-
πήγε για τη πρώτη βόλτα κ έριχνε καρέκλες? Το σπάσιμο
εν τω μεταξύ από κηφισιά κ κάτω δεν έριξε το Σάββατο, μόνο καμιά ψιχάλα. Έβλεπα τη μαυρίλα στην εθνικη κ τα αμάξια που ερχόντουσαν με τα φώτα αναμμένα κ σκεφτόμουν τί θα γινόταν στη πίστα -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
πήγε για τη πρώτη βόλτα κ έριχνε καρέκλες? Το σπάσιμο
εν τω μεταξύ από κηφισιά κ κάτω δεν έριξε το Σάββατο, μόνο καμιά ψιχάλα. Έβλεπα τη μαυρίλα στην εθνικη κ τα αμάξια που ερχόντουσαν με τα φώτα αναμμένα κ σκεφτόμουν τί θα γινόταν στη πίσταΔεν έριξε καρέκλες...αλλά έριξε τόσο όσο έπρεπε να χαλάσει τη προπόνηση. Κι εκεί που σε κάποια φάση άνοιξε ο καιρός και λέμε ας περιμένουμε λίγο ακόμα...μαζεύει και πάλι τα ίδια.
-
Όπως τα λέει ο Νίκος... Δε με θέλει... Κι αυτή τη στιγμή κοιτάω συνέχεια τον καιρό για το ΣΚ και φαίνεται πάλι κάπως αγριεμένος, αν και βελτιώνεται η πρόβλεψη σιγά σιγά...
(CRG RR'12/Rotax'10 έχω συνθέσει)
-
Για όσους δε το γνωρίζουν, το καλύτερο site για πρόβλεψη καιρού:
http://forecast.uoa.gr/index.php
Εδώ high-rez με χάρτη: http://forecast.uoa.gr/ICLAMS/index.php
Κι εδώ ανά περιοχή: http://forecast.uoa.gr/ICLAMS/locations.php
Προσευχόμαστε για καλό καιρό...


-
ωραιος καιρος
-
Ξενέρα part II
Νομίζω πρέπει να πάρω βρόχινο εξοπλισμό...
-
Έμεινα με το σχεδιάγραμμα της πίστας... Ντάξει, ευκαιρία να το τελειοποιήσω μέσα στη βδομάδα
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Έμεινα με το σχεδιάγραμμα της πίστας... Ντάξει, ευκαιρία να το τελειοποιήσω μέσα στη βδομάδαΝα σου δώσω δουλειά?
Ξεκίνα να δουλεύεις και στη πίστα των Μεγάρων
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Έμεινα με το σχεδιάγραμμα της πίστας... Ντάξει, ευκαιρία να το τελειοποιήσω μέσα στη βδομάδα
Να σου δώσω δουλειά?
Ξεκίνα να δουλεύεις και στη πίστα των Μεγάρων
Λογικά, επειδή υπάρχει μια κοιλιά στη δουλειά αυτή την εβδομάδα, θα ασχοληθώ και με αυτό...
-
Έμαθα ότι από Δευτέρα ανοίγει η πίστα των Μεγάρων, οπότε το παραεπόμενο ΣΚ -->
ΣΙΓΟΥΡΑ!!!
-
Μόνοι μας δεν μπορούμε να πάμε?
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Μόνοι μας δεν μπορούμε να πάμε?Μπα, δύσκολο.
-
Πρωτη φορα σημερα εκανα περίπου 10 γύρους με βροχή.
Είναι τελείως διαφορετικη η αίσθηση αλλά μου φάνηκαν λιγοι οι γύροι που έκανα και ηθελα παραπανω για εξοικείωση. Βέβαια, τον καλυτερό μου χρόνο τον έκανα στους πρώτους 3-4 γυρους στου οποιους συνειδητά έπαιρνα διαφορετικές γραμμές από αυτές στο στεγνό και πήγαινα φυλαγμένα. Όσο περνουσαν οι γυροι ξεθάρευα και τα τετακε ερχοντουσαν. Όπως επίσης μετά από λίγο παρασυρθηκα και σταματησα να παίρνω τις διαφορετικές γραμμες.
Σε κάθε περιπτωση είναι κάτι το διαφορετικο που αξίζει να δοκιμασει κανεις.
-
Και δύο φωτογραφίες από σήμερα (δεν είμαι εγώ) στην πίστα του Αγίου Κοσμά:

photo sharing -
Ο χρήστης eimaiospiros έγραψε:
Πρωτη φορα σημερα εκανα περίπου 10 γύρους με βροχή.Είναι τελείως διαφορετικη η αίσθηση αλλά μου φάνηκαν λιγοι οι γύροι που έκανα και ηθελα παραπανω για εξοικείωση. Βέβαια, τον καλυτερό μου χρόνο τον έκανα στους πρώτους 3-4 γυρους στου οποιους συνειδητά έπαιρνα διαφορετικές γραμμές από αυτές στο στεγνό και πήγαινα φυλαγμένα. Όσο περνουσαν οι γυροι ξεθάρευα και τα τετακε ερχοντουσαν. Όπως επίσης μετά από λίγο παρασυρθηκα και σταματησα να παίρνω τις διαφορετικές γραμμες.
Σε κάθε περιπτωση είναι κάτι το διαφορετικο που αξίζει να δοκιμασει κανεις.
Μπράβο ρε Σπύρο!!
Κανονικά χρειάζεσαι ολοήμερη προπόνηση για να του πάρεις λίγο τον αέρα νομίζω.
Το χειρότερο απ'όλα νομίζω είναι το καρτ που μετά χρειάζεται καθάρισμα.
Θέλω να το δοκιμάσω μια φορά με το 6τάχυτο.
-
σπύρο έχεις κ βρόχινα ελαστικά?
γιατί μόνο 10 γύρους? σε κούρασε ή άρχισε να βρέχει οπότε σταμάτησες? -
Δε χρειάζεσαι μόνο ελαστικά αλλά και ζάντες, κι αυτό είναι κάτι που ανεβάζει αρκετά το κόστος, καθώς είναι πιο στενά από τα σλικ.
-
Χμμ, τα Μέγαρα έχουν λίγο παραπάνω δουλίτσα στον σχεδιασμό σε σχέση με το Kartodromo. Λιγότερες στροφές, αλλά πιό πολύπλοκες καπύλες. Τσάμπα κόπος, γιατί στην οδήγηση είναι απλούστερη
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Μπράβο ρε Σπύρο!!
Κανονικά χρειάζεσαι ολοήμερη προπόνηση για να του πάρεις λίγο τον αέρα νομίζω.
Το χειρότερο απ'όλα νομίζω είναι το καρτ που μετά χρειάζεται καθάρισμα.
Θέλω να το δοκιμάσω μια φορά με το 6τάχυτο.
Ναι θέλει αρκετούς γύρους για να αποκτηθεί κάποια εξοικείωση! Μια καλή προετοιμασία για μια βρόχινη προπόνηση είναι βράδυ (με όλη την υγρασία του κόσμου) στο Καρτόδρομο. Αν το κάνεις αυτό, μετά είσαι έτοιμος και για κανονική βροχή!
Νίκο με το εξατάχυτο νομίζω θα είναι πιο δύσκολο σε σχέση με το αυτόματο λόγω μεγαλύτερης δύναμης. Ή τουλάχιστον θα απαιτείται μεγαλύτερος χρόνος προσαρμογής.σπύρο έχεις κ βρόχινα ελαστικά?
γιατί μόνο 10 γύρους? σε κούρασε ή άρχισε να βρέχει οπότε σταμάτησες?Έχει πάρει ένας φίλος μου ένα Intrepid Silverstone με Rotax κινητήρα, και πήγα και τον βρήκα στον Άγιο Κοσμά που έκανε προπόνηση. Είχα δει και τον καιρό και ''έτυχε'' να έχω και τα βρόχινα λάστιχα μαζί μου οπότε όταν άρχισε να βρέχει τα βάλαμε στο καρτ του και δοκίμασα και εγώ για λίγους γύρους.
Τώρα για τον εξοπλισμό:Απαραίτητο είναι το αδιαβροχο προφυλακτικό. Εγώ που δεν είχα , μέσα σε 10 γύρους δεν είχε μείνει κάποιο ρούχο μου που να μην είχε βραχεί.
Το λάστιχα τα πήρα 20 ευρώ καινούρια bridgestone από την Speedpark στον Ασπρόπυργο. Ζάντες (μόνο πίσω, που όπως είπε ο Νίκος είναι διαφορετικές) 50 ευρώ μεταχειρισμένες. -
Ο χρήστης eimaiospiros έγραψε:
Μπράβο ρε Σπύρο!!
Κανονικά χρειάζεσαι ολοήμερη προπόνηση για να του πάρεις λίγο τον αέρα νομίζω.
Το χειρότερο απ'όλα νομίζω είναι το καρτ που μετά χρειάζεται καθάρισμα.
Θέλω να το δοκιμάσω μια φορά με το 6τάχυτο.
Ναι θέλει αρκετούς γύρους για να αποκτηθεί κάποια εξοικείωση! Μια καλή προετοιμασία για μια βρόχινη προπόνηση είναι βράδυ (με όλη την υγρασία του κόσμου) στο Καρτόδρομο. Αν το κάνεις αυτό, μετά είσαι έτοιμος και για κανονική βροχή!
Νίκο με το εξατάχυτο νομίζω θα είναι πιο δύσκολο σε σχέση με το αυτόματο λόγω μεγαλύτερης δύναμης. Ή τουλάχιστον θα απαιτείται μεγαλύτερος χρόνος προσαρμογής.Το μόνο καλό με το εξατάχυτο είναι ότι έχεις τα κατεβάσματα και βοηθάει στο φρενάρισμα.
KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
