-
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Παντως υπαρχει μεγαλη διαφορα μεταξυ 1.17.501 και 1.19.142...Αν η διαφορά είναι της τάξης των μερικών εκατοστών τότε μάλλον είναι απλώς θέμα τοποθέτησης των αισθητήρων. Στην προκειμένη περίπτωση υποθέτω ότι η Sauber δοκίμαστε γύρο 'δοκιμαστικών' ακριβώς με τη λήξη των δοκιμών, οπότε αρκετές ομάδες θα είχαν κλείσει τις δικές τους χρονομετρήσεις.
Ποιός ξέρει;
-
Καπως ετσι τα φανταζομαι και εγω Βαγγελη. Κατα τα αλλα, αρχισαμεεεε με τον JV
Former world champion Jacques Villeneuve has admitted to autosport.com that he is struggling to get himself tuned in to Sauber's new C24, and claims that he may have to change the way he drives if he is to get on equal terms with rapid team-mate Felipe Massa.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Εξαρταται ποιον πιστευεις Φανη, για την ακριβεια μερικα sites αναφερουν τις Toyota ταχυτερες. Απο οτι καταλαβαινω στην πιστα δεν υπαρχει επισημη χρονομετρηση και τους χρονους τους ανακοινωνουν οι ομαδες. Η Sauber μαλλον ανακοινωσε αυτον του Massa σε στενο οικογενειακο κυκλο και τους μπερδεψε ολους (να φανταστεις Atlas F1 και Autosport που ειναι αδελφα site εχουν διαφορετικες εκδοχες για το θεμα).Αδελφά site πολύ μου άρεσε αυτό.
Πάντως ο Massa και την Τετάρτη έκανε παρεμφερή χρόνο. Άρα δεν είναι λάθος. Ούτως ή άλλως με τους χρόνους δεν μπορείς ποτέ να είσαι σίγουρος. -
Ο χρήστης takisp έγραψε:
Αδελφά site πολύ μου άρεσε αυτόΔυο θεματακια για το σχολιο σου Τακη
-
Ποσο μεγαλη κωλοτουμπα θα κανουν οι Αγγλαρες που εγραψαν σελιδες για το ταλεντο του Webber τωρα που η δευτερατζα (και καλα) Γερμανος του ριχνει σε καθημερινη βαση?
-
Behind Rubens Barrichello in the F2004M, Alonso managed to set the fifth best time but, amid rumours of a far from harmonious relationship with his team, he has been barred from speaking to the media about the progress of the R25.
Αυτο παλι? Ειδες κατι σχετικο στη Valencia?
-
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Δυο θεματακια για το σχολιο σου Τακη- Ποσο μεγαλη κωλοτουμπα θα κανουν οι Αγγλαρες που εγραψαν σελιδες για το ταλεντο του Webber τωρα που η δευτερατζα (και καλα) Γερμανος του ριχνει σε καθημερινη βαση?
Aς περιμενουμε μεχρι το πρωταθλημα και αν οντως (δεν το νομιζω) παει καλυτερα,τοτε ας αρχισουμε να λεμε για κωλοτουμπες.......
-
Σημερινοι χρονοι απο την Jerez,με τον Alonso να σπαει το ρεκορ πιστας!!!
http://www.pitpass.com/fes_php/pitpass_news_item.php?fes_art_id=23478 -
Ο χρήστης iceman_angel έγραψε:
Δυο θεματακια για το σχολιο σου Τακη
- Ποσο μεγαλη κωλοτουμπα θα κανουν οι Αγγλαρες που εγραψαν σελιδες για το ταλεντο του Webber τωρα που η δευτερατζα (και καλα) Γερμανος του ριχνει σε καθημερινη βαση?
Aς περιμενουμε μεχρι το πρωταθλημα και αν οντως (δεν το νομιζω) παει καλυτερα,τοτε ας αρχισουμε να λεμε για κωλοτουμπες.......
Καλο θα ηταν ομως να μην ξεχναμε ποσους γυρους συμπληρωσε χθες ο Heidfeld και ποσους ο Webber;Μιλαμε για πανω απο 90 γυρους,αφου ο Αυστραλος και το πρωι,αλλα και το απογευμα αντιμετωπιζε προβληματα με την FW27...Γενικοτερα αυτη η εβδομαδα δεν εχει ξεκινησει και πολυ καλα για τον Αυστραλο...
-
Ίσως ολίγον άσχετο αλλά εφόσον μιλάμε για χειμερινές δοκιμές....
Σύμφωνα με το pitpass
http://www.pitpass.com/fes_php/pitpass_ ... t_id=23395
στις χειμερινές δοκιμές στην πίστα του Dubai ένα από τα μονοθέσια
του A1 GP έσπασε το επίσημο ρεκόρ της πίστας κατά 5 ολόκληρα
δεύτερα. Για να έχουμε αντίληψη για το τι μιλάμε σε σχέση με την
F1 το A1 GP είναι ο 'φτωχός' συγγενής (ένα είδος εννιαίου)
με σασί από την Lola και κινητήρες από την Zytek.Φυσικά και δεν υπάρχουν όλοι αυτοί οι τρομεροί περιορισμοί που
υφίστανται σήμερα στην Φ1 έχουμε slick λάστιχα κάτι αεροτομές
βοήθα παναγιά μου κλπ.Μήπως στο A1 GP δεν ισχύουν οι κανόνες της φυσικής γιατί σύμφωνα
με κάποια sites η Φ1 έχει γίνει πολύ γρήγορη και πρέπει να την επιβραδύ-
νουμε όπως λέγεται εδώ και 2~3 χρόνια που κατά τύχη το absolute
dominance το έχει η Ferrari και τα sites αυτά βρίσκονται στην Γηραιά
Αλβιώνα......Κοινώς πως είναι δυνατόν να θεωρείται ανασφαλές για ένα μονοθέσιο
της Φ1 κάτι που για ένα άλλο series θα είναι απλά ψωμοτύρι? Και δεν
μιλάμε για πρωτοκλασσάτους οδηγούς... ούτε και για state of the art
τεχνολογία..... Θα ήθελα μόνον να δω τι g θα βγάζουν στο φρενάρισμα
ή στο cornering και το κατά πόσον θα έχουμε λιποθυμίες ή όχι.....Αυτά και συγνώμη αν κούρασα.....
-
Τα μονοθέσια της F1 πρέπει να γίνουν πιο αργά για να διαρκεί ο αγώνας ακριβώς 90 λεπτά,τόσα όσα θέλουν οι τηλεοράσεις!
Αλλοιώς δεν έχει προϊόν και διαφημίσεις!!!Ολα τα άλλα είναι θεωρία!
-
Και πανω απ'ολα σ'αυτο το νεοσυστατο πρωταθλημα δεν υπαρχουν καθολου ηλεκτρονικα βοηθηματα!
Συν τοις αλλοις,αφησε τις καλυτερες εντυπωσεις στο κοινο,μια δοκιμη που εγινε στην εκθεση που διοργανωσε το Autosport,με τον Firman πισω απο το τιμονι.Το πρωταθλημα αρχιζει τον Σεπτεβριο και σιγουρα θα καλυψει το κενο της F1 απο τον Οκτωβρη και μετα... -
Ποιανού το ρεκόρ έσπασε όμως;
Η F1 με το ζόρι να είναι 1sec αργότερη στο γύρο φέτος, ενώ πέρσι ήταν ταχύτερη από κάθε άλλη χρονιά στην ιστορία του σπορ.
-
Ε οχι και Α1 GP ταχυτερη απο F1!!!
-
Εχω την εντυπωση οτι το προηγουμενο ρεκορ ηταν απο τον αγωνα της F3, οποτε ψυχραιμια. Το A1GP ειναι τιγκα στο hype αφου οι Βρετανοι δημοσιογραφοι δε χαλανε ποτε χατηρι σε καποιον με χρημα...
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Ίσως ολίγον άσχετο αλλά εφόσον μιλάμε για χειμερινές δοκιμές....Σύμφωνα με το pitpass
http://www.pitpass.com/fes_php/pitpass_ ... t_id=23395
στις χειμερινές δοκιμές στην πίστα του Dubai ένα από τα μονοθέσια
του A1 GP έσπασε το επίσημο ρεκόρ της πίστας κατά 5 ολόκληρα
δεύτερα. Για να έχουμε αντίληψη για το τι μιλάμε σε σχέση με την
F1 το A1 GP είναι ο 'φτωχός' συγγενής (ένα είδος εννιαίου)
με σασί από την Lola και κινητήρες από την Zytek.Φυσικά και δεν υπάρχουν όλοι αυτοί οι τρομεροί περιορισμοί που
υφίστανται σήμερα στην Φ1 έχουμε slick λάστιχα κάτι αεροτομές
βοήθα παναγιά μου κλπ.Μήπως στο A1 GP δεν ισχύουν οι κανόνες της φυσικής γιατί σύμφωνα
με κάποια sites η Φ1 έχει γίνει πολύ γρήγορη και πρέπει να την επιβραδύ-
νουμε όπως λέγεται εδώ και 2~3 χρόνια που κατά τύχη το absolute
dominance το έχει η Ferrari και τα sites αυτά βρίσκονται στην Γηραιά
Αλβιώνα......Κοινώς πως είναι δυνατόν να θεωρείται ανασφαλές για ένα μονοθέσιο
της Φ1 κάτι που για ένα άλλο series θα είναι απλά ψωμοτύρι? Και δεν
μιλάμε για πρωτοκλασσάτους οδηγούς... ούτε και για state of the art
τεχνολογία..... Θα ήθελα μόνον να δω τι g θα βγάζουν στο φρενάρισμα
ή στο cornering και το κατά πόσον θα έχουμε λιποθυμίες ή όχι.....Αυτά και συγνώμη αν κούρασα.....
Προφανώς έχετε μπερδέψει το Μπαχρέιν με το Ντουμπάι.
Μην έχετε καμία αμφιβολία, δεν υπάρχει τίποτα στον πλανήτη ταχύτερο της F1 σε έναν γύρο πίστας. Με τρομερή διαφορά μάλιστα, χαοτική... -
Με λιγη ερευνα βρεθηκε οτι το προηγουμενο ρεκορ πιστας ηταν απο αυτοκινητο του FIA GT, στο 1.56.182. Οπως καταλαβαινετε 5 δευτερολεπτα στο γυρο απο μια Ferrari 550 ειναι τιποτα, τη στιγμη που στην Ιμολα ας πουμε η αντιστοιχη διαφορα ειναι 25 δευτερολεπτα (και μαλιστα σε μικροτερο γυρο).
-
Να σημειωθει πως οταν πραγματοποιηθηκε το νεο ρεκορ πιστας,το οδοστρωμα ηταν πολυ σκονισμενο οπως αναφερθηκε.Παντως δεν ειναι και πολυ σπουδαιο οταν κατεβαζει 5'' το ρεκορ απο αυτοκινητο FIA GT,αλλα ισως αμα η πιστα ηταν στρομενη με περισσοτερο λαστιχο,ισως η διαφορα να ξεπερνουσε ανετα τα +7''.
-
Ο Button διέλυσε τα χρονόμετρα σήμερα, βελτιώνοντας το χτεσινό χρόνο του Alonso και άγγιξε το ρεκόρ πίστας:
1. Button BAR-Honda (M) 1:15.680 130 2. Montoya McLaren-Mercedes (M) 1:16.192 96 3. M.Schumacher Ferrari (B) 1:16.662 127 4. Coulthard Red Bull-Cosworth (M) 1:16.797 101 5. Raikkonen McLaren-Mercedes (M) 1:17.356 102 6. Webber Williams-BMW (M) 1:17.411 114 7. Liuzzi Red Bull-Cosworth (M) 1:17.436 109 8. Zonta Toyota (M) 1:17.710 116 9. Heidfeld Williams-BMW (M) 1:17.921 136 10. R.Schumacher Toyota (M) 1:18.062 110 11. Bernoldi BAR-Honda (M) 1:18.578 122 12. Badoer Ferrari (B) 1:18.773 80
Απ' όσο είδα στις φωτογραφίες, και τα δύο μονοθέσια είχαν μια πιο συμβατική εμπρός πτέρυγα.
-
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Σημερινοι χρονοι απο την Jerez,με τον Alonso να σπαει το ρεκορ πιστας!!!
http://www.pitpass.com/fes_php/pitpass_news_item.php?fes_art_id=23478Να ρωτήσω κάτι σχετικά με αυτό???
Ο Alonso κάνει ταχύτερο γύρο, αυτός είναι ως πρώτο θέμα το rally.gr αλλά στο άρθρο bmw και mclaren είναι στις φωτο...(και το έχω παρατηρήσει πολλές φορες)
Γιατι.........? κυριε Τάκη?
Δεν τραβάνε φωτο στα renault ???? -
Απλα ετυχε...
-
Δε θέλω να είμαι επικριτικός απέναντι στον Τ.Π καθώς σέβομαι απόλυτα τη δουλειά του, αλλά ορισμένες φορές πιστεύω ότι οι προσωπικές του προτιμήσεις και αντιπάθειες έρχονται στην επιφάνεια.
Π.χ στη δεύτερη μέρα δοκιμών, γράφει ο Τάκης: >Ο Takuma Sato συνέχισε το καταστροφικό του έργο. Αυτή τη φορά βγήκε στη στροφή «Peluqui» καταστρέφοντας μια ακόμη 007. Επί ημερών του Richards είμαστε σίγουροι ότι θα του πήγαινε ο λογαριασμός στο σπίτι.....
Αυτό είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ με δεδεομένο ότι την προηγούμενη του έσπασε η αεροτομή και βγήκε χωρίς να φταίει ο ίδιος. (Μάλλον αυτός θα έπρεπε να ζητήσει τα ρέστα από την ομάδα). Το τρακάρισμα της δεύτερης μέρας του Sato ήταν μικρό, ενώ και ο Button είχε ένα τρακάρισμα σε άλλη μέρα.
Δηλαδή ο MS ή ο KR δεν έχοθν τρακάρει ποτέ καινούρια μονοθέσια;
Χειμερινές δοκιμές 2005