-
εννοειται με αυτοματο!!
-
περαν της πλακας. δεν εχει δαιφορα. στους πρωτους 10 γυρους θα την συνηθισεις
-
Ο χρήστης Jean-Paul έγραψε:
περαν της πλακας. δεν εχει δαιφορα. στους πρωτους 10 γυρους θα την συνηθισεις+1
στην αρχή εγώ την θεώρησα μέχρι κ επικίνδυνη κ δεν παταγα. Στο δεύτερο section καταλαβα τί γαμάτη είναι, κ πως με λίγη προσοχή, δυο τρια σημεία τα ξεπερνάς άνετα -
Είναι κάποια σημεία που έχουν ανάποδη κλίση και θέλουν προσοχή. Το δυσκολότερο και πιο τεχνικό κομμάτι είναι από τη φουρκέτα μέχρι τη valvoline. Εκεί είναι το δύσκολο και για μένα, αλλά νομίζω το έχω βρει. Θέλει short-shift η 5η αφού βγεις από τη φουρκέτα.
-
παιδια,αυριο θα καρταρετε και αν ναι,που??
-
Ο χρήστης nightmare@106sportclub έγραψε:
παιδια,αυριο θα καρταρετε και αν ναι,που??Εμείς (CRG) Καρτόδρομο.
-
αρα καπου θα σας δω!!
-
Ο χρήστης nightmare@106sportclub έγραψε:
αρα καπου θα σας δω!!Σίγουρα, δε μας χάνεις...look for the men in black
-
Παρακάτω παραθέτουμε κάποια θεωρητικά στοιχεία σε γενικές γραμμές, για το πως μπορεί να αλλάξει η οδηγική συμπεριφορά ενός σασί κάρτ έτσι ώστε να ταιριάξει στις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης στις διάφορες πίστες. Υπάρχουν άπειροι συνδυασμοί στησίματος και σε κάθε οδηγό ταιριάζει μόνο ένας. Με άπειρες δοκιμές των διαφόρων setup σε μια πίστα ο οδηγός τελικά μπορεί να βρεί το 'ιδανικο setup' για αυτόν μέσα απ'τους χρόνους. Γιατί τελικά, αυτό που λέει την αλήθεια, είναι το χρονόμετρο
**μεγάλο μετατρόχιο εμπρός **: καλύτερη απόκριση στην είσοδο μέχρι το apex
**μικρό μετατρόχιο εμπρός **: υποστροφή στην είσοδο που μετατρέπεται σε
υπερστροφή στην έξοδο της στροφής**μεγάλο μετατρόχιο πίσω **: υπερστροφικές τάσεις από το apex μέχρι την έξοδο
της στροφής**μικρό μετατρόχιο πίσω **: τάσεις υπερστροφής στην είσοδο της στροφής, γενική
υποστροφή σε όλη την διάρκεια της στροφής, ταλαντεύσεις του πίσω άξονα
από το apex μέχρι και την έξοδο.**ride height - front **:
χαμήλωμα : περισσοτερο κρατημα στις γρηγορες στροφες
ανέβασμα : 'επιθετικοτερο' στην εισοδο της στροφης, καταλληλο σε βροχινο
οδοστρομα**ride height - rear **:
χαμήλωμα : σταθεροτερη εξοδος απο τις στροφες, μεγαλο κρατημα στις
γρηγορες στροφεςανέβασμα : καλυτερη εισοδος στις κλειστες στροφες (πιο επιθετικο) και
μεγαλυτερη ταχυτητα εξοδου.ackerman :
μεγάλο ackerman : πιο επιθετικο στην εισοδο, καταλληλο για πιστες με πολλες
και κλειστες στροφεςμικρό ackerman : πιο απαλο στα στριψιματα, ιδανικο για μεγαλες πιστες με
γρηγορες και ανοιχτες στροφες**torsion bar **(στρεπτική ράβδος) :
μαλακή: πιο αποτομο στην εισοδο και καλυτερη αποκριση στην αλλαγη
κατευθυνσης (ιδανικο για πιστες με πολλα 'σικειν')σκληρή: πιο σταθερο στις γρηγορες στροφες
**axle **(πίσω άξονας) :
solid (συμπαγής) axle : μεγαλη ανθεκτικοτητα, μικρη ευελιξια (το χρησιμοποιουν τα
νοικιαρικα)
thick wall(σκληρός) : ιδανικο για κρυες και βροχινες συνθηκες, καλυτερο κρατημα
thin wall (μαλακός) : μεγαλη ευελιξια, ιδανικο για κανονικες συνθηκες αγωνα**wheels **(ζάντες) :
magnesium (μαγνησίου) : μαλακές ζάντες που ταιριάζουν με μαλακή γόμα
ελαστικών, ιδανικό για κανονικές συνθήκες (ζεστό καιρό)alloy (αλλουμινίου) : πιο σκληρές που δένουν με σκληρή γόμα, ιδανικά για κρύες
συνθήκες (υγρασία, βροχή)**rear hubs **(άξονες) :
μακρύς άξονας : περισσότερη ακαμψία στον πίσω άξονα, ιδανικο για συνθηκες
μεγιστης προσφυσηςκοντός άξονας : περισσοτερη ευελιξια, ιδανικο για συνθηκες μειωμενης προσφυσης
**toe in/out **(σύγκλιση/απόκλιση) :
toe out : μειωμένη τελική ταχύτητα, καλύτερη απόκριση στο στρίψιμο, ιδανικό
για αργές πίστες με πολλές κλειστές στροφές, κατάλληλο για κρύες και βρόχινες
συνθήκες οδήγησηςtoe in : μειωμένη τελική ταχύτητα, τάσεις υπερστροφής (πολύ σπάνια
χρησιμοποιείται)**camber **:
αρνητικό κάμπερ : μειωμένη αντίδραση στο στρίψιμο, καλύτερη πρόσφυση στις
γρήγορες στροφέςθετικό κάμπερ : πιο επιθετικές αλλαγές διεύθυνσης, ιδανικό για πίστες με
κλειστές στροφές και πολλά σικεινς**caster **:
θετικό κάστερ : καλύτερη ευστάθεια στις ευθείες, περισσότερο κράτημα στις
στροφές αλλά με υποστροφικές τάσειςαρνητικό κάστερ : πιο επιθετικό και γρήγορο στρίψιμο, υπερστροφικές τάσεις,
αστάθεια**front brake bias **(κατανομή πέδησης) (KZ version only) :
more front bias : υποστροφικές τάσεις στο φρενάρισμα, καλύτερη είσοδος στις
γρήγορες στροφέςless front bias : υπερστροφικές τάσεις στο φρενάρισμα, καλύτερη είσοδος στις
κλειστές στροφές**weight bias **(κατανομή βάρους) :
more front bias : υποστροφικές τάσεις γενικά
less front / more rear bias : υπερστροφικές τάσεις γενικά -
Που θα πάει, θα το μάθουμε το Καρτόδρομο με ανάποδη φορά.
Είναι ΠΟΛΥΥΥ ζόρι με το εξατάχυτο. Κάποιοι που έχουν κάνει με ΚΖ και στον Ασπρόπυργο λένε ότι το Καρτόδρομο έτσι είναι πιο δύσκολο από τον Ασπρόπυργο.
Ανεβαίνει βιντεάκι...
Και μια φώτο από το kartinfo.gr:
-
Ο χρήστης HatmanMotorsport έγραψε:
Παρακάτω παραθέτουμε κάποια θεωρητικά στοιχεία σε γενικές γραμμές, για το πως μπορεί να αλλάξει η οδηγική συμπεριφορά ενός σασί κάρτ έτσι ώστε να ταιριάξει στις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης στις διάφορες πίστες. Υπάρχουν άπειροι συνδυασμοί στησίματος και σε κάθε οδηγό ταιριάζει μόνο ένας. Με άπειρες δοκιμές των διαφόρων setup σε μια πίστα ο οδηγός τελικά μπορεί να βρεί το 'ιδανικο setup' για αυτόν μέσα απ'τους χρόνους. Γιατί τελικά, αυτό που λέει την αλήθεια, είναι το χρονόμετρο**μεγάλο μετατρόχιο εμπρός **: καλύτερη απόκριση στην είσοδο μέχρι το apex
**μικρό μετατρόχιο εμπρός **: υποστροφή στην είσοδο που μετατρέπεται σε
υπερστροφή στην έξοδο της στροφής**μεγάλο μετατρόχιο πίσω **: υπερστροφικές τάσεις από το apex μέχρι την έξοδο
της στροφής**μικρό μετατρόχιο πίσω **: τάσεις υπερστροφής στην είσοδο της στροφής, γενική
υποστροφή σε όλη την διάρκεια της στροφής, ταλαντεύσεις του πίσω άξονα
από το apex μέχρι και την έξοδο.**ride height - front **:
χαμήλωμα : περισσοτερο κρατημα στις γρηγορες στροφες
ανέβασμα : 'επιθετικοτερο' στην εισοδο της στροφης, καταλληλο σε βροχινο
οδοστρομα**ride height - rear **:
χαμήλωμα : σταθεροτερη εξοδος απο τις στροφες, μεγαλο κρατημα στις
γρηγορες στροφεςανέβασμα : καλυτερη εισοδος στις κλειστες στροφες (πιο επιθετικο) και
μεγαλυτερη ταχυτητα εξοδου.ackerman :
μεγάλο ackerman : πιο επιθετικο στην εισοδο, καταλληλο για πιστες με πολλες
και κλειστες στροφεςμικρό ackerman : πιο απαλο στα στριψιματα, ιδανικο για μεγαλες πιστες με
γρηγορες και ανοιχτες στροφες**torsion bar **(στρεπτική ράβδος) :
μαλακή: πιο αποτομο στην εισοδο και καλυτερη αποκριση στην αλλαγη
κατευθυνσης (ιδανικο για πιστες με πολλα 'σικειν')σκληρή: πιο σταθερο στις γρηγορες στροφες
**axle **(πίσω άξονας) :
solid (συμπαγής) axle : μεγαλη ανθεκτικοτητα, μικρη ευελιξια (το χρησιμοποιουν τα
νοικιαρικα)
thick wall(σκληρός) : ιδανικο για κρυες και βροχινες συνθηκες, καλυτερο κρατημα
thin wall (μαλακός) : μεγαλη ευελιξια, ιδανικο για κανονικες συνθηκες αγωνα**wheels **(ζάντες) :
magnesium (μαγνησίου) : μαλακές ζάντες που ταιριάζουν με μαλακή γόμα
ελαστικών, ιδανικό για κανονικές συνθήκες (ζεστό καιρό)alloy (αλλουμινίου) : πιο σκληρές που δένουν με σκληρή γόμα, ιδανικά για κρύες
συνθήκες (υγρασία, βροχή)**rear hubs **(άξονες) :
μακρύς άξονας : περισσότερη ακαμψία στον πίσω άξονα, ιδανικο για συνθηκες
μεγιστης προσφυσηςκοντός άξονας : περισσοτερη ευελιξια, ιδανικο για συνθηκες μειωμενης προσφυσης
**toe in/out **(σύγκλιση/απόκλιση) :
toe out : μειωμένη τελική ταχύτητα, καλύτερη απόκριση στο στρίψιμο, ιδανικό
για αργές πίστες με πολλές κλειστές στροφές, κατάλληλο για κρύες και βρόχινες
συνθήκες οδήγησηςtoe in : μειωμένη τελική ταχύτητα, τάσεις υπερστροφής (πολύ σπάνια
χρησιμοποιείται)**camber **:
αρνητικό κάμπερ : μειωμένη αντίδραση στο στρίψιμο, καλύτερη πρόσφυση στις
γρήγορες στροφέςθετικό κάμπερ : πιο επιθετικές αλλαγές διεύθυνσης, ιδανικό για πίστες με
κλειστές στροφές και πολλά σικεινς**caster **:
θετικό κάστερ : καλύτερη ευστάθεια στις ευθείες, περισσότερο κράτημα στις
στροφές αλλά με υποστροφικές τάσειςαρνητικό κάστερ : πιο επιθετικό και γρήγορο στρίψιμο, υπερστροφικές τάσεις,
αστάθεια**front brake bias **(κατανομή πέδησης) (KZ version only) :
more front bias : υποστροφικές τάσεις στο φρενάρισμα, καλύτερη είσοδος στις
γρήγορες στροφέςless front bias : υπερστροφικές τάσεις στο φρενάρισμα, καλύτερη είσοδος στις
κλειστές στροφές**weight bias **(κατανομή βάρους) :
more front bias : υποστροφικές τάσεις γενικά
less front / more rear bias : υπερστροφικές τάσεις γενικάΟλα οπως τα γραφεις ειναι τελεια σαν θεωρια, αλλα εδω στην Τανζανια αντε να στησεις καρτ ??? Με πιστες σαπουναδα για καλλιτεχνικο πατιναζ που δεν στρωνουν γομα ουτε σε τρεις ωρες με 20-30 καρτ, και να εχεις κανενα ιδιαιτερο σασι εκει να δεις σπαζοκεφαλια Να αρχιζει επιτελους να στρωνει λιγη γομα και να ελπιζεις οτι θα κανεις καρτ και δωστου κανα δυο σκελη με ΓΚΑΖΟΝΤΕΝΕΚΕΔΕΣ (νοικιαρικα) να σου πετανε την λιγη αυτη γομιτσα αντε να σε δω τι κανεις
???
Ελληνικες πιστες καρτ...........GAME OVER. -
Ο χρήστης tuners έγραψε:
Ολα οπως τα γραφεις ειναι τελεια σαν θεωρια, αλλα εδω στην Τανζανια αντε να στησεις καρτ ??? Με πιστες σαπουναδα για καλλιτεχνικο πατιναζ που δεν στρωνουν γομα ουτε σε τρεις ωρες με 20-30 καρτ, και να εχεις κανενα ιδιαιτερο σασι εκει να δεις σπαζοκεφαλια Να αρχιζει επιτελους να στρωνει λιγη γομα και να ελπιζεις οτι θα κανεις καρτ και δωστου κανα δυο σκελη με ΓΚΑΖΟΝΤΕΝΕΚΕΔΕΣ (νοικιαρικα) να σου πετανε την λιγη αυτη γομιτσα αντε να σε δω τι κανεις
???
Ελληνικες πιστες καρτ...........GAME OVER.Σιγουρα για να το λες ετσι θα ειναι. Τωρα η δικια μου γνωμη δεν μετραει καθως εχω δοκιμασει μονο μια φορα στο Καρτοδρομο (πριν 2 χρονια αν θυμαμαι καλα), με ενα διχρονο 125αρι easykart που μου παραχωρησε ο Σταθης, τον οποιο και εκτιμω ιδιαιτερα Με θυμαμαι να πηγαινα συνεχεια με το πλαι, ανεκαθεν το οδηγικο μου στυλ ειναι νευρικο, ομως εκει πραγματικα ειχα λιωσει τα λαστιχα. Εφαγα και δυο σιγυρισμενα τετ-α-κε και ησυχασα. Θυμαμαι που ηταν και μια κοπελια εκει περα που με εριχνε γυρους για πλακα και ανεμιζαν τα μαλλια της..
Παντως εδω πανω εχουμε δυο αρκετα καλες πιστες (Νεο Ρυσιο και Σερρες) οι οποιες φημιζονται για τον ταπητα τους και εχουν πολυ γομα (να'ναι καλα οι drifters ). Εμενα μου εκανε εντυπωση οταν εψαχνα να βρω απ'το google earth το Drivepark, πρώτα είδα την 'μαυρίλα' και μετά κατάλαβα οτι αυτό πρέπει να είναι η πίστα!Αλλα σε καμία περίπτωση δεν μπορούν οι δικές μας πίστες να συγκριθούν με αυτές του εξωτερικού, (βλ. Ιταλία). Εκεί αν περπατησεις την πιστα τα παππουτσια σου στην κυριολεξια κολλανε λες και εχεις πατησει μασημενη τσιχλα! Και στην εκκίνηση πολλοι οδηγοί κουνάνε το καρτ μπρος-πισω για να μην κολλήσουν τα λαστιχα στην άσφαλτο απο την γομα που εχει και χασουν πολυτιμο χρονο!
-
Τρίτη φορά στη πίστα με εξατάχυτο...είναι ΠΟΛΥ ζόρι και κάνω και πολλά λάθη, το ξέρω. Από τα μέσα και μετά πάω καλύτερα:
Έχει γαμάτη σχεδίαση πάντως...γαμάτη!
-
Μεγαλη σπαζοκεφαλια το hand made σασι τις CRG(ROAD-REBEL), απο το πρωι παιδευομαστε και ουτε στα μισα δεν εχουμε φθασει, οι κολλησεις στα γυρω-γυρω λαμακια, τα αυτια στο καθισμα, και στρογγυλα για τα σιδερα μπροστα ειναι κολλημενα αλλα νταλον, και θελει πολυ πατεντα και τρυπηματα κοψιματα για να κατσουν σωστα.
Αντε να μην εχεις την πειρα και τα εργαλεια για να μονταρεις καρτ ''φεξε μου και γλυστρισα που λενε''Υ.Γ. Αλλα οταν το εργο ολοκληρωθει !!!
-
Ενα πολυ ομορφο αρθρο του συνεργατη μας Νικου για την χαραξη του Καρτοδρομο στο http://www.kartinfo.gr/home/kartodromo18.html .
-
Για ψηφίστε.
-
ερωτησουλα....
bell or arai helmet ? ? ?
-
Ο χρήστης nightmare@106sportclub έγραψε:
ερωτησουλα....bell or arai helmet ? ? ?
Προσωπικά μου αρέσει το Arai λόγω σχεδιασμού.
Το Bell είναι πολύ ογκώδες.
-
Νικο, σε αυτο συμφωνω απολυτα μαζι σου.
ποιοτικα ομως??
-
καρτ πηρες ?
KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ