-
Ο χρήστης ody_xanthi έγραψε:
Η Μinardi έχει θέση στην F1! Η Μinardi βρίσκεται και πρέπει να βρίσκεται στην F1 γιατί εδώ και χρόνια είναι ένα φυτώριο για νέους οδηγούς. Πέρα από το ότι τη συμπαθώ για τον αγώνα της χρόνια τώρα με τόσο άνισους όρους (οικονομικούς), δεν ξεχνώ ότι μέσω αυτής βρήκαν θέση στην F1 οδηγοί όπως ο Fisichella,Alonso και ο Webber. Μπορεί οι μισοί οδηγοί που περνάν από τη Minardi να είναι ελέω χορηγού, αλλά κάθε 2-3 χρόνια εμφανίζεται και κάποιος πραγματικά ταλαντούχος.Συμφωνώ με αυτά που λες, αλλά θα μπορούσε να δίνει ευκαιρίες σε κάποια μελλοντικά ταλέντα έχοντας ένα αξιόλογο τουλάχιστον μονοθέσιο. Να μην μαζεύει ένα βαθμό όλη την χρονιά και αυτόν με το ζόρι (θα πρέπει να εγκαταλείψουν τα μισά μονοθέσια για να γίνει κάτι τέτοιο), να μην παρουσιάζει ένα μονοθέσιο με το οποίο κατα την γνώμη μου υποβαθμίζει τους μηχανικούς της ομάδας.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Γιατί αν φύγει θα αναρρωτιέσαι για την Τζόρνταν, μετά για την Τζάγκουαρ, την Τογιότα, την Ζάουμπερ, την ΜακΛάρεν, την Γουίλιαμς, και αν μείνουν 2+ Φεράρι θα αναρρωτιέσαι για την ΜΠΑΡ, την Ρενώ και τέλος τον Μπαρικέλο...Κανεις λάθος, γιατί δεν θα αναρρωτιέμαι ούτε για την Τζόρνταν, ούτε για την Τζάγκουαρ, ούτε για την Τογιότα, ούτε για την Ζάουμπερ, ούτε για την ΜακΛάρεν, ούτε για την Γουίλιαμς, ούτε για την ΜΠΑΡ, ούτε για την Ρενώ και ούτε για τον Μπαρικέλο... Γιατί πολύ απλά όλοι αυτοί προσπαθούν κάθε Σαββατοκύρικο που αγωνίζονται να κάνουν ένα βήμα προόδου και εύκολα ή δύσκολα κάποια στιγμή το καταφέρνουν. Δεν νομίζω να αρέσει σε κάποιον από εμάς η αγωνιστική κατάσταση της Μinardi. Το μόνο σημείο του αγώνα που τα μονοθέσια της ομάδας τραβάνε το ενδιαφέρον μας, είναι όταν εγκαταλείπουν και όταν οι πρώτοι τους ρίχνουν για 3η ή 4η φορά γύρο. Το ξέρω ότι ο προ'υ'πολογισμός της ομάδας είναι μικρός και ότι στην Formula 1 χωρίς χρήμα καλύτερα να κάτσεις σπίτι σου, αλλά δεν νομίζω ότι εγώ πρέπει να σκέφτομαι την λύση στο πρόβλημα ή να σκέφτομαι ότι υπαρχει το πρόβλημα και έτσι να δικαιολογώ τις επιδόσεις της ομάδας, μιας ομάδας που αγωνίζεται στην Formula 1.
**Είναι ΤΟΣΟ μακράν μπροστά **που πλέον μόνο να ΧΑΣΕΙ έχει!!
Αυτό ούτε εσύ, ούτε εγώ αλλά και κανένας δεν μπορεί να το λέει. Ειδικά φέτος.
-
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
Κανεις λάθος, γιατί δεν θα αναρρωτιέμαι ούτε για την Τζόρνταν, ούτε για την Τζάγκουαρ, ούτε για την Τογιότα, ούτε για την Ζάουμπερ, ούτε για την ΜακΛάρεν, ούτε για την Γουίλιαμς, ούτε για την ΜΠΑΡ, ούτε για την Ρενώ και ούτε για τον Μπαρικέλο... Γιατί πολύ απλά όλοι αυτοί προσπαθούν κάθε Σαββατοκύρικο που αγωνίζονται να κάνουν ένα βήμα προόδου και εύκολα ή δύσκολα κάποια στιγμή το καταφέρνουν. Δεν νομίζω να αρέσει σε κάποιον από εμάς η αγωνιστική κατάσταση της Μinardi.Κι όμως...
Η Μινάρντι ΚΑΝΕΙ βήματα προόδου, απλά δεν μπορεί να πάει ΠΙΟ γρήγορα από τους άλλους ώστε να κλείσει η ψαλίδα μεταξύ τους... 3 γύρους έτρωγε, 3 γύρους τρώει! Αν δεν βελτιωνόταν θα έτρωγε 13... Και δεν νομίζω να υπάρχει άνθρωπος που να περιμένει η Μινάρντι με ΑΥΤΟΝ τον προϋπολογισμό να πιάσει τους άλλους με ΕΚΕΙΝΟΝ... Επειδή η φτωχή Ζάουμπερ (αλλά όχι ΤΟΣΟ φτωχή... ) πέρασε τις Τζάγκουαρ και Τογιότα με προϋπολογισμούς... κράτους, μην περιμένουμε να κάνουν όλοι το ίδιο...Τέλος εγώ πάλι προτιμώ την αγωνιστική κατάσταση της ΜΗ ανταγωνιστικής Μινάρντι, παρά της πιο ανταγωνιστικής Προστ που διεκδίκησε και νίκη με τον Τρούλι, ή της Άρρους, που ΗΤΑΝ ανταγωνιστικές...
-
Δεν ειναι σωστο να κριτικαρουμε μια ομαδα επειδη δεν αποδιδει. Συμμετεχοντες στο παιχνιδι ειναι, ακολουθουν τους ορους για δικο τους συμφερον, και δεν ειναι υποχρεωμενοι να προσφερουν υπηρεσιες στην FIA η στον καθενα απο μας.
Να τους αφησουμε ομως να τρεχουν με διαφορετικους κανονισμους, ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΛΟΓΟ, ε, το αθλημα κατανταει παρωδια...
-
Είναι προφανές ότι η Ferrari δεν ασχολείται με τη Minardi επειδή φοβάται, αλλά καθαρά για λόγους πολιτικής. Η Minardi στάθηκε με τις άλλες 9 ομάδες στο θέμα των δοκιμών, οπότε η Ferrari προσπαθεί ίσως να εκβιάσει τώρα.
Πάντως δεν μπορώ να καταλάβω ποιο το πρόβλημα να τρέξει με κανονισμούς 2005, εφ' όσον δηλώνουν ότι από πλευράς ασφάλειας είναι εντάξει.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Η Μινάρντι ΚΑΝΕΙ βήματα προόδου, απλά δεν μπορεί να πάει ΠΙΟ γρήγορα από τους άλλους ώστε να κλείσει η ψαλίδα μεταξύ τους... 3 γύρους έτρωγε, 3 γύρους τρώει! Αν δεν βελτιωνόταν θα έτρωγε 13... Και δεν νομίζω να υπάρχει άνθρωπος που να περιμένει η Μινάρντι με ΑΥΤΟΝ τον προϋπολογισμό να πιάσει τους άλλους με ΕΚΕΙΝΟΝ... Επειδή η φτωχή Ζάουμπερ (αλλά όχι ΤΟΣΟ φτωχή... ) πέρασε τις Τζάγκουαρ και Τογιότα με προϋπολογισμούς... κράτους, μην περιμένουμε να κάνουν όλοι το ίδιο...Sorry, αλλά εγώ όταν λέω πρόοδο εννοώ πρόοδο σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Τι να την κάνεις την πρόοδο αν εσύ κάνεις ένα βήμα μπροστά και οι άλλοι δέκα???
Τέλος εγώ πάλι προτιμώ την αγωνιστική κατάσταση της ΜΗ ανταγωνιστικής Μινάρντι, παρά της πιο ανταγωνιστικής Προστ που διεκδίκησε και νίκη με τον Τρούλι, ή της Άρρους, που ΗΤΑΝ ανταγωνιστικές...
Το εξηγείς αυτό λίγο?
-
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
Η Μινάρντι ΚΑΝΕΙ βήματα προόδου, απλά δεν μπορεί να πάει ΠΙΟ γρήγορα από τους άλλους ώστε να κλείσει η ψαλίδα μεταξύ τους... 3 γύρους έτρωγε, 3 γύρους τρώει! Αν δεν βελτιωνόταν θα έτρωγε 13... Και δεν νομίζω να υπάρχει άνθρωπος που να περιμένει η Μινάρντι με ΑΥΤΟΝ τον προϋπολογισμό να πιάσει τους άλλους με ΕΚΕΙΝΟΝ... Επειδή η φτωχή Ζάουμπερ (αλλά όχι ΤΟΣΟ φτωχή... ) πέρασε τις Τζάγκουαρ και Τογιότα με προϋπολογισμούς... κράτους, μην περιμένουμε να κάνουν όλοι το ίδιο...
Sorry, αλλά εγώ όταν λέω πρόοδο εννοώ πρόοδο σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Τι να την κάνεις την πρόοδο αν εσύ κάνεις ένα βήμα μπροστά και οι άλλοι δέκα???
Αμ αυτό σου εξηγώ!!
Πως και αυτοί ΔΕΚΑ κάνουν!! Απλά δεν μπορούν 11, και ουδείς σώφρων το απαιτεί με τέτοιες διαφορές προϋπολογισμών.Τέλος εγώ πάλι προτιμώ την αγωνιστική κατάσταση της ΜΗ ανταγωνιστικής Μινάρντι, παρά της πιο ανταγωνιστικής Προστ που διεκδίκησε και νίκη με τον Τρούλι, ή της Άρρους, που **ΗΤΑΝ **ανταγωνιστικές...
Το εξηγείς αυτό λίγο?
Το έκανα bold...
Να το εξηγήσω κι άλλο;
Να το βράσω το πόσο ανταγωνιστικές ήταν, που βάρεσαν κανόνι (του... Ναβαρόνε!! )
Εκτός κι αν πρέπει να ακολουθήσουν όλοι το 'Τσοβόλα δώστα όλα' και να μείνει τελικά η Φεράρι μόνη της... Ήδη αρκετοί τα 'κατάφεραν', κι ας ήταν κι από 'σπίτι'... -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Να το βράσω το πόσο ανταγωνιστικές ήταν, που βάρεσαν κανόνι (του... Ναβαρόνε!! )Και η Minardi ιδια φαση ηταν πριν τη σωσουν Ecclestone και λοιποι. Οπως ακριβως και Jordan-Jaguar τις προαλλες, απλα σταθηκαν πιο τυχεροι και λιγο πιο ικανοι στις διαπραγματευσεις και πετυχαν αγοραστη την καταλληλη στιγμη.
Ξερετε δεν ειναι ο,τι πιο ευκολο επιβιωση στην F1 σημερα...
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Εκτός κι αν πρέπει να ακολουθήσουν όλοι το 'Τσοβόλα δώστα όλα' και να μείνει τελικά η Φεράρι μόνη της... Ήδη αρκετοί τα 'κατάφεραν', κι ας ήταν κι από 'σπίτι'...Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αναφέρεσαι συνεχώς στην Ferrari...
Μηπως νομίζεις ότι τα πράγματα για την Ferrari είναι εύκολα, όσον αφορά στα οικονομικά? Έτσι όπως το πάμε η Ferrari θα χρεωθεί ότι πηγαίνει στραβά από εδώ και πέρα στην Formula 1. -
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
Εκτός κι αν πρέπει να ακολουθήσουν όλοι το 'Τσοβόλα δώστα όλα' και να μείνει τελικά η Φεράρι μόνη της... Ήδη αρκετοί τα 'κατάφεραν', κι ας ήταν κι από 'σπίτι'...
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αναφέρεσαι συνεχώς στην Ferrari...
Μηπως νομίζεις ότι τα πράγματα για την Ferrari είναι εύκολα, όσον αφορά στα οικονομικά? Έτσι όπως το πάμε η Ferrari θα χρεωθεί ότι πηγαίνει στραβά από εδώ και πέρα στην Formula 1.Αναφέρομαι σε αυτήν, γιατί είναι Η ΜΟΝΗ ομάδα ΚΑΙ με μεγάλο προϋπολογισμό ΚΑΙ χωρίς προβλήματα. Φυσικά και δεν αποκτήθηκε τυχαία, φυσικά και το αξίζει. Αν και το να 'ξεσυνερίζεται' την ΜΙΝΑΡΝΤΙ είναι αν μη τι άλλο αλαζονικό.
ΔΕΝ της χρέωσα κάτι, πέραν κακής συμπεριφοράς αν δεις το τι έγραψα.
-
Το Σαββατο θα ξερουμε επιτελους,ποιος θα ειναι ο 2ος πιλοτος στην Red Bull,διπλα στον Coulthard.Το μονο σιγουρο παντως πως και ο Klien αλλα και ο Liuzzi,θα βρεθουν στην Αυστραλια,ο ενας σαν 3ος πιλοτος για την Παρασκευη και ο αλλος σαν 2ος πιλοτος.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
ΔΕΝ της χρέωσα κάτι, πέραν κακής συμπεριφοράς αν δεις το τι έγραψα.Κακή συμπεριφορά επειδή επιμένει όλες οι ομάδες να τρέχουν με τους ίδιους κανονισμούς, τους οποίους όλοι μαζί αποφάσισαν?
Τέλος πάντων, δεν νομίζω ότι έχει νόημα. Πάντως δεν βγήκε κανείς πέρυσι από την Minardi και να πει ότι η ομάδα θα έχει προβλήματα προσαρμογής στους νέους κανονισμούς. -
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
Πάντως δεν βγήκε κανείς πέρυσι από την Minardi και να πει ότι η ομάδα θα έχει προβλήματα προσαρμογής στους νέους κανονισμούς.Λαθος Αγγελε, Stoddard και Jordan παρακαλαγαν δημοσιως να τελειωσει το ζητημα οσο γινεται πιο γρηγορα.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Λαθος Αγγελε, Stoddard και Jordan παρακαλαγαν δημοσιως να τελειωσει το ζητημα οσο γινεται πιο γρηγορα.Ναι Κώστα όμως όταν το έμαθε η Minardi ότι οριστικοποιήθηκαν οι κανονισμοί, τότε το έμαθαν και οι υπόλοιποι. Μην νομίζετε ότι έχω κάποιο πρόβλημα με την Minardi, απλά θέλω από μια ομάδα που αγωνίζεται στην Formula 1 -και όχι στην Formula 3 της χώρας της- να έχει την ικανότητα να ανταποκρίνεται σε όποιες αλλαγές, όπως όλες οι ομάδες θα πρέπει να κάνουν.
-
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
ΔΕΝ της χρέωσα κάτι, πέραν κακής συμπεριφοράς αν δεις το τι έγραψα.
Κακή συμπεριφορά επειδή επιμένει όλες οι ομάδες να τρέχουν με τους ίδιους κανονισμούς, τους οποίους όλοι μαζί αποφάσισαν?
Τέλος πάντων, δεν νομίζω ότι έχει νόημα. Πάντως δεν βγήκε κανείς πέρυσι από την Minardi και να πει ότι η ομάδα θα έχει προβλήματα προσαρμογής στους νέους κανονισμούς.Πότε οριστικοποιήθηκαν οι κανόνες, και πότε παραπονέθηκε η Μινάρντι;
-
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
Λαθος Αγγελε, Stoddard και Jordan παρακαλαγαν δημοσιως να τελειωσει το ζητημα οσο γινεται πιο γρηγορα.
Ναι Κώστα όμως όταν το έμαθε η Minardi ότι οριστικοποιήθηκαν οι κανονισμοί, τότε το έμαθαν και οι υπόλοιποι. Μην νομίζετε ότι έχω κάποιο πρόβλημα με την Minardi, απλά θέλω από μια ομάδα που αγωνίζεται στην Formula 1 -και όχι στην Formula 3 της χώρας της- να έχει την ικανότητα να ανταποκρίνεται σε όποιες αλλαγές, όπως όλες οι ομάδες θα πρέπει να κάνουν.
Και ενώ οι υπόλοιποι μπορεί και να ζορίστηκαν στα οικονομικά για να προλάβουν (ο χρόνος ο ταχύς ΑΠΑΙΤΕΙ χρήμα...) η Μινάρντι απλά δεν προλαβαίνει.
Και ο πλουσιότερος την δείχνει με το δάχτυλο...Επίσης αναφέρεσαι σε ΟΠΟΙΕΣ αλλαγές...
Είναι αδύνατον ακόμα και η Φεράρι να συμμορφωθεί σε ΌΠΟΙΕΣ αλλαγές.Μάλιστα οι αλλαγές πρέπει να γίνονται με γνώμωνα να ΜΠΟΡΕΙ να ανταπεξέλθει ο πιο αδύναμος, χωρίς να χάσει την μπάλα εντελώς.
Αλλιώς είναι σαν να του λενε 'ε, εσύ, ΔΕΝ ΤΡΕΧΕΙΣ, ΟΚ;;' πράγμα που η Φεράρι τους κάνει ακριβώς.... -
Ποτε ακριβως θελει λιγακι ψαξιμο, ομως φανταζομαι οτι θυμαστε να κυκλοφορουν 2 πακετα αλλαγων στους κανονισμους με τους κατασκευαστες χωρισμενους στην μεση μεχρι που ο Μοσλευ πηρε την κατασταση στα χερια του και σε ενα μητινκ στο Μονακο, τους επεισε ολους. Πιο πριν και ο Jordan και ο Stoddard ειχαν καταστησει σαφες οτι δεν μπορουσαν να ρισκαρουν να κινηθουν σχεδιαστικα προς μια απο τις δυο κατευθυνσεις με κινδυνο ολη η δουλεια να παει στραφι. Το οτι αυτο δε συγκινησε κανεναν μπορει κανεις να το δει ως αδυναμια του μικρου αλλα νομιζω οτι το πιο σωστο ειναι να το δει σαν αλλαζονια του μεγαλου. Ο οποιος μεγαλος ετσι και αλλιως εχει τρελες δυνατοτητες (δειτε πχ τι εκανε η Toyota που ηδη προλαβε να ανανεωσειαεροδυναμικα 100% το αυτοκινητο της)
-
Κατά τη γνώμη μου είναι απαράδεκτο να τρέξουν οι Minardi μη υπακούοντας στους κανονισμούς. Όχι για την Ferrari αλλά για την Jordan. Και η Jordan έχει τα ίδια προβλήματα, αλλά και μονοθέσιο προδιαγραφών 2005 έφτιαξε και συμφωνία με την Toyota για τους κινητήρες έκλεισε και συμφωνία με την Midland για να μην διαλυθεί έκανε. Αλλά υπάρχει μία ειδοποιός διαφορά ανάμεσα στην Jordan και στην Minardi: Την τελευταία την διοικεί ένας Κλόουν (με κάπα κεφαλαίο). Από τότε που ήρθε στην Minardi την έχει καταντήσει ανέκδοτο. Με την λογική έτσι κι αλλιώς τελευταίοι είμαστε, δεν κάνει το παραμικρό για να βελτιώσει της επιδόσεις της στην πίστα. Με το μόνο που ασχολείται είναι να ψάχνει κάθε λογής παραθυράκι στους κανονισμούς για να κάνει τη βλακεία του, να παρακαλάει τους υπόλοιπους για ευνοϊκή μεταχείρηση, να κλέγεται για το οτιδήποτε και να περιφέρεται σαν όρνιο πάνω από τα συντρίμια ομάδων που αποχωρούν από το σπορ για να πάρει τα λεφτά από τα τηλεοπτικά που μένουν ορφανά.
ΒΡΕ ΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΣΤ! -
F2004M
http://www.f1total.com/bilder/2005/test ... 3/z225.jpg
http://www.f1total.com/bilder/2005/test ... 3/z208.jpg
http://www.f1total.com/bilder/2005/test ... 3/z189.jpg -
Barrichello: Renault and McLaren are ahead of us - but no need to be alarmed
Thu 17 Feb, 3:45 PMFerrari number two driver, Rubens Barrichello has revealed that in his view, Renault and McLaren could be 'slightly ahead' of the Scuderia, especially during the early part of the season, when Ferrari will rely on last year's car, modified to comply with the 2005 regulations.
Speaking to Reuters, the Brazilian added though that there was no need to be alarmed...
'We no longer have the advantage that we could enjoy a year ago,' he commented.
'At the moment I think Renault and McLaren are slightly ahead. But we're not going to panic.
'We always knew that we could have a hard time in the early races but you still have to bear in mind that in Australia and Malaysia we will be competing in very different weather conditions.'
Ferrari's 2005 car, the F2005, is due to make its debut at the Spanish Grand Prix on May 8.
Renault driver, Giancarlo Fisichella meanwhile believes that the R25 will be capable of winning the season opening Australian GP.
The Italian told Gazzetta dello Sport: 'We're going to Melbourne hoping to win, and there are signs, very comforting signs, in that respect. I am really happy with this car. The whole package is excellent; the engine, which is more powerful, the aerodynamics and the tyres.'
Formula 1 - Διάφορα νέα