (προσωπική μου εκτίμηση) είναι, πως όταν συλλέγεις να διαλέξεις κάποιο θέμα...π.χ. εξέλιξη κάποιο μοντέλου, ή παλιά αμερικάνικα, παλιά ρώσσικα κτλ... Αυτο είναι στην αισθητική του καθένα βέβαια και στα γούστα του. Αποφάσισε επίσης κάθε πότε είσαι διατεθειμένος να αγοράσεις κάτι. Εγώ παίρνω 6 το χρόνο (Πρωτοχρονιά, Γενέθλια, Πάσχα, Γιορτή, Δεκαπεντάυγουστο, και Χριστούγεννα). Κάτι σαν σημεία αναφοράς ας πούμε.Συμφωνώ απόλυτα. Για να εκθέσεις ένα σεβαστό αριθμό 1/18 πρέπει να δεσμεύσεις πάρα πολύ μεγάλο χώρο ενώ με τα 1/43 μπορείς με μια δυο βιτρίνες να εκθέσεις πάρα πολλά!
Από εκεί και πέρα, είσαι πάρα πολύ σωστός και στο θέμα του μπάτζετ και στο θέμα ...του θέματος. Αλλιώς ξεφεύγεις και καταλήγεις να παίρνεις χίλια δυο μοντελάκια που σε λίγο καιρό θα βαρεθείς. Εγώ πχ έχω θέσει κάποια όρια. Ένα μοντελάκι κάθε δύο μήνες, να μην ξεπερνά τα 50 ευρώ και να είναι BMW ή Audi ή Ferrari.
-
Πολύ σωστοί!Για το οικονομικό budget εγω μπορεί να πάρω μια φορά στο τρίμηνο,Μην φανταστείτε οτι είμαι μεγάλος συλλέκτης.Γυρω στα 10 1/18 έχω
-
Ορίστε. Με δύο βιτρινούλες από το Lidl συνολικού κόστους 132€ έχω 260+ μοντέλα στο σαλόνι μου, πιάνουν ελάχιστο χώρο και δεν σκονίζονται καθόλου:
Το θέμα είναι ότι θα ήθελα άλλες δύο βιτρίνες αλλά δεν χωράνε. Αυτή η αρρώστια δεν τελειώνει ποτέ. Και το κακό είναι ότι είναι ένα χόμπυ ευρωβόρο, παθητικό και μη δημιουργικό. Άντε και πήρες το καινούριο μοντέλο. Το χαζεύεις μία, δύο, τρεις, δέκα, μετά το βάζεις στην άκρη. Άντε και να το τραβήξεις μερικές ωραίες φωτογραφίες αν είσαι καλός φωτογράφος. Η αισθητική ευχαρίστηση σταδιακά ξεφτίζει και θέλεις να πας γι'αλλα. Πιστεύω ότι πολύ μεγαλύτερη ευχαρίστηση θα είχε κανείς αν έκανε μοντελισμό, ή διοράματα, ώστε να συμμετέχει στην κατασκευή...
Δείτε πχ αυτά τα διοράματα. Έχω πάθει πλάκα:
https://www.facebook.com/pages/Car-mode ... 5264296353
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
.......Πιστεύω ότι πολύ μεγαλύτερη ευχαρίστηση θα είχε κανείς αν έκανε μοντελισμό, ή διοράματα, ώστε να συμμετέχει στην κατασκευή........Κάθε χόμπι έχει τις απαιτήσεις του και τις 'υποχωρήσεις' του.....
Το βασικό ειναι οτι κάνεις να το ευχαρίστησε όσο περισσότερο γίνεται !Εγώ προσωπικά ξεκίνησα απο το μοντελισμό σε μικρή ηλικία (ξεκίνησα με uhu κόλλα και μετα κατεληξα να σερνω τη μάνα μου στον Μακρυγγιάνη (πίσω απο το ξενοδοχείο Park στην Αθήνα) αν θυμάμαι καλά) να αγοράσουμε χρώματα και διαλυτικά....
Φυσικά παράλληλα είχα και 3-4 buago με τα οποία έπαιζα κανονικά (τσουλαγα, τράκαρα κτλ κτλ)
Το παράτησα καθώς μεγάλωνα (κανείς απο τις παρέες μου δεν έκανε κάτι αντίστοιχο και μάλλον το βλέπαν ξένερωτο απο το να λιωνουμε με τα ποδηλατα και μετά με το Super Nes (μετά έγινε playstation κτλ κτλ
Κακώς δεν τον ξεκίνησα όντας φοιτητής (=άπειρος ελεύθερος χρόνος)
Τελικά αφού πιάσω δουλειά το μικρόβιο του μοντελισμου επανήλθε... Έλα μου ντε όμως που τώρα δεν υπήρχε ο ελεύθερος χρόνος και ο απαραίτητος χώρος (ο μοντελισμος θέλει βαψιματα, αερογρσφους, δαλυτικά κτλ κτλ....)Οπώτε πέσαμε στον έτοιμο μοντελισμό και αρρωστήσαμε.....!!
Ναι τα 1/43 ειναι βολικά αλλα δεν ειναι χορταστικά...
Έτσι αποφάσισα 1/18 και σιγά σιγά επικεντρωθηκα σε rally cars κυρίως.Οριστε! ,
Τα είπα, ξαλάφρωσα!
Γιατρέ μου είμαι άρρωστος ?? -
όχι.
Και μια που είπε την ιστορία ο φίλος... Και εγώ είχα καμιά 25αριά αεροπλανάκια, αλλά λόγω κακής συντήρησης και ποιότητας, ξεκολλούσαν, χαλούσαν και ξενέρωνα. Με τα μεταλλικά ξεκίνησα αργά, το 2003, όταν γυρίζοντας από την 5ήμερη εκδρομή σαν φοιτητής στο πανεπιστήμιο, μου περίσσεψαν κάποια χρήματα. Τότε έδινα τα λεφτά μου πιο πολύ σε F1, κασέτες, dvd και merchandise (παρά γκόμενες και έτσι), μέχρι που είδα το παρακάτω μοντέλο στα 25 € (ναι 25!!) και πήρα 2, ένα για μένα κ ένα δώρο σε ένα ανήψι. Μετά από 2 3 μέρες πήρα το 2ο μοντέλο κτλ. Τώρα στα οικονομικά δύσκολα δε συλλέγω, αλλά υπάρχουν αυτή τη στιγμή 10 τεμάχια που θα τα ήθελα διακαώς. Εν καιρώ
Το πρώτο
Και το αγαπημένο
-
Ο χρήστης JimClark έγραψε:
όχι.Και μια που είπε την ιστορία ο φίλος... Και εγώ είχα καμιά 25αριά αεροπλανάκια, αλλά λόγω κακής συντήρησης και ποιότητας, ξεκολλούσαν, χαλούσαν και ξενέρωνα. Με τα μεταλλικά ξεκίνησα αργά, το 2003, όταν γυρίζοντας από την 5ήμερη εκδρομή σαν φοιτητής στο πανεπιστήμιο, μου περίσσεψαν κάποια χρήματα. Τότε έδινα τα λεφτά μου πιο πολύ σε F1, κασέτες, dvd και merchandise (παρά γκόμενες και έτσι), μέχρι που είδα το παρακάτω μοντέλο στα 25 € (ναι 25!!) και πήρα 2, ένα για μένα κ ένα δώρο σε ένα ανήψι. Μετά από 2 3 μέρες πήρα το 2ο μοντέλο κτλ. Τώρα στα οικονομικά δύσκολα δε συλλέγω, αλλά υπάρχουν αυτή τη στιγμή 10 τεμάχια που θα τα ήθελα διακαώς. Εν καιρώ
Το πρώτο
Και το αγαπημένο
ωραια κοματια τι ειναι ut models;
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Ορίστε. Με δύο βιτρινούλες από το Lidl συνολικού κόστους 132€ έχω 260+ μοντέλα στο σαλόνι μου, πιάνουν ελάχιστο χώρο και δεν σκονίζονται καθόλου:Το θέμα είναι ότι θα ήθελα άλλες δύο βιτρίνες αλλά δεν χωράνε. Αυτή η αρρώστια δεν τελειώνει ποτέ. Και το κακό είναι ότι είναι ένα χόμπυ ευρωβόρο, παθητικό και μη δημιουργικό. Άντε και πήρες το καινούριο μοντέλο. Το χαζεύεις μία, δύο, τρεις, δέκα, μετά το βάζεις στην άκρη. Άντε και να το τραβήξεις μερικές ωραίες φωτογραφίες αν είσαι καλός φωτογράφος. Η αισθητική ευχαρίστηση σταδιακά ξεφτίζει και θέλεις να πας γι'αλλα. Πιστεύω ότι πολύ μεγαλύτερη ευχαρίστηση θα είχε κανείς αν έκανε μοντελισμό, ή διοράματα, ώστε να συμμετέχει στην κατασκευή...
Δείτε πχ αυτά τα διοράματα. Έχω πάθει πλάκα:
https://www.facebook.com/pages/Car-mode ... 5264296353
Αυτές οι βιτρίνες του lidl έχουν βγει πολύ καλές και ποιοτικές. Έχω κι εγώ μια. Συμφωνώ εν μέρει για αυτό που λες για το χόμπι αλλά όχι απολυτα. Εγώ πχ είμαι τόσο άρρωστος που κάθε τόσο κάθομαι και τα χαζεύω σα χάνος... Ή τα βγάζω έξω και τα φωτογραφίζω σε διάφορα σημεία. Επίσης, έχω ένα αρχείο με όλα τα μοντέλα, κωδικούς, τιμές κτλ το οποίο ανανεώνω συνέχεια. Τα ευχαριστιέμαι τα λεφτά που δίνω, πάντα προσεκτικά βέβαια. Και θεωρώ ότι ειναι καλύτερα να δίνεις κάποια χρήματα σε κάποιο χόμπι που σε κάνει να αισθάνεσαι καλά παρά σε τσιγάρα και οινοπνεύματα! Γενικά, θεωρώ πως είναι ένα καλό χόμπι, αρκεί να έχεις μέτρο και λογική.
-
το πρώτο είναι UT, το άλλο Autoart
-
Ο χρήστης bomber21 έγραψε:
Και θεωρώ ότι ειναι καλύτερα να δίνεις κάποια χρήματα σε κάποιο χόμπι που σε κάνει να αισθάνεσαι καλά παρά σε τσιγάρα και οινοπνεύματα! Γενικά, θεωρώ πως είναι ένα καλό χόμπι, αρκεί να έχεις μέτρο και λογική.Ασφαλώς έχεις δίκιο, απλώς δεν είναι ιδιαίτερα δημιουργικό χόμπυ, δεν με γεμίζει απόλυτα. Μήπως αν φτάσω τα 1000 μοντέλα με γεμίσει;
-
Εγώ ανέκαθεν το έλεγα κακό χόμπι , γιατί όσο τα πιάνεις τόσο έχεις πιθανότητες να αλλοιωθεί / γρατσουνιστεί κάτι
-
Διαβάζοντας τις τελευταίες 2 σελίδες, είπα να απαντήσω σε κάποιες ερωτήσεις, ειδικά του sexyspriros και να κάνω κάποια προσωπικά σχόλια.
Σχεδόν 100% συμφωνώ με το σχόλιο του greo.
Δεν έχει σημασία πόσα μοντέλα έχεις, μεγάλη ή μικρή συλλογή αλλά τι χαρά/ ικανοποίηση αποκομίζεις από τη συλλογή και εν τέλει να ξέρεις γιατί συλλέγεις.
H επιλογή της κλίμακας είναι το πρώτο βασικό (οι κυριότερες είναι η 1/43 και η 1/18) και από κει και πέρα η επιλογή εταιριών, θεμάτων και τιμών είναι κάτι προσωπικό και «ρευστό». Αλλιώς έβλεπα τα πράγματα και αλλιώς ήταν τα πράγματα το 1993 (20 χρόνια!!!) που ουσιαστικά ξεκίνησα να συλλέγω συστηματικά. Πολλές συλλογές εξελίσσονται με το χρόνο, αλλάζουν, καταργούνται, ξαναδημιουργούνται διαφορετικά, κοκ.
Καλό θα ήταν για ένα συλλέκτη να ασχοληθεί με μία κλίμακα και να επενδύσει χρόνο και χρήμα σε αυτή. Βέβαια, ξαναλέω, «το συλλέγειν» εξελίσσεται και δυστυχώς το χόμπυ μας έχει γίνει παράλογα ακριβό (και σε απόλυτες τιμές, ανεξάρτητα από την καθίζηση των εισοδημάτων μας στην Ελλάδα). Ετσι απομένει στον καθένα να διαλέξει τι θέλει (παλιά, νέα, αγωνιστικά, κλπ) και πόσα έχει για ξόδεμα.Για την κλίμακα 1/43 δεν ξέρω σχεδόν τίποτα γιατί δεν ασχολήθηκα ποτέ με αυτή, αλλά με ενοχλεί που πολλά μοντέλα είναι εκτός κλίμακας. Είναι ορατό σε όλες τις συλλογές, όπως και στου NIGA παραπάνω, ότι δεν φαίνονται οι διαφορές μεγέθους των μοντέλων σε αυτή την κλίμακα.
Για τα burago που αναφέρθηκαν, αυτό είναι το μεγάλο πρόβλημα για μένα, κυρίως η λάθος κλίμακα και δευτερευόντως η κακή απεικόνιση του μοντέλου, δηλαδή λάθος σχήμα, αναλογίες, κλπ. Οι λεπτομέρειες έρχονται σε δεύτερη προτεραιότητα, στο κάτω κάτω εκτιμάς τη σχέση τιμής/ ποιότητας. Είχε λοιπόν η burago ένα σταθερό τύπο κουτιού και έπρεπε όλα να χωράνε εκεί. Ετσι τα μικρά μεγάλωναν (η Ζ3 ήταν 1/17, τα A110, Fiat 500, mini έγιναν και επίσημα 1/16) και τα μεγάλα μίκραιναν: το Ford F150 ήταν 1/21, η Mercedes SSK 1/20. Για μένα ήταν απαράδεκτο αυτό γιατί τα μοντέλα εκτίθενται μαζί με άλλα και πρέπει να είναι πιστά στην κλίμακα, π.χ. μου καθόταν πολύ άσχημα το Ζ3 να δείχνει σα φορτηγό δίπλα στο ΜΧ-5. Μία ακόμα εταιρία που έκανε χοντρά λάθη στην κλίμακα ήταν η ANSON, αλλά δεν υπάρχει πλέον (χαρακτηριστικότερες περιπτώσεις το caterham, Renault Spider, Cadillac El Dorado).
Το αυτό και για τα λάθη στο σχήμα και τις αναλογίες. Μερικά είναι τόσο λάθος που αλλοιώνεται όλη η εικόνα του πραγματικού. Από τα πλέον λάθος σχήματα είναι η Diablo της burago, η αγωνιστική A33 της ricko.
Για τη welly, έχει όντως βελτιωθεί πολύ, αλλά πάλι δεν υπάρχουν ενιαία στανταρ, κρίνεται ανά μοντέλο. Ειδικά η καινούργια σειρά FX (π.χ. aventador) είναι πολύ καλή.
Το ίδιο και η Sunstar διαρκώς βελτιώνονται και έχουν τη μεγαλύτερη ποικιλία σε rallye. Για τη UT, έχει πάνω από 10 χρόνια που σταμάτησε την παραγωγή, οπότε ότι υπάρχει ακόμα, είναι καλό ως μοντέλο, αλλά μάλλον έχει μεγαλύτερη τιμή από την «κανονική». -
Για την κλίμακα 1/43 δεν ξέρω σχεδόν τίποτα γιατί δεν ασχολήθηκα ποτέ με αυτή, αλλά με ενοχλεί που πολλά μοντέλα είναι εκτός κλίμακας
Για τα 1/43 ισχύει αυτό μερικές φορές. Στα μοντέλα της Minichamps όμως και της Ebbro δεν νομίζω πως συμβαίνει κάτι τέτοιο. Και πολλές λεπτομέρεις έχουν, και το μέγεθος τους είναι πολύ καλό. Ακόμα και τα μοντέλα της ΙΧΟ έχουν βελτιωθεί αισθητά τελευταία,ενω παλία δεν μου πολυγέμιζαν το μάτι.
Στα υπόλοιπα συμφωνω 100%!
Μεταλλικά και άλλα μοντέλα - Συλλογές