Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROËN FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROËN FORUM
    • 1
    • 2
    • 151
    • 152
    • 153
    • 154
    • 155
    • 1084
    • 1085
    • 153 / 1085
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    81
    21688
    224699
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kouk last edited by

      Ο χρήστης chrmes έγραψε:
      Μόλις γύρισα από το ΤΕΕ πήρα το πτυχίο μου.
      Δεν ειμαι πλέον απλός Ηλεκτρολόγο Αυτοκινήτων αλλά Ηλεκτρομηχανικός Συστημάτων και Αυτοματισμών Αυτοκινήτου.

      Εστω και καθυστερημένα...συγχαρητήρια Χρήστο!Και εις ανώτερα!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mad_n last edited by

        Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
        Ιατρικό Ανακοινωθέν

        Την προσεχή Δευτέρα, ο ασθενής ονόματι Citroen AX, θα εισέλθει στην κλινικής μας δια εγχείρηση καρδίας.
        Μετά από εξετάσεις ο παραπάνω ασθενής κρίθηκε αναγκαίο να εγχειρισθεί, λόγο ότι αλλιώς υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες να χάσει την ζωή του.

        Συγκεκριμένα θα αλλαχτεί η φλάντζα κεφαλής διότι από εκεί περνάνε λάδια στα νερά του, με αποτέλεσμα να υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με τις αρτηρίες που οδηγούν στο ψυγείο.
        Ακόμα θα πλανιστεί η κεφαλή για την αποφυγή περαιτέρω επιπλοκών.
        Επίσης για προληπτικούς λόγους θα αλλαχθούν και τα τσιμουχάκια των βαλβίδων.

        Περαιτέρω πληροφορίες δια αυτό, από Τρίτη.

        Eύχομε η εγχείρηση να πετύχει κ ο ασθενής να μετατραπεί σε 'δαίμονα' που θα κερνάει τσγάκια τον κόσμο

        Πόσο θα πάει όλο το εγχείρημα?
        Ρωτάω διότι στις 250.000χλμ του clio I (του πολυαγαπημένου μου παιχνιδιού ) προληπτικά και χωρίς να έχω/έχει κάποιο πρόβλημα, κατέβασα κινητήρα και άλλαξα:

        φλάντζα κεφαλής
        βαλβίδες
        τσιμουχάκια
        πλανίστηκε κ εξελίχθηκε (ελαφρώς) ροϊκά
        γεμίστηκε η κεφαλή σε ένα σημείο που είχε αρχίσει να έχει μία απειροελάχιστη φθορά
        ελέχθηκαν τα ελατήρια εμβόλων
        αλλάχτηκαν ότα τα υγρά (λάδια, υγρά ψύξης, λάδι υδραυλικού τιμονιού, νομίζω υγρά φρένων, βαλβολίνες κ.α.)
        καθώς και μία σειρά άλλων πραγμάτων που λόγο του προχωρημένου της ώρας μου διαφεύγουν
        εισαγωγή από VW (golf II gti) μαζί με σωληνώσεις (κολάρα) και μία φιλτροχοάνη

        Κόστος όλα μαζί ανταλλακτικά κ εργασία : 500€ (περίπου.... 50 πάνω κάτω δεν μας χαλάνε )

        Αποτέλεσμα το Ι μεταμορφώθηκε κ με την ελαφρά αυξημένη του συμπίεση ξανάνιωσε

        Κ μία ερώτηση, την συμπίεση των κυλίνδρων σε τι μέγεθος την μετράνε και ποιά νούμερα είναι λογικά?
        Στο Ι μέτρησα 170-180 σε όλους τους κυλινδρους κ οι μηχανικοί μου μου λένε ότι είναι πολύ καλά, αλλά εγώ θέλω να γνωρίζω.....!!!

        Λοιπόν καλή επιτυχία κ ελπίζω να θαυμάσουμε σύντομα κ από κοντά το 'μωρό' σου

        Φιλικά
        Νικόλας

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          barout last edited by

          Θαναση περαστικα και ευχομαι ολα να πανε καλα κατα την εγχειρηση του ΑΧακιου

          Θα κανουμε και καμια παρακληση εις τον αγιο Αndre Citroen τον πρωτοπορο να βοηθησει δια την σωτηρια του τεκνου του

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            thanos last edited by

            Νικόλα σε ευχαριστώ πολύ!

            Συνολικά θα πάει κάπου 250 και θα γίνουν τα παραπάνω.
            Αν όμως καταφέρω να πουλήσω των ενισχυτή μου, θα αλλάξω και πολλά άλλα μικροπραγματάκια αν όχι μόνο αυτά.

            Τώρα με αυτά που θα του κάνω δεν νομίζω να ξανανιώσει το ΑΧάκι, αλλά από να πεθάνει κάτι είναι και αυτά.
            Όσο για τσάγια όχι και πολλά πράγματα, ναι μεν 650 κιλά αμαξάκι, αλλά μέχρι εκεί.
            Φυσικά πατάει πολλά από τα 1.1 που κυκλοφορούν (μην πω όλα), αλλά βλέπεις το έχουμε στην οικογένεια 12+ χρόνια με αποτέλεσμα να μην μου φτάνουν τα γκάζια του.
            Η αλήθεια είναι ότι δεν τρέχω, αλλά εξάλλου εμένα μου αρέσουν τα μπάμ.

            Είχα κάνει και την βλακεία και του φόρεσα λάστιχα 165/70-13 με αποτέλεσμα να έχει κόψει αρκετά και να είναι πιο δύσκολη η οδήγηση του στις στροφές, αλλά τουλάχιστον δεν φοβάμαι λακκούβες και πεζοδρόμια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mad_n last edited by

              Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
              ...Είχα κάνει και την βλακεία και του φόρεσα λάστιχα 165/70-13 με αποτέλεσμα να έχει κόψει αρκετά και να είναι πιο δύσκολη η οδήγηση του στις στροφές, αλλά τουλάχιστον δεν φοβάμαι λακκούβες και πεζοδρόμια.

              εγώ πάλι το ψόφησα με τα 185/55/14 αλλά τα 15άρια ήταν tooooo much κ έβρισκαν κ στα φτερά κ για 13άρι ούτε συζήτηση τόσο για κράτημα όσο κ για τα φρένα που φοράει

              Έχεις σκεφτεί την λύση μοτερ 1.4???
              Εγώ δεν έχω χρόνο, αλλιώς στην Πάτρα κυκλοφορούν πολλά πράγματα σε πολύ καλές τιμές! γιαυτό κ το Ι φοράει κάποια πραγματάκια, αλλιώς για Αθήνα... δεν το συζητώ... χώρια που υπάρχουν άλλες προταιρεότητες....

              Τα 250€ μου φάινονται μία χαρά!!!
              καλή επιτυχία κ σύντομα να το έχεις κοντά σου

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • elteo
                elteo last edited by

                Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
                Νικόλα σε ευχαριστώ πολύ!

                Συνολικά θα πάει κάπου 250 και θα γίνουν τα παραπάνω.
                Αν όμως καταφέρω να πουλήσω των ενισχυτή μου, θα αλλάξω και πολλά άλλα μικροπραγματάκια αν όχι μόνο αυτά.

                Τώρα με αυτά που θα του κάνω δεν νομίζω να ξανανιώσει το ΑΧάκι, αλλά από να πεθάνει κάτι είναι και αυτά.
                Όσο για τσάγια όχι και πολλά πράγματα, ναι μεν 650 κιλά αμαξάκι, αλλά μέχρι εκεί.
                Φυσικά πατάει πολλά από τα 1.1 που κυκλοφορούν (μην πω όλα), αλλά βλέπεις το έχουμε στην οικογένεια 12+ χρόνια με αποτέλεσμα να μην μου φτάνουν τα γκάζια του.
                Η αλήθεια είναι ότι δεν τρέχω, αλλά εξάλλου εμένα μου αρέσουν τα μπάμ.

                Είχα κάνει και την βλακεία και του φόρεσα λάστιχα 165/70-13 με αποτέλεσμα να έχει κόψει αρκετά και να είναι πιο δύσκολη η οδήγηση του στις στροφές, αλλά τουλάχιστον δεν φοβάμαι λακκούβες και πεζοδρόμια.

                Θανάση με το καλό να ξανανιώσει το ΑΧακι σου...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  thanos last edited by

                  ΧΑΧΑΧΑΧΑ... σωστός Χρήστο... σε ευχαριστώ!
                  Νάσε καλά βρε Σάββα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    thanos last edited by

                    Το σκέφτηκα αυτό που λες Νικόλα, αλλά:
                    Ο 1.4 μετά του 2000 με τον πολλαπλό ψεκασμό, χρειάζεται να αλλάξω εγκέφαλο και πλεξούδα, όπου μαζί με τα εργατικά πάνε στα 1200 ευρώ.
                    Ενώ αν αφήσω τον δικό μου ψεκασμό που είναι μονού σημείου και τον δικό μου εγκέφαλο και πλεξούδα, τότε πάμε στα 800 ευρώ.

                    Πρώτον δεν υπάρχουν τόσα χρήματα και δεύτερον δεν συμφέρει για αυτό το αμάξι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • elteo
                      elteo last edited by

                      Οχι μην προβείς σε αλλάγή μοτέρ, δεν σε συμφέρει!
                      Ασε που έχεις ένα από τα καλύτερα 1100άρια μοτέρ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        thanos last edited by

                        Δεν ξέρω Σάββα αν είναι το καλύτερο μοτέρ σε αυτά τα κυβικά, πάντως το βοηθάει πολύ το χαμηλό βάρος του αμαξώματος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • elteo
                          elteo last edited by

                          Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
                          Δεν ξέρω Σάββα αν είναι το καλύτερο μοτέρ σε αυτά τα κυβικά, πάντως το βοηθάει πολύ το χαμηλό βάρος του αμαξώματος.

                          Ε εννοείται αυτά είναι αλληλένδετα!
                          Ρώτα και τα παιδιά με τα Saxo 1,1 εδώ μέσα και αυτά θα σου πουν πολύ καλά λόγια αυτόν!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mad_n last edited by

                            ότι είναι καλός είναι! α;υτό δεν το αμφισβητεί κανένας, απλά μία σκέψη έκανα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sirgus last edited by

                              Περαστικά στο ΑX

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                thanos last edited by

                                Σε ευχαριστώ Κώστα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • O
                                  obelix last edited by

                                  Σας ευχαριστω όλους βρε παιδιά!!

                                  Σχετικά με το ΑΧ 1,1 δεν θα ξεχασω την φατσα ενος φιλου μου με Αστρα 1,4 GT να μην μπορει να περάσει ΑΧ 1,1 στην Κηφισίας

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mirage last edited by

                                    http://automoto.flash.gr//news/models/2005/2/11/4411id/
                                    Αυτά τα νέα από το μέτωπο C6. Από το καλό στο καλύτερο η Citroen

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      obelix last edited by

                                      Αυτη ειναι Citroen κύριοι

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • elteo
                                        elteo last edited by

                                        Ο χρήστης mirage έγραψε:
                                        http://automoto.flash.gr//news/models/2005/2/11/4411id/
                                        Αυτά τα νέα από το μέτωπο C6. Από το καλό στο καλύτερο η Citroen

                                        Α ρε Citroen σου βγάζω το καπέλο (του avatar μου )...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          obelix last edited by

                                          Καμια τιμούλα?
                                          Πόσα πρεπει να δωσω παραπανω να την αλλαξω με το Getz??

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            thanos last edited by

                                            Το Getz που έχεις και άλλα 7.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 151
                                            • 152
                                            • 153
                                            • 154
                                            • 155
                                            • 1084
                                            • 1085
                                            • 153 / 1085
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr