-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
H μαμά μπαταρία είναι επάνω από το Μάϊο του 07΄. Πέρυσι λόγω ακινησίας (λόγω 2κυκλου) είχε αποφορτιστεί πλήρως. Την φόρτισα στην πρίζα του σπιτιού και έκτοτε λειτουργεί κανονικά αλλά φοβάμαι ότι με τα κρύα φέτος θα την πάθω. Έχουμε να προτείνουμε κάποια μάρκα? Ευχαριστώ!Bunner.....με 580 εκκίνησης!!
-
Ευχαριστώ Διάβασα καλά λόγια στο φόρουμ.
-
καλημερα, μπαταρια 55ah για αυτοκινητο 1600 κυβικα καλα δεν ειναι?επισης του πατερα μου εχει βραχυκυκλωσει και οταν ειδα την μπαταρια ηταν μονο 44ah..ενω το αυτοκινητο ειναι 2000 κυβικα..με μια 50-55 δεν θα ειναι καλα?ευχαριστω
-
2000 κυβικά με μόνο 44ΑΗ! Πολύ περίεργο, ακόμα και πολύ παλιά αυτοκίνητα χωρίς κανένα ηλεκτρικό πέραν των φώτων μια 55-60 είχαν για 2λιτρα....
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
2000 κυβικά με μόνο 44ΑΗ! Πολύ περίεργο, ακόμα και πολύ παλιά αυτοκίνητα χωρίς κανένα ηλεκτρικό πέραν των φώτων μια 55-60 είχαν για 2λιτρα....ναι και εγω παραξενευτηκα...το suzuki vitara εχει του 2002..μαλλον δεν εχει πολυ αναγκη αλλα οσο να'ναι..
-
44 νομίζω έχει το sx4 που είναι 1.6
-
Και η Toyota την ίδια πρακτική ακολουθεί.
Π.χ Rav δίλιτρο με 45ah... -
χα χα τη κανει η VW 60αρα σε 1,2 πολο ειχε μεσα (βεβαια κράτησε κ σχεδον 9-10 χρονια)
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Και η Toyota την ίδια πρακτική ακολουθεί.
Π.χ Rav δίλιτρο με 45ah...πράγματι και είναι εντελώς ανεπαρκής. μου άναβε το check engine τα τελευταία 3 χρόνια. Καυσαέρια και κατανάλωση τζάμι. Είχα κάνει αναβάθμιση εγκεφάλου, αλλά επανέρχονταν. Έβαλα 60άρα και έκτοτε δεν ξανάναψε!
Στο σόι βάζουμε BOHAI που είναι φθηνές και καλές. Μάλιστα έχουν μολύβδου-ασβεστίου πόλους, μία καινοτομία (που έμαθα από το rav4club.gr και τον χρήστη kalapodi) που υπόσχεται 50% μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Πράγματι ενώ οι μαμίσιες μας κρατάνε 3 χρόνια, αυτές μας φτάνουν πέντε για την ίδια χωρητικότητα. Στα φόρουμ λένε αν βάλεις 60άρα στο rav4 κρατά περισσότερο από την 45άρα. Πάντως φαίνεται ότι τα ηλεκτρικά μου έχουν άλλη ανάσα. Κακώς δεν το είχα κάνει μέχρι τώρα
Άσχετα αν βάλετε ακόμα πιο επώνυμη μπαταρία, κοιτάχτε να είναι μεγαλύτερη χωρητικότητα, μέχρι 60 και να γράφει από πάνω calcium +, calcium -. Αξίζει το ασβέστιο τα λίγο παραπάνω χρήματα που θα δώσεις. Θα τα αποσβέσεις σε διάρκεια ζωής -
Σε αμάξι που κινείται μια φορά την εβδομάδα είναι καλό να αυξήσουμε τα ah της μπαταρίας?
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Σε αμάξι που κινείται μια φορά την εβδομάδα είναι καλό να αυξήσουμε τα ah της μπαταρίας?Προφανώς αυτό είναι το σωστό. Η 60άρα έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα, οπότε μεγαλύτερο χρόνο και περιθώριο αποφόρτισης. Οπότε θα μπορεί να παίρνει μπροστά, μετά από μεγαλύτερο διάστημα ακινησίας, σε σχέση με την 35 ή 45 άρα
-
Να'σαι καλά.
-
Πάνω από 60άρα όμως δεν πρέπει, γιατί κουράζεται το δυναμό
-
Μήπως έχει κανείς γνώση τι μπορεί να προκληθεί αν συνδέσουμε ΑΝΑΠΟΔΑ τα καλώδια βοηθητικής εκκίνησης?
Μετά από αυτό το λάθος, το μεν αυτοκίνητο που λειτουργούσε συνέχισε να λειτουργεί κανονικά, το δε άλλο ξεράθηκε εντελώς.
Με τα καλώδια συνδεδεμένα κανονικά, γυρίζοντας το διακόπτη δεν ανάβει κανένα λαμπάκι στο ταμπλό.
Ο 'παθών' είναι XSARA PICASSO 1,8 2001. -
Δεν ανάβει τίποτα;Κόρνα, φώτα;
-
Τίποτε απολύτως!!!
-
Ο χρήστης kristo έγραψε:
Μήπως έχει κανείς γνώση τι μπορεί να προκληθεί αν συνδέσουμε ΑΝΑΠΟΔΑ τα καλώδια βοηθητικής εκκίνησης?
Μετά από αυτό το λάθος, το μεν αυτοκίνητο που λειτουργούσε συνέχισε να λειτουργεί κανονικά, το δε άλλο ξεράθηκε εντελώς.
Με τα καλώδια συνδεδεμένα κανονικά, γυρίζοντας το διακόπτη δεν ανάβει κανένα λαμπάκι στο ταμπλό.
Ο 'παθών' είναι XSARA PICASSO 1,8 2001.Ελενξε ασφαλειες ,μπορει να εχει καψει και εγκεφαλο.
-
Ο χρήστης antonn έγραψε:
Σε αμάξι που κινείται μια φορά την εβδομάδα είναι καλό να αυξήσουμε τα ah της μπαταρίας?
Προφανώς αυτό είναι το σωστό. Η 60άρα έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα, οπότε μεγαλύτερο χρόνο και περιθώριο αποφόρτισης. Οπότε θα μπορεί να παίρνει μπροστά, μετά από μεγαλύτερο διάστημα ακινησίας, σε σχέση με την 35 ή 45 άρα
Πάνω από 60άρα όμως δεν πρέπει, γιατί κουράζεται το δυναμό
Για να καταλαβουμε και οι υπολοιποι, το οριο των 60 Ah ειναι αυτο μεταξυ κουραστικης και ξεκουραστης φορτισης του altenator (δυναμο) ???
Δεν χρειαζεται να ρωτησουμε καθολου τις δυνατοτητες και προδιαγραφες που εχει το altenator,
τα τεχνικα χαρακτηριστικα και την κατασταση της μπαταριας που ηδη υπαρχει,
ουτε τα χιλιομετρα που κανει αυτη την μια φορα που κινει το αυτοκινητο,
η΄ την ταχυτητα και ποση ωρα μενει το αυτοκινητο αναμενο,
για να καταληξουμε αν τελικα μπορει η΄οχι να φορτιστει η οποιαδηποτε μπαταρια ???Και απο ποτε η μεγαλυτερη χωρητικοτητα ειναι ευθεως αναλογη των Αμπερ εκκινησης μιας μπαταριας ???
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Σε αμάξι που κινείται μια φορά την εβδομάδα είναι καλό να αυξήσουμε τα ah της μπαταρίας?Μεγαλύτερη μπαταρία ναι αλλά πόσο μεγαλύτερη σε σχέση με την υπάρχουσα και σε σχέση με το δυναμό; Αν έχεις δυναμό 75αρι και βάλεις 60αρα τότε έχεις θέμα εφόσον για μικρές αποστάσεις δε θα μπορεί να φορτίσει εγκαίρως.
Τι μπαταρία είχες πριν; Και το βασικότερο, τι δυναμό έχει το αμάξι;
Για καλή εκκίνηση κοιτάς τα ampere της εκκίνησης (CCA - Cold cranking amps) αλλά μη σου πω ότι παίζουν ρόλο και τα KW της μίζας εξού ότι τα μεγαλύτερα σε κυβισμό αμάξια έχουν μεγαλύτερες μπαταρίες ακόμα κι αν δεν έχουν πλούσιο ηλεκτρικό-ηλεκτρονικό εξοπλισμό ,γτ έχουν μεγαλύτερες μίζες, άλλο 800W και άλλο 1200w μίζα. -
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Να'σαι καλά.http://goo.gl/UxiRd
Δες εδώ για το αυτοκίνητο σου. Λογικά μέχρι 60-61 ah είσαι ΟΚ.
Μπαταρία αυτοκινήτου...