-
Μικρο αυτ/το για γυναικα εως 1400κκ μεχρι 6000€ 3-4 χρονων.Ευχαριστω εκ των προτερω για τη βοηθεια και οποιαδηποτε προταση!
-
Μικρο αυτ/το για γυναικα εως 1400κκ μεχρι 6000€ 3-4 χρονων.Ευχαριστω εκ των προτερω για τη βοηθεια και οποιαδηποτε προταση!
-
Ο χρήστης dimirass έγραψε:
Εχω βρει yaris terra 5θυρο σε εταιρεια ενοικιασεων και ο πωλητης λεει ειναι με leasing σε καλη εξωτερικα κατασταση πλην μιας γρατζουνιας στο καπω με 56000χλμ στα 6500 ευρω μοντελο 2008.Σε αλλη μαντρα της μεσογειων 2πορτο yaris στα 6300ευρω 68000χλμ.Τι γνωμη εχετε, τι πρεπει να προσεξω?Ψυχοφθόρα διαδικασία να μπλέκεις με μάντρες για να βρεις αμάξι γιατί φίλε μου πολλές φορές κατεβάζουν χιλιόμετρα, είναι χτυπημένα, τυρανισμένα. Από ιδιώτη είναι καλύτερα αν μπορούσες να πάρεις αυτοκίνητο. Τέλος πάντων....
Το πρώτο που πρέπει να προσέξεις είναι να έχεις μαζί σου έναν έμπειρο και έμπιστο μάστορα. Να κοιτάξεις τα πλαστικά στις πόρτες και οι ταπετσαρίες αν δικαιολογούν τα χιλιόμετρα που δείχνει το κοντέρ. Ταλαιπωρημένες ταπετσαρίες, ξεθωριασμένες και πλαστικά στις πόρτες γρατζουνισμένα, θολά δείχνουν πως το αυτοκίνητο έχει αρκετά χιλιόμετρα στην πλάτη του ή ιδιοκτήτη που δε νοιαζόταν για το αυτοκίνητο.
Ζητάς από τον μαντρά να σου δώσει το αμάξι να πας να το κοιτάξεις. Αν δε στο δώσεις, δίνεις δρόμο τον μαντρα. Αν στο δώσει πας στο μάστορα και το κοιτάει από κάτω αν το σύστημα διεύθυνσης είναι εντάξει (μπαλάκια, ακρόμπαρα, ημιαξόνια, μπιλιοφόροι κλπ) κοιτάει τα τακάκια στα δισκόφρενα αν έχουν ακόμη ψωμί, κοιτάει αν από κάτω είναι χτυπημένο το αμάξι, κοιτάει το σύστημα της εξάτμισης αν έχει κανένα καζανάκι που να θέλει αλλαγή. Κοιτάς και τα ελαστικά αν έχουν ακόμη πέλμα. Ζητάς από το μάστορα να το οδηγήσει. Βλέπει και βλέπεις αν το αμάξι τραβάει δεξιά ή αριστερά (πιθανόν ευθυγράμμιση) ή αν μετά τα 80 κοσκινίζει (ζυγοστάθμιση). Βλέπεις αν μπαίνουν-κουμπώνουν εύκολα οι ταχύτητες. Αν όχι ή ο προηγούμενος το έσκιζε ή έχει το αμάξι πολλά χιλιόμετρα στην πλάτη του ή και τα δύο.
Βλέπεις από το δείκτη του λαδιού αν τα λάδια έχουν άσπρα μέσα. Αν ναι είναι νερό και πιθανόν υπάρχει θέμα με τη φλάντζα κεφαλής. Αφήνεις το αμάξι αναμμένο με ανοιχτό το καπό και περιμένεις να ζεσταθεί το μοτέρ μέχρι να δουλέψει το βεντιλατέρ. Αν με το βεντιλατέρ πέσει η θερμοκρασία είσαι εντάξει. Αν δεν πέσει και ανεβαίνει τότε πιθανόν πρόβλημα με τη φλάντζα κεφαλής.
Πας στον λαμαρινά να κοιτάξει μην είναι χτυπημένο και αν ναι που. Μετά από όοολα αυτά αποφασίζεις -
Mods καντε stick το post του Panosft για το τι πρεπει να κοιταμε στα μεταχειρισμενα!
Πολυ κατατοπιστικος!
1200-1400κκ εως 6000€