-
Βρε σεις, τσαντιστήκατε που οι πρωταθλητές των ενιαίων δεν ήρθαν στην πίτα του ΣΟΑΑ και τους αποκλησατε;; Ε;;;
Μεταξυ μας καλά κάνετε. Ηταν αποτερπτικό για πολλούς πιτσιρικάδες το οτι οι ιδιοι και οι ιδιοι έπαιρναν τους τιτλους. (Γκικας Ζαχακια, Καιτατζης και σια) Αν βρίτε και τον τρόπο το ενιαίο και τα καπ να πάψουν να είναι μεροκάματο για καποιους τοτε ακομα και εγω ο παραξενος θα σας βγαλω το καπελο.Α και για να μην ξεχνιομαστε, δυο ερωτησουλες
1 ο γραματεας θα γράφει τωρα με τρια ονόματα;;;
2 που χαθηκε ο φιλος μου ο Λεβαδος;;; -
Ο χρήστης ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΦΑΓΑΔΑΚΗΣ έγραψε:
ειδες εγραψα για τα επαθλα μπροστα δηλαδη το αμαξι 5000 και οχι 15000 και μια επιταγη τραπεζικη 15000 που στο τελος της χρονια θα σου αφαιρεθουν οι ζημιας οποτε αμα θελεις χαλαστο τα αυτοκινητα θα τα εχει η εταιρια και θα τα φερνει στον τεχνικο ελεγχο του αγωνα δυναμομετρημενα με συν πλην 3% και οτιδηποτε αλλαγη γινει στα αυτοκινητα θα ειναι για ολους το ιδιο μεχρι και ο αερας στα λαστιχα.και φυσικα στο τελος της χρονιας ο καθενας θα παρει το αμαξι του στην μορφη που το αγορασε απλα με καποια χιλιομετρα παραπανω εκτος και αν εχει γινει ολικη οποτε με τα λεφτα της επιταγης απο τον χαλαστρα θα παρει καινουριο.και οτι περισεψει απο τα επαθλα τα μοιραζονται οι 3, 4 , 5 η δεν ξερω τι αλλο μπορει να γινει.Ακριβως το μοντελο που περιγραφεις Θεοφιλε το εφαρμοσε τελευταια η Seat στην Αγγλια και μαλιστα με μεγαλο καροτο για επαθλο, 1 χρονο επαγγελματικο συμβολαιο με την ομαδα της εταιριας στο BTCC. Οι ανθρωποι το εγκατελειψαν κακην κακως και το αντικατεστησαν με το κλασικο συστημα μετα απο δυο χρονιες που οι συμμετοχες με το ζορι περνουσαν τις 20. Ποιος ο λογος ομως αφου στη θεωρεια αυτη η μεθοδος δειχνει τελεια; Γιατι πολυ απλα οι οδηγοι ειτε παρεμεναν δυσπιστοι για την ισοτητα των αυτοκινητων, ειτε (το κυριοτερο) γιατι δεν ειχαν απολυτως καμια δικαιολογια οταν εχαναν. Και αυτο προφανως δεν μπορει να το αντεξει ουτε ο Αγγλος που εχει απειρως καλυτερη αυτοκινητιστικη παιδεια απο οτι εμεις. Προσθεσε επισης οτι για να ξεκινησει μια τετοια προσπαθεια θελει μια εξωπραγματικη για την χωρα μας επενδυση απο την αντιπροσωπεια τοσο σε επιπεδο μηχανων (αυτοκινητων δηλαδη), οσο και σε επιπεδο ανθρωπων (μηχανικων που θα συντηρουν). Συμπερασμα; Ξεπερασμενο μοντελο διεθνως, ανεφικτο στη χωρα μας γενικως.
Παντως μια και πεφτουν ιδεες επιτρεψτε μου να προσθεσω μερικες:
-
Αυτο που πραγματικα λειπει στα διαφορα καπς της χωρας ειναι η σταθεροτητα. Αν ομως ανακοινωθει απο τωρα οτι το ιδιο ενιαιο θα συνεχισει και το 2006, καποιοι θα βαλουν πιο ευκολα το χερι στη τσεπη γιατι που απλα η επενδυση τους θα εχει μεταπωλητικη αξια στο τελος της χρονιας. Αλλιως οι κατοχοι των MG θα κανουν παρεα στους ιδιοκτητες των 206 και Μικρα που περιμενουν καθε Δεκεμβρη να μαθουν αν και εφοσων...
-
Επειδη γυναικειες συμμετοχες ειναι μαλλον απιθανο να βρεξει απο το πουθενα αν ειναι να υπαρχει μια επιπλεον καταταξη ας ειναι για τους rookies. Θελω να πιστευω οτι θα υπαρξουν αρκετοι πρωταρηδες και πραγματικα θα ειναι κριμα να μην εχουν μια αναγνωρηση (ή εναν προβολεα παραπανω πανω τους αν θελετε).
-
Ενιαιο χωρις Μιχελακακη οντως δε γινεται, ας του δωσετε την ιδιοτητα του εκπαιδευτη-συμβουλου των πρωταρηδων. Προγραμματιστε μερικα διημερα δοκιμων σε Μεγαρα και Σερρες αποκλειστικα για τα MG σε ευνοικοτερες τιμες (δε νομιζω να πει οχι ο ΝΤ) και παρουσια του θειου-κοουτς αφηστε τους rookies να δοκιμασουν, να ρωτησουν και να μαθουν απο τον ανθρωπο που ξερει την πιστα ισως καλυτερα απο καθε αλλο στην χωρα μας.
Γιατι οπως και να το κανουμε, ειναι αλλο παραμυθι να δωσεις σε εναν ασχετο ενα ποδηλατο και να του πεις φαε τα μουτρα σου μεχρι να μαθεις πως πηγαινει και αλλο παραμυθι να του βαλεις ενα δασκαλο να του δειξει πως γινεται.
Αν βρείτε και τον τρόπο το ενιαίο και τα καπ να πάψουν να είναι μεροκάματο για καποιους τοτε ακομα και εγω ο παραξενος θα σας βγαλω το καπελο
Φανταζομαι οτι η απαντηση του Δημου θα ειναι οτι θα υπαρξει πριμοδοτηση στη συμμετοχη και οχι στο αποτελεσμα αλλα γνωμη μου ειναι οτι ο καλυτερος τροπος θα ηταν τα πριμ να μαζευτουν και να δωθουν στον πρωταθλητη σε ειδος για να διευκολυνουν τη συμμετοχη του στην κατηγορια 1600. Ετσι και ο καλυτερος θα επιβραβευτει (απαραιτητο) και θα διασφαλειστει (για ενα χρονο εστω) το μελλον του ταλαντουχου
-
-
Πολύ καλή περίπτωση το φετινό ενιαίο. Mάνα εξ ουρανού και νάναι καλά το συγκρότημα Mανιατόπουλου που με κάθε τρόπο -χρόνια τώρα- στηρίζει έμπρακτα τους αγώνες.
Kαλή περίπτωση και το αυτοκίνητο, τουλάχιστον στα χαρτιά.
Άκουσα -άκουσα είπα- πως υπάρχει δυνατότητα να καθυστερήση η έναρξη του πρωταθλήματος περίπου 2 μήνες να διατεθούν στους επιθυμούντες οι φτωχές εκδόσεις του MG με σχεδόν 3000 ευρό λιγότερα.
Aν είναι αλήθεια αυτό και με δεδομένο ότι στο σύνολο της επένδυσης τα 3 χιλ. είναι το 25%, νομίζω πως αξίζει τον κόπο η καθυστέρηση προκειμένου να εξοικονομηθούν τα χρήματα αυτά, που αν δούμε ψύχραιμα μπορούν να καλύψουν τα έξοδα κίνησης της χρονιάς. Σιγά τώρα μην στάξει η ουρά του γαϊδάρου αν ξεκινήσουμε Mάϊο αντί Mάρτη.
Aπό την άλλη το ενιαίο είναι φυτώριο νέων αγωνιζομένων και θα πρέπει να είναι η δυνατόν φθηνότερη μορφή. Aυτά λοιπόν τα 3000 είναι πολύ σημαντικά πιστεύω για όλους τους εμπλεκόμενους και καλό θα είναι να εξοικονομηθούν.
Aκούει ο ΣOAA; Πρόεδρε/δάσκαλε;
Kαλό θα είναι να αντιμετωπισθεί ψύχραιμα το ενδεχόμενο αυτό. Mην το πάθουμε σαν το χαμένο στην έρημο που βρήκε το νερόλακκο, έπεσε μέσα και έσκασε στην προσπάθεια να ικανοποιήσει τη δίψα του... -
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Παντως μια και πεφτουν ιδεες επιτρεψτε μου να προσθεσω μερικες:- Αυτο που πραγματικα λειπει στα διαφορα καπς της χωρας ειναι η σταθεροτητα. Αν ομως ανακοινωθει απο τωρα οτι το ιδιο ενιαιο θα συνεχισει και το 2006, καποιοι θα βαλουν πιο ευκολα το χερι στη τσεπη γιατι που απλα η επενδυση τους θα εχει μεταπωλητικη αξια στο τελος της χρονιας. Αλλιως οι κατοχοι των MG θα κανουν παρεα στους ιδιοκτητες των 206 και Μικρα που περιμενουν καθε Δεκεμβρη να μαθουν αν και εφοσων...
Αυτή η πρόταση κατά την γνώμη μου είναι μία από τις σημαντικότερες!
-
Ο χρήστης ivan έγραψε:
υπάρχει δυνατότητα να καθυστερήση η έναρξη του πρωταθλήματος περίπου 2 μήνες να διατεθούν στους επιθυμούντες οι φτωχές εκδόσεις του MG με σχεδόν 3000 ευρό λιγότερα.ΣΑΝ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΝΤΟΥΚΟΥ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΙΒΑΝ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΓΛΙΤΩΣΟΥΝ ΟΙ ΕΝΙΑΙΟΙ 3 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΣΟΑΑ ΚΑΝΕΙ ΠΩς ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΕ ΤΙΠΟΤΑ? ΕΔΩ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΠΕΤΙΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΓΙΑ ΟΛΑ ΣΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΕΙΟΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΕΜ ΤΖΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ? ΔΙΕΦΥΓΕ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΣΑΣ Η ΣΙΩΠΗ?
-
Για οσους ξερουν Ιταλικα, δειτε τι κανει η CSAI στην Ιταλια για τους πιτσιδες απο 15 εως 21 στο νεο project της, το ενιαιο Formula Azzura
I giovanissimi piloti della Formula Azzurra saranno infatti guidati attraverso uno specifico programma di tutoraggio multidisciplinare. Nei sei appuntamenti in calendario, così come nelle giornate di prove ufficiali collettive, un team di esperti permetterà loro di acquisire il know-how indispensabile al perfezionamento dei propri talenti non solo in campo tecnico-agonistico, ma anche su tematiche comunicazionali, giuridico-legali, medico-sportive ecc.
Καλες οι εκπτωσεις, τα πριμ και τα υπολοιπα διαδικαστικα αλλα πρεπει καποια στιγμη να δουμε τι πραγματικα σημαινει ενιαιο-εργοστασιο παραγωγης ταλεντου...
-
ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ Ο ΙΒΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑ?
ΤΟ ΑΛΑΝΘΑΣΤΟ?
-
Ivan doesn't preach...
(Like papa don't preach!)
Πριτς!! -
Όσοι ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στο Ενιαίο πρέπει να συμπληρώσουν την φόρμα που υπάρχει στο site του ΣΟΑΑ http://www.soaa.gr/Aithsh.doc και να την στείλουν με email ή Fax.
Θα κρατηθεί προτεραιότητα.
-
Το νέο κινητό τηλέφωνο του Συνδέσμου 6948110159.
Μπορούν οι φίλοι αγωνιζόμενοι να επικοινωνούν καθημερινά , αλλά και κατά την διάρκεια των αγώνων με τον εκπρόσωπο του ΣΟΑΑ.
-
Για τις ανακοινώσεις του ΣΟΑΑ, δεν υπήρχε χρήστης ΣΟΑΑ;
Castor, τα γράφεις επισήμως σαν ΣΟΑΑ αυτά, ή έτσι σου κατέβηκε να τα γράψεις; Αν είναι έτσι να βγώ κι εγώ να κάνω 'ανακοινώσεις ΣΟΑΑ'! -
Ο χρήστης ΝΑΣΕΝΑ έγραψε:
υπάρχει δυνατότητα να καθυστερήση η έναρξη του πρωταθλήματος περίπου 2 μήνες να διατεθούν στους επιθυμούντες οι φτωχές εκδόσεις του MG με σχεδόν 3000 ευρό λιγότερα.
ΣΑΝ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΝΤΟΥΚΟΥ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΙΒΑΝ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΓΛΙΤΩΣΟΥΝ ΟΙ ΕΝΙΑΙΟΙ 3 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΣΟΑΑ ΚΑΝΕΙ ΠΩς ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΕ ΤΙΠΟΤΑ? ΕΔΩ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΠΕΤΙΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΓΙΑ ΟΛΑ ΣΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΕΙΟΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΕΜ ΤΖΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ? ΔΙΕΦΥΓΕ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΣΑΣ Η ΣΙΩΠΗ?
ΛΕΣ ...ΦΙΛΕ ΜΑΣ ΝΑΣΕΝΑ ΟΙ ΦΟΡΟΥΜΑΔΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΙ ΟΙ ΤΗΛΕΘΕΑΤΕΣ , ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ-ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΣ-ΟΔΗΓΟΥΣ ΑΓΩΝΩΝ , ΟΠΩΣ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ-ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΣ-ΔΙΚΑΣΤΕΣ ? Η ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΠΛΕΟΝ ΤΟΣΗ , ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΣΙΜΠΑΝΕ ΣΤΙΣ ΑΡΒΥΛΕΣ ?
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Για τις ανακοινώσεις του ΣΟΑΑ, δεν υπήρχε χρήστης ΣΟΑΑ;
Castor, τα γράφεις επισήμως σαν ΣΟΑΑ αυτά, ή έτσι σου κατέβηκε να τα γράψεις; Αν είναι έτσι να βγώ κι εγώ να κάνω 'ανακοινώσεις ΣΟΑΑ'!ei mazepsou i mallon diavaze prota oti touvale xeri o stratis gia to soaa login ,alla etsi kialios o castor einai melos tou dc toy soaa
-
Βλεπω οτι η αιτηση εχει ενδιαφερον τιτλο
ΑΙΤΗΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΕΝΙΑΙΟ 2005/6 MG-ROVER 105 ZR
Μηπως θα θελατε να μοιραστειτε κατι μαζι μας σχετικα με αυτο?
-
Ο χρήστης ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΦΑΓΑΔΑΚΗΣ έγραψε:
Για τις ανακοινώσεις του ΣΟΑΑ, δεν υπήρχε χρήστης ΣΟΑΑ;
Castor, τα γράφεις επισήμως σαν ΣΟΑΑ αυτά, ή έτσι σου κατέβηκε να τα γράψεις; Αν είναι έτσι να βγώ κι εγώ να κάνω 'ανακοινώσεις ΣΟΑΑ'!ei mazepsou i mallon diavaze prota oti touvale xeri o stratis gia to soaa login ,alla etsi kialios o castor einai melos tou dc toy soaa
Χέρι;
Κακό ήταν δηλαδή να κάνει επίσημα ο ΣΟΑΑ ανακοινώσεις;
Τώρα δηλαδή που θα αρχίσει νέος τρωικός πόλεμος, κάθε φορά που ο Castor θα λέει μια ΔΙΚΗ ΤΟΥ άποψη και όλοι θα τη μεταφράζουν σαν επίσημη θέση του ΣΟΑΑ καλύτερα είναι; -
Γιώργο , Θεόφιλε
Δεν τίθεται θέμα. Είτε γράψω σαν χρήστης ΣΟΑΑ είτε σαν Κάστωρ , είτε ενημερώνω είτε εκφέρω γνώμη , τα γραφόμενα θα είναι πάντα υπό την κρίση των αναγνωστών ως γραφόμενα από κάποιον που συμμετέχει στο Δ.Σ. του ΣΟΑΑ.
Το ίδιο ισχύει και για τον Άγγελο και για τον Δήμο και για τον Ι.Μεσημέρη που γράφουν εδώ.
Ακόμη και το να γράψουμε ότι εκφράζουμε 'προσωπική' θέση , μικρή αξία έχει δεδομένου ότι συμμετέχουμε σε ένα όργανο όπου οι προσωπικές θέσεις με τον άλφα ή βήτα τρόπο γίνονται και θέσεις του Συνδέσμου. Γι αυτό είμαι πλέον φειδωλός και στα γραφόμενά μου.
Από την άλλη , μην περιμένετε να δείτε δημόσια διαφωνία τουλάχιστον από μένα! Η συνεργασία μας με όλα τα μέλη του Δ.Σ. είναι παραπάνω από άψογη και δημοκρατική και θα συνεχίσει έτσι.
Υ.Γ. Ο Στράτης δεν μου έβαλε 'χέρι' και κάποια μικροπαρεξήγηση διευκρινήστηκε τηλεφωνικά.
-
ΧΡΗΣΤΗ ΣΟΑΑΑΑΑΑΑ Η ΚΑΣΤΟΡΑΑΑΑΑΑΑ
ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΑΝ ΤΑ ΠΡΩΤΑ 12 ΕΜ-ΤΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ? ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ? -
Ο χρήστης APR έγραψε:
ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΑΝ ΤΑ ΠΡΩΤΑ 12 ΕΜ-ΤΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ? ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ?όλο και κάτι θα βρεθεί
εγω έχω ένα κίτρινο αν δεν το πάρει κολλητός μου είναι άμεσα διαθέσιμο μετά την Παρασκευή που με έχει παρακαλέσει να του το κρατήσω -
Χωρις Θειο ενιαιο???? Γιατι ομως????? Αφου τοσο χρονια ετρεχε με GROUP A ο Δημητρακης μας. Δηλαδη δεν θα βαλει μπεκ απο VTS, οπως ειχε βαλει σε IBIZA, Leon ουτε logo στα ροαυλα του κοφτη?????
Ας μην μιλησω για τον καταλητη που ειχε περασει απο μεσα σωληνα και απο εξω δεν φαινοταν τιποτα.
Τι Κριμα...... ????
ΤΙ ΟΥΤΕ Ο ΚΑΙΤΑΤΖΗΣ???????????? και πως θα μου πει πως απενεργοποιουν το ABS σε αμαξι που ολοι εχουν??? (micra)
ΟΥΤΕ ΟΙ ΖΑΧΟΙΙΙΙΙΙ????????? ΕΙστε τρελοι?????
ΘΕλω να μου πουν πως εβαζαν 5 μοιρες camper εκει που ολοι ειχαν 3. ( Σερερες με Micra)
ή τον κυριο Παραδειση που στους 2 πρωτους αγωνες του Leon ηταν 13 με 15 και τον 3ο αγωνα στης Σερρες 1ος. χαχαχαχα, Ας ηταν καλα ο επαναπρογραμματισμος που δεχοταν το Leon απο την φισα του διαγνωστικου με laptop.
και αλλα πολλα. παντος μπραβο στο θειο που τοοοοοοσα χρονια ( απο ZX) καταφερνε να τρεχει με Group A στο ενιαιο. ομολογω οτι θελει πολλη προσπαθεια σε γνωσεις και πατεντες. ΑΑα ξεχασα, εγγεφαλακι που εβαζε?? Σε ευχαριστουνε ολοι του ενιαιου που δεν παταγες τερμα το γκαζι. Ο γυρος στον 4 θα ηταν σιγουρος.
-
Ο χρήστης Pista-racing έγραψε:
Χωρις Θειο ενιαιο???? Γιατι ομως????? Αφου τοσο χρονια ετρεχε με GROUP A ο Δημητρακης μας. Δηλαδη δεν θα βαλει μπεκ απο VTS, οπως ειχε βαλει σε IBIZA, Leon ουτε logo στα ροαυλα του κοφτη?????Ας μην μιλησω για τον καταλητη που ειχε περασει απο μεσα σωληνα και απο εξω δεν φαινοταν τιποτα.
Τι Κριμα...... ????
ΤΙ ΟΥΤΕ Ο ΚΑΙΤΑΤΖΗΣ???????????? και πως θα μου πει πως απενεργοποιουν το ABS σε αμαξι που ολοι εχουν??? (micra)
ΟΥΤΕ ΟΙ ΖΑΧΟΙΙΙΙΙΙ????????? ΕΙστε τρελοι?????
ΘΕλω να μου πουν πως εβαζαν 5 μοιρες camper εκει που ολοι ειχαν 3. ( Σερερες με Micra)
ή τον κυριο Παραδειση που στους 2 πρωτους αγωνες του Leon ηταν 13 με 15 και τον 3ο αγωνα στης Σερρες 1ος. χαχαχαχα, Ας ηταν καλα ο επαναπρογραμματισμος που δεχοταν το Leon απο την φισα του διαγνωστικου με laptop.
και αλλα πολλα. παντος μπραβο στο θειο που τοοοοοοσα χρονια ( απο ZX) καταφερνε να τρεχει με Group A στο ενιαιο. ομολογω οτι θελει πολλη προσπαθεια σε γνωσεις και πατεντες. ΑΑα ξεχασα, εγγεφαλακι που εβαζε?? Σε ευχαριστουνε ολοι του ενιαιου που δεν παταγες τερμα το γκαζι. Ο γυρος στον 4 θα ηταν σιγουρος.
ΕΝΙΑΙΟ 2005