-
Αν μπορουσα να τον ακουσω τον θόρυβο θα σου ελεγα σιγουρα τι ειναι! Ετσι στο forum ολα σχετικά ειναι! Συνεργείο για αναγνωριση.
-
Το απόγευμα που πήγα βόλτα δεν το έκανε τόσο έντονα όσο εχθές. Θα το πάω αύριο το πρωί στο συνεργείο για να είμαι σίγουρος. Πέρυσι τέτοια εποχή που μου έκανε έναν παρόμοιο θόρυβο το είχα πάει στο συνεργείο και ήταν τελικά το ρουλεμάν από το δυναμό, είχε πάρει λάσπη από την βροχή. Αύριο θα δείξει, θα σας στείλω τα αποτελέσματα..
-
Ενδιαφέρον θέμα το οποίο δεν το είχα πάρει είδηση και επιβεβαιώνει αυτά που λέει και ο REALZEUS στο θέμα των Peugeot.
Από εδώ και εμπρός θα προσπαθήσω να μην βάζω το αυτοκίνητο να λειτουργεί για πολύ ώρα στο ρελαντί.
Ωστόσο θα πρέπει να βρω κάποια λύση με το θέμα της μπαταρίας....
-
Μικρές βόλτες σχετικά συχνά ή αποσύνδεση του αρνητικού πόλου της μπαταρίας αν δεν το κινείς για μεγάλο διάστημα.
-
Όσο ο καιρός είναι μαύρο χάλι και ψοφόκρυο βαριέμαι αφάνταστα να βγαίνω έξω με το αυτοκίνητο.
Προς το παρόν μία φορά το μήνα φορτίζω την μπαταρία και θα σταματήσω να το βάζω μπροστά άσκοπα. Ευτυχώς που δεν το είχα κάνει πολλές φορές.
υ.γ. ώρες-ώρες σκέφτομαι ότι καλύτερα θα ήταν να είχα ένα Suzuki Ignis 4x4 ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων για να μετακινούμαι χωρίς άγχος μέσα στην Αθήνα και να μην είχα ούτε το 207, ούτε το scooter. Άλλωστε οι ανάγκες μου σε μετακινήσεις είναι πλέον ελάχιστες και τα οικονομικά μου μαύρα χάλια.
-
Γιατί το ignis 4x4 είναι αγχολυτικό στην Αθήνα;;;;
πούλα 207 και σκούτερ και πάρε ignis λοιπόν...... -
Το Ignis; Εντελώς αγχολυτικό.
Όπως και κάποια άλλα εκείνης της εποχής που έχω ξεχωρίσει και έχει τύχει να οδηγήσω ή ως συνοδηγός.
Π.χ. Opel Agila, Daihatsu YRV.Αμαξάκια 5θυρα πολυμορφικά ή κροσοβεράκια, πολύ ποιοτικά, λίγα κυβικά, με μήκος κάπου στα 3.8 μέτρα, πάνε παντού και δεν είναι 'μπιμπελό εύθραυστα' όπως πολλά άλλα που με το παραμικρό βγάζουν θέματα ή διαλύονται χωρίς λόγο.
Ευχαρίστως θα πούλαγα και το 207 και το σκούτερ, έλα όμως που από τα δύο μόνο το σκούτερ πουλιέται σε κάπως σχετικά καλή τιμή. Το 207 θα πρέπει να το 'χαρίσω' στην κυριολεξία. Το οποίο φυσικά δεν παίζει.
Δυστυχώς αγόρασα τούρμπο αυτοκίνητο στην ποιο άσχημη εποχή.
Αρχές του 2009 και μετά μπήκαμε στην κρίση, η τιμή βενζίνης εκτοξεύτηκε με το μέλλον να είναι αβέβαιο. -
Αυτα που λες ειναι αυτοκινητακια για καθημερινη χρηση οπως ολα αυτου του μεγεθους...........αν καποιες εμπειριες σου απο καποιους κατασκευαστες σε εκαναν να τα βλεπεις 'ευθραυστα μπιμπελο',αυτο δεν σημαινει οτι το ignis ειναι για την πολη ταμαμ!
Βασικα στην Αθηνα τιποτα δεν ειναι αγχολυτικο πλην του Μετρο και ενος παπακιου -
Ανάλογα πως εννοεί ο καθένας την λέξη 'αγχολυτικό'.
Εγώ πάντως δεν αναφέρομαι μόνο στην οδήγηση.Το άγχος ενός αυτοκινήτου δεν περιλαμβάνει μόνο την δυσκολία οδήγησης στους δρόμους, αλλά και την στάθμευση, την αξιοπιστία, την συχνότητα των βλαβών, την ορατότητα, την πληθώρα ηλεκτρονικών 'αηδιών' που εκτός από δυσκολία χρήσης χαλάνε κάθε τρεις και λίγο, πιθανοί κινητήρες αμφιβόλου αξιοπιστίας (π.χ. turbo), πιθανά πανάκριβα service, συνεργεία με ιδιαίτερα χαμηλή τεχνογνωσία, αυξημένο κόστος ανταλλακτικών και πιθανότητα μη διαθεσιμότητας πολλών ανταλλακτικών.
Και εγώ πλέον είμαι πεπεισμένος. Πολλοί κατασκευαστές φτιάχνουν αυτοκίνητα ιδιαίτερα ευαίσθητα και επιρρεπή σε βλάβες. Εγώ τα αποκαλώ 'αυτοκίνητα μπιμπελό'. Μόνο για το ράφι, να γυαλίζουν και να είναι ομορφούλικα.
-
GGAB
το ignis παιζει να ειναι πιο ευκολο στο παρκαρισμα και απο το atos, οσο περιεργο και να σου φαινεται. Ορατοτητα παντου, γωνιες κλπ. Μια φορα οδηγησα για μισο στενο, ισα να το παρκαρω, και μου φανηκε ευκολοτερο απο τα χαρτοκουτα απο ψυγεια που μπαιναμε μεσα μικροι και καναμε 'βρουμ βρουμ' και τα λεγαμε 'αυτοκινητα' -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
GGAB
το ignis παιζει να ειναι πιο ευκολο στο παρκαρισμα και απο το atos, οσο περιεργο και να σου φαινεται. Ορατοτητα παντου, γωνιες κλπ. Μια φορα οδηγησα για μισο στενο, ισα να το παρκαρω, και μου φανηκε ευκολοτερο απο τα χαρτοκουτα απο ψυγεια που μπαιναμε μεσα μικροι και καναμε 'βρουμ βρουμ' και τα λεγαμε 'αυτοκινητα'το λες γιατί δεν έχεις οδηγήσει άτος!!!το οποίο πληρεί τα περισσότερα απο τα θέλω του storm.....
-
λιγο αλλα επειδή η συζήτηση ειχε πάει στους θερμοστάτες μπορεί κανείς να μου εξηγήσει γιατί ο θερμοστάτης σε ford focus 1.6 mk2 (duratec ti-vct) ειναι απο την πλευρά εισαγωγής του ψυκτικού υγρού στον κινητήρα και οχί και εκεί που βγαίνει ?
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
GGAB
το ignis παιζει να ειναι πιο ευκολο στο παρκαρισμα και απο το atos, οσο περιεργο και να σου φαινεται. Ορατοτητα παντου, γωνιες κλπ. Μια φορα οδηγησα για μισο στενο, ισα να το παρκαρω, και μου φανηκε ευκολοτερο απο τα χαρτοκουτα απο ψυγεια που μπαιναμε μεσα μικροι και καναμε 'βρουμ βρουμ' και τα λεγαμε 'αυτοκινητα'το λες γιατί δεν έχεις οδηγήσει άτος!!!το οποίο πληρεί τα περισσότερα απο τα θέλω του storm.....
Εχω κανει πανω απο 300χλμ με Ατος βρε κατακαημενε, δε θα το συνεκρινα αν δεν ειχα οδηγησει.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
GGAB
το ignis παιζει να ειναι πιο ευκολο στο παρκαρισμα και απο το atos, οσο περιεργο και να σου φαινεται. Ορατοτητα παντου, γωνιες κλπ. Μια φορα οδηγησα για μισο στενο, ισα να το παρκαρω, και μου φανηκε ευκολοτερο απο τα χαρτοκουτα απο ψυγεια που μπαιναμε μεσα μικροι και καναμε 'βρουμ βρουμ' και τα λεγαμε 'αυτοκινητα'Ακριβώς έτσι. Όπως και το Daihatsu ΥRV και το Opel Agila (μοντ. 2000).
Αυτά τα τρία αυτοκίνητα τα θεωρώ πανομοιότυπα και κακώς που οι εταιρίες δεν βγάζουν ακόμα τέτοια αμαξώματα.Έχω εμπειρία και από τα τρία και το Agila το είχα και για 3 μήνες.
Όπως επίσης έχω εμπειρία και από το Atos 2000 (το είχαμε στην οικογένεια).
Το ATOS εκείνης της εποχής είναι μαύρο χάλι μπροστά στα άλλα τρία. Πάσχει σε πολλούς τομείς. Πάρα πολλούς.
Και μια και είμαστε στο θέμα ζεστέματος της μηχανής, ακόμα θυμάμαι που στα κρύα το ATOS είχε θέματα με το κινητήρα (σβησίματα) και είχε θέμα και με το AC που ψόφαγε τον κινητήρα. Και πολλά άλλα...
-
Εχω ενα Mitsubishi L200 του 2003 και Θέλω να ρωτήσω αν θελει ζεσταμα το πρωί και τι μπορώ να κανω για το κροταλισμα που ακούω. Ευχαριστώ!!
-
Diesel δεν είναι; Το κροτάλισμα δεν το γλυτώνεις...
Από εκεί και πέρα ακολούθα ότι λέει το βιβλιαράκι του κατασκευαστή. Φαντάζομαι ότι επειδή είναι αρκετά καινούριο, δεν απαιτεί προθέρμανση των κυλίνδρων πριν πάρει μπροστά. Με το που θα πάρει, οδηγείς κανονικά. -
ειναι σημαντικο να περιμενεις ιδιαιτερα στα cold start των πετρελαιοκινητηρων νε περιμενεις να σβησει το λαμπακι της προθερμανσης(10-15δευτερολεπτα, αναλογα τη μαρκα και το κρυο μπορει να αργησει παραπανω) για να λειτουργησει ο κινητηρας πιο ομαλα και χωρις καπνα επειδη στους συγχρονους πετρελαιοκινητηρες μειωσαν λιγο τη συμπιεση για να μειωσουν το θορυβο, αυξησαν αρκετα την πιεση καυσιμου και πλεον το πετρελαιο μεσα στον κυλινδρο ειναι δυσκολο να αναφλεγει μεσω συμπιεσης για αυτο και βαζουν τις προθερμανσεις και ειναι βασικο να ειναι σε καλη κατασταση και οταν χαλασουν η παψουν να αποδιδουν καλα να τους αντικαθιστουμε
αν βρισκεται σε τοπο με χαμηλες θερμοκρασιες θα εβαζα 5w/30 για να λειτουργει ομαλοτερα ειτε κρυο ειτε ζεστο
υγ: εβαλα σε audi 80 1.9 tdi '94 με 240.000χλμ total 5w/30 και ο ιδιοκτητης εχει μεινει υπερευχαριστημενος απο τη λειτουργια του κινητηρα σε σχεση με πριν(αρχικα εβαζε 15w/40 και ηταν ιδιαιτερα διστακτικος να παει σε ψιλο λαδι, σε τιμη 25-27Ε ηταν η διαφορα στο συνολο αλλα θα τα κρατησει 15.000χλμ)
Ζέσταμα κινητήρα τις κρύες μέρες;;;