-
Ο χρήστης ttc έγραψε:
Ούτε επιτηδες έπεσε ούτε και άξιζε την ποινή. Αλλά είπαμε, όλα υπερ του αλονσο δουλεψαν προχθες.
Εκ του αποτελέσματος μάλλον υπέρ των SV & Ferrari δούλεψαν τα πράγματα....
O φετελ πως επωφεληθηκε; Που κερδισε μια θεση; Όσο ο αλονσο ηταν εκτος βαθρου δεν χρειαζοταν καν να τερματισει για να παρει τον τιτλο.
Ποιός πήρε τον τίτλο;; ο Φούφουτος;;; Ποιος πήρε τη 2η θέση στο κατασκευαστών... Η HRT???
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Ούτε επιτηδες έπεσε ούτε και άξιζε την ποινή. Αλλά είπαμε, όλα υπερ του αλονσο δουλεψαν προχθες.
Εκ του αποτελέσματος μάλλον υπέρ των SV & Ferrari δούλεψαν τα πράγματα....
O φετελ πως επωφεληθηκε; Που κερδισε μια θεση; Όσο ο αλονσο ηταν εκτος βαθρου δεν χρειαζοταν καν να τερματισει για να παρει τον τιτλο.
Ποιός πήρε τον τίτλο;; ο Φούφουτος;;; Ποιος πήρε τη 2η θέση στο κατασκευαστών... Η HRT???
Α εγώ νομιζα πως αναφεροσουν στη συγκεκριμενη φαση με το χαλκεμπεργκ.
-
Λίγα λόγια από εμένα για το 2012...
Οδηγοί.
-
SV. Don't crack under pressure. Ο Γερμανός άντεξε την πίεση. Και πέτυχε να γιορτάσει τον 3ο τίτλο του σε μία ηλικία που άλλοι πιλότοι ακόμα θεωρούνταν rookies. Αν επιλέξει σωστά στο τέλος του 2013 ίσως να πετύχει το ακατόρθωτο.
-
FA. Η μόνη ελπίδα χαράς σε μία ομάδα που δεν μπορούσε να κάνει την αεροδυναμική σήραγγα να δουλέψει και την F2012 να κινηθεί με την ταχύτητα που έπρεπε στις δοκιμές. Κατάφερε πολλά αλλά δεν πήρε τον τίτλο. Δεν πειράζει. Το θέμα είναι ότι η Ferrari μπορεί να χαντακώνει τον Ισπανό με μία ομάδα που έχει παίκτες κατώτερους των περιστάσεων. Και αν δεν μπορείς να προσαρμοστείς τότε απλά πεθαίνεις.
-
ΜS. Ο Δεινόσαυρος δεν προσαρμόστηκε και πέθανε. Η εποχή που γυρνούσες 140 και 150 γύρους στο Φιοράνο έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Το αποτέλεσμα εμφανές. Και δυστυχώς.... τραγικό.... Καλή τύχη να έχεις με την Κορίνα (ναι είναι δύσκολο στην ηλικία αυτή να καταλάβεις ότι δεν είσαι πια ο οδηγός που ήσουν κάποτε) και τα παιδιά.
-
KR. Ο μεθύστακας. Ο έτσι. Ο Γιουβέτσι. Και όμως ο KR έκανε ακόμα και αυτούς που τον μισούσαν να καταλάβουν ότι είναι μεγάλος οδηγός και ότι μάλλον η περίοδος στο WRC ήταν η καλύτερη περίοδος αναμονής για την επιστροφή του στην Φ1. Είχαν έναν RG δίπλα του αλλά αυτό δεν έχει και πολύ σημασία. Ο Φιλανδός προσαρμόστηκε εκεί που ο Γερμανός του (3) υπέκυψε. Και αυτό μετρά πολύ...
-
LH. Η μεγάλη άγνωστη παράμετρος για το 2013. Όταν έκλεισε τη συμφωνία με την Merc ξαφνικά πέταγε στην πίστα (αν και το Austin & η Brazil να του ταίριαζαν λόγω και των συντηρητικών επιλογών του λαστιχά...) και αυτό φάνηκε.
-
JB. Όταν έχει ένα μονοθέσιο που πάει και οι συνθήκες είναι μεικτές δεν παίζεται ο Βρεταννός. Ο καλύτερος οδηγός στρατέγκα που έχει η Φ1 σήμερα που μου θυμίζει τον Alain Prost την εποχή της McLaren-TAG & McLaren-HONDA. Δεν είναι ο ταχύτερος στον 1 γύρο αλλά κατάφερε να κάνει αυτό που άλλοι οδηγοί δεν μπόρεσαν σε όλη τη season. Να διαβάσει τα Pirelli.
-
ΜW, FM. 2nd class drivers. Οι φτωχοί συγγενείς των SV & FA αντίστοιχα αν και ο Αυστραλός είχε πολλές φορές κοντράρει και κερδίσει στα ίσια τον Γερμανό. Για τον FM θεωρώ ότι η επιστροφή του από την καταραμμένη Ουγγαρία ποτέ δεν έγινε. Και φέτος είχαμε πάλι τα ίδια.
-
RG, PM. Οι ταραξίες του grid. Χωρίς άλλα σχόλια.
Ομάδες.
-
RB. Έπεσε από την Ακρόπολη, τη γλύτωσε και βρήκε και πορτοφόλι. Στα μέσα της season κανείς δεν θα πόνταρε σε Οδηγών - Κατασκευαστών. Κάτι οι εναλλάκτες, κάτι οι πίστες και τα αποτελέσματα δεν φαινόντουσαν. Μετά όμως... Ο μόνος τρόπος να σταματήσει η πορεία της είναι να βαρεθούν οι θεατές να βλέπουν το κατρουλοποτό (όπως λένε κάποιοι) να κερδίζει και να πέσουν τα ratings. Ως τότε.... Ο Newey θα ερμηνεύει κατά το δοκούν τους κανονισμούς και θα κάνει παπάδες οι άλλοι θα ακολουθούν και το finger boy θα συλλέγει pole-FL-wins-championships.
-
Ferrari. Μην απολύεις τον δούλον σου Δέσποτα. Προς LcdM. Αυτή την εντολή να την ξεχάσεις. Ανάγκη να χτιστεί μία ομάδα πρότυπο γύρω από τον Ισπανό. Φέρε τον Newey κατά Maranello μεριά, στείλε τον Fry σπίτι, τον Τομπάζη να χτίζει μοντελάκια χαρταετών και τον Κυριακούλη στο motor division της Gilerra.
-
ΜcLaren. Πως μία ομάδα που έδειχνε ανίκητη στην αρχή κατάφερε το τίποτα στο τέλος... Ατυχία όσο δεν έπαιρνε και εγκαταλήψεις εκεί που δεν έπρεπε.
-
Lotus-Renault (ή όπως αλλιώς λέγεται). Αν είχαν καταλάβει λίγο καλύτερα τα λάστιχα στην αρχή και δεν είχαν χαντακώσει τον KR και το παιγνίδι παρέμενε ως τέλους ένα παιγνίδι τριών οδηγών για το πρωτάθλημα θα είχαμε με σιγουριά το πιο συναρπαστικό πρωτάθλημα του 21ου αιώνα. Και ίσως να είχαν και αυτοί καλύτερη από την 4η θέση.
-
Mercedes. Οι Δ.Υ. του grid. Ένας παππούς που ήθελε να ξεφύγει από την γκρίνια και το PMS της Κορίνας και ένας πιτσιρικάς που σπαταλούσε ώρες στον καθρέπτη αντί στον εξωμοιωτή και έδεσε το γλυκό με μία ομάδα που ο RossB κατάφερε να πουλήσει ακριβά (και να εισπράξει τα μπικικίνια) που στο τέλος δεν κατάφερε τίποτα το ουσιαστικό. Λογικά έχοντας εξασφαλίσει την 4η θέση στο κατασκευαστών και χωρίς οι οδηγοί να μπορούν να πετύχουν τίποτα το ουσιαστικό δεν περίμενα από το να το ρίξουν στο σορολόπ. Αλλά τόσο πολύ.... Έλεος...
-
Sauber. 126-18 = 108 < 109.... H 2η θέση του Perez στη Μαλαισία αντί μίας ηρωϊκής εγκατάληψης (το ίδιο πιθανό σενάριο) που θα ταίριαζε στο φιλοθεάμον πλην αντί-Φερραρικό κοινό που στην Ελλάδα έχει ταυτίσει την Merkel με τη Ferrari θα σήμαινε μερικά εκατομμύρια χαμένα. Έξυπνος επιχειρηματίας ο Sauber επέτυχε αυτό που ήθελε.
-
Force India. Αν αυτός ο Hulk δεν ήταν τόσο μα τόσο παρορμητικός και συμβιβαζόταν με μία 2η θέση... θα σήμαινε 8 πόντους παραπάνω που δεν θα έβγαζε τα κουκιά.... αλλά έδειξε για ποιον λόγο η Force India ήταν 7η ενώ οι πονηροί εκ Αυστρίας στην 6η.
-
Williams-Renault. Χαμένη στο διάστημα στους τελευταίους αγώνες. Καλά τα λεφτά του PM αλλά .... 8ος.... πολύ λίγο για μία ομάδα που κατάφερε να πάρει νίκη. Ειδικά όταν στην 6η+7η θέση βρέθηκαν ομάδες που δεν γεύτηκαν τη σαμπάνια του νικητή. Πρόβλημα management του ταλαντάχου δίχως άλλο Pastora.... και αυτά τα λάθη πληρώνονται. Ειδικά αν δεν έχεις το όνομα μίας Ferrari που μπορεί να αντέξει χρόνια χωρίς νίκες ή τίτλους....
-
STR-Ferrari. To εκκολαπτήριο της RB. To πόσο ανεξάρτητη είναι αποδείχτηκε περίτρανα στο τέλος. Όχι ότι θα περίμενε κανείς κάτι το διαφορετικό.
-
Caterham-Marussia-HRT. Οι τρεις καμπαλέρος του γερό-μπισμπίκη για να εκβιάζει τις άλλες ομάδες. Λειτούργησαν ως εξαιρετικά κινητά sicanes και έδωσαν και πολλά προσπεράσματα... Από ουσία όμως.... Άστα...
-
-
Formula 1 2012: Was Ferrari's Car as Bad as They Tried to Make Us Believe?
Verbal Kint told us in The Usual Suspects that **“the greatest trick the Devil ever pulled was convincing the world he didn’t exist.” Did Ferrari manage to do the same thing in 2012?
**
If you ask any watcher of Formula 1 what they thought about the Ferrari F2012, there would be almost universal agreement that it was an inferior car to its Red Bull Racing and McLaren counterparts—but was it?It certainly wasn’t a car that dominated qualifying—it appeared on the front two rows of the grid on only six out of the possible 40 occasions—but it was a car that came to life in races.
Fernando Alonso managed to secure no less that 12 podium finishes, two more than world champion Sebastian Vettel.
The car was mechanically faultless, not succumbing to a single race-ending problem throughout the year—a feat only rivalled by Ferrari powered counterpart Toro Rosso.
It was a car that delivered Alonso to the lead in the drivers’ championship for over half of the season (11 weeks) and to second overall in the year-end drivers’ standings.
It was car that claimed second in the constructors’ championship, despite the ineptitude of Felipe Massa for the first half of the season.
Put simply, it wasn’t that bad of a machine.
A lot of credit is given to Alonso for taking an underperforming car and doing extraordinary things with it.
There is no doubt that Alonso is one of the top three drivers on the current F1 grid. There’s also no doubt that he extracts the best possible performance and results from his car, but he was also made to look a little better than he actually was by the woeful performance of Massa.
Ferrari cultivated the underdog status through the frequent demands from Luca di Montezemolo for improvement—for example, his statement that he was nervous about Red Bull’s pace at the European GP when Alonso took the lead in the championship and held for the next seven races.
He beseeched his team to work to get Ferrari back to the top of the heap—despite the fact that it was already there—adding to the air of desperation and crisis.
Was it all a ruse?
Of course it was.
It’s impossible to know the individual merits of the cars compared to each other. It certainly appears to be the case that the Red Bull car was strong around the newer Tilke tracks, but the Ferrari could get off the start line and exploit a slipstream and DRS better than any other car.
McLaren’s reliability issues could have cost it second place in the championship, but Ferrari’s weak second driver could equally have cost it first place in the championship.
We’ll never know, but it’s safe to assume—with the benefit of hindsight—that the Ferrari wasn’t as bad as we were made to believe.
-
Ούτε οι οπαδοί της φερράρι δεν ασχολούνται όλη μέρα με αυτήν.....
Εν ολίγοις μας έχεις πρήξει τον.........[spoiler:vqwajqs1]εγκέφαλο [/spoiler:vqwajqs1] -
Ο χρήστης GREY έγραψε:
Ούτε οι οπαδοί της φερράρι δεν ασχολούνται όλη μέρα με αυτήν.....
Εν ολίγοοις μας έχεις πρήξει τον.........[spoiler:62b05ke9]εγκέφαλο [/spoiler:62b05ke9]Eν ολίγοις άμα δεν γουστάρεις μην διαβάζεις τα ποστ μου.
-
Ο χρήστης ttc έγραψε:
Ούτε οι οπαδοί της φερράρι δεν ασχολούνται όλη μέρα με αυτήν.....
Εν ολίγοοις μας έχεις πρήξει τον.........[spoiler:1h1fit45]εγκέφαλο [/spoiler:1h1fit45]Eν ολίγοις άμα δεν γουστάρεις μην διαβάζεις τα ποστ μου.
Δε μπορώ .Την έχεις πολλή μεγάλη (τη γραμματοσειρά )και δεν περνάει απαρατήρητη .Επίσης δε βάζω ignore list γιατί παίζει να είμαι ο μόνος που δεν το έχει κάνει ακόμα,και επειδή το φόρουμ μπορεί να το δει ο οποιοσδήποτε,μη νομίζει ότι έχει τόσο δίκιο που όλοι σωπαίνουν μπροστά σου .
-
Ο χρήστης GREY έγραψε:
Ούτε οι οπαδοί της φερράρι δεν ασχολούνται όλη μέρα με αυτήν.....
Εν ολίγοοις μας έχεις πρήξει τον.........[spoiler:2cah36pb]εγκέφαλο [/spoiler:2cah36pb]Eν ολίγοις άμα δεν γουστάρεις μην διαβάζεις τα ποστ μου.
Δε μπορώ .Την έχεις πολλή μεγάλη (τη γραμματοσειρά )και δεν περνάει απαρατήρητη .Επίσης δε βάζω ignore list γιατί παίζει να είμαι ο μόνος που δεν το έχει κάνει ακόμα,και επειδή το φόρουμ μπορεί να το δει ο οποιοσδήποτε,μη νομίζει ότι έχει τόσο δίκιο που όλοι σωπαίνουν μπροστά σου .
Επί του συγκεκριμένου όμως θέματος σιώπησες, γιατι δεν είπες τίποτα επί της ουσίας παρά μονο οτι σας εχω πρηξει τον εγκεφαλο.
-
Ο χρήστης ttc έγραψε:
Formula 1 2012: Was Ferrari's Car as Bad as They Tried to Make Us Believe?Verbal Kint told us in The Usual Suspects that **“the greatest trick the Devil ever pulled was convincing the world he didn’t exist.” Did Ferrari manage to do the same thing in 2012?
**
If you ask any watcher of Formula 1 what they thought about the Ferrari F2012, there would be almost universal agreement that it was an inferior car to its Red Bull Racing and McLaren counterparts—but was it?It certainly wasn’t a car that dominated qualifying—it appeared on the front two rows of the grid on only six out of the possible 40 occasions—but it was a car that came to life in races.
Fernando Alonso managed to secure no less that 12 podium finishes, two more than world champion Sebastian Vettel.
The car was mechanically faultless, not succumbing to a single race-ending problem throughout the year—a feat only rivalled by Ferrari powered counterpart Toro Rosso.
It was a car that delivered Alonso to the lead in the drivers’ championship for over half of the season (11 weeks) and to second overall in the year-end drivers’ standings.
It was car that claimed second in the constructors’ championship, despite the ineptitude of Felipe Massa for the first half of the season.
Put simply, it wasn’t that bad of a machine.
A lot of credit is given to Alonso for taking an underperforming car and doing extraordinary things with it.
There is no doubt that Alonso is one of the top three drivers on the current F1 grid. There’s also no doubt that he extracts the best possible performance and results from his car, but he was also made to look a little better than he actually was by the woeful performance of Massa.
Ferrari cultivated the underdog status through the frequent demands from Luca di Montezemolo for improvement—for example, his statement that he was nervous about Red Bull’s pace at the European GP when Alonso took the lead in the championship and held for the next seven races.
He beseeched his team to work to get Ferrari back to the top of the heap—despite the fact that it was already there—adding to the air of desperation and crisis.
Was it all a ruse?
Of course it was.
It’s impossible to know the individual merits of the cars compared to each other. It certainly appears to be the case that the Red Bull car was strong around the newer Tilke tracks, but the Ferrari could get off the start line and exploit a slipstream and DRS better than any other car.
McLaren’s reliability issues could have cost it second place in the championship, but Ferrari’s weak second driver could equally have cost it first place in the championship.
We’ll never know, but it’s safe to assume—with the benefit of hindsight—that the Ferrari wasn’t as bad as we were made to believe.
Δε νομίζω να πιστεύει κανείς εδώ, πραγματικά, ότι η Ferrari είχε το χειρότερο μονοθέσιο
Όπως έχω γράψει κι άλλες φορές πιστεύω ότι το F2012 ήταν ένα μονοθέσιο που ταίριαζε πολύ στον Fernando και τον βοηθούσε να δώσει τον καλύτερό του εαυτό επίσης αν θεωρήσουμε ότι είναι και ένα από τα 3 καλύτερα μονοθέσια, σε συνδυασμό με το ταλέντο του Ισπανού και τις γκάφες της McLaren... η κατάληξη του πρωταθλήματος φαίνεται λογική! Σίγουρα όμως η συνολική εικόνα της F2012 ήταν χειρότερη τόσο των MP4-27 όσων και των RB8 (ακόμη και στην Γερμανία ). -
Μερικοί απλά τρολάρουν και ούτε έχουν παρακολουθήσει (όχι δει) όπως φαίνεται αγώνα φέτος.
Η F2012 δεν είχε τη δυναμική που έπρεπε, ήταν 3ο-4ο μονοθέσιο σε single-flying lap και σε κάποιες πίστες είχε τραγικό ρυθμό σε σχέση με τις McLaren και τις RBR. Σε κάποιες πίστες βολευόταν σε άλλες όχι.
Δεν μπορείς να συμπεράνεις τώρα από τη π@π@ρι@ του κάθε άσχετου, Αμερικάνικου site ότι η Ferrari στην ουσία έκανε sandbagging τη μισή σεζόν...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Μερικοί απλά τρολάρουν και ούτε έχουν παρακολουθήσει (όχι δει) όπως φαίνεται αγώνα φέτος.Η F2012 δεν είχε τη δυναμική που έπρεπε, ήταν 3ο-4ο μονοθέσιο σε single-flying lap και σε κάποιες πίστες είχε τραγικό ρυθμό σε σχέση με τις McLaren και τις RBR. Σε κάποιες πίστες βολευόταν σε άλλες όχι.
Δεν μπορείς να συμπεράνεις τώρα από τη π@π@ρι@ του κάθε άσχετου, Αμερικάνικου site ότι η Ferrari στην ουσία έκανε sandbagging τη μισή σεζόν...
+1
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Μερικοί απλά τρολάρουν και ούτε έχουν παρακολουθήσει (όχι δει) όπως φαίνεται αγώνα φέτος.Η F2012 δεν είχε τη δυναμική που έπρεπε, ήταν 3ο-4ο μονοθέσιο σε single-flying lap και σε κάποιες πίστες είχε τραγικό ρυθμό σε σχέση με τις McLaren και τις RBR. Σε κάποιες πίστες βολευόταν σε άλλες όχι.
Δεν μπορείς να συμπεράνεις τώρα από τη π@π@ρι@ του κάθε άσχετου, Αμερικάνικου site ότι η Ferrari στην ουσία έκανε sandbagging τη μισή σεζόν...
Στην αρχή της σεζόν ίσως να υστερούσε κάπως. Από την ισπανια και μετα όμως σε όλους σχεδον τους αγωνες ειχε ιδιο ρυθμο αγωνα με τη ρεντ μπουλ και τη μακλαρεν. To single flying lap αφορουσε μονο το σαββατο, οι βαθμοι την κυριακη δινοντουσαν. Θα μου πεις ομως οτι αμα ξεκινας απο πισω μπλεκεις και σε κινηση... Αυτό δεν ίσχυσε σχεδον καθολου γιατι με τις πολυ καλες εκκινησεις που εκανε η φεραρι δεν εμπλεκε και πολυ σε κινηση.
-
Ο χρήστης ttc έγραψε:
Μερικοί απλά τρολάρουν και ούτε έχουν παρακολουθήσει (όχι δει) όπως φαίνεται αγώνα φέτος.
Η F2012 δεν είχε τη δυναμική που έπρεπε, ήταν 3ο-4ο μονοθέσιο σε single-flying lap και σε κάποιες πίστες είχε τραγικό ρυθμό σε σχέση με τις McLaren και τις RBR. Σε κάποιες πίστες βολευόταν σε άλλες όχι.
Δεν μπορείς να συμπεράνεις τώρα από τη π@π@ρι@ του κάθε άσχετου, Αμερικάνικου site ότι η Ferrari στην ουσία έκανε sandbagging τη μισή σεζόν...
Στην αρχή της σεζόν ίσως να υστερούσε κάπως. Από την ισπανια και μετα όμως σε όλους σχεδον τους αγωνες ειχε ιδιο ρυθμο αγωνα με τη ρεντ μπουλ και τη μακλαρεν. To single flying lap αφορουσε μονο το σαββατο, οι βαθμοι την κυριακη δινοντουσαν. Θα μου πεις ομως οτι αμα ξεκινας απο πισω μπλεκεις και σε κινηση... Αυτό δεν ίσχυσε σχεδον καθολου γιατι με τις πολυ καλες εκκινησεις που εκανε η φεραρι δεν εμπλεκε και πολυ σε κινηση.
Σε κίνηση, ατυχήματα κλπ...
Υπήρχαν αρκετοί αγώνες που οι Ferrari δε μπορούσαν να πιάσουν και να περάσουν το ρυθμό των RBR/Maccas. Ήταν όμοιος, αλλά σε καμιά περίπτωση δε μπορούσαν να τις φτάσουν και να τις περάσουν, οπότε ό,τι έχαναν από τα quali δε τα κέρδιζαν στον αγώνα.
-
Ο χρήστης ttc έγραψε:
Μερικοί απλά τρολάρουν και ούτε έχουν παρακολουθήσει (όχι δει) όπως φαίνεται αγώνα φέτος.
Η F2012 δεν είχε τη δυναμική που έπρεπε, ήταν 3ο-4ο μονοθέσιο σε single-flying lap και σε κάποιες πίστες είχε τραγικό ρυθμό σε σχέση με τις McLaren και τις RBR. Σε κάποιες πίστες βολευόταν σε άλλες όχι.
Δεν μπορείς να συμπεράνεις τώρα από τη π@π@ρι@ του κάθε άσχετου, Αμερικάνικου site ότι η Ferrari στην ουσία έκανε sandbagging τη μισή σεζόν...
Στην αρχή της σεζόν ίσως να υστερούσε κάπως. Από την ισπανια και μετα όμως σε όλους σχεδον τους αγωνες ειχε ιδιο ρυθμο αγωνα με τη ρεντ μπουλ και τη μακλαρεν. To single flying lap αφορουσε μονο το σαββατο, οι βαθμοι την κυριακη δινοντουσαν. Θα μου πεις ομως οτι αμα ξεκινας απο πισω μπλεκεις και σε κινηση... Αυτό δεν ίσχυσε σχεδον καθολου γιατι με τις πολυ καλες εκκινησεις που εκανε η φεραρι δεν εμπλεκε και πολυ σε κινηση.
Λες πράγματα που δείχνουν άνθρωπο που δεν έχει παρακολουθήσει πολλά χρόνια F1. Το να εκκινήσεις από την 8η θέση και να βρεθείς στην 5η θέση σημαίνει πρακτικά στο τέλος του 1ου γύρου από 4 ως 7 δεύτερα καθυστέρηση από τον πρωτοπόρο και στο τέλος του 2ου από 6 ως και 9 sec. (Δες κανένα γυρολόγιο πως να το κάνουμε)
Ακόμα και αν έχεις ένα pace από 0.2~0.3sec το οποίο θα είναι αξιοποιήσιμο υπό συνθήκες (DRS... και αν) στην πρώτη αλλαγή ελαστικών όταν ο αντίπαλος σου θα είναι το πολύ 3ος εσύ θα είσαι 8ος και θα έχεις μπλέξει με οχήματα βραδύτερα που θα σε καθυστερήσουν. Οι πιθανότητες του να κερδίσεις εκεί οριοθετούνται από μία τρελή στρατηγική (που απλά με τα ελαστικά της Pirelli φέτος δεν υπήρχε) ή από κανέναν δύο-τρία Safety Cars τη στιγμή που είχες μόλις αλλάξει λάστιχα και ο αντίπαλος σου έχανε τις θέσεις κατά την αλλάγη.
Πλέον αυτού καθώς οι μαλακίες που γράφει ο καθένας στο net πρέπει και να επιβεβαιώνονται και από τα νούμερα... Αν ψάξεις στο site του Formula1.com θα δεις ότι φέτος έκλεισε τη season χωρίς να γράψει έστω και έναν.... ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟ ΓΥΡΟ!!! Ακόμα και ο παππούς με το Alzheimer κατάφερε να πάρει μία Pole και ένα FL (στη Γερμανία εκεί που ο FA πήρε pole).
Με ένα μονοθέσιο που δεν καταφέρνει ποτέ να βρεθεί εμπρός από όλους σε ρυθμό αγώνα τουλάχιστον καταγεγραμμένα όλες αυτές οι ιστορίες που αναφέρονται παραπάνω δείχνουν κάποιον που θέλει απλά να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Ακόμα και την εποχή του πάγου ένα ή δύο FL το πετύχαινε η Scuderia.... Φέτος τίποτα....
3 νίκες;;; Ας είναι καλά η βροχή (Μαλαισία), ο ενναλάκτης (Βαλένθια) και οι μεικτές συνθήκες του qual (Γερμανία). Η Φερράρι με έναν οδηγό που το σύνολο των κατ' εξοχήν ειδικών (οι οδηγοί κάτι παραπάνω ξέρουν από έναν Δημοσιογράφο) τον θεωρεί έναν από τους κορυφαίους κατάφερε να κλέψει σχεδόν έναν τίτλο όπως και 2 χρόνια πριν. Αλλά ως εκεί. Το μονοθέσιο ήταν για τα μπάζα αντίστοιχο των μονοθεσίων των τελευταίων 3 ετών (αν και η F150 Italia απλά δεν παιζόταν ως Φορτηγό).
-
christos.dimou τις θεσεις που κερδιζε στην εκκινηση τις κερδιζε στην πρωτη στροφη, δεν εχανε δηλαδη στον 1ο γυρο τα 4-5 δευτερα που λες μεχρι να φτασει πισω απο τις ρεντ μπουλ που ηταν μπροστα. Αλλα δεν λεω οτι ουτε αυτο θεωρειται μειονεκτημα, απλα απεχει πολυ απο το να λεμε οτι ηταν φορτηγο το μονοθεσιο κτλ. Φορτηγο ειχε η μερσεντες ας πουμε.
-
Για να μην πουμε και για το θεμα της αξιοπιστιας... Κι αυτος ειναι σημαντικος παραγοντας.
-
Ο χρήστης ttc έγραψε:
Για να μην πουμε και για το θεμα της αξιοπιστιας... Κι αυτος ειναι σημαντικος παραγοντας.Τα φορτηγά πρέπει ούτως ή άλλως να είναι αξιόπιστα!!
-
Ο χρήστης The Black Earl έγραψε:
Για να μην πουμε και για το θεμα της αξιοπιστιας... Κι αυτος ειναι σημαντικος παραγοντας.
Τα φορτηγά πρέπει ούτως ή άλλως να είναι αξιόπιστα!!
Τα φορτηγά όμως παραμένουν φορτηγά ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ κι αν τα οδηγει. Δεν γινεται ενα μονοθεσιο να μπορει να σου δωσει 10 κι εσυ να παιρνεις 15, απλη λογικη ειναι ρε παιδια, δεν εχει να κανει με σουπερ γνωσεις πανω στο σπορ.
-
Ο χρήστης ttc έγραψε:
Για να μην πουμε και για το θεμα της αξιοπιστιας... Κι αυτος ειναι σημαντικος παραγοντας.
Τα φορτηγά πρέπει ούτως ή άλλως να είναι αξιόπιστα!!
Τα φορτηγά όμως παραμένουν φορτηγά ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ κι αν τα οδηγει. Δεν γινεται ενα μονοθεσιο να μπορει να σου δωσει 10 κι εσυ να παιρνεις 15, απλη λογικη ειναι ρε παιδια, δεν εχει να κανει με σουπερ γνωσεις πανω στο σπορ.
Τι να σου πω.. εγώ μονοθέσιο δεν οδηγησα ποτέ, τρία τέσσερα παλικάρια όμως πάνω, στον παράδεισο έχουν τις αμφιβολίες τους
-
Συγκεκριμενο παραδειγμα μπορεις να φερεις;
F1 2012 - Season debriefing