-
Νομιζω οτι θα χρειαστω για αλλη μια φορα την βοηθεια σας.
Μετα απο 9 χρονια εχοντας στην κατοχη μου ενα Huyndai Getz και ενω δει ειχα κανενα προβλημα μπηκε στην μεση ενας 'εμπειρος τεχνικος', αναγκαστικα εγινε αλλαγη κινητηρα σαν συνεπεια του λαθους του. Το αυτοκινητο πλεον εχει διαφορα προβληματα. Πλεον νομιζω οτι δεν αξιζει τον κοπο να ασχοληθω για την επισκευη οποτε αρχιζω να σκεφτομαι για αγορα μεταχειρισμενου, μαλλον σε i30.
Δεν εχω προλαβει ακομη να διαβασω και τις 74 σελιδες του θεματος. Θα ηθελα εαν ειναι ευκολο μια συγκριση κοστους σερβις μεταξυ getz και i30. Στο Getz στο απλο ηθελα 120€ (80€ μερικα συνεργεια σαν προσφορα) και 300€ οταν ειναι και ο ιμαντας. Τι να περιμενω στο i30; -
Aπο αποψη συντηρησης ειναι πιο οικομικα καθως δεν διαθετουν ιμαντα αλλα καδενα. Φιλος με i30 κανει τα σερβις σε εξειδικευμενο συνεργειο, οπως και γω, (απο τοτε που ηταν στη εγγυηση) στη μιση τιμη σε σχεση με τη αντιπροσωπεια με γνησια ανταλλακτικα. Μπορει ομως τα ανταλλακτικα να ειναι λιγο πιο ακριβα απο αυτα το getz καθως ειναι πιο καινουργιο μοντελο
Το getzaki τι επαθε?? -
Μπορεις να μου πεις κοστος;
Το Getz ειχε την ατυχια να του αντικαταστησει ιμαντα καποιος που ηταν απροσεχτος και περιπου 10χλμ μολις βγηκε απο το συνεργειο πηδηξε δοντια και καρφωσαν βαλβιδες στα πιστονια, εσπασε τα περισσοτερα. Αλλαχθηκε ο κινητηρας με χρεωση του 'μαστορα' αλλα εδω και καιρο εχω σοβαρο προβλημα με την καταναλωση του πλεον 10λ/100χλμ και σε δυο συνεργεια που το εχω παει δοκιμαζουν μια αλλαγη εξαρτηματος, πληρωνω εγω 100€ και 'βλεπουμε εαν θα συνεχισει το προβλημα', το συνεχιζει, δεν ελπιζω οτι θα βρεθει επισκευη που να με συμφαιρει πριν αλλαξουμε κινητηρα, ψεκασμο, εγκεφαλο και δεν ξερω εγω τι αλλο. Μεχρι τοτε δεν με ειχαν ρυμουλκυσει ποτε 8 χρονια.
-
Αν εννοεις κοστος ενος σερβις, στο ceed(ιδιο με το i30) ειχα δωσει για το σερβισ των 40,000χλ ή 2 χρονων 135€ (αλλαγη λαδιων, φιλτρου λαδιου, καμπινας, αερος, μπουζι, υγρα φρενων +ελεγχους, απολυμανση, αλλαγη λαμπων κτλ) στο εξειδικευμενο που σου λεω 135€ με αποδειξη και στην αντιπροσωπεια ζητουσαν 245€. Με γνησια ανταλλακτικα παντα!
Οσο για το getz, κριμα....το θεμα της καταναλωσης για μενα οφειλεται στα χιλιομετρα που ειχε κανει το μοτερ που σου βαλε! -
Δυστηχως το θεμα δεν διαβαζεται, ολο κοντρες για το ποιο ειναι καλυτερο το i30 η το Subaru impreza 500hp...
Απο οτι καταλαβαινω υπαρχουν ηδη τρεις γενιες i30. Η πρωτη το 2007 η δευτερη το 2010 και η τριτη περιμενουμε να βγει στην κυκλοφορια τωρα.
Υπαρχει καποιος που να μπορει να μου πεις τις βασικες διαφορες τους, επειδη κοιταζω για μεταχειρισμενο με ενδιαφερουν κυριως οι βελτιωσεις που εγιναν απο την πρωτη στην δευτερη γενια. - 3 months later
-
Ο χρήστης yamaha13 έγραψε:
Aπο αποψη συντηρησης ειναι πιο οικομικα καθως δεν διαθετουν ιμαντα αλλα καδενα. Φιλος με i30 κανει τα σερβις σε εξειδικευμενο συνεργειο, οπως και γω, (απο τοτε που ηταν στη εγγυηση) στη μιση τιμη σε σχεση με τη αντιπροσωπεια με γνησια ανταλλακτικα. Μπορει ομως τα ανταλλακτικα να ειναι λιγο πιο ακριβα απο αυτα το getz καθως ειναι πιο καινουργιο μοντελο
Το getzaki τι επαθε??Μπορείς να μας προτείνεις κάποιο εξειδικευμένο συνεργείο, επειδή κι εγώ στις αντιπροσωπείες και στα κεντρικά έχω καεί και μου χαλάσανε το τιμόνι το οποίο τώρα είναι βαρύ, σφιχτό, δύσκαμπτο, δυσκίνητο και με αργή επαναφορά, από εκεί που ήταν τέλειο και πούπουλο με επαναφορά σφαίρα??? Ερείπιο μου το καταντήσανε καινούριο αμαξάκι...
Περιμένω νέα σου γιατί οι αντιπροσωπείες και τα κεντρικά της Hyundai είναι για κλάματα!!
Στα κεντρικά για να καταλάβεις, ενώ το πρόβλημά μου ήταν σφιγμένη κρεμαγιέρα και μάγκωμα στα top mount ρουλεμάν πάνω από τα αμορτισέρ, ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΜΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ, αυτοί ΠΗΓΑΝ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΨΑΛΙΔΙΑ!!!!!!!! ΜΕ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΛΑΟΥ-ΛΑΟΥ 11 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΗΞΕ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΖΗΤΑΝΕ 500 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ!!!!
Σε αμάξι απροβλημάτιστο και όλα αυτά σε ένα απλό Service που όπως έγραψες κόστισε 245 ευρώ!!!
-
Γεια σου φιλε,
στο στελνω με ΠΜ το συνεργειο.
Δε καταλαβα .....για ποιο λογο σου ζητανε 500€?
Για τη κρεμαγιερα και τα top mount? -
Ναι, αφού με πηγαίνανε 10 μήνες ότι δεν βλέπουνε τίποτα....
Τώρα έληξε η εγγύηση, δεν μου το φτιάξανε και πρέπει να τα πληρώσω....
Και τους είχα πει από την αρχή ότι μου έχουνε πει σε 2 διαφορετικά συνεργεία ότι έχει σφιχτεί η κρεμαγιέρα, και στον Τσάπαλο μου πρότειναν αλλαγή κρεμαγιέρας και ρουλεμαν εντός εγγύησης, αυτοί τίποτα....
Ε, τώρα μου λέει ακριβώς τα ίδια και το βουλκανιζατέρ που πήγα για να ρωτήσω και να κάνω ευθυγράμμιση....
Ευχαριστώ θα το κοιτάξω τώρα!!
- 11 months later
-
Γεια σας!
Εχω διαβασει διαφορα και εχω μπερδευτει. Το i30 μου κοντευει τα 90.000χλμ. Τον τελευταιο καιρο μου εχει βγαλει θορυβο στο τιμονι. Πηγα σε συνεργειο και μου βρηκαν προβλημα στην κρεμαριερα. Καποιος προηγουμενως ανεφερε προβλημα με το φωτακι ESP. Υπαρχει συνδεση κρεμαριερας και ESP; Το ρωταω επειδη τον πρωτο καιρο μου αναβε το λαμπακι ESP OFF απο μονο του. Επισης απο μονο του ξεμπλοκαριζε και εφευγε μεχρι που καποια στιγμη σταματησε να εμφανιζεται. -
Όχι η κρεμαργιέρα δεν έχει σχέση με το ESP.
Είναι μια απλή μηχανική κρεμαργιέρα, η οποία είναι και φτηνή σε σχέση με άλλα αμάξια... Γύρω στα 250-300 ευρώ νομίζω κάνει αν θυμάμαι καλά...
Κι εμένα έμενε αναμμένο κάποιες φορές το ESP OFF συνέχεια όταν έβαζα μπρος, αλλά μόλις άλλαξα την μπαταρία σταμάτησε...
Το σκέτο ESP το κόκκινο ανάβει μόνο όταν πάει να φύγει το αμάξι ή γλυστράει, για να το κρατήσει.
-
Η κρεμαριερα ειναι ηλεκτρικη. Το οτι εβγαλε προβλημα πριν τα 90.000χλμ ειναι φυσιολογικο;
-
Ο χρήστης photographer έγραψε:
Η κρεμαριερα ειναι ηλεκτρικη. Το οτι εβγαλε προβλημα πριν τα 90.000χλμ ειναι φυσιολογικο;Ηλεκτρική είναι η κολόνα τιμονιού, όχι η κρεμαργιέρα. Η κρεμαργιέρα είναι απλή μηχανική. Τουλάχιστον στα i30 μέχρι το 2012.... Δεν ξέρω στο νέο μοντέλο αν έχει αλλάξει αυτό.
-
Ο χρήστης DxL έγραψε:
Η κρεμαριερα ειναι ηλεκτρικη. Το οτι εβγαλε προβλημα πριν τα 90.000χλμ ειναι φυσιολογικο;
Ηλεκτρική είναι η κολόνα τιμονιού, όχι η κρεμαργιέρα. Η κρεμαργιέρα είναι απλή μηχανική. Τουλάχιστον στα i30 μέχρι το 2012.... Δεν ξέρω στο νέο μοντέλο αν έχει αλλάξει αυτό.
Η υποβοήθηση είναι ηλεκτρική.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Η κρεμαριερα ειναι ηλεκτρικη. Το οτι εβγαλε προβλημα πριν τα 90.000χλμ ειναι φυσιολογικο;
Ηλεκτρική είναι η κολόνα τιμονιού, όχι η κρεμαργιέρα. Η κρεμαργιέρα είναι απλή μηχανική. Τουλάχιστον στα i30 μέχρι το 2012.... Δεν ξέρω στο νέο μοντέλο αν έχει αλλάξει αυτό.
Η υποβοήθηση είναι ηλεκτρική.
Σωστός. Η υποβοήθηση βρίσκεται στην κολόνα τιμονιού...
-
Εγω σας λεω τι μου ειπε ο μηχανικος. Μου ειπε οτι ειναι ηλεκτρικη.
-
Στην υποβοήθησή της αναφερόταν, συνηθίζεται να λένε (λανθασμένα) υδραυλική, ηλεκτρική, ηλεκτροϋδραυλική κλπ εννοώντας την αντίστοιχη υποβοήθηση. Η κρεμαγιέρα αυτή καθεαυτή είναι μηχανική.
-
Τελος παντων! Κι εγω για την υποβοηθηση ξερω οτι ειναι ηλεκτρικη αλλα αυτο ελαχιστη σημασια εχει. Το βασικο ερωτημα ειναι αν θεωρειται φυσιολογικο να θελει αλλαγη στα 90.000χλμ.
-
Εγώ δεν κατάλαβα .....Σου ειπε οτι πρεπει να αλλαξεις κρεμαγιερα ή κολονα τιμονιου. Παντως το 2ο ειναι το συνηθες φαινομενο στο i30 και στο ceed.
-
αλλαγη κρεμαριερας
-
Προφανώς και κάνεις λάθος. Τα Hyundai δεν παθαίνουν τέτοια.
Που είναι ο GGAB να ενημερώσει?
Hyundai i30