-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Μόλις γύρισα από το ΤΕΕ πήρα το πτυχίο μου.
Δεν ειμαι πλέον απλός Ηλεκτρολόγο Αυτοκινήτων αλλά Ηλεκτρομηχανικός Συστημάτων και Αυτοματισμών Αυτοκινήτου.Εστω και καθυστερημένα...συγχαρητήρια Χρήστο!Και εις ανώτερα!!
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Ιατρικό ΑνακοινωθένΤην προσεχή Δευτέρα, ο ασθενής ονόματι Citroen AX, θα εισέλθει στην κλινικής μας δια εγχείρηση καρδίας.
Μετά από εξετάσεις ο παραπάνω ασθενής κρίθηκε αναγκαίο να εγχειρισθεί, λόγο ότι αλλιώς υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες να χάσει την ζωή του.Συγκεκριμένα θα αλλαχτεί η φλάντζα κεφαλής διότι από εκεί περνάνε λάδια στα νερά του, με αποτέλεσμα να υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με τις αρτηρίες που οδηγούν στο ψυγείο.
Ακόμα θα πλανιστεί η κεφαλή για την αποφυγή περαιτέρω επιπλοκών.
Επίσης για προληπτικούς λόγους θα αλλαχθούν και τα τσιμουχάκια των βαλβίδων.Περαιτέρω πληροφορίες δια αυτό, από Τρίτη.
Eύχομε η εγχείρηση να πετύχει κ ο ασθενής να μετατραπεί σε 'δαίμονα' που θα κερνάει τσγάκια τον κόσμο
Πόσο θα πάει όλο το εγχείρημα?
Ρωτάω διότι στις 250.000χλμ του clio I (του πολυαγαπημένου μου παιχνιδιού ) προληπτικά και χωρίς να έχω/έχει κάποιο πρόβλημα, κατέβασα κινητήρα και άλλαξα:φλάντζα κεφαλής
βαλβίδες
τσιμουχάκια
πλανίστηκε κ εξελίχθηκε (ελαφρώς) ροϊκά
γεμίστηκε η κεφαλή σε ένα σημείο που είχε αρχίσει να έχει μία απειροελάχιστη φθορά
ελέχθηκαν τα ελατήρια εμβόλων
αλλάχτηκαν ότα τα υγρά (λάδια, υγρά ψύξης, λάδι υδραυλικού τιμονιού, νομίζω υγρά φρένων, βαλβολίνες κ.α.)
καθώς και μία σειρά άλλων πραγμάτων που λόγο του προχωρημένου της ώρας μου διαφεύγουν
εισαγωγή από VW (golf II gti) μαζί με σωληνώσεις (κολάρα) και μία φιλτροχοάνηΚόστος όλα μαζί ανταλλακτικά κ εργασία : 500€ (περίπου.... 50 πάνω κάτω δεν μας χαλάνε )
Αποτέλεσμα το Ι μεταμορφώθηκε κ με την ελαφρά αυξημένη του συμπίεση ξανάνιωσε
Κ μία ερώτηση, την συμπίεση των κυλίνδρων σε τι μέγεθος την μετράνε και ποιά νούμερα είναι λογικά?
Στο Ι μέτρησα 170-180 σε όλους τους κυλινδρους κ οι μηχανικοί μου μου λένε ότι είναι πολύ καλά, αλλά εγώ θέλω να γνωρίζω.....!!!Λοιπόν καλή επιτυχία κ ελπίζω να θαυμάσουμε σύντομα κ από κοντά το 'μωρό' σου
Φιλικά
Νικόλας -
Θαναση περαστικα και ευχομαι ολα να πανε καλα κατα την εγχειρηση του ΑΧακιου
Θα κανουμε και καμια παρακληση εις τον αγιο Αndre Citroen τον πρωτοπορο να βοηθησει δια την σωτηρια του τεκνου του
-
Νικόλα σε ευχαριστώ πολύ!
Συνολικά θα πάει κάπου 250 και θα γίνουν τα παραπάνω.
Αν όμως καταφέρω να πουλήσω των ενισχυτή μου, θα αλλάξω και πολλά άλλα μικροπραγματάκια αν όχι μόνο αυτά.Τώρα με αυτά που θα του κάνω δεν νομίζω να ξανανιώσει το ΑΧάκι, αλλά από να πεθάνει κάτι είναι και αυτά.
Όσο για τσάγια όχι και πολλά πράγματα, ναι μεν 650 κιλά αμαξάκι, αλλά μέχρι εκεί.
Φυσικά πατάει πολλά από τα 1.1 που κυκλοφορούν (μην πω όλα), αλλά βλέπεις το έχουμε στην οικογένεια 12+ χρόνια με αποτέλεσμα να μην μου φτάνουν τα γκάζια του.
Η αλήθεια είναι ότι δεν τρέχω, αλλά εξάλλου εμένα μου αρέσουν τα μπάμ.Είχα κάνει και την βλακεία και του φόρεσα λάστιχα 165/70-13 με αποτέλεσμα να έχει κόψει αρκετά και να είναι πιο δύσκολη η οδήγηση του στις στροφές, αλλά τουλάχιστον δεν φοβάμαι λακκούβες και πεζοδρόμια.
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
...Είχα κάνει και την βλακεία και του φόρεσα λάστιχα 165/70-13 με αποτέλεσμα να έχει κόψει αρκετά και να είναι πιο δύσκολη η οδήγηση του στις στροφές, αλλά τουλάχιστον δεν φοβάμαι λακκούβες και πεζοδρόμια.εγώ πάλι το ψόφησα με τα 185/55/14 αλλά τα 15άρια ήταν tooooo much κ έβρισκαν κ στα φτερά κ για 13άρι ούτε συζήτηση τόσο για κράτημα όσο κ για τα φρένα που φοράει
Έχεις σκεφτεί την λύση μοτερ 1.4???
Εγώ δεν έχω χρόνο, αλλιώς στην Πάτρα κυκλοφορούν πολλά πράγματα σε πολύ καλές τιμές! γιαυτό κ το Ι φοράει κάποια πραγματάκια, αλλιώς για Αθήνα... δεν το συζητώ... χώρια που υπάρχουν άλλες προταιρεότητες....Τα 250€ μου φάινονται μία χαρά!!!
καλή επιτυχία κ σύντομα να το έχεις κοντά σου -
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Νικόλα σε ευχαριστώ πολύ!Συνολικά θα πάει κάπου 250 και θα γίνουν τα παραπάνω.
Αν όμως καταφέρω να πουλήσω των ενισχυτή μου, θα αλλάξω και πολλά άλλα μικροπραγματάκια αν όχι μόνο αυτά.Τώρα με αυτά που θα του κάνω δεν νομίζω να ξανανιώσει το ΑΧάκι, αλλά από να πεθάνει κάτι είναι και αυτά.
Όσο για τσάγια όχι και πολλά πράγματα, ναι μεν 650 κιλά αμαξάκι, αλλά μέχρι εκεί.
Φυσικά πατάει πολλά από τα 1.1 που κυκλοφορούν (μην πω όλα), αλλά βλέπεις το έχουμε στην οικογένεια 12+ χρόνια με αποτέλεσμα να μην μου φτάνουν τα γκάζια του.
Η αλήθεια είναι ότι δεν τρέχω, αλλά εξάλλου εμένα μου αρέσουν τα μπάμ.Είχα κάνει και την βλακεία και του φόρεσα λάστιχα 165/70-13 με αποτέλεσμα να έχει κόψει αρκετά και να είναι πιο δύσκολη η οδήγηση του στις στροφές, αλλά τουλάχιστον δεν φοβάμαι λακκούβες και πεζοδρόμια.
Θανάση με το καλό να ξανανιώσει το ΑΧακι σου...
-
ΧΑΧΑΧΑΧΑ... σωστός Χρήστο... σε ευχαριστώ!
Νάσε καλά βρε Σάββα. -
Το σκέφτηκα αυτό που λες Νικόλα, αλλά:
Ο 1.4 μετά του 2000 με τον πολλαπλό ψεκασμό, χρειάζεται να αλλάξω εγκέφαλο και πλεξούδα, όπου μαζί με τα εργατικά πάνε στα 1200 ευρώ.
Ενώ αν αφήσω τον δικό μου ψεκασμό που είναι μονού σημείου και τον δικό μου εγκέφαλο και πλεξούδα, τότε πάμε στα 800 ευρώ.Πρώτον δεν υπάρχουν τόσα χρήματα και δεύτερον δεν συμφέρει για αυτό το αμάξι.
-
Οχι μην προβείς σε αλλάγή μοτέρ, δεν σε συμφέρει!
Ασε που έχεις ένα από τα καλύτερα 1100άρια μοτέρ... -
Δεν ξέρω Σάββα αν είναι το καλύτερο μοτέρ σε αυτά τα κυβικά, πάντως το βοηθάει πολύ το χαμηλό βάρος του αμαξώματος.
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Δεν ξέρω Σάββα αν είναι το καλύτερο μοτέρ σε αυτά τα κυβικά, πάντως το βοηθάει πολύ το χαμηλό βάρος του αμαξώματος.Ε εννοείται αυτά είναι αλληλένδετα!
Ρώτα και τα παιδιά με τα Saxo 1,1 εδώ μέσα και αυτά θα σου πουν πολύ καλά λόγια αυτόν! -
ότι είναι καλός είναι! α;υτό δεν το αμφισβητεί κανένας, απλά μία σκέψη έκανα
-
Περαστικά στο ΑX
-
Σε ευχαριστώ Κώστα
-
Σας ευχαριστω όλους βρε παιδιά!!
Σχετικά με το ΑΧ 1,1 δεν θα ξεχασω την φατσα ενος φιλου μου με Αστρα 1,4 GT να μην μπορει να περάσει ΑΧ 1,1 στην Κηφισίας
-
http://automoto.flash.gr//news/models/2005/2/11/4411id/
Αυτά τα νέα από το μέτωπο C6. Από το καλό στο καλύτερο η Citroen -
Αυτη ειναι Citroen κύριοι
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
http://automoto.flash.gr//news/models/2005/2/11/4411id/
Αυτά τα νέα από το μέτωπο C6. Από το καλό στο καλύτερο η CitroenΑ ρε Citroen σου βγάζω το καπέλο (του avatar μου )...
-
Καμια τιμούλα?
Πόσα πρεπει να δωσω παραπανω να την αλλαξω με το Getz?? -
Το Getz που έχεις και άλλα 7.
CITROËN FORUM