Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2012 - United States Grand Prix
    1. Home
    2. Formula 1
    3. 2012 - United States Grand Prix
    • 1
    • 2
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 22 / 26
    Formula 1
    60
    511
    1198
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kantoniou last edited by

      Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

      Πολύ σωστός, όντως..
      Φαντάσου, ξέρει πως είναι κινητό εμπόδιο και ρωτάει τι να κάνει..
      Έχουν κι αυτοί το ρόλο τους πάντως στον αγώνα..
      Όταν αρχίσουν και τρων τους γύρους τους, όπως εχτές..

      Το κομμάτι που ήταν ο Καθρικέιαν ήταν πολύ κλειστό. Πιο γρήγορα δε μπορούσε να πάει, άκρη δε μπορούσε να κάνει.

      Εφόσον η RBR όμως ήταν πιο γρήγορη, γιατί δε πέρασε τον Λούη? Όλο το ΣΚ είχε απίστευτο pace και στα κλειστά κομμάτια η RB8 έστριβε σαν τραίνο. Καμιά σχέση με τη McLaren.

      Νικο, χθες ο Ραικονεν περασε εκει (νομιζω στην 3) τον Χουλκ ΓΙΑ ΘΕΣΗ. Ηταν η καλυτερη προσπεραση του αγωνα, κατα τη γνωμη μου. Δυο σοβαροι οδηγοι, σε σημειο που 'δεν γινεται προσπεραση', με σχεδον ισοδυναμα αυτοκινητα, να παλευουν για την 5αδα, και δεν ανοιξε ρουθουνι.
      Ερχεται τωρα ο παρταλος ο Ναραιν, να μας πει οτι δεν ειχε χωρο να ανοιξει, και κρυβεται πισω απο τον Whiting. Να βγεις εκτος πιστας, να πεσεις πανω στα campers ρε παπαρα, μεσα στο BBQ με τα καμενα steaks, και να σου κατσει η τεντα για κουκουλα στο καμπριο που υποκρινεσαι οτι 'οδηγεις' και υποτιθεται ειναι μονοθεσιο F1.
      Ετρωγε ΔΕΥΤΕΡΟ ΓΥΡΟ σε πιστα του 1:40. ΕΛΕΟΣΣΣ, να εξαϋλωθει, δεν με νοιαζει. Οι δυο καλυτεροι οδηγοι του αγωνα διναν μαχη στα χιλιοστα. Δεν πρεπει να αναμιχθεις με ΚΑΝΕΝΑΝ τροπο. Η υπερπροσπαθεια των πρωτων να κριθει απο μια τετοια φαση δεν ειναι racing, ειναι κριμα (και για τους οδηγους και για τους θεατες).

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        greo last edited by

        Εχει συμβεί άπειρες φορές στο παρελθόν. Κάποτε η ικανότητα και η αποφασιστηκότητα στα ντουμπλαρίσματα ήταν αυτό που έδινε τη διαφορά. Και μιλάμε για εποχές που ανέβαιναν στο βάθρο οδηγοί με ένα γύρο στο κεφάλι. Εμένα θα ήταν η γνώμη μου να καταργηθούν οι μπλε σημαίες εφόσον ο ντουμπλαριζόμενος δίνει DRS, αν δεν υπήρχε βιασμός της λογικής με τις Μινάρντι. 'Η εστω να έχει ελεύθερο το DRS αυτός που ρίχνει γύρο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos last edited by

          Τα ειπε ολα ο hanni!

          Με καλυψε πληρως.

          Τι να εξαυλωθει λετε ρε παιδες; Εχετε τρεξει ποτε σε αγωνα;

          Sent from my iPhone 4S using Tapatalk

          Nikos @ YouTube

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            speedy-gio last edited by

            καποιοι δεν εχουν ''χουμορ'' νομιζω η' δεν τους αρεσει να βλεπουν ''κακες'' κουβεντες για τους οδηγους που συμπαθουν

            τελος παντων,αντε παμε εκει στην βραζιλια μηπως χορεψουμε και λιγο σαμπα στην βροχη.Προσπαθω να τελειοποιησω ενα σουπερ βουντουλακι με λιγο κατακλυσμο μεσα κανω καλα ?

            περαν της πλακας,πολυ ατυχη η μακλαρεν φετος να εχει ενα τετοιο μονοθεσιο και να . . .

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              speedy-gio last edited by

              Ο χρήστης greo έγραψε:
              εφόσον ο ντουμπλαριζόμενος δίνει DRS,

              και εχθες σε εναν γυρο ντουμπλαρισματος ο φετελακος πηρε drs ο χαμι οχι και ηταν ακριβως απο πισω του αυτο δεν το καταλαβα,ο χαμι δεν τον ντουμπλαριζε?
              ΑΔΙΚΟ να βγει ο χαμι και να το πει
              μεχρι και ο τακης το ειδε και δεν ηξερε τι να πει

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                greo last edited by

                Ο Φετελ ήταν πίσω από τον αργό και ο Λιούις στο 1.1 από τον Φετελ στο σημείο ανίχνευσης

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  eddie_147 last edited by

                  'Η εστω να έχει ελεύθερο το DRS αυτός που ρίχνει γύρο

                  Αν το καλοσκεφτείς θα έχουμε καραμπινάτες αλλοιώσεις αποτελέσματος και γενικά θα γίνει πιο μπουρδέλο η κατάσταση απ' ότι είναι τώρα.
                  Έστω ότι οι δυο πρώτοι είναι να μπουν για pits. Θα τσεκάρουν να δουν ποιός θα έχει μπροστά του κόσμο να ρίξει γύρο για να έχει full DRS και να κάνει υπερχρόνο όταν ο άλλος θα είναι στα pits.

                  Η μπλε σημαιούλα είναι μια χαρά, αρκεί να πράτουν τα δέοντα οι οδηγοί.

                  Ο Καρθιτέτοιος μπορεί να έχει δίκιο τυπικά αλλά αν δεν ήθελε να δημιουργήσει πρόβλημα θα είχε κάνει πέρα μια στροφή πιο πριν που λέει ο λόγος.
                  Αφού κιόλας τον είχε προβληματίσει τόσο πολύ το θέμα και το είχε συζητήσει...
                  Λες και θα χάλαγε το σούπερ χρόνο του...

                  Δεν είναι τυχαίο που εδώ και 2 χρόνια (όσο θυμάμαι) υπάρχουν συνέχεια θέματα με τον συγκεκριμένο.
                  Έχει θέμα ο άνθρωπος.

                  Όπως αρχίζω να πιστεύω ότι και ο Glock βαδίζει στα χνάρια του.
                  Τουλάχιστον ο Glock δεν προκαλεί μετά όπως ο Καρθιτέτοιος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kantoniou last edited by

                    Ρε παιδια, εγω δεν λεω να μην κανουν τον αγωνα τους αυτοι που τρωνε γυρο. Περασαν ΝτεΛαΡοσα Χ2, Γκλοκ, Πικ Χ2, Κοβα, Πετροφ, Σουμι, Καμουι, ΝτιΡεστα χωρις κανενα προβλημα, γιατι οι ανθρωποι νιωθουν απο το αθλημα και ξερουν τι πρεπει να κανουν. Ο Καρθιτετοιος ειναι με βυσμα στη Φ1, δεν επρεπε να εχει σουπερ λισανς. Δεν ειναι σωστο να παιζει ρολο σε μια τετοια φαση, τελος.
                    Μια χαρουλα μπορουσε να κανει χωρο, αλλα καθεται και κρυβεται πισω απο το briefing του Charlie. Ειναι μεν μεσα στον αγωνα, αλλα ειναι πολυ κριμα να κρινεται μια τετοια μαχη απο αυτο. Εγω συμφωνω με οτι λετε και με τις προτασεις του Γκρεο. Δεν τα εχω με ολους οσοι ειναι πισω, αλλα με τον συγκεκριμενο. Αν δηλαδη ηταν στη θεση του Φεττελ ο Αλονσο, δεν θα ειχε δικιο να γκρινιαζει;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      the_sigman last edited by

                      Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:

                      Τουλάχιστον ο Glock δεν προκαλεί μετά όπως ο Καρθιτέτοιος.

                      Για να είμαστε δίκαιοι, του Καρθιτέτοιου του 'χει βγει το όνομα. Στο κάτω κάτω και ο Καρθιτέτοιος ασχέτως αν μας ενδιαφέρει εμάς τον αγώνα του κάνει. Αλλιώς δεν θα έμπαινε καν στην πίστα για να τρέξει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        eddie_147 last edited by

                        sigman ρίξε μια ματιά στις δηλώσεις του.
                        Προκαλεί.

                        Πέρσι γάμησε τον αγώνα του Massa στον Καναδά χωρίς κανένα λόγο (ρίχνει τουλούμια, τελευταίος γύρος, βλέπεις κόκκινο μονοθέσιο που παίζει για βαθμούς, εσύ παίζεις το σκούρο πουλάκι σου κάπου στην τελευταία θέση Ε ΚΑΝΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ) και μετά βγήκε και την έλεγε στο Massa ότι και καλά είναι αγχωμένος για τη θέση του και κάτι τρίχες.

                        Ελπίζω στη Βραζιλία να είναι λίγο πιο σοβαροί και οι υπεύθυνοι στις ομάδες και να ρίχνουν το σχετικό σύρμα.

                        Μόνο μην πέσει καμιά Minardi στο διάβα του Alonso και αποφασίσει να 'κάνει τον αγώνα της' και ποιός ακούει τον greo μετά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Newey added that he would not be partying too hard with Sebastian Vettel still under threat from Fernando Alonso in the drivers' championship and one round remaining.

                          'With the drivers' championship still in the balance and only a week away we can't afford to get too obliterated tonight.'
                          http://en.espnf1.com/usa/motorsport/story/95442.html

                          Α ρε Κίμι που σας χρειάζεται!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pik last edited by

                            Ο χρήστης ckastam έγραψε:
                            ...

                            χανεις τον χρονο σου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              the_sigman last edited by

                              Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                              sigman ρίξε μια ματιά στις δηλώσεις του.
                              Προκαλεί.

                              Πέρσι γάμησε τον αγώνα του Massa στον Καναδά χωρίς κανένα λόγο (ρίχνει τουλούμια, τελευταίος γύρος, βλέπεις κόκκινο μονοθέσιο που παίζει για βαθμούς, εσύ παίζεις το σκούρο πουλάκι σου κάπου στην τελευταία θέση Ε ΚΑΝΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ) και μετά βγήκε και την έλεγε στο Massa ότι και καλά είναι αγχωμένος για τη θέση του και κάτι τρίχες.

                              Ελπίζω στη Βραζιλία να είναι λίγο πιο σοβαροί και οι υπεύθυνοι στις ομάδες και να ρίχνουν το σχετικό σύρμα.

                              Μόνο μην πέσει καμιά Minardi στο διάβα του Alonso και αποφασίσει να 'κάνει τον αγώνα της' και ποιός ακούει τον greo μετά...

                              Απλώς αυτό που εννοώ είναι ότι αν το έκανε ο Glock (που εσύ είπες ότι αρχίζει να κάνει τα ίδια με τον ΝΚ) δεν θα του έλεγε κανείς τίποτα γιατί τον έχουμε σε συμπάθεια επειδή πήρε 2-3 βάθρα με την Toyota.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kantoniou last edited by

                                Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                                Το κομμάτι που ήταν ο Καθρικέιαν ήταν πολύ κλειστό. Πιο γρήγορα δε μπορούσε να πάει, άκρη δε μπορούσε να κάνει.

                                Νικο, χθες ο Ραικονεν περασε εκει (νομιζω στην 3) τον Χουλκ ΓΙΑ ΘΕΣΗ.

                                Τι να εξαυλωθει λετε ρε παιδες; Εχετε τρεξει ποτε σε αγωνα;

                                Το PS μετράει;
                                Οχι ρε συ, δεν εχω τρεξει. Και σιγουρα εχετε ενα λογο παραπανω, οσοι εχετε σχετικες εμπειριες. Πιστευω ομως οτι με κανεναν αλλον οδηγο δεν θα γινοταν (και δεν εγινε) το ιδιο.
                                Και εν πασει περιπτωσει, δικαιολογω τον Φετελ (και οποιον αλλο στη θεση του) εκεινη τη στιγμη να διαμαρτυρεται και να εχει νευρα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  karagounis last edited by

                                  Ο χρήστης Hannibal έγραψε:

                                  Υ.Γ. 2 (Θεωρειες συνομοσιας που τοσο σας αρεσουν)
                                  Παρατηρησε κανεις ή μαλλον, του εκανε εντυπωση κανενος οτι ενω ο Webber ειχε μεινει και ειχε οη την απλα στο run off για να παρκαρει τελικα κατηφορισε και το αφησε στο γρασιδι? (Υπηρχε καποια πορτα εκει η γερανος για γρηγορη απομακρυνση ή ειχε κατι αλλο στο μυαλο του )

                                  εγω παντως το ειδα αυτο
                                  Φυσικα και η Ρεντ μπουλ θα εκανε οτι μπορουσε για να περισωσει τον μπιμπερ της, αλλα δεν τους εγινε το χατιρι, μαλλον τους πηραν χαμπαρι οι αγωνοδικες τι πηγαν να κανουν κ μαζεψαν γρηγορα το οχημα για να μην βγουν παρατεταμενες κιτρινες κλπ

                                  Βεβαιως, αμα αυτο το πραγμα το εκανε η Φερραρι, σημερα θα μας στηνανε στον τοιχο για εκτελεση

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    the_sigman last edited by

                                    Χθες ήταν η πρώτη φορά LH, SV, FA στο βάθρο σε οποιαδήποτε σειρά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      ckastam last edited by

                                      Ο χρήστης Hannibal έγραψε:

                                      ....** στο οποίο ο Γερμανός παράκουσε κάνοντας ταχύτερο γύρο στον τελευταίο γύρο και όχι νωρίτερα...**Για εμένα εκεί παίχτηκε ο αγώνας

                                      Κρατα μια επιφυλαξη για το μπολντ κομματι καθως νομιζω οτι ο Χαμιλτον εκοψε υπερβολικα στην τελευταια στροφη για να παει κοντα στο pitwall. Αν καποιος εχει τους χρονους του τελευταιου γυρου σε sectors γιατι δεν τους βρισκω.

                                      Καταρχην όσον αφορά τον Καρθιτέτοιο - ανέκαθεν τα ντουμπλαρίσματα θεωρούνταν ρίσκο για τους ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΥΣ
                                      κάποιοι ξέχασαν την στούκα του Φερστάπεν στον Μοντόγια το 2003? στην Βραζιλία αλλά και το ΔΙΠΛΟ προσπέρασμα στον ΤΣΟΝΤΑ στο Βελγικό Γραν Πρι το 2000

                                      ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΣΥΝΕΒΑΙΝΑΝ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΟΙ ΑΡΓΟΣΤΡΟΦΟΙ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΙ ΘΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ... ΑΥΤΟ ΔΕ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΟΤΕ εκτός και αν τους αποκλείουν από τον αγώνα με μαύρη σημαία....

                                      όσον αφορά τον ταχύτερο γύρο σου παραθέτω τους επίσημους χρόνους όπως τους παραθέτει το F1.com (πάντα το έχω ανοιχτό όταν βλέπω αγώνες - τι νομιζετε αποπου παίρνει πληροφορίες και ο Πουρναράκης)
                                      όπως φαίνεται στο S2 Ο Βεττελ έκανε ταχύτερο πέρασμα αγώνα (χρώμα μαζέντα) ενώ ο Χάμιλτον είναι 4 δέκατα πιο αργός και στο 3ο σέκτορ αφήνει το γκάζι (τι σημασία έχιε άλλωστε αφου δεν τον ενδιαφέρει ο ταχύτερος γύρος). Ωστοσο ο Μάσσα προσπαθέι μέχρι τελευταια στιγμή να αντιγράψει τον Βέττελ παίρνοντας τον ταχύτερο γύρο - στο 1 σεκτορ εινια 1 δέκατο πιο γρήγορος από τον Βέττελ, στο 2ο ισοβαθμουν και στο 3ο ο Γερμανός επιμένει και ειναι 2 δέκατα πιο ταχύς - επίσης δείτε κ τους χρόνους του Κίμι που στο 3ο σέκτορ πιέζει επίσης ενώ στο σύνολο είνια μόλις 1 δέκατο πιο αργός από τον Γερμανό.....
                                      Συμπεράσμα - Ο Χάμιλτον δεν ενδιαφερεται τόσο για τον ταχύτερο γύρο όσο οι υπόλοιποι.....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mikeerfol last edited by

                                        Πρόβλεψη για βροχη σε αγώνα και δοκιμαστικά (ίσως το 2ο να βοηθήσει περισσότερο τη Ferrari ) για τη Βραζιλία.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kostas225 last edited by

                                          Εκπληκτικός αγώνας για μένα
                                          Η μάχη seb ham μονοπώλησε το ενδιαφέρον όπως είναι λογικό.
                                          Αυτό ήταν 56 γύροι σε ρυθμό κατατακτήριων!
                                          Τυχερός ο Alo πάλι αφου και webber έξω και button με πρόβλημα στο γκαζακι το Σάββατο του έδωσαν ενα ακόμα βαθρο.
                                          Ελπιζω να έχουμε ενα ωραιο αγώνα στη Βραζιλία κ να κερδίσει ο καλυτερος.

                                          Υ.Γ. Ο button ο οποίος έκανε εκπληκτικό αγωνα οταν εβαλε τα μεσαία γιατι δεν μείωσε τη διαφορα απο τον μασα που ηταν 5,9 και ηθελε 11 γυρους ακομα?
                                          Κοιμήθηκε παλι?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            ckastam last edited by

                                            Ο χρήστης kostas225 έγραψε:

                                            Υ.Γ. Ο button ο οποίος έκανε εκπληκτικό αγωνα οταν εβαλε τα μεσαία γιατι δεν μείωσε τη διαφορα απο τον μασα που ηταν 5,9 και ηθελε 11 γυρους ακομα?
                                            Κοιμήθηκε παλι?

                                            ελα ντε... μου χάλασε κ το 5αρι του Μάσσα στον Διαγωνισμό
                                            απλά δεν υπήρχε λόγος να πιέσει από την στιγμή που και η Ρεντμπουλ πήρε το κατασκευαστών και ο ίδιος δεν κυνηγούσε πρωτάθλημα...

                                            όσο για την περίφημη ΒΡΟΧΗ στην βραζιλία, θεωρώ πως μια ενδεχόμενη βρόχα δεν δίνει πλεονέκτημα σε κανέναν - ποιος λέει πως ο Αλόνσος είναι καλύτερος στην βροχή - μη ξεχνάτε πως ο Φέττελ την πρώτη του νίκη υπό βρόχη την πήρε....
                                            Απλά η Βροχή ανακατεύει την τράπουλα ΕΝΤΕΛΩΣ οποτε ΟΛΑ τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτα σε αντιθέση με έναν στεγνό και trouble-free αγώνα που υπό Κ.Σ. που θα στέψει τον Φέττελ πρωταθλητή...

                                            Πραγματικά - πρέπει να γίνουν εξωφρενικά πράγματα στην Βραζιλία για να πάρει το πρωτάθλημα ο Αλόνσος - από το βρέξει και να γλιστρίσει ο Φέττελ, να χαλάσει κανένας ενναλάκτης, να πέσει πίσω απο κανέναν Πετροφ , ή να διατάξει ο Ντομενικάλι τον Μάσσα να πέσει πάνω στον Φέττελ (διοτι δεν έχει μέινει καμια άλλη βρωμιά που να μην έχουν κάνει στο Μαρανέλο... λες και ο αλονσο δε θα προσπέρναγε τον Μάσσα άμα ξεκινούσαν ορθόδοξα)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 22 / 26
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr