-
Δεν έχω καμία σχέση με τη ΛΑΒ και ανοίγω το topic μόνο και μόνο επειδή μου έκαναν εντύπωση οι παροχές που δίνονται και το γεγονός ότι, σε αντίθεση με πολλές άλλες περιοχές, υπάρχει μια μικρή πόλη που θέλει έναν αγώνα. Είναι λαμπρή εξαίρεση στην εποχή που διανύουμε.
Ιδού οι παροχές:- Έκπτωση 60 ευρώ στη συμμετοχή (δηλαδή παράβολο 140 ευρώ).
- Ένα δίκλινο δωμάτιο στο πλήρωμα για το Σάββατο 24/11.
- Δείπνο στο πλήρωμα του αυτοκινήτου το Σάββατο 24/11.
- Δωρεάν μεταφορά με αυτοκινητάμαξα από Αθήνα προς Αλμυρό & αντίστροφα.
Εύχομαι να μαζευτούν αρκετές συμμετοχές και να γίνει ο αγώνας ώστε να επιβραβευτούν οι άνθρωποι που κάνουν τέτοια προσπάθεια.
Πέρα από τις παροχές, η Ε.Δ. των 15 χλμ. περιλαμβάνει τα καλύτερα 10 χλμ που υπάρχουν σε ασφάλτινο ελληνικό σπριντ. -
Δεν έχω καμία σχέση με τη ΛΑΒ και ανοίγω το topic μόνο και μόνο επειδή μου έκαναν εντύπωση οι παροχές που δίνονται και το γεγονός ότι, σε αντίθεση με πολλές άλλες περιοχές, υπάρχει μια μικρή πόλη που θέλει έναν αγώνα. Είναι λαμπρή εξαίρεση στην εποχή που διανύουμε.
Ιδού οι παροχές:- Έκπτωση 60 ευρώ στη συμμετοχή (δηλαδή παράβολο 140 ευρώ).
- Ένα δίκλινο δωμάτιο στο πλήρωμα για το Σάββατο 24/11.
- Δείπνο στο πλήρωμα του αυτοκινήτου το Σάββατο 24/11.
- Δωρεάν μεταφορά με αυτοκινητάμαξα από Αθήνα προς Αλμυρό & αντίστροφα.
Εύχομαι να μαζευτούν αρκετές συμμετοχές και να γίνει ο αγώνας ώστε να επιβραβευτούν οι άνθρωποι που κάνουν τέτοια προσπάθεια.
Πέρα από τις παροχές, η Ε.Δ. των 15 χλμ. περιλαμβάνει τα καλύτερα 10 χλμ που υπάρχουν σε ασφάλτινο ελληνικό σπριντ. -
Δεν έχω καμία σχέση με τη ΛΑΒ και ανοίγω το topic μόνο και μόνο επειδή μου έκαναν εντύπωση οι παροχές που δίνονται και το γεγονός ότι, σε αντίθεση με πολλές άλλες περιοχές, υπάρχει μια μικρή πόλη που θέλει έναν αγώνα. Είναι λαμπρή εξαίρεση στην εποχή που διανύουμε.
Ιδού οι παροχές:- Έκπτωση 60 ευρώ στη συμμετοχή (δηλαδή παράβολο 140 ευρώ).
- Ένα δίκλινο δωμάτιο στο πλήρωμα για το Σάββατο 24/11.
- Δείπνο στο πλήρωμα του αυτοκινήτου το Σάββατο 24/11.
- Δωρεάν μεταφορά με αυτοκινητάμαξα από Αθήνα προς Αλμυρό & αντίστροφα.
Εύχομαι να μαζευτούν αρκετές συμμετοχές και να γίνει ο αγώνας ώστε να επιβραβευτούν οι άνθρωποι που κάνουν τέτοια προσπάθεια.
Πέρα από τις παροχές, η Ε.Δ. των 15 χλμ. περιλαμβάνει τα καλύτερα 10 χλμ που υπάρχουν σε ασφάλτινο ελληνικό σπριντ. -
Ο χρήστης scn έγραψε:
Πέρα από τις παροχές, η Ε.Δ. των 15 χλμ. περιλαμβάνει τα καλύτερα 10 χλμ που υπάρχουν σε ασφάλτινο ελληνικό σπριντ.Ενταξει τα αλλα , λιγο υπερβολικο σε βλεπω εδω .....αλλα ,αν η εκκινηση του αγωνα ηταν ο τερματισμος .... θα ηταν κουφετο !
Εχουμε παθει εθισμο απ'τα ανηφορια που μας φορανε οι γκασμαδες τοσα χρονια ...... και συνεχιζουμε να μην ξεχωριζουμε το ωραιο και σωστο που θα επρεπε !
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
αν η εκκινηση του αγωνα ηταν ο τερματισμος .... θα ηταν κουφετο !
Συμφωνώ απόλυτα. Θα ήταν ΤΟ σπριντ.
Ενταξει τα αλλα , λιγο υπερβολικο σε βλεπω εδω
Μίλησα μόνο για το πρώτο κομμάτι, ως περίπου 1,5 χλμ μετά τη διασταύρωση, συγκριτικά με τα άλλα σπριντ που έχουμε σήμερα. Φυσικά δεν περιλαμβάνω την ανάβαση για τον τερματισμό. Για τα δικά μου γούστα αυτό το πρώτο κομμάτι είναι καλύτερο από Αίγιο, Μπράλο, Καρπενήσι, (σκέτη ανηφόρα τα πρώτα δύο και αρκετή το τρίτο), Μαυροσουβάλα (πιο δύσκολη αλλά λιγότερο ευχάριστη λόγω στενότητας και ολισθηρότητας) και Ριτσώνα (το πολύ καλό κομμάτι είναι μόνο 4 χλμ).
edit. Αυτή η σύγκριση δεν περιλαμβάνει το εκτός συναγωνισμού σπριντ των Σερρών. Οι Σερραίοι έχουν με διαφορά το καλύτερο σπριντ στην Ελλάδα, όμως το διαολεμένο είναι πολύ μακριά.
-
Εκπληκτική διαδρομή (ανάποδη φορά δεν παίζει με την κλίση που έχει το 1/3 της διαδρομής και με τον γκρεμό - χάος).
Ευτυχώς που υπάρχει και η τοπική αυτοδιοίκηση Αλμυρού, αλλά και ο χορηγός που βάζει την νταλίκα για όσα αυτοκίνητα χρειαστεί να φορτωθούν (δεν υπάρχει ανώτατο όριο).
Μπράβο όμως και στην λέσχη που 'άκουσε' τους αγωνιζόμενους στους προβληματισμούς τους και τα υλοποίησε.
Πιστεύω ότι από εδώ και μπρός μόνο με τέτοιες παροχές θα συμπληρώνουν συμμετοχές ακόμα και σε αγώνες σχετικά κοντά στην Αθήνα. Εύχομαι ο καιρός να βοηθήσει και ο αριθμός των συμμετοχών να είναι και αντίστοιχος των παροχών.Καλό αγώνα σε όλους
-
Αυτα να τα βλεπουν μετικες λεσχες οι οποιες παραπονιουντε οτι δεν βγαινουν....
-
Ο χρήστης Antopc έγραψε:
(ανάποδη φορά δεν παίζει με την κλίση που έχει το 1/3 της διαδρομής και με τον γκρεμό - χάος).Γνωμη σου ..... παιζει και παραπαιζει , η δικη μου ! η εξοδος εχει τις ιδιες πιθανοτητες κι απ'τις δυο διαδρομες !Την μια την εχω ηδη .
Οταν η αποψη μας διαμορφωνεται με βαση το και δεν χρειαζεται να σκεφτομαστε ποτε και που πρεπει να κοψουμε ,να τοποθετηθουμε ,να επιταχυνουμε , δεν φτιαχνουμε οδηγους αγωνων .....αλλα μηχανοδηγους αμαξοστοιχιων !Γνωμη μου παλι. -
Ο χρήστης APR έγραψε:
(ανάποδη φορά δεν παίζει με την κλίση που έχει το 1/3 της διαδρομής και με τον γκρεμό - χάος).
Γνωμη σου ..... παιζει και παραπαιζει , η δικη μου ! η εξοδος εχει τις ιδιες πιθανοτητες κι απ'τις δυο διαδρομες !Την μια την εχω ηδη .
Οταν η αποψη μας διαμορφωνεται με βαση το και δεν χρειαζεται να σκεφτομαστε ποτε και που πρεπει να κοψουμε ,να τοποθετηθουμε ,να επιταχυνουμε , δεν φτιαχνουμε οδηγους αγωνων .....αλλα μηχανοδηγους αμαξοστοιχιων !Γνωμη μου παλι.Συμφωνώ απόλυτα. Γνώμη σου και γνώμη μου. Άλλωστε τα forum δημιουργήθηκαν για να λένε όλοι την γνώμη τους και όχι να τους απαγορεύεται να μιλούν.
-
Σωστα !
-
.
**ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
**Οι 31 συμμετοχές κρίνονται παραπάνω από ικανοποιητικές, αν σκεφτούμε ότι για τον ίδιο θεσμό το Αίγιο στις 23/9 είχε 27 συμμετοχές και η ΕΛΠΑ στις 7/10 είχε 40 μεν , αλλά με την συμμετοχή 13 Ιστορικών πληρωμάτων και μετρώντας στο Έπαθλο Αττικής Ασφάλτου και στο Πρωτάθλημα Ράλλυ των Ιστορικών αυτοκινήτων.
Στα 1400 συμμετέχουν οι ήδη κυπελλούχοι των ασφάλτινων σπριντ 2012, Κώστας Παπαδημητρίου – Κοντός Νίκος, οι οποίοι προηγούνται με 33 βαθμούς.
Με το Νο 28 θα λάβουν μέρος οι νικητές του απαιτητικού Ράλλυ Παλλάδιου 2012, που έγινε πριν από 5 ημέρες, κερδίζοντας τις 3 από τις 8 ειδικές διαδρομές, Ξ. Νικολόπουλος – Α. Τσιάπας με Mitsubishi Evo 6.
Θα συμμετέχουν 11 πληρώματα με τα … χρώματα της Λ.Α.Βόλου.
Στα 1600 συμμετέχουν οι διεκδικητές του κυπέλλου, Δημ. Πλακουτσής - Στ. Παναγιωτακόπουλος με 37 βαθμούς και οι Βασ. Γάτσος – Μαρία Αμαραντίδου με 24 βαθμούς. Και τα δυο πληρώματα διακρίνονται για την σταθερότητά τους και την ικανότητα να πλασάρονται σε υψηλές θέσεις.
Με το Νο 29 συμμετέχουν τα μέλη της Λ.Α.Βόλου Αντ. Σταφυλοπάτης – Στ. Στεργιούλας με το Opel astra Opc, οι οποίοι δίκαια θεωρουνται για το 2012 οι πιο … πολυταξιδεμένοι της Λέσχης, διότι ο αγώνας αυτός είναι ο ένατος στη σειρά που λαβαίνουν μέρος !!!
Η Λ.Α.Βόλου έλαβε την εντολή από την ΕΠΑ/ΕΘΕΑ να εκτελέσει τον αγώνα μόλις πριν από ένα μήνα περίπου. Μέσα σε 3 εβδομάδες κατάφερε να οργανώσει και διευθετήσει όλες τις λεπτομέρειες – συνεννοήσεις με Αστυνομία, ΟΤΑ, Υπηρεσίες, χορηγούς, Κριτές, κλπ. Δίκαια θεωρείται ένας εκ των υπευθύνων και σοβαρών Οργανωτών της Ελλάδος.
-
Μια φωτογραφία που με συγκινεί και θεωρώ ότι απεικονίζει την πεμπτουσία του σπορ που αγαπάμε.
Είναι από το Ράλλυ Σπρίντ Όθρυς 2011, μετά την απονομή, πάνω στην ράμπα τερματισμού. Όλοι μια αγκαλιά, αγωνιζόμενοι, στελέχη, κριτές, θεατές, αγόρια, κορίτσια, παιδάκια, όλοι μαζί.
Όλοι κουραστήκανε, όλοι ιδρώσανε, όλοι αγχωθήκανε, άλλοι χάρηκαν, άλλοι στεναχωρεθήκαν, αλλά όλοι όμως έζησαν μια ακόμη εμπειρία, ένα γεγονός που αξίζει να την ζεις, που οι μεγαλύτεροι θα το λένε στους νεώτερους και οι πιτσιρικάδες θα το θυμούνται όταν γίνουν … μπαμπάδες.
Ένας αγώνας που κύλησε ομαλά, με ασφάλεια, ευτυχώς χωρίς τραυματισμούς, με ευχαριστημένα τα πρόσωπα των αγωνιζομένων, με ικανοποιημένα τα χείλη των στελεχών, να βγάζουν αέρα ανακούφισης και ηρεμίας για το αίσιο τέλος της διοργάνωσης, με εντυπωσιασμένα τα μάτια των θεατών μικρών και μεγάλων, βλέποντας πόσο γρήγορα τρέχουν αυτά τα πολύχρωμα και θορυβώδη «ράλια», με χαρούμενους τους κάτοικους της μικρής πόλης που έχουν μια ετήσια εκδήλωση που γεμίζει και ζωντανεύει την ζωή τους...
Παρατηρώ ότι σχεδόν όλοι κοιτάζουν τον φακό του φωτογράφου, αλλά ο οικοδεσπότης πρόεδρος της Λ.Α.Β. Δημήτρης Γαρουφαλιάς, κάτι άλλο κοιτάζει, κάτι άλλο οραματίζεται, ίσως την οργάνωση και εκτέλεση του επόμενου αγώνα, του 2012.
Αυτό ας το εκλάβουμε σαν υπόσχεση – πρόσκληση, για να βρεθούμε όλοι μαζί στον φετινό αγώνα, ώστε να ζήσουμε μια ακόμη εμπειρία που θα μας μείνει αξέχαστη !!! -
Δίκαια θεωρείται ένας εκ των υπευθύνων και σοβαρών Οργανωτών της Ελλάδος.
Αυτό το υποστηρίζετε εσείς κύριε Μιχάλη !! Για ρωτήστε όμως το αυτοκίνητο με το Νο1 (Ζακχαίος) στην ανάβαση Πορταριάς 2012 στο πρώτο σκέλος των δοκιμών αν έχει την ίδια γνώμη ? που τα ''ειδε όλα'' στην έξοδο της Κ11 με την μηχανή enduro ή τον Παπαναστασίου στο ράλλυ Κενταυρος 2011 που βρήκε μέσα στην είδικη Καράβωμα αγρότικο αυτοκίνητο ? Ελπίζω να φυλασεται και τον παραμικρό παράδρομο και να μην έχετε πρόβληματα τετοιου είδους στο Οθρυς , όσο για το ότι αν '' θεωρείται ένας εκ των υπευθυνών και σοβάρών οργάνωτών της Ελλάδας'' αφήστε καλύτερα να το κρίνουν οι ιδίοι οι όδηγοι που τρέχουν και όχι οι εκτός ''τερεν'' ! Επειδή δεν δημοσιοποιούνται δεν σημαίνει ότι δεν έχουν συμβεί και δεν είναι σοβαρά , για αυτό θα περίμενα μια στάση στα ''λογια'' πιο μετρημένη ! Ευχομαι εναν ασφαλή σε όλα τα επίπεδα αγώνα .
-
A ..εδω Μιχαηλ μου αγαπημενε , θα συμφωνησω 100% με το sinistra6 , και θα προσθεσω οτι τα παραπονα των οδηγων χροοοονια τωρα ηταν πολλα για τις διοργανωσεις αυτης της λεσχης , κι ολοι ελεγαν οτι αν δεν ηταν η τυχη με το μερος της (μεγαλη κ@λ@φαρδια ).....θα ειχαμε κλαψει πολυ .
Τωρα τελευταια οπως σου εχω ξαναπει ....ειδαμε μερικες προσπαθειες !
Kαλη διασκεδαση σε ολα τα πληρωματα ευχομαι !
-
Αγαπημένε Μάστορα και κύριε ή κυρία * sinistra6,
Είπα κι εγώ να ανεβάσω μια φωτογραφία ιδιαίτερη, μια φωτογραφία αγάπης, να γράψω και ένα κειμενάκι που να μας θυμίσει το πραγματικό και εν πολλοίς ξεχασμένο νόημα του αθλήματος και εσείς το προσπερνάτε στο ντούκου και μου την πέφτετε διακριτικά μεν, αγρίως δε.
Μου θυμίζετε δύο ατυχή περιστατικά του Πηλίου και γνωρίζετε – γνωρίζουμε άλλα εκατόνδυό που έγιναν σε διάφορους αγώνες. Φυσικά και δεν έπρεπε να γίνουν και φυσικά η Οργάνωση προσπαθεί για την μείωσή τους. Αυτή η επανάληψη και αυτή η υπενθύμιση, όμως δεν τελειώνει ποτέ.
Ένας αγώνας ανάβασης κρίνεται και αξιολογείται σε 179 επί μέρους σημεία.
Φίλε ή φίλη sinistra6, σχολίασε σε παρακαλώ και τα υπόλοιπα 178, έτσι ώστε να διαπιστώσω την σφαιρική γνώση που έχεις για τον αγώνα και να εκτιμήσω ανάλογα την προτροπή σου για πιο ¨μετρημένη¨ στάση.Μόνο ο Οργανωτής που δεν κάνει αγώνες, δεν κάνει και λάθη. Πρόβλημα δεν είναι να γίνονται λάθη, γιατί πάντα θα γίνονται, αλλά πρόβλημα είναι να μην τα αναγνωρίζουμε και να μην προσπαθούμε να τα μειώσουμε.
Σοβαρός και υπεύθυνος Οργανωτής για μένα είναι, όντας ερασιτέχνης, με τα μέσα που έχει, με την τεχνικοοικονομική υποστήριξη που απολαμβάνει, με την τεχνογνωσία και εμπειρία που διαθέτει, μέσα στην δεδομένη υπολειτουργούσα διοικητική υποστήριξη της Ελληνικής πολιτείας (αυτοδιοίκηση, υπηρεσίες, κλπ), να κατορθώνει και να βγάζει ολοκληρωμένα και αξιοπρεπώς το πρόγραμμα που του ανατίθεται, με επαγγελματική ευθύνη και νοοτροπία.
Μάστορα, έχεις δίκιο, ας χαλαρώσουμε και ας κρατήσουμε το φιλοσοφημένο που είπες:** Kαλη διασκεδαση σε ολα τα πληρωματα ευχομαι !**
*sinistra6, επειδή είσαι νέο μέλος στο forum, δεν γνωρίζω αν είσαι αγόρι ή κορίτσι. Είναι δικαίωμά σου να χρησιμοποιείς ψευδώνυμο, όπως κάνουν και εκατοντάδες άλλα μέλη, αλλά διατηρώ και εγώ το δικαίωμα να τρέφω άλλον σεβασμό και εκτίμηση για τους έχοντες το θάρρος και τους υπογράφοντες φαρδιά πλατιά το βαφτιστικό ονοματεπώνυμό τους.
-
Ο καιρός το Σ/Κ στην περιοχή του αγώνα.
http://www.meteo.gr/cf.asp?city_id=424
Μια χαρά δείχνει ότι θα είναι ...
-
Είπαμε ο καιρός θα είναι καλός και στεγνός.
Σηκωθείτε από τον καναπέ, κλείστε στην τηλεόραση τον πρωινό Αυτιά , φορέστε ένα ζεστό μπουφάν και βούρρρ έξω στις ειδικές και στις πίστες.Στον Βόλο, στην Κρήτη, στην Αθήνα, στην Πάτρα, κλπ. γίνονται αυτό το Σ/Κ αγωνιστικές εκδηλώσεις. Πηγαίνετε έγκαιρα και κλέψτε λίγο από την αδρεναλίνη των οδηγών. Γεμίστε με θετική ενέργεια και υποστηρίξτε τις προσπάθειες τους, έτσι ώστε να επιτευχθεί η ζητούμενη επικοινωνία μεταξύ θεατών και αγωνιζομένων.
Ας σταματήσουμε λίγο την γκρίνια. Επίσημα σε κάθε αγώνα υπάρχει ένας Παρατηρητής και εμείς έχουμε γεμίσει με χιλιάδες παρατηρητές και κριτικούς του… πληκτρολογίου, με άποψη περί παντός επιστητού …
Άντε, τα λέμε το βραδάκι μετά την πανηγυρική !!!
-
Νεώτερα από τα … προκαταρτικά… του αγώνα !!!
Από τα 31 πληρώματα παρουσιάστηκαν και πέρασαν επιτυχώς τον Τεχνικό έλεγχο τα 27.
Δεν εμφανίστηκαν για διαφορετικούς λόγους το καθένα, 4 πληρώματα. Τα νο 7 , 12, 18 και 28.Αποφασίστηκε τα πρώτα πληρώματα της κάθε κατηγορίας που ακολουθούν μια μικρότερη να εκκινήσουν από την αφετηρία με 1 λεπτό επιπλέον των 2 λεπτών που έχει ο αγώνας, για θέμα ασφάλειας.
Στην ζωντανή και ζεστή πανηγυρική εκδήλωση, γέμισε η πλατεία του Αλμυρού από κατοίκους και φιλάθλους. Ωραία ατμόσφαιρα με μουσική, φώτα, δηλώσεις αγωνιζομένων, επίσημοι, Δήμαρχοι, κλπ.
Η περιφραγμένη και φωτιζόμενη πλατεία θα λειτουργήσει ως ολονύκτιο parc ferme των αγωνιστικών αυτοκινήτων.
Υπάρχει ένα αμιγώς γυναικείο πλήρωμα και μάλιστα … εισαγόμενο από την Βουλγαρία. Πρόκειται για δυο νέα κορίτσια την Diana Stouhnova και την Monika Stouhnova, με Citroen saxo vts.
Ο Τεχνικός έφορος Χρ. Ευαγγέλου αντικαταστάθηκε από τον Αχ. Ξηντάρα.
Υπάρχει προβληματισμός στην Οργάνωση για το ενδεχόμενο ύπαρξης ομίχλης αύριο στην ειδική και ιδιαίτερα στα τελευταία 3 χιλιόμετρα. Είναι όμως προετοιμασμένη να αντιμετωπίσει ένα τέτοιο γεγονός.
Τουλάχιστον 5 πληρώματα ήρθαν για πρώτη φορά στο ασφάλτινo σπριντ του Αλμυρού. Καθοριστικό ρόλο για την απόφασή τους έπαιξαν οι δελεαστικές παροχές της Λ.Α.Βόλου.
Η Οργάνωση αθλοθέτησε κύπελλα στα τρία πρώτα πληρώματα, (ανεξαρτήτως κυβισμού), των οποίων οι συνοδηγοί είναι γυναίκες.
Κατόπιν αιτήματος αρκετών αγωνιζομένων, για να μειωθεί η πιθανότητα πρωινής ανεπιθύμητης υγρασίας και ομίχλης και για να γίνει περισσότερο συμπαγής ο αγώνας, αποφασίστηκε να ξεκινήσει η ειδική διαδρομή μισή ώρα αργότερα δηλ. από 10:00 στις 10:30 και να μειωθούν οι δυο ιδανικοί χρόνοι μεταξύ ΣΕΧ1-ΣΕΧ2 από 01:57 σε 01:45 και ΣΕΧ2-ΣΕΧ3 από 01:10 σε 01:00.
Καλή διασκέδαση σε όλους του Αγωνιζόμενους !!!
-
Το 5ο Ράλλυ Σπριντ Οθρυς 2012, τελείωσε. Αρχίσαμε την προετοιμασία του 6ου για το 2013, με την προϋπόθεση βέβαια να μας αναθέσει η ΕΠΑ/ΕΘΕΑ την διοργάνωσή του.
Ήσυχα κύλησε ο αγώνας, εκτός ενός ατυχήματος που είχε στο 1ο σκέλος το Νο 27 Φώτου Γ. – Περγάμαλης Γ. (έξοδος) και καθυστέρησε κατά 15 λεπτά η διεξαγωγή του αγώνα.
Στο ΣΕΧ-2, (στην Αφετηρία 2 ακριβέστερα) δημιουργήθηκε ένα Regrouping, χρονικής διάρκειας ίσης με την καθυστέρηση, ώστε να πάψει να υφίσταται η 15λεπτη «κοιλιά», η οποία πάντα εγκυμονεί κινδύνους ασφαλείας.
Εκκίνησαν 27 πληρώματα από την πλατεία (όχι του Κολωνακίου βέβαια) αλλά του Αλμυρού. Στο 1ο σκέλος τερμάτισαν 26 και στο 2ο σκέλος 22. Συνολικά εγκατέλειψαν 5 αυτοκίνητα, τα Νο 4, 10, 20, 23 και 27.
Οι χρόνοι στο 2ο σκέλος κατέβηκαν δραματικά. Γενικά όμως σε σχέση με το 2011 ανέβηκαν. Ίσως η Άνοιξη να ευνοεί τους γρήγορους, σε αντίθεση με το Φθινόπωρο.
Στα 1600, οι 1οι στην βαθμολογία του Κυπέλλου των ασφαλτινων σπριντ 2012, Δ. Πλακουτσής – Σ. Παναγιωτόπουλος εγκατέλειψαν (10:32:87 - #) μένοντας στους 37 βαθμούς και οι σφετεριστές του Κυπέλλου, Β. Γάτσος – Μ. Αμαραντίδου κατέκτησαν την 2η θέση στον αγώνα, ( 10:03:95- 09:54:16) παίρνοντας 13 βαθμούς και φθάνοντας συνολικά και αυτοί τους 37, όντας πλέον ισόβαθμοι στην 1η θέση με τους συναθλητές τους!!! Δικαίως η Μαρία λοιπόν, παρά την κούραση της, ήταν ιδιαίτερα χαρούμενη και εκδηλωτική στον τερματισμό του αγώνα.
Η πρωτιά πήγε φέτος στην αγαπημένη Βόρεια Ελλάδα, 1οι γενικής οι Ι. Βαλαβάνης – Σ. Καπαρας με (09:44:79 - 09:34:06) με Honda Civic Type R.
Οι Γ. Αντωνοβαρδάκης και Γ. Αλαμάνας, προσπάθησαν αρκετά ως πλήρωμα του πλοηγού αυτοκινήτου «0» και τα κατάφεραν περίφημα λόγω της εμπειρίας τους, αν και τα τερτίπια των 870 ίππων του Drag – Mitsubishi Evo τους προβλημάτισαν στα στροφιλίκια της ειδικής διαδρομής.
Την στιγμή τους, είχαν οι Γ. Μπαλντούνης – Ο. Μέρμηγκα στα τελειώματα του 2ου σκέλους και γιαυτό ανέβασαν πάνω από 1 λεπτό (09:47:44 – 10:58:17) όταν στο 1ο σκέλος ήταν 2η στην κατηγορία τους.
Αγωνιζόμενος από έλλειψη εμπειρίας του συνοδηγού του και ελλιπή γνώση των κανονισμών εισήλθε στο ΣΕΧ-2 με 15 λεπτά προπορεία και στο ΣΕΧ-3 με 10 λεπτά καθυστέρηση.
Πρώτοι στα 1600 και 2οι γενικής οι ταχύτατοι Δ. Παπαναστασίου – Η. Αγγελής Saxo Vts (09:43:40- 09:37:87), χαρούμενοι άλλα και λυπημένοι γιατί έχασαν για 02:42 την πρωτιά στην γενική.
Επί πλέον Κύπελλα απένειμε η Λ.Α.Βόλου εκτός των υποχρεωτικών καθιερωμένων και στους τρείς πρώτους γενικής ανεξαρτήτων κυβικών και στο φιλοξενούμενο γυναικείο εκ Βουλγαρίας πλήρωμα και στα τρία πρώτα πληρώματα με … συνοδηγίνες !!!
Στα 2000+, αν και … κοιμήθηκε στο 1ο σκέλος (κατά δήλωσή του) ο Αντώνης Σταφυλοπάτης – Στέργιος Στεργιούλας Opel astra opc, ( 09:50:89 – 09:34:37), τελικά έβαλε το κεφάλι κάτω και δεν δυσκολεύτηκε να νικήσει στην κατηγορία του, να αναδειχθεί 1ος Βολιώτης και να βγει 3ος Γενικής.
-
-
Θα ήθελα να σημειώσω το μεγάλο πλήθος των θεατών. Ήταν περισσότεροι από κάθε άλλο αγώνα που έχω δει τα τελευταία χρόνια, εκτός των αναβάσεων. Σχεδόν σε όλη τη διαδρομή υπήρχαν θεατές. Περισσότεροι από αυτούς που είδα πέρυσι σε ολόκληρο το Παλάδιο, πολύ περισσότεροι από τα σπριντ στην Αττική. Η τοπική κοινωνία φαίνεται ότι θέλει τον αγώνα.
Το μοναδικό μελανό σημείο που παρατήρησα ήταν κάποιοι λίγοι θεατές που είχαν κάτσει σε 2-3 σημεία όπου ο οργανωτής είχε βάλει προειδοποιητικές κορδέλες. Είναι από τις περιπτώσεις που σηκώνεις τα χέρια ψηλά και δεν ξέρεις τι να πεις. Δεν είναι εφικτό να μπαίνει ενδιάμεσος σε κάθε στροφή σε μια διαδρομή 15 χλμ. Αν κάποιοι δεν καταλαβαίνουν από μόνοι τους τα αυτονόητα, τι μπορεί να γίνει;Κατά τα άλλα, κρίμα που δεν υπήρχαν περισσότερες συμμετοχές. Η προσπάθεια που κατέβαλαν όλοι οι εμπλεκόμενοι (λέσχη, δήμος, χορηγοί) ήταν εμφανέστατη και αξιέπαινη. Εξαιρετικός αγώνας.
5ο Σπριντ Όθρυ