-
γνωρίζει κάποιος τι θα γίνει με τη πίστα καρτ μεγάρων ; Δυστυχώς από το site δεν υπάρχει κάποια πληροφόρηση , επίσης στο group της πίστας στο facebook , ασχολούνται μόνο με το να σπαμάρουν επιχειρηματικές κινήσεις.
-
Ο χρήστης bluemicraR έγραψε:
γνωρίζει κάποιος τι θα γίνει με τη πίστα καρτ μεγάρων ; Δυστυχώς από το site δεν υπάρχει κάποια πληροφόρηση , επίσης στο group της πίστας στο facebook , ασχολούνται μόνο με το να σπαμάρουν επιχειρηματικές κινήσεις.Νομίζω είναι κλειστή για εργασίες στη πίστα.
Δε ξέρω πότε θα ανοίξει.
Οπότε αύριο θα ΛΙΩΣΟΥΜΕ στο καρτ στο καρτοδρομο!!!
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
-
Από νωρίς στην πίστα για να μυρίσουμε τον πρώτο πρωινό αέρα...
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Από νωρίς στην πίστα για να μυρίσουμε τον πρώτο πρωινό αέρα...Θα περάσουμε υπέροχα!!
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
-
Τι ξενέρα αυτή η βροχή σήμερα...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Τι ξενέρα αυτή η βροχή σήμερα...Κάνε ΜΙΑ φορά με βροχή και σου υπογράφω ότι τα θα γίνουν .
Το πολύ πολύ να βραχείς και να λερώσεις το καρτ.
-
Εγώ προτίμησα την 'πρεμιέρα' μου να μην την κάνω με βροχή Το θάρρος με την βλακεία έχουν διακριτά όρια Είμαι σίγουρος πάντως ότι για κάποιον που κάνει καιρό, το βρεγμένο είναι μια διαφορετική εμπειρία και έχει τα ωραία του.
Πάντως, απίστευτο ξενέρωμα σήμερα, γιατί ξεκίνησε με ωραία αίσθηση ο καιρός, καλή θερμοκρασία... -
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Τι ξενέρα αυτή η βροχή σήμερα...
Κάνε ΜΙΑ φορά με βροχή και σου υπογράφω ότι τα θα γίνουν .
Το πολύ πολύ να βραχείς και να λερώσεις το καρτ.
Αν είχα εξοπλισμό θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω.
Αλλά το καρτ θα το καθάριζε άλλος.
-
Στο τελευταίο επεισόδιο του Fifth Gear έχει καρτ στην βροχη! Δειτε (κατέβασμα τορρεντ απο finalgear. Com) το
Sent from my MT27i using Tapatalk 2
-
Και μιας και το έγραψα, για να καταλάβουν όσοι διαβάζουν, τι εννοούμε εξοπλισμό βροχής:
-Βρόχινες ζάντες
-Βρόχινα λάστιχα
-Αδιάβροχα γάντια
-Διάφανο, αδιάβροχο κάλυμμα για φόρμα και παπούτσια
-Κι αν βρέχει πολύ, ανεμιστηράκι στο κράνοςΕπίσης θέλει αλλαγή το setup...σήκωμα εμπρός, μετακίνηση καθίσματος (σήκωμα), άνοιγμα μπροστά, κλείσιμο πίσω, αύξηση camber, πιο μαλακός πίσω άξονας κλπ.
Και τέλος θέλεις κάποιον να στο καθαρίσει.
Είναι πολύ εντυπωσιακός ο τρόπος οδήγησης στη βροχή. Έχει πολύ πλάκα. Είναι εντελώς άλλη η γραμμή καθώς πηγαίνεις από την εξωτερική (ΕΝΤΕΛΩΣ) γιατί εκεί δεν έχει πολύ νερό και μετά κόβεις στη μέση τη πίστα όπου επίσης δεν λιμνάζουν τα νερά. Επίσης κάποια κερμπ που έχουν πολύ απότομη κλίση τα καβαλάς γιατί είναι στεγνά.
Φαίνεται fun με αυτόματο...αλλά με εξατάχυτο θα σπινάρει και η 6η
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Είναι πολύ εντυπωσιακός ο τρόπος οδήγησης στη βροχή. Έχει πολύ πλάκα. Είναι εντελώς άλλη η γραμμή καθώς πηγαίνεις από την εξωτερική (ΕΝΤΕΛΩΣ) γιατί εκεί δεν έχει πολύ νερό και μετά κόβεις στη μέση τη πίστα όπου επίσης δεν λιμνάζουν τα νερά. Επίσης κάποια κερμπ που έχουν πολύ απότομη κλίση τα καβαλάς γιατί είναι στεγνά.Δεν είναι τόσο το ότι στην εξωτερική δεν έχει πολύ νερό, όσο το ότι δεν έχει στρωμένο λάστιχο η πίστα.
Νερό + λάστιχο = γλίτσα!
Προσπαθείς γενικά να είσαι όσο το δυνατόν λιγότερο πάνω στην κανονική αγωνιστική γραμμή, στο καρτόδρομο τουλάχιστον.
Για βρόχινα λάστιχα και ολόσωμη καπότα ( ) είχε μια προσφορά η speedpark (30€?). Τα λάστιχα δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο αλλά άμα έκανες 2-3 προπονήσεις με αυτά και μετά έβαζες κανονικά βρόχινα θα νόμιζες ότι έκανες στεγνό.
-
Πάντως παρ'ό,τι δεν κάναμε καρτ, είχε ενδιαφέρον η μικρή εισαγωγή στη διαδικασία της ετοιμασίας, ενώ ήταν ωραίο που γνώρισα και 5 ανθρώπους παραπάνω. Η φάση που αράζαμε μέσα στο φορτηγό αντροπαρέα και λέγαμε τις καφρίλες μας ήταν διασκεδαστικότατη
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Είναι πολύ εντυπωσιακός ο τρόπος οδήγησης στη βροχή. Έχει πολύ πλάκα. Είναι εντελώς άλλη η γραμμή καθώς πηγαίνεις από την εξωτερική (ΕΝΤΕΛΩΣ) γιατί εκεί δεν έχει πολύ νερό και μετά κόβεις στη μέση τη πίστα όπου επίσης δεν λιμνάζουν τα νερά. Επίσης κάποια κερμπ που έχουν πολύ απότομη κλίση τα καβαλάς γιατί είναι στεγνά.
Δεν είναι τόσο το ότι στην εξωτερική δεν έχει πολύ νερό, όσο το ότι δεν έχει στρωμένο λάστιχο η πίστα.
Νερό + λάστιχο = γλίτσα!
Προσπαθείς γενικά να είσαι όσο το δυνατόν λιγότερο πάνω στην κανονική αγωνιστική γραμμή, στο καρτόδρομο τουλάχιστον.
Για βρόχινα λάστιχα και ολόσωμη καπότα ( ) είχε μια προσφορά η speedpark (30€?). Τα λάστιχα δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο αλλά άμα έκανες 2-3 προπονήσεις με αυτά και μετά έβαζες κανονικά βρόχινα θα νόμιζες ότι έκανες στεγνό.
Ναι βέβαια, προφανώς και κυρίως λόγω γόμας.
Εν τω μεταξύ το πρωί που πηγαίναμε τη καθιερωμένη βόλτα στη πίστα (μαζί με τον Phaethon αυτή τη φορά ) έριχναν ρετσίνι. ...ε, και μετά έβρεξε.
Πάντως παρ'ό,τι δεν κάναμε καρτ, είχε ενδιαφέρον η μικρή εισαγωγή στη διαδικασία της ετοιμασίας, ενώ ήταν ωραίο που γνώρισα και 5 ανθρώπους παραπάνω. Η φάση που αράζαμε μέσα στο φορτηγό αντροπαρέα και λέγαμε τις καφρίλες μας ήταν διασκεδαστικότατη
H μισή χαρά του Σαββάτου είναι αυτή. Περνάμε υπέροχα.
Το επόμενο Σάββατο έχουμε το δεύτερο course στο Karting 101.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Εν τω μεταξύ το πρωί που πηγαίναμε τη καθιερωμένη βόλτα στη πίστα (μαζί με τον Phaethon αυτή τη φορά )...είναι η κλασική φάση που βρίσκεις όλες τις γαμάτες γραμμές, τα φρένα και τις ιδέες που δεν πρόκειται μετά να εφαρμόσεις
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Νικο, σε αυτο συμφωνω απολυτα μαζι σου.
ποιοτικα ομως??
Το ίδιο καλά είναι και τα δυο.
Το arai ξέρω ότι είναι κατασκευασμένο από Complex Laminate Construction, δηλαδή: 'Two layers of Super Fibre, one middle layer of composite fibre form a light yet extremely stiff and strong shell. This middle fibre is light and strong and better suited for production in larger numbers.'
Υποθέτω παρόμοιο είναι και το Bell.
Προσωπικά στο Arai μου αρέσει πάρα πολύ ο εξαερισμός του κεφαλιού. Απίθανος!
Και εγω ολα αυτα τα χρονια ημουν fun της Arai. Φετος αλλαξα και παω σε STILO. Την εποενη εβδομαδα ευελπιστω να το εχω στα χερια μου αφου σημερα η αυριο τελειωνει το βαψιμο απο την Lucky Design πρεπει να παει πισω στην STILO για μονταρισμα και τοποθετηση του ασυρματου κλπ και μετα να σταλει Dubai.
Και τελικα εφτασε χθες.
STILO ST4F by lucky designΜε την μαυρη ζελατινα ομως χανει οποτε μεχρι να βγαλει κιτρινη η προς το κοκκινοπορτοκαλι 8α εχω την διαφανη.¨
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Εν τω μεταξύ το πρωί που πηγαίναμε τη καθιερωμένη βόλτα στη πίστα (μαζί με τον Phaethon αυτή τη φορά )
...είναι η κλασική φάση που βρίσκεις όλες τις γαμάτες γραμμές, τα φρένα και τις ιδέες που δεν πρόκειται μετά να εφαρμόσεις
Αυτό ακριβώς
Κι όταν είσαι μέσα, στο σκέλος λες έπρεπε να το κάνω έτσι...κι όταν νομίζεις ότι το έκανες, τελικά απ'έξω φαίνεται ότι δεν το έχεις κάνει σωστά.
-
Φοβερά γραφικά στο κράνος!
κ ο συνδυασμός μπλε με πορτοκαλί δένει πολύ καλάO μεγαλύτερος αντίπαλος του AYRTON...
http://www.kartinfo.gr/home/senna.html -
Αλλο ενα πολυ ομορφο αρθρο απο τον συνεργατη μας Παναγιωτη (Chemic) εδω.
http://www.kartinfo.gr/home/category.html -
@tuners... Θα έμαθες ότι έγινα κι εγώ 'μαύρη χήρα' μαζί με τα υπόλοιπα ταλέντα... Περιμένω στην πίστα το απόσταγμα της πείρας σου!
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
@tuners... Θα έμαθες ότι έγινα κι εγώ 'μαύρη χήρα' μαζί με τα υπόλοιπα ταλέντα... Περιμένω στην πίστα το απόσταγμα της πείρας σου!συνήθως ο tuners τα μαθαίνει πριν από εμάς. πχ ήξερε μήνες πριν από εμένα ότι θα πουλήσω το λεοπαρντ κ θα πάρω ροκάρα κ απλά με άφηνε να το καταλάβω κ εγώ
για λέγε τί πήρες ρε συ. έκανες πρώτη βόλτα?
KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ