-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Ενώ τα μξ δεν τα έχουν καγκουροποιήσει? Τα έχουν ξεσκίσει θα έλεγα κ τα περισσότερα υπερτροφοδοτούμενα γίνονται σε μια νύχτα πάλι μαμά και τα πουλάνε από οδηγό γυναίκα, γιατρό (οποιαδήποτε ειδικότητας), 3ο αυτοκίνητο που ήταν στο εξοχικό.το δικο μου το ειχε ψυχιατρος, αλλα την τσεκαρα (ονομα αδειας-συλλογος) και της τελεφωνησα πριν το παρω και μιλησα με αυτην και τον συζυγο της να σιγουρευτω, αν και η συναλλαγη εγινε μεσω μαντρας. Ο μαντρας δεν μου εδωσε το τηλ αλλα μου ειπε 'αυτη ειναι η ιδιοκτητρια στην αδεια, ψαξε μονος σου στον καταλογο να την βρεις. Εγω δεν ξερω τιποτα'.
Εξαιρεση?..ισως
-
Η λυση ειναι μια SLK
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Η λυση ειναι μια SLKαυτη ειναι για σοβαρους ανθρωπους..
εδω λεμε ο ανθρωπος θελει να κανει αλητειες. -
Παραφύση βιασμό έχουν κατά καιρούς υποστεί όλα τα αυτοκίνητα που ήταν must mε την καλή ή κακή ένοια της λέξης, έχω την εντύπωση ότι το mx5 λόγο κόστους, εμφάνισης και επάρκειας ήταν περισσότερο must σε μικρότερες και περισσότερο θερμοκέφαλες ηλικίες με αποτέλεσμα να έχουν υποστεί τα περισσότερα μαρτύρια και αυτό με προβληματίζει, απο την άλλη το mr2 είχε το γνωστό πρόβλημα του κινητήρα (με τους προκαταλύτες κ.τ.λ. -2004) και έτσι πρέπει να εμπιστευτεις τον προηγούμενο-ους επιβήτορες γιαυτό ζητάω την βοήθειά σας αν ξέρετε κάτι από χέρι που λέμε.
Το rx8 το πήγαινα για service αναγκαστικά στο δίκτιο της mazda, ξέρουμε στην Θεσσαλονίκη κάποιον καλό μηχανικό (είχα ακούσει για κάποιον κάπου στην Αλεξανδρείας-Γαμβέτα;;) για να το ψάξω μηχανικά.
Μια που σας βρήκα μπορούμε να κάνουμε ένα κοστολόγιο βασικών αναλώσιμων για τα δύο πιο hot μοντέλα mx5-mr2, δηλαδή:
ιμάντας χρονισμού κάθε πότε και πόσο;
δίσκος συμπλέκτη με νορμαλ χρήση κάθε πότε και πόσο; (το rx8 είχε εδώ ένα προβληματάκι)
αμορτισέρ;
δίσκοι τακκάκια; (στο rx8 ήθελες μια περιουσία)
Καλές και οι SLK /Ζ3 για γάμους και βαφτίσια. -
Ο χρήστης 106S16 έγραψε:
Μια που σας βρήκα μπορούμε να κάνουμε ένα κοστολόγιο βασικών αναλώσιμων για τα δύο πιο hot μοντέλα mx5-mr2, δηλαδή:
ιμάντας χρονισμού κάθε πότε και πόσο;...ΜΧ5 ΝC ποτε, (εχει καδενα)..μικρο σερβις-λαδια στα 10,000 κανα 100-αρι ευρω, κανονικο στα 20,000 κανα 300αρι μαξ. .εκτος εξουσιοδοτημενου ακομη πιο κατω...δεν ειναι δυστροπα αμαξια.
δες σχετικο φορουμ www.mymx5.gr...θα βρεις τα παντα-ολα για μχ5....και κοντα σου.
Ορεξη να εχεις. Θα βρεις και μελη απο τη γειτονια σου, να τα πειτε.καπου ειχα διαβασει οτι στα **ΜΡ2 βγαζεις-αφαιρεις τον κεραμικο μεσαιο **(αυτον που σπαει) και ησυχαζεις για παντα
Δεν νομιζω να ειναι ζημιαρικα με ακριβα ανταλλακτικα ομως...ΤΟΥΟΤΑ ειναι, τι στο καλο?Στο ΜΡ2 σιγουρεψε οτι χωρανε και τα ψωνια σου απο σουπερ μαρκετ. Ο κολλητος μου (η γυναικα του δηλαδη) το απερριψε για αυτον τον λογο, αν και ειναι Τ Ε Λ Ε Ι Ο να το οδηγεις...
-
στο mr2 αφαιρεις τους προκαταλυτες σπαζοντας τους (η απλη και φτηνη λυση) ή απλα αλλαζεις χταποδι με αφτερμαρκετ....ετσι εχεις σοβαρες πιθανοτητες να μη σου σπασει. και παλι ομως πρεπει να τσεκαρεις λαδια συχνοτατα και να βαζεις και καλο (motul 300v)
λογικα ομως θα εχει γινει αλλαγη μοτερ στην αντιπροσωπεια απ τους προηγουμενους κατοχους. αν σου πει οτι δεν καιει σταγονα λαδι ή εχει αλλαξει μοτερ με του 2004 ή σου λεει ψεμματα και κοβεις δρομογια μενα αν mr2 τοτε μονο το f/l με το 6αρι σασμαν που ειχε εξ αρχης το καλο μοτερ...ειναι λιγο πιο βαρυ, λιγο πιο νωθρο με τις 16αρες πισω αλλα ειναι το πλεον αξιοπιστο
σερβις παμφθηνα οπως σε ολα τα toyota (καλος ελεγχος σε σασμαν, κουκουλα και δισκοπλακες που στραβωναν ευκολα). ολα τ αλλα ειναι αθανατα
ΥΓ μετα απο 2 mx5 και 1 mr2 πηγα σε slk και δεν το χω μετανιωσει καθολου...και η χρηση ειναι ακριβως η ιδια με τα προηγουμενα (ανελεητο σκισιμο δηλ)....οποτε δεν ξερω τι κανει εξω απο εκκλησιες ή μπουζουκια αλλα και παει και στριβει και φρεναρει και σου βγαζει και ''ανωριμοτητες'' αν θελεις
-
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2870550/ Αυτό μου φαίνεται πένα πάντως...
-
Ο χρήστης Tasos96 έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2870550/ Αυτό μου φαίνεται πένα πάντως...Kαι τι σχεση εχει με το θεμα ;
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
για μενα αν mr2 τοτε μονο το f/l με το 6αρι σασμαν που ειχε εξ αρχης το καλο μοτερ...ειναι λιγο πιο βαρ**ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ...ισως το παρω οταν δωσω το ΜΧ5 μου-**υ, λιγο πιο νωθρο με τις 16αρες πισω αλλα ειναι το πλεον αξιοπιστο.
ΥΓ μετα απο 2 mx5 και 1 mr2 πηγα σε slk και δεν το χω μετανιωσει καθολου...και η χρηση ειναι ακριβως η ιδια με τα προηγουμενα (ανελεητο σκισιμο δηλ)....οποτε δεν ξερω τι κανει εξω απο εκκλησιες ή μπουζουκια αλλα και παει και στριβει και φρεναρει και σου βγαζει και ''ανωριμοτητες'' αν θελεις
ναι αλλα εσυ εχεις την αλητικη, οχι αυτη που φωναζει απο μακρυα 'κυτταξτε με, πηρα και εφ'απαξ. Το πλενω το γυαλιζω, ειμαι και καλο παιδι, ελα στον παππου....'
-
Αλητικη SLK?
-
Ο χρήστης vaggman έγραψε:
Αλητικη SLK?η πιο παληα η 2λιτρη...μια χαρα ειναι...
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
Αλητικη SLK?
η πιο παληα η 2λιτρη...μια χαρα ειναι...
Καλά και με τα χρήματα που τις ζητάνε παίρνεις άνετα MX5 NC 2.0 και γιατί όχι S2000
-
Ο χρήστης 106S16 έγραψε:
Αλητικη SLK?
η πιο παληα η 2λιτρη...μια χαρα ειναι...
Καλά και με τα χρήματα που τις ζητάνε παίρνεις άνετα MX5 NC 2.0 και γιατί όχι S2000
οι πιο παληες 2λ με τα 190 κομπρεσορ αλογα ειναι σε καλες τιμες 5-6 χιλ, λογω 2-λιτρου.
ΜΧ5 NC apo 8000+ και αν
S-2000 me to traCtion ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ -
Ο χρήστης 106S16 έγραψε:
Καλά και με τα χρήματα που τις ζητάνε παίρνεις άνετα MX5 NC 2.0 και γιατί όχι S2000
Mε τα χρηματα που τις ζητανε παιρνεις mx5 mk2 1.6...τα αλλα 2 ακομα δεν εχουν φτασει τα 4-5 χιλιαρικα
-
Παιδιά για αυτό τι λέτε
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1034893/
Παλιά αγγελία
Είναι ιδέα μου ή όντως δεν έχει A/C
Μοντέλο του 01 ή του 02;;;; -
στο κανει ανταλλαγη με το κορσακι...? απο κει ξεκινα, αλλα σαν εμπορας θα σου ζητησει 1-2 χιλιαρικα οποτε ΕΣΟ ΕΤΟΙΜΟΣ
-
Σε αυτά τα χρήματα βρίσκεις NC που είναι γενικά καλύτερο αυτοκίνητο.
-
Συμφωνώ, αλλά όταν είναι ανταλλαγή κάνεις συμβιβασμούς
Αλλαγή το κάνει (ιδιώτης φίλος του έμπορα) αλλά χωρις AC πολύ δύσκολα (εγώ δεν έχω πρόβλημα καλύτερα λιγότερο βάρος) αλλά θα πέσει πολύ παντόφλα, σαν να την ακούω Διθέέέσιο, Κάάάμπριο, και χωρίς αίαίαίρρρρ κοντίσιοοοον πάλι την γκ@@βλα σου κάνεις -
ΔΕΝ εχει a/c και ειναι εισαγωγης (ουτε καν τα αναφερει ο μαντρας βεβαια, απλα επιβεβαιωνει για το τι φαρα προκειται, να το παρει καποιος και να το ανακαλυψει εκ των υστερων)
-
Που λες μς παίρνει ένας ιδιώτης (που τυχαίνει να τον ξέρω φίρμα λέμε στην Καλαμαριά) μου λέει φίλε ενδιαφέρομαι για ανταλλαγή δες την αγγελία μου και τα λέμε, το κουίζ τώρα:
A/C δεν έχει/δεν το αναφέρει
εισαγωγής είναι/δεν το αναφέρει
καλά μοντέλο κατά προσέγγυσηκαι η βοήθεια του κουίζ :
διθέσιο κάμπριο
'Ολοι γράφουν ότι έχει 140 φεύγα άλογα και βάζουν φώτο από το οχταβάλβιδο μοτέρ με τα 118 παρά άλογα τί είναι
Mazda MX-5