-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Να ξαναρωτήσω...τα 163 άλογα είναι προιόν programming του εγκεφάλου ή setup του turbo?Μπορεί και να μην υπάρχει καμία διαφορά, μιας και ούτως ή άλλως, το Α4 1,8Τ απέδιδε πάνω από 150 ίππους...
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
η εκδοση των 163 ιππων δεν πρεπει να εχει ουσιαστικη διαφορα απο των 150.
νομιζω οτι τα 180αρια ειναι εκεινα που εχουν 2ο πλαινο ιντερκουλερ, μεγαλυτερα μπεκ κλπ.
και παλι ομως, την ιδια τουρμπινα φορανε.. απο το 2002 και μετα, νομιζω πως ολα τα 1.8τ φορανε τις τελευταιες εκδοσεις της k03 (053/056/058 κλπ)
οπως και να ειναι, 157 ή 163, ευκολα ξεπερνανε τους 200 ιππους αυτα τα μοτερ.το μονο αρνητικο στο δίλημμα του φιλου ειναι οτι το audi υστερει σε χωρους εναντι του passat
Χμμμ...thanks for the info. Ο φίλος μου είναι 1.90, θα χωράει ???
-
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
η εκδοση των 163 ιππων δεν πρεπει να εχει ουσιαστικη διαφορα απο των 150.
νομιζω οτι τα 180αρια ειναι εκεινα που εχουν 2ο πλαινο ιντερκουλερ, μεγαλυτερα μπεκ κλπ.
και παλι ομως, την ιδια τουρμπινα φορανε.. απο το 2002 και μετα, νομιζω πως ολα τα 1.8τ φορανε τις τελευταιες εκδοσεις της k03 (053/056/058 κλπ)
οπως και να ειναι, 157 ή 163, ευκολα ξεπερνανε τους 200 ιππους αυτα τα μοτερ.Απ' ότι ξέρω τα 163 άλογα γίνονται πολύ εύκολα 190 μόνο με προγραμματισμό (1000 ευρώ by mtm).Οι μεγάλες διαφορές που περιγράφεις (2ο intercooler κλπ) ισχύουν για τις δυνατότερες εκδόσεις,όπως πχ του s3 και του cupra.
Στο ερώτημά σου,τωρα, audi με τα μπούνια!
-
με 8000 ευροπουλα διαφορα το Αυδι προσφερει:
-πιο ανετο ταξιδι λογω ανωτερης τεχνολογικα αναρτησης.
-Η πιο ανετη αναρτηση καταφερνει και δεινει ταυτοχρονα πιο σπορτιφ κρατημα.
-Επισης ειναι πιο χλιδατο μεσα αλλα υστερει σε χωρους παντα σε σχεση με το Passat. Να σημειωθει πως παρολο τα 8000 ευρο διαφορα το Audi εχει μονο 2 ηλεκτρικα παραθυρα!!!!
-To QUATRO σημαινει 100 ΚΑΙΙΙΙ κιλα παραπανω αρα και σημαντικα αυξημενη καταναλωση.Η διαφορα των 13 ιππων εγκειτε κυριως στην διαφορα πιεσης του turbo. Το Audi δουλευει στα 0.55 bar ενω το PASSAT στα 0.45 bar. Αλλα η ΜΤΜ πουσαρει και τα 2 το ιδιο.
Αν απασχολει τον φιλο σου η μοστρα τοτε καλα κανει και παιρνει το AUDI. Αν ομως περιμενει δραματικες διαφορες μεταξυ των δυο τοτε μαλλον θα απογοητευτει.
Ελπιζω να σε βοηθησα
-
Εγώ πιστεύω ότι το quattro αξίζει τα λεφτά του (2000 παραπάνω από το απλό) ειδικά στην Ελλάδα με τη φοβερή πρόσφυση που έχουν δρόμοι μας.
Επίσης,αν σκοπεύει κανείς να προχωρήσει σε σοβαρό tuning με κάμποσα άλογα,μάλλον η τετρακίνηση είναι προτιμητέα.
-
Audi quattro.
Δύο έννοιες που συνεργάζονται άψογα,
προσφέροντας ένα πολύ καλό πακέτο._
A4 1.8T Quattro vs. Passat 1.8T