-
Ο χρήστης Slowmotion έγραψε:
σκέφτομαι για 80άρες ή το πολύ 100άρες με σωστή ρύθμιση για να μην τυφλώνω κιόλαςειναι τζαμένια και όχι πλαστικά αλλά θα μου πεις τι θα γίνει και από μέσα...
έχω H1 στα πορείας και στα μεγάλα και H3 στα ομίχλης
η αλλαγή της καλωδίωσης έχει να κάνει με όλες τις λάμπες?Γυαλι ειναι το μπροστα.Ολο το υπολοιπο ειναι πλαστικο ομως,οπως και η φυσα.
Εχεις αλλαξει καθολου λαμπες ή εχεις ακομα τις 'μαμα' ; -
ναι έτσι είναι
από παλιά είχα βάλει τις cool blue της Osram είχαν άσπρο φως γύρω στα 4000Κ
έπειτα και επειδή κάηκαν μετα από 1-2 χρόνια
πήγα σε Philips diamond Vision πάλι σε άσπρο φως 5000Κ
γενικώς πάντως καίγονται εύκολα ειδικά αν τις βάλεις σε κανα χαμηλωμένο αμάξι-κουτσουρο
μάλλον δεν συμφαίρει τις καίει γρήγορα από τους κραδασμούς
το έχει επιβεβαιώσει φίλος...το θέμα είναι ότι τα θέλω όλα και γύρω στα 4000-5000Κ και να φέγγουν πολύ
έχω βρει της Ring στα 55w με 120% περισσότερο φως (άσπρο) όπως λέει ο κατασκευατής
αλλά και σε 68watt σε 4300Κ της FLOSSER
άλλες της Ring πάλι σε άσπρο τύπου ξένον σε 80watt
πάντα σε H1 αλλά και H3για τους σκληροπυρηνικούς υπάρχουν και σε 100watt και 120w, 130w
-
εχω ακουσει οτι καιγονται ευκολα λογω του μπλε καλυμματος που εχουν για να βγαζουν αυτο το ασπρο-μπλε φως... οτι κρατανε ποιο πολυ την θερμοκρασια και καιγεται η λαμπα...
-
Οι Xtreme Vision (αν έχεις και καθαρό φανάρι με κάτοπτρο σε καλή κατάσταση) είναι σίγουρα πολύ καλές. Προσφέρουν μάλιστα και μια σχετική μακροζωία (σε σχέση με τις Xtreme Power που αντικατέστησαν). Το ίδιο ισχύει και για τις Osram Nightbreaker Plus (είχα τις Nightbreaker και δεν τις ξαναπροτίμησα επειδή κάηκαν γρήγορα). Προσωπικά διάλεξα τις Night Guide με γνώμωνα την όσο το δυνατόν καλύτερη «συμπεριφορά» σε βροχή και δεν το μετάνοιωσα. Βέβαια, η καλύτερη λύση για βρεγμένο οδόστρωμα είναι μάλλον οι κίτρινες αλλά δε βρίσκεις εύκολα (αν διάβασες λίγα ποστ πιο πριν, παρήγγειλα κίτρινες στα 2800K για τα ομίχλης μου). Τώρα όσον αφορά την ανάποδη οδήγηση... χμμμ... δεν ξέρω να σου πω. Θεωρώ ότι θα είναι μελετημένο (ή θα φέρνουν λάμπες «ανάποδες»). Κάνε μια ερώτηση στη Philips, έτσι από περιέργεια. Μπορεί βέβαια να γνωρίζει και ο Antonis-team, μιας και έχει ασχοληθεί κι αυτός αρκετά με λάμπες και έχει πειραματιστεί.
-
Ειχα μεχρι προσφατα τις Philips NightGuide εδω και 3 περιπου χρονια, το τελευταιο εξαμηνο ομως ειχαν εξασθενησει αρκετα, o φωτισμος τους ηταν πολυ καλος σε ολες τις συνθηκες, λιγο πιο δυνατος απο τις πρωτες που ειχε πανω το αυτοκινητο,και σιγουρα ιδιαιτερα ξεκουραστες χωρις να ξερω αν αυτο οφειλεται στην τριχρωμια που ειχαν, προσφατα τις αντικατεστησα με τις Philips Xtreme Vision οι οποιες ειναι σαφως πολυ πιο δυνατες (σε σχεση με την αρχικη εικονα των NightGuide) αλλα δεν τις εχω δοκιμασει σε πολυωρο ταξιδι.
Αν κρατησουν με αυτη την ενταση για δυο χρονια θα ειμαι ευχαριστημενος. -
Ο χρήστης aristos1908 έγραψε:
ευχαριστώ φίλε για την βοήθεια!!
σκεφτόμουν τις philips extreme vision.. σε σχέση με αυτές που μου πρότεινες ποιες να προτιμήσω??? εκτος αν υπάρχει κάτι καλύτερο να προτείνει καποιος!!!
να σημειώσω πως επειδή είμαι απο κυπρο οδηγούμε ανάποδα... δεν ξέρω αν υπάρχει καποιο πρόβλημα με αυτές που μου πρότεινες... επειδή ειναι 3 χρώματα ισως ειναι αντίθετα και τυφλώνω τους απέναντι...Σχετικά με το πώς προβάλλουν οι λάμπες νομίζω ότι είναι θέμα φαναριών (κατόπτρων και προτζέκτορα ανάλογα). Δεν νομίζω ότι κατασκευάζουν διαφορετικού τύπου λάμπες , αλλά φανάρια που να ρίχνουν τη δέσμη ανάλογα με την πλευρά οδήγησης.
Oι Philips extreme vision +100 θα είναι μάλλον η καλύτερη επιλογή. Δεν τις έχω βάλει ακόμη, αλλά οι Xtreme Power +80 που είχα και παρέδωσαν πνεύμα μετά από 2,5 χρόνια ήταν εξαιρετικές. -
και εγω σκεφτομαι για τις philips xtreme visiion περισσοτερο.. αν και περιμενω το μελος Antonis-team να μου πει και αυτος την γνωμη του γιατι εχω δει πως κατεχει το αθλημα!!!! απλα εκεινο που μου εκανε εντυπωση ειναι πως σχετικα υπο κανονικες συνθηκες φωτιζουν εαν ομως βρεχει ειναι σαν να μην εχω φωτα στο δρομο!! δεν βλεπω καν να εχει φως μπροστα στο αυτοκινητο μου.. ενω οι απεναντι ειναι μια χαρα!! δεν με νοιαζει να δωσω κατι λιγα παραπανω φτανει να αξιζει!! οχι ομως σε κατι μουφοξενον παρολο που το σκεφτομουν αλλα ευτυχως που το φορουμ μου ανοιξε τα ματια,,, δεν γνωριζα πως προκειτε για τετοια μουφα και την ιδια ωρα και επικυνδηνα για τους αλλους!! θα ηθελα να ακουσω γνωμες και απο καποιους που εχουν δοκιμασει αρκετες και τις philips xtreme vision!!! να σημειωσω πως τα φαναρια μου αν δεν κανω λαθος δεν ειναι πλαστικα.. ειναι αυτα με τις ραβδωσεις,, καπως ετσι!!
-
Ο χρήστης aristos1908 έγραψε:
και εγω σκεφτομαι για τις philips xtreme visiion περισσοτερο.. εκεινο που μου εκανε εντυπωση ειναι πως σχετικα υπο κανονικες συνθηκες φωτιζουν εαν ομως βρεχει ειναι σαν να μην εχω φωτα στο δρομο!! δεν βλεπω καν να εχει φως μπροστα στο αυτοκινητο μου.. ενω οι απεναντι ειναι μια χαρα!!Και που ξέρεις τι νιώθουν οι απέναντι; Γιατί και αυτοί ίσως έχουν το ίδιο πρόβλημα με εσένα....
Όλα τα φώτα τα χάνουν σε ελληνικό γλυστερό βρεγμένο χρώμα, βασικά αντανακλώνται και τυφλώνουν τους απέναντι που λένε για δες φώτα αυτός ενώ τα δικά μου πάπαλα.... Τα πολύ δυνατά άσπρα φώτα υστερούν στη βροχή σε σχέση με τι λιγότερο άσπρα. Έχει να κάνει με τον τρόπο που αντανακλώνται διαθλώνται κλπ σε δρόμο και στις σταγόνες.
Επίσης μπορεί να θέλει και εξάσκηση στο τι κοιτάς. Όταν βρέχει ίσως βοηθάει να κοιτάς και πέραν του δρόμου για να σιγουρεύεις τη θέση σου (και στο στεγνό καλό είναι να το κάνεις αλλά σε περιπτώσεις μειωμένης ορατότητας πραγματικά χρειάζεται). -
πως εξηγειτε την μικρη διαρκεια ζωης στις καινουργιες λαμπες;;;;εχουμε αναφορες για καλη αποδοση αλλα και σε 2-3 χρονια παπαλα........
-
Βασικός κανόνας της ζωής, no free lunch. Δεν μπορείς να έχεις και το σκύλο χορτάτο και την πίτα ολόκληρη.
Όσο ζορίζεις το νήμα τόσο λιγότερο θα κρατάει....
Το ξέρουν και οι κατασκευαστές και το λένε. Η Philips νομίζω έχει για κάθε λάμπα κάποια χαρακτηριστικά και τα βαθμολογεί, βλέπεις ότι όσο πιο φωτεινή τόσο πιο χαμηλή βαθμολογία σε διάρκεια.
Αυτός είναι μάλλον ο τομέας που προωθούν τώρα. Να δούμε τι θα καταφέρουν, αλλά μην ξεχνάμε ότι δεν θα θέλουν να σου προσφέρουν μια πολύ ακριβή λάμπα που θα τσιγκουνευτείς να αγοράσεις ούτε μια πολύ φτηνή που θα κρατάει για πάντα. -
μαλλον στο ατος εχω την φθηνη που κραταει για παντα(osram) 11 χρονια και δεν λεει να καει μια μπας και παω να βαλω καμια της προκοπης....
-
Δεν αφορα βελτιωση αλλα εκανα χθες ενα τσεκαρισμα σε ολα τα φωτιστικα σωματα και διαπιστωσα οτι δεν αναβουν το μπροστα δεξι φως ομιχλης και το πισω δεξι φως ομιχλης. Φυσικα δεν τα αναβω ποτε αλλα γιατι να μη λειτουργουν αν και οποτε χρειαστουν?
Οι λαμπες μου ειδα δεν ειναι καμενες. Αρα τι μπορει να φταιει? -
Ασφάλειες είδες;
Sent from my Note II using smoke signals.
-
οχι για να μαι ειλικρινης, σκοτεινιαζε και το αφησα
να ναι ασφαλεια λες? -
σε λαμπακι διπολικο 12v 21w/5w ποια μαρκα προτεινεται που να κραταει παραπανω, καθε 3-4 μηνες καιγεται το νημα απο την αντισταση της 21w
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
πως εξηγειτε την μικρη διαρκεια ζωης στις καινουργιες λαμπες;;;;εχουμε αναφορες για καλη αποδοση αλλα και σε 2-3 χρονια παπαλα........Εκτως απο αυτο που ειπε ο onyx !, μεγαλο ρολο παιζει και η υψηλη πιεση στο αεριο που περιεχουν,
αυτο ειναι που κανει την διαφορα στον φωτισμο και την μειωμενη διαρκεια ζωης τους.Δεν αφορα βελτιωση αλλα εκανα χθες ενα τσεκαρισμα σε ολα τα φωτιστικα σωματα και διαπιστωσα οτι δεν αναβουν το μπροστα δεξι φως ομιχλης και το πισω δεξι φως ομιχλης. Φυσικα δεν τα αναβω ποτε αλλα γιατι να μη λειτουργουν αν και οποτε χρειαστουν?
Οι λαμπες μου ειδα δεν ειναι καμενες. Αρα τι μπορει να φταιει?Θα χρειαστει να ελεγξεις και τις επαφες, γιατι αν ηταν οι ασφαλειες , οπως ειπε ο drdino, θα επρεπε να μην αναβουν και οι δυο μαζι, ειτε μπροστινες ειτε πισω, αφου οι ασφαλειες υποστηριζουν ζευγαρι και οχι καθε μια χωριστα.
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Δεν αφορα βελτιωση αλλα εκανα χθες ενα τσεκαρισμα σε ολα τα φωτιστικα σωματα και διαπιστωσα οτι δεν αναβουν το μπροστα δεξι φως ομιχλης και το πισω δεξι φως ομιχλης. Φυσικα δεν τα αναβω ποτε αλλα γιατι να μη λειτουργουν αν και οποτε χρειαστουν?
Οι λαμπες μου ειδα δεν ειναι καμενες. Αρα τι μπορει να φταιει?τα πιο πολλά αυτοκίνητα πίσω έχουν μόνο ένα φως ομίχλης από την πλευρά του οδηγού δλδ πρως το κέντρο του δρόμου. Ο λόγος έιναι για να μην μπερδεύονται οι πίσω με τα φώτα του στοπ μιας και οι 2 λάμπες έχουν τα ίδια watt.
-
Ακόμα κι αν δεν έχει καεί η λάμπα μετά από 11 χρόνια σίγουρα θα έχει πέσει η ένταση του φωτός οπότε έχεις δικαιολογία να την αλλάξεις. Τα ψωμιά της τα έχει φάει και τα λεφτά της την έβγαλε, φύλαξέ την για ρεζέρβα.
Όπως και ο προηγούμενος, πολλά αυτοκίνητα έχουν μόνο ένα πίσω φως ομίχλης. Σε μερικές περιπτώσεις υπάρχει καλωδίωση και ντουί αλλά δεν υπάρχει λάμπα οπότε απλά βάζοντας λάμπα έχεις2, σε άλλες περιπτώσεις όμως δεν υπάρχει καλωδίωση καν. Αν όμως υπάρχει ντουί μπορείς εκεί να αποθηκεύσεις μια λάμπα 21W που σου κάνει και για όπισθεν ή φρένα (αν δεν έχεις διπλού νήματος).
-
Ο χρήστης p_george έγραψε:
Θα χρειαστει να ελεγξεις και τις επαφες, γιατι αν ηταν οι ασφαλειες , οπως ειπε ο drdino, θα επρεπε να μην αναβουν και οι δυο μαζι, ειτε μπροστινες ειτε πισω, αφου οι ασφαλειες υποστηριζουν ζευγαρι και οχι καθε μια χωριστα.
Υπάρχουν κυκλώματα που ελέγχουν πλευρά.
-
Σκεφτομουνα να βαλω λαμπεσ led στα μπροστινα μου φωτα.
Εχει βαλει κανεις αξιζει τον κοπο?
Βελτίωση στα φώτα;