-
Ο χρήστης piii έγραψε:
Συγχωρέστε με αν λέω πατάτα αλλά το τμήμα των βαλβίδων που λερώνεται δεν είναι από τη μεριά του θαλάμου καύσης; Και μόνο προς εκείνη την κατεύθυνση δεν μπορείς να έχεις πρόσβαση στις βαλβίδες (στο τμήμα που κλείνει τον αυλό);;
Αν τα λέω καλά τότε πρέπει να ανοίξει κυλινδροκεφαλή.... και μάλλον αφού λύσει ό,τι κυκλοφορεί μέσα σε αυτήν (εκκεντροφόρου κλπ).Δεν μιλάμε για αναθυμιάσεις του κάρτερ που απλά τι στέλνεις όπου θέλεις αλλά για πράγματα που συμβαίνουν στο θάλαμο καύσης με τις όποιες πιέσεις θερμοκρασίες κλπ. Ο μόνος έλεγχος που έχεις εκεί είναι οι βαλβίδες και ο χρονισμός αυτών... δεν το βλέπω εφικτό να διώχνουν κάποια πράματα (που έτσι κι αλλιώς θέλουν να τα διώχνουν όλα, καυσαέρια τα λένε)....
Φίλε onyx, εγώ νομίζω ότι αυτό που λερώνεται είναι το πάνω μέρος, πριν τον θάλαμο καύσης.
Λογικά ότι βρίσκεται μετά θα καίγεται κιόλας.
Αν θα δείς και στα link που μου είχε βάλει ένας συνφορουμίτης πριν απο μερικά post, αυτά που καθάρισε και τα έκανε
λαμπίκο μέχρι να ξαναβρωμίσουν φυσικά, ήταν το πάνω μέρος.
Και σίγουρα εάν αφαιρώντας την πολλαπλή εισαγωγή, βάλεις χέρι στης βαλβίδες, θα γραφτείς στο βιβλίο Γκίνες….
Α.Κάτι άλλο που έχω απορία πριν ξεκινήσω το εγχείρημα.
Αν κατάλαβα καλά απο την στιγμή που ο κινητήρας είναι άμεσου ψεκασμού, τα μπεκ ψεκάζουν απευθείας στον θάλαμο καύσης, και άρα η άκρη τους ουσιαστικά βρίσκεται μετά τις βαλβίδες. Δεν ξέρω εαν είναι σωστή η σκέψη μου.
Αρα θεωρητικά και το πάνω μέρος της εισαγωγής να αφαιρέσω λογικά θα μπορώ να έχω πρόσβαση στις βαλβίδες.
Το πάνω κομμάτι δεν είναι και πολύ δύσκολο να αφαιρεθεί. Κάποια βίδες έχεις και διάφορα σωληνάκια υποπίεσης αν είδα καλά στο manual. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Συγχωρέστε με αν λέω πατάτα αλλά το τμήμα των βαλβίδων που λερώνεται δεν είναι από τη μεριά του θαλάμου καύσης; Και μόνο προς εκείνη την κατεύθυνση δεν μπορείς να έχεις πρόσβαση στις βαλβίδες (στο τμήμα που κλείνει τον αυλό);;
Αν τα λέω καλά τότε πρέπει να ανοίξει κυλινδροκεφαλή.... και μάλλον αφού λύσει ό,τι κυκλοφορεί μέσα σε αυτήν (εκκεντροφόρου κλπ).Δεν μιλάμε για αναθυμιάσεις του κάρτερ που απλά τι στέλνεις όπου θέλεις αλλά για πράγματα που συμβαίνουν στο θάλαμο καύσης με τις όποιες πιέσεις θερμοκρασίες κλπ. Ο μόνος έλεγχος που έχεις εκεί είναι οι βαλβίδες και ο χρονισμός αυτών... δεν το βλέπω εφικτό να διώχνουν κάποια πράματα (που έτσι κι αλλιώς θέλουν να τα διώχνουν όλα, καυσαέρια τα λένε)....
Φίλε onyx, εγώ νομίζω ότι αυτό που λερώνεται είναι το πάνω μέρος, πριν τον θάλαμο καύσης.
Λογικά ότι βρίσκεται μετά θα καίγεται κιόλας.
Αν θα δείς και στα link που μου είχε βάλει ένας συνφορουμίτης πριν απο μερικά post, αυτά που καθάρισε και τα έκανε
λαμπίκο μέχρι να ξαναβρωμίσουν φυσικά, ήταν το πάνω μέρος.
Και σίγουρα εάν αφαιρώντας την πολλαπλή εισαγωγή, βάλεις χέρι στης βαλβίδες, θα γραφτείς στο βιβλίο Γκίνες….
Α.Κάτι άλλο που έχω απορία πριν ξεκινήσω το εγχείρημα.
Αν κατάλαβα καλά απο την στιγμή που ο κινητήρας είναι άμεσου ψεκασμού, τα μπεκ ψεκάζουν απευθείας στον θάλαμο καύσης, και άρα η άκρη τους ουσιαστικά βρίσκεται μετά τις βαλβίδες. Δεν ξέρω εαν είναι σωστή η σκέψη μου.
Αρα θεωρητικά και το πάνω μέρος της εισαγωγής να αφαιρέσω λογικά θα μπορώ να έχω πρόσβαση στις βαλβίδες.
Το πάνω κομμάτι δεν είναι και πολύ δύσκολο να αφαιρεθεί. Κάποια βίδες έχεις και διάφορα σωληνάκια υποπίεσης αν είδα καλά στο manual.Εαν έχεις κάτι να προσθέσεις συνονόμματε για να βοηθήσεις κάντο, χωρίς να ειρωνεύεσαι.
-
Γεια σας παιδια..
Ξερει κανεις που μπορω να βρω τους κωδικους απο ολα τα εργαλεια που χρειαζονται για να κανεις σωστα μια λιπαντικη συντηρηση? Εννοω την αλλαγη λαδιου και φιλτρου..
Πληροφοριακα εχω ενα seat ibiza του 2005 (1.2 12V)Σας ευχαριστω προκαταβολικα!
-
Ο χρήστης piii έγραψε:
Συγχωρέστε με αν λέω πατάτα αλλά το τμήμα των βαλβίδων που λερώνεται δεν είναι από τη μεριά του θαλάμου καύσης; Και μόνο προς εκείνη την κατεύθυνση δεν μπορείς να έχεις πρόσβαση στις βαλβίδες (στο τμήμα που κλείνει τον αυλό);;
Αν τα λέω καλά τότε πρέπει να ανοίξει κυλινδροκεφαλή.... και μάλλον αφού λύσει ό,τι κυκλοφορεί μέσα σε αυτήν (εκκεντροφόρου κλπ).Δεν μιλάμε για αναθυμιάσεις του κάρτερ που απλά τι στέλνεις όπου θέλεις αλλά για πράγματα που συμβαίνουν στο θάλαμο καύσης με τις όποιες πιέσεις θερμοκρασίες κλπ. Ο μόνος έλεγχος που έχεις εκεί είναι οι βαλβίδες και ο χρονισμός αυτών... δεν το βλέπω εφικτό να διώχνουν κάποια πράματα (που έτσι κι αλλιώς θέλουν να τα διώχνουν όλα, καυσαέρια τα λένε)....
Φίλε onyx, εγώ νομίζω ότι αυτό που λερώνεται είναι το πάνω μέρος, πριν τον θάλαμο καύσης.
Λογικά ότι βρίσκεται μετά θα καίγεται κιόλας.
Αν θα δείς και στα link που μου είχε βάλει ένας συνφορουμίτης πριν απο μερικά post, αυτά που καθάρισε και τα έκανε
λαμπίκο μέχρι να ξαναβρωμίσουν φυσικά, ήταν το πάνω μέρος.
Και σίγουρα εάν αφαιρώντας την πολλαπλή εισαγωγή, βάλεις χέρι στης βαλβίδες, θα γραφτείς στο βιβλίο Γκίνες….
Α.Κάτι άλλο που έχω απορία πριν ξεκινήσω το εγχείρημα.
Αν κατάλαβα καλά απο την στιγμή που ο κινητήρας είναι άμεσου ψεκασμού, τα μπεκ ψεκάζουν απευθείας στον θάλαμο καύσης, και άρα η άκρη τους ουσιαστικά βρίσκεται μετά τις βαλβίδες. Δεν ξέρω εαν είναι σωστή η σκέψη μου.
Αρα θεωρητικά και το πάνω μέρος της εισαγωγής να αφαιρέσω λογικά θα μπορώ να έχω πρόσβαση στις βαλβίδες.
Το πάνω κομμάτι δεν είναι και πολύ δύσκολο να αφαιρεθεί. Κάποια βίδες έχεις και διάφορα σωληνάκια υποπίεσης αν είδα καλά στο manual.Εαν έχεις κάτι να προσθέσεις συνονόμματε για να βοηθήσεις κάντο, χωρίς να ειρωνεύεσαι.
Μετά από 14 εικοσιτετράωρα εξέδρα, έβλεπα της εγγραφές, και μόνον θυμός και ειρωνεία περίσσευε. Έτσι βρέθηκες στην ρότα μου, και έκανα κάτι που συνήθως δεν κάνω. Ζητώ συγγνώμη φίλε Αντώνη.
Στο δια ταύτα!.
Η ‘μακα’ είναι πολύ περισσότερη από το επάνω μέρος της βαλβίδας, όχι αυτή που είναι στον χώρο καύσης. Από οδηγό και μέχρι κάτω.
Η πρόσβαση σε αυτό το σημείο δεν είναι δυνατή με τίποτα, εάν βγουν μόνον η πολλαπλές εισαγωγή και εξαγωγή.
Στα χιλιόμετρα συνολικά που έχεις κάνει, βγαίνει το καπάκι, φρέζα πλάνη και ξεκάπνισμα και ολοκληρώνετε η δουλειά.
Θα συνιστούσα πριν από το λύσιμο μια κυλινδρομέτρηση, με κυλινδρόμετρο όχι συμπιεσόμετρο. Έτσι θα διαπιστώσεις και την κατάσταση των ελατηρίων των πιστονιών, που εύκολα με έξω καπάκι, και βγάζοντας το καρτερ, μπορείς να τα αντικαταστήσεις.
Στην διάθεση σου.
Α. -
Ο χρήστης HatmanMotorsport έγραψε:
Γεια σας παιδια..
Ξερει κανεις που μπορω να βρω τους κωδικους απο ολα τα εργαλεια που χρειαζονται για να κανεις σωστα μια λιπαντικη συντηρηση? Εννοω την αλλαγη λαδιου και φιλτρου..
Πληροφοριακα εχω ενα seat ibiza του 2005 (1.2 12V)Σας ευχαριστω προκαταβολικα!
Πολύ απλό!. Πας σε ένα μαγαζί που πουλά εργαλεία για συνεργεία, του λες το αυτοκίνητο σου, και σου δίνει ταπόκλειδο και κλειδί για εξαγωγή του φίλτρου. Είναι φτηνά. Οι κωδικοί που έχω εγώ, είναι για επαγγελματική χρήση, και έχουν την πενταπλή τιμή. Υπάρχει και το πράκτικερ.
Α -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Συγχωρέστε με αν λέω πατάτα αλλά το τμήμα των βαλβίδων που λερώνεται δεν είναι από τη μεριά του θαλάμου καύσης; Και μόνο προς εκείνη την κατεύθυνση δεν μπορείς να έχεις πρόσβαση στις βαλβίδες (στο τμήμα που κλείνει τον αυλό);;
Αν τα λέω καλά τότε πρέπει να ανοίξει κυλινδροκεφαλή.... και μάλλον αφού λύσει ό,τι κυκλοφορεί μέσα σε αυτήν (εκκεντροφόρου κλπ).Δεν μιλάμε για αναθυμιάσεις του κάρτερ που απλά τι στέλνεις όπου θέλεις αλλά για πράγματα που συμβαίνουν στο θάλαμο καύσης με τις όποιες πιέσεις θερμοκρασίες κλπ. Ο μόνος έλεγχος που έχεις εκεί είναι οι βαλβίδες και ο χρονισμός αυτών... δεν το βλέπω εφικτό να διώχνουν κάποια πράματα (που έτσι κι αλλιώς θέλουν να τα διώχνουν όλα, καυσαέρια τα λένε)....
Φίλε onyx, εγώ νομίζω ότι αυτό που λερώνεται είναι το πάνω μέρος, πριν τον θάλαμο καύσης.
Λογικά ότι βρίσκεται μετά θα καίγεται κιόλας.
Αν θα δείς και στα link που μου είχε βάλει ένας συνφορουμίτης πριν απο μερικά post, αυτά που καθάρισε και τα έκανε
λαμπίκο μέχρι να ξαναβρωμίσουν φυσικά, ήταν το πάνω μέρος.
Και σίγουρα εάν αφαιρώντας την πολλαπλή εισαγωγή, βάλεις χέρι στης βαλβίδες, θα γραφτείς στο βιβλίο Γκίνες….
Α.Κάτι άλλο που έχω απορία πριν ξεκινήσω το εγχείρημα.
Αν κατάλαβα καλά απο την στιγμή που ο κινητήρας είναι άμεσου ψεκασμού, τα μπεκ ψεκάζουν απευθείας στον θάλαμο καύσης, και άρα η άκρη τους ουσιαστικά βρίσκεται μετά τις βαλβίδες. Δεν ξέρω εαν είναι σωστή η σκέψη μου.
Αρα θεωρητικά και το πάνω μέρος της εισαγωγής να αφαιρέσω λογικά θα μπορώ να έχω πρόσβαση στις βαλβίδες.
Το πάνω κομμάτι δεν είναι και πολύ δύσκολο να αφαιρεθεί. Κάποια βίδες έχεις και διάφορα σωληνάκια υποπίεσης αν είδα καλά στο manual.Εαν έχεις κάτι να προσθέσεις συνονόμματε για να βοηθήσεις κάντο, χωρίς να ειρωνεύεσαι.
Μετά από 14 εικοσιτετράωρα εξέδρα, έβλεπα της εγγραφές, και μόνον θυμός και ειρωνεία περίσσευε. Έτσι βρέθηκες στην ρότα μου, και έκανα κάτι που συνήθως δεν κάνω. Ζητώ συγγνώμη φίλε Αντώνη.
Στο δια ταύτα!.
Η ‘μακα’ είναι πολύ περισσότερη από το επάνω μέρος της βαλβίδας, όχι αυτή που είναι στον χώρο καύσης. Από οδηγό και μέχρι κάτω.
Η πρόσβαση σε αυτό το σημείο δεν είναι δυνατή με τίποτα, εάν βγουν μόνον η πολλαπλές εισαγωγή και εξαγωγή.
Στα χιλιόμετρα συνολικά που έχεις κάνει, βγαίνει το καπάκι, φρέζα πλάνη και ξεκάπνισμα και ολοκληρώνετε η δουλειά.
Θα συνιστούσα πριν από το λύσιμο μια κυλινδρομέτρηση, με κυλινδρόμετρο όχι συμπιεσόμετρο. Έτσι θα διαπιστώσεις και την κατάσταση των ελατηρίων των πιστονιών, που εύκολα με έξω καπάκι, και βγάζοντας το καρτερ, μπορείς να τα αντικαταστήσεις.
Στην διάθεση σου.
Α.Apology accepted.
Ολα αυτά που μου περιγράφεις μάλλον θα ανεβάσουν το κόστος πάνω απο 1.000-1.500 ευρώ. Τα λέω καλά;
Ακόμα και να είχα τα χρήματα, που δεν τα έχω(για την ακρίβεια αμα μου περίσσευαν τόσα θα ξαναπαντρευόμουν), για ένα αμάξι που η αξία του δεν ξεπερνάει πλέον τα 7.000 - 8.000 μάλλον κρίνεται πολύ ασύμφορο.
Καμιά άλλη μεσοβέζικη λύση δεν υπάρχει; -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Μετά από 14 εικοσιτετράωρα εξέδρα, έβλεπα της εγγραφές, και μόνον θυμός και ειρωνεία περίσσευε. Έτσι βρέθηκες στην ρότα μου, και έκανα κάτι που συνήθως δεν κάνω. Ζητώ συγγνώμη φίλε Αντώνη.
Στο δια ταύτα!.
Η ‘μακα’ είναι πολύ περισσότερη από το επάνω μέρος της βαλβίδας, όχι αυτή που είναι στον χώρο καύσης. Από οδηγό και μέχρι κάτω.
Η πρόσβαση σε αυτό το σημείο δεν είναι δυνατή με τίποτα, εάν βγουν μόνον η πολλαπλές εισαγωγή και εξαγωγή.
Στα χιλιόμετρα συνολικά που έχεις κάνει, βγαίνει το καπάκι, φρέζα πλάνη και ξεκάπνισμα και ολοκληρώνετε η δουλειά.
Θα συνιστούσα πριν από το λύσιμο μια κυλινδρομέτρηση, με κυλινδρόμετρο όχι συμπιεσόμετρο. Έτσι θα διαπιστώσεις και την κατάσταση των ελατηρίων των πιστονιών, που εύκολα με έξω καπάκι, και βγάζοντας το καρτερ, μπορείς να τα αντικαταστήσεις.
Στην διάθεση σου.
Α.Κ αυτός έδω πως τα κατάφερε βρε αντώνη??? Έκανε μαγικά??? Σιγά μην βγάλουμε κεφαλή για ένα καθάρισμα βαλβίδων όλοι έτσι τις καθαρίζουν στους fsi-tsi. Σε συμφέρει να δώσεις 200+ ευρώ εργατικά για ένα καθάρισμα???? Μην τρελαθούμε δεν έχουμε ευρώ για πέταμα. Οκ μπορεί να γίνει καλύτερη δουλειά αν βγει η κεφαλή αλλά σκέψου το κόστος κ την εργασία κ αν δε θα γίνει καμιά μαλακία στο βάλσιμο της κεφαλής. Αυτό που λες ότι δε ''γίνεται με τίποτα'' είναι απαράδεκτο για μένα απλά κοίτα τις φοτό εδώ!! http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=140523
-
Τώρα κατάλαβα τι εννοείτε. Καθάρισμα χημικό και μόνο από την πάνω μεριά. Οκ υπήρχε πολλή μάκα σίγουρα βοήθησε.
Βέβαια χρειάστηκε να λύσει πολλά πράματα ακόμα κι έτσι.... έχει δουλειά. -
εφοσον η τιμη του ειναι στα 6.000Ε πιστευω αξιζει να λυθει, το τσιμπαει το λαδακι ο κινητηρας τωρα απο τα τσιμουχακια των βαλβιδων η τα δαχτυλιδια των κυλινδρων και εχεις κινητηρα για αλλα τοσα χιλιομετρα η περιμενεις σε χ χιλιομετρα να σε αφησει και να κουβαλιεσαι με τις οδικες
η τελευταια εναλλακτικη το βγαζεις για πουλημα,αυτη την εργασια που εχουν ειναι αναλυτικοτατη αλλα πιθανοτατα κανενας μηχανικος δεν θα καθισει να την κανει με ''ψιλα'', μονο αν πιανει το χερι σου και πραγματικα το εχεις χωρις να δημιουργησεις επιπλεον προβληματα -
Ο χρήστης r200 έγραψε:
εφοσον η τιμη του ειναι στα 6.000Ε πιστευω αξιζει να λυθει, το τσιμπαει το λαδακι ο κινητηρας τωρα απο τα τσιμουχακια των βαλβιδων η τα δαχτυλιδια των κυλινδρων και εχεις κινητηρα για αλλα τοσα χιλιομετρα η περιμενεις σε χ χιλιομετρα να σε αφησει και να κουβαλιεσαι με τις οδικες
η τελευταια εναλλακτικη το βγαζεις για πουλημα,αυτη την εργασια που εχουν ειναι αναλυτικοτατη αλλα πιθανοτατα κανενας μηχανικος δεν θα καθισει να την κανει με ''ψιλα'', μονο αν πιανει το χερι σου και πραγματικα το εχεις χωρις να δημιουργησεις επιπλεον προβληματαΛάδι σε πληροφορώ δεν τσιμπάει καθόλου για FSI παρ' όλα τα χιλιόμετρα που έχει. Να 'ναι καλά ο φίλος G60 που πριν απο καιρό μου άνοιξε
τα μάτια και γύρισα στο λάδι που έπρεπε βάση προδιαγραφών να βάζω, και όχι το τηγανόλαδο της αντιπροσωπείας.
Είναι αμαρτία απο την άλλη να πάω να ανοίξω καινούργιες δουλειές.
Τέλως πάντων, θα τι @@@ θα κάνω.Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.
-
Προφανώς δεν είναι η πιο απλή εργασία και χρειάζεται και ένα κλειστό χώρο για να γίνει+εργαλεία+οργάνωση. Πιστεύω δε πως θέλει και αρκετούτσικο χρόνο. Πάντως δεν μοιάζει πάρα πολύ δύσκολη εργασία για κάποιον που ξέρει τι κάνει
-
Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
Αν είναι καθαρό απλά του ρίχνεις πολύ νερό (με το λάστιχο), να ρίχνεις από τη μία τρύπα και να βγαίνει από την άλλη. Για μέγιστη αποτελεσματικότητα ίσως χρειαστεί να ανοίξουν και κάποιες βάνες.
Αν δεν είναι καθαρό ίσως χρειαστεί κάποιο καθαριστικό και να δουλέψει λίγο προτού το ξεπλύνεις.δε θα γεμισει αλατα ομως το συστημα ετσι...?
Παλιά βάζαμε λίγο ξυδάκι στο νερό, δούλευε για κάποια ώρα, καθάριζε και μετά το αδειάζαμε...
-
Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:
Μετά από 14 εικοσιτετράωρα εξέδρα, έβλεπα της εγγραφές, και μόνον θυμός και ειρωνεία περίσσευε. Έτσι βρέθηκες στην ρότα μου, και έκανα κάτι που συνήθως δεν κάνω. Ζητώ συγγνώμη φίλε Αντώνη.
Στο δια ταύτα!.
Η ‘μακα’ είναι πολύ περισσότερη από το επάνω μέρος της βαλβίδας, όχι αυτή που είναι στον χώρο καύσης. Από οδηγό και μέχρι κάτω.
Η πρόσβαση σε αυτό το σημείο δεν είναι δυνατή με τίποτα, εάν βγουν μόνον η πολλαπλές εισαγωγή και εξαγωγή.
Στα χιλιόμετρα συνολικά που έχεις κάνει, βγαίνει το καπάκι, φρέζα πλάνη και ξεκάπνισμα και ολοκληρώνετε η δουλειά.
Θα συνιστούσα πριν από το λύσιμο μια κυλινδρομέτρηση, με κυλινδρόμετρο όχι συμπιεσόμετρο. Έτσι θα διαπιστώσεις και την κατάσταση των ελατηρίων των πιστονιών, που εύκολα με έξω καπάκι, και βγάζοντας το καρτερ, μπορείς να τα αντικαταστήσεις.
Στην διάθεση σου.
Α.Κ αυτός έδω πως τα κατάφερε βρε αντώνη??? Έκανε μαγικά??? Σιγά μην βγάλουμε κεφαλή για ένα καθάρισμα βαλβίδων όλοι έτσι τις καθαρίζουν στους fsi-tsi. Σε συμφέρει να δώσεις 200+ ευρώ εργατικά για ένα καθάρισμα???? Μην τρελαθούμε δεν έχουμε ευρώ για πέταμα. Οκ μπορεί να γίνει καλύτερη δουλειά αν βγει η κεφαλή αλλά σκέψου το κόστος κ την εργασία κ αν δε θα γίνει καμιά μαλακία στο βάλσιμο της κεφαλής. Αυτό που λες ότι δε ''γίνεται με τίποτα'' είναι απαράδεκτο για μένα απλά κοίτα τις φοτό εδώ!! http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=140523
Εν πρώτης, οι φωτώ στην ιστοσελίδα είναι της τάξις των 20cm!. Στην πραγματικότητα είναι το πολύ 4. Κατά συνέπια χέρι δεν μπαίνει. Μπαίνει μόνον το ρύγχος ενός σπρέι όπως ορθά έγραψε ο φίλος mod.
Πάμε στης συνέπιες.
Επειδή σίγουρα δεν έχετε χρησιμοποίηση ένα , andi carbonite ισχυρό για την περίπτωση, που χρησιμοποιούμε μόνον σε λιμένα καρμπιρατέρ, δεν γνωρίζετε ότι τα τσιμουχάκια των βαλβίδων, θα γίνουν σουρωτήρια.
Οι έδρες των βαλβίδων, με τον καιρό ‘ψωριάζουν’.
Εάν η ‘ψώρα’ αυτή είναι ελαφριά, καλύπτετε με κάπνα, η οποία όπως κτυπάει η βαλβίδα σκληραίνει. Έτσι επιτυγχάνετε μια στεγανότητα. Αυτή με το σπρέι θα φύγει, και η διαρροή θα είναι αναπόφευκτη, άρα σύντομα και το κάψιμο των βαλβίδων θα επίκειται.
Οι φωτώ έδηξαν στα δικά μου μάτια ότι ο κινητήρας ήταν ‘μπουργάνα’!. Μα και η προτροπή για την εν λόγο διεργασία, ΟΧΙ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ είναι τουλάχιστον άσχετη, άτεχνη, ερασιτεχνική και διαφημιστικού πλαισίου. Λύνουμε τουλάχιστον δυο καπάκια την εβδομάδα, και τέτοια ‘μούργα’ δεν βρίσκουμε!.
Πήραν λυπών έναν κινητήρα ‘τελειωμένο’, και έκαναν το σόου τους, εις υγεία των μη σχετικών.
Α. -
Ο χρήστης piii έγραψε:
εφοσον η τιμη του ειναι στα 6.000Ε πιστευω αξιζει να λυθει, το τσιμπαει το λαδακι ο κινητηρας τωρα απο τα τσιμουχακια των βαλβιδων η τα δαχτυλιδια των κυλινδρων και εχεις κινητηρα για αλλα τοσα χιλιομετρα η περιμενεις σε χ χιλιομετρα να σε αφησει και να κουβαλιεσαι με τις οδικες
η τελευταια εναλλακτικη το βγαζεις για πουλημα,αυτη την εργασια που εχουν ειναι αναλυτικοτατη αλλα πιθανοτατα κανενας μηχανικος δεν θα καθισει να την κανει με ''ψιλα'', μονο αν πιανει το χερι σου και πραγματικα το εχεις χωρις να δημιουργησεις επιπλεον προβληματαΛάδι σε πληροφορώ δεν τσιμπάει καθόλου για FSI παρ' όλα τα χιλιόμετρα που έχει. Να 'ναι καλά ο φίλος G60 που πριν απο καιρό μου άνοιξε
τα μάτια και γύρισα στο λάδι που έπρεπε βάση προδιαγραφών να βάζω, και όχι το τηγανόλαδο της αντιπροσωπείας.
Είναι αμαρτία απο την άλλη να πάω να ανοίξω καινούργιες δουλειές.
Τέλως πάντων, θα τι @@@ θα κάνω.Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.
πιστευα οτι εκαιγε λαδια και προτεινα την παραπανω διαδικασια επειδη ετσι και καθαριστειη πολλαπλη εισαγωγης και τα παρελκομενα και ο κινητηρας εκαιγε λαδια ηταν θεμα μερικων χιλιομετρων για να ξαναλερωσει
αυτη τη διαδικασια να καθαριστει η πολλαπλη εισαγωγης με την πεταλουδα μπορει να την κανει οποιοδηποτε συνεργειο αλλα δεν θα καθισει να αφιερωσει χρονο ωρων να ασχοληθει με τον καθαρισμο των βαλβιδων με την κακη απο τις μικρες σε προσβαση οπες της κεφαλης
με ενα καλο σετ αλενοκλειδα θα γινονταν ενας καθαρισμος της εισαγωγης και της πεταλουδας γκαζιου(2ωρες εργασια max) αλλα ουτε που θα ασχολιομουν με τις βαλβιδες -
ISUZU TROOPER 88 ΜΟΝΤΕΛΟ, 2500 ΚΥΒΙΚΑ μοτερ GM 4-cyl
- **εχει καδενα η ΙΜΑΝΤΑ?...[/b]
με καιει το θεμα διοτι σκεφτομαι να παρω ενα τετοιο και αυριο θα δω ενα υποψηφιο....και ο παππους που το δινει δεν ξερει τιποτις...απο το 88 μου λεει, μονο λαδια αλλαζα καθε 5000 χλμ....
το θεμα ειναι σοβαρο για μενα...πειτε μου- Ποσα να δοΚω / αντι-προτεινω **? (σε ευρω)..μου ζηταει περι τα 2000 (επαγγελματικο)
συναγωνιστες βοηθατε με....εγω μονο απο ΝΙΒΑ ξερω
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Λύνουμε τουλάχιστον δυο καπάκια την εβδομάδα, και τέτοια ‘μούργα’ δεν βρίσκουμε!.
Πήραν λυπών έναν κινητήρα ‘τελειωμένο’, και έκαναν το σόου τους, εις υγεία των μη σχετικών.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Εν πρώτης, οι φωτώ στην ιστοσελίδα είναι της τάξις των 20cm!. Στην πραγματικότητα είναι το πολύ 4. Κατά συνέπια χέρι δεν μπαίνει. Μπαίνει μόνον το ρύγχος ενός σπρέι όπως ορθά έγραψε ο φίλος mod.
Πάμε στης συνέπιες.
Επειδή σίγουρα δεν έχετε χρησιμοποίηση ένα , andi carbonite ισχυρό για την περίπτωση, που χρησιμοποιούμε μόνον σε λιμένα καρμπιρατέρ, δεν γνωρίζετε ότι τα τσιμουχάκια των βαλβίδων, θα γίνουν σουρωτήρια.
Οι έδρες των βαλβίδων, με τον καιρό ‘ψωριάζουν’.
Εάν η ‘ψώρα’ αυτή είναι ελαφριά, καλύπτετε με κάπνα, η οποία όπως κτυπάει η βαλβίδα σκληραίνει. Έτσι επιτυγχάνετε μια στεγανότητα. Αυτή με το σπρέι θα φύγει, και η διαρροή θα είναι αναπόφευκτη, άρα σύντομα και το κάψιμο των βαλβίδων θα επίκειται.
Οι φωτώ έδηξαν στα δικά μου μάτια ότι ο κινητήρας ήταν ‘μπουργάνα’!. Μα και η προτροπή για την εν λόγο διεργασία, ΟΧΙ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ είναι τουλάχιστον άσχετη, άτεχνη, ερασιτεχνική και διαφημιστικού πλαισίου. Λύνουμε τουλάχιστον δυο καπάκια την εβδομάδα, και τέτοια ‘μούργα’ δεν βρίσκουμε!.
Πήραν λυπών έναν κινητήρα ‘τελειωμένο’, και έκαναν το σόου τους, εις υγεία των μη σχετικών.
Α.Εγώ μιλαω με αποδείξεις (φωτό στοιχεία κτλ) ένω εσύ μόνο με ΛΟΓΙΑ. Πάρε τηλ στην cosmocar κ ρώτα τους πως κάνουν καθαρισμό βαλβίδων να σου μάθουν!! Η δουλειά που λες εσύ θα στοιχήσει 500+ ευρώ μόνο εργατικά σε μια αντιπροσωπία λες να συμφέρει??? Κ τα τσιμουχάκια δεν παθαίνουν τίποτα γιατί είναι από πάνω κ με λίγη προσοχή κ με γνώσεις δεν θα πέσει σταγόνα πάνω τους. Λες να χαλάει μια βαλβίδα ή ο οδηγός της από ένα σπρέυ καθαρισμού???? Έχω δει πάρα πολλούς να κάνουν καθαρισμό όπως λέω χωρίς κανένα πρόβλημα κ μετά τον καθαρισμό είδαν καλύτερη λειτουργεία σε όλους τους τομείς κ μερικοί είδαν μείωση κατανάλωσης λαδιού.
Απλά το κακό είναι ότι μετά από 15000-20000 χλμ αρχίζουν να ξαναπιάνουν μάκα οι βαλβίδες. Η καλύτερη λύση είναι δοχείο αναθυμιάσεων το κιτ που βγάζει μια μάρκα αλλά είναι λίγο ακριβό το βάζεις όμως κ τελειώνει το θέμα.
Δεν είμαι μηχανικός απλά λέω αυτό που βλέπω γιατί μόνο τα μάτια μου εμπιστεύομαι. -
Έχω δεί ανάλογη δουλεία σε Αμερικάνικο S4 ή RS4 δε θυμάμαι. Αυτός είχε βάλει και δοχείο αναθυμιάσεων στο τέλος. Παρόλα αυτά τα μοτέρ αυτά έχουν ιδιαίτερα περίπλοκο σύστημα φιλτραρίσματος του λαδιού το οποίο όμως μάλλον δεν ειναι αρκετό.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Έχω δεί ανάλογη δουλεία σε Αμερικάνικο S4 ή RS4 δε θυμάμαι. Αυτός είχε βάλει και δοχείο αναθυμιάσεων στο τέλος. Παρόλα αυτά τα μοτέρ αυτά έχουν ιδιαίτερα περίπλοκο σύστημα φιλτραρίσματος του λαδιού το οποίο όμως μάλλον δεν ειναι αρκετό.Όπως τα λες είναι! Αν καθίσεις κ μελετήσεις τους tsi-fsi η ζυγαριά δυστυχώς γέρνει προς τα αρνητικά...
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Έχω δεί ανάλογη δουλεία σε Αμερικάνικο S4 ή RS4 δε θυμάμαι. Αυτός είχε βάλει και δοχείο αναθυμιάσεων στο τέλος. Παρόλα αυτά τα μοτέρ αυτά έχουν ιδιαίτερα περίπλοκο σύστημα φιλτραρίσματος του λαδιού το οποίο όμως μάλλον δεν ειναι αρκετό.Ούτε με το catch-can γίνεται δουλειά τελικά γιατί το πρόβλημα δεν είναι στις αναθυμιάσεις μόνο.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........