Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι nissan sunny ....
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι nissan sunny ....
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    17
    140
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kiroscrete last edited by

      Μηπως καποιος εχει τοποθετησει ποτε του ζαντολαστιχα σε Nissan sunny b11 του 85 ; Αν υπαρχει καποιος θελω να μου πει διαστασεις και οφσετ και αν εβρισκαν ή υπηρχε καποιο αλλο προβλημα .

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        kiroscrete last edited by

        Μηπως καποιος εχει τοποθετησει ποτε του ζαντολαστιχα σε Nissan sunny b11 του 85 ; Αν υπαρχει καποιος θελω να μου πει διαστασεις και οφσετ και αν εβρισκαν ή υπηρχε καποιο αλλο προβλημα .

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kiroscrete last edited by

          Μηπως καποιος εχει τοποθετησει ποτε του ζαντολαστιχα σε Nissan sunny b11 του 85 ; Αν υπαρχει καποιος θελω να μου πει διαστασεις και οφσετ και αν εβρισκαν ή υπηρχε καποιο αλλο προβλημα .

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • K
            kiroscrete last edited by

            Κανεις ;;;

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              seventh_heaven last edited by

              Μιας και το θέμα έχει τίτλο γενικό περί Sunny, θα ήθελα να μου απαντήσει κάποιος φίλος που γνωρίζει, πόσους ίππους αποδίδει ένα Sunny (Cherry) 1,3 του 1991, καθώς και πού μπορώ να βρω μεταχειρισμένα ανταλλακτικά σε περίπτωση που χρειαστεί.
              Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • O
                obelix last edited by

                Ο χρήστης kiroscrete έγραψε:
                Μηπως καποιος εχει τοποθετησει ποτε του ζαντολαστιχα σε Nissan sunny b11 του 85 ; Αν υπαρχει καποιος θελω να μου πει διαστασεις και οφσετ και αν εβρισκαν ή υπηρχε καποιο αλλο προβλημα .

                Εχει του πατερα μου με 185-60-14 .
                Θα δω αν γραφουν αλλα στοιχεια οι ζαντες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • F
                  funkyreverend last edited by

                  Από το 1990 κυκλοφορούσε η φέισ-λιφτ έκδοση με τους 1.4, 1.6 με τα 81 και 94 άλογα αντίστοιχα. Αν έχεις το 8βάλβιδο μοντέλο, δυστυχώς δεν έχω καμιά πληροφορία για εκείνους τους κινητήρες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • A
                    alexakis84 last edited by

                    Τα 8βάλβιδα του n12 και b11
                    είχαν στα:
                    1000 :50hp
                    1300 :60hp
                    1500 :75hp
                    Ελπίζω και στα n13 να είναι το ίδιο αν έβγαιναν σε 8βάλβιδα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • F
                      funkyreverend last edited by

                      Alexakis84, αν έχεις οτιδήποτε γραμμένο σχετικά με τα β11, θα το εκτιμούσα πολύ να μου τα έστελνες...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • A
                        alexakis84 last edited by

                        Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                        Alexakis84, αν έχεις οτιδήποτε γραμμένο σχετικά με τα β11, θα το εκτιμούσα πολύ να μου τα έστελνες...

                        Για b11 δεν έχω τίποτα για n12 που έψαξα στο internet βρήκα μια σελίδα
                        http://www.cherry.nsb.pl/ πιστεύω να είναι ίδια.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • G
                          gtz last edited by

                          Τόσο το Β11 όσο και το Ν13 φορούσαν τον ίδιο κινητήρα (E13 αν δεν κάνω λάθος) με τα 60 άλογα.
                          Αργότερα (τέλη του 89) μπήκε ο 12Βάλβιδος GA 14S με τα 81ΗΡ στο Ν13 όπως και ο GA 16S 94HP.
                          Στο Β11 το σαζμάν ήταν με πολύ μακρυές σχέσεις (ούτε καν η 4η δε γέμιζε...),αντίθετα στο Ν13 οι σχέσεις κόντιναν αρκετά με αποτέλεσμα αν και βαρύτερο να έχει πολύ καλές ρερπρίζ.Με τον G14S οι επιδόσεις εκτοξεύτηκαν στο Ν13 (0-100 σε 12,2',50-80 με 3η 5,9' κλπ)...
                          Το Β11 ήταν το πρώτο προσθιοκίνητο Sunny της Nissan,ήταν εξαιρετικά δημοφιλές στη χώρα μας,ενω η Ελληνική Αστυνομία είχε προμηθευτεί τα 1.5DX με τα 75PS,που σύμφωνα με μαρτυρίες αστυνομικών ήταν τα πιό αξιόπιστα που είχε το σώμα (υπόψιν οτι ήταν και made in Greece).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • F
                            funkyreverend last edited by

                            Η 5η του 1.3 Β11 είναι της τάξεως του 0,6! Και η 4η είναι μακρύτερη από 1:1. Έφτασε μέχρι τα 140 κάποια στιγμή έξω από τη Λεπτοκαρυά! Πραγματικά, πάνω από 4.000 στροφές δεν ξέρω αν ανεβάζει (any given gear). Οι 12βάλβιδοι που εμφανίστηκαν μετά το '89 πάντως, πετούσαν...

                            Τα αστυνομικά και εγώ έχω ακούσει ότι ήταν πολύ αξιόπιστα, αλλά επίσης είχαν το εν λόγω κιβώτιο. Περισσότερο καλά σχόλια έχω ακούσει για τις δίλιτρες Πριμέρα...αξιοπιστία και γκάζι...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • F
                              funkyreverend last edited by

                              Βρήκα στοιχεία που ίσως ανταποκρίνονται στον 1.300αρη του Ν13.

                              1270 κ.εκ. (το ίδιο μπλοκ με του Β11 - 76Χ70)
                              67 άλογα στις 6000 στροφές (Β11: 60 στις 5.600)
                              10 χγμ. ροπή στις 3.600 (Β11: 9,6 στις 2.800)
                              8βάλβιδο με καρμπυρατέρ και συμπίεση 9.0:1

                              Njoy!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • P
                                punto-gt170 last edited by

                                Πριν το κορσα και πριν το ποθντο βεβαια ειχα ενα sunny N13 1.3 με 60 αλογα.Λοιπον,το αυτοκινητο βεβαια ηταν φοβερα αξιοπιστο.Εννοειται οτι ηταν του πατερα μου και εν συνεχεια το πηρα εγω για δυο χρονια.Ειχα κανει τις εξης επεμβασεις που δεν ξερω αν βοηθησουν τον φιλο αλλα τις παραθετω.
                                Πολλαπλη εξαγωγης μαζι με σωληνα εως πισω 42 χιλιοστα και τελικο.
                                Φιλτροχοανη
                                Ζιγκλερωμα καρμπυρατερ
                                τετρακιδα μπoυζι NGK
                                Ζαντολαστιχα 185/60/14
                                Αμορτισερ kayaba πορτοκαλι με ελατηρια eibach και αρκετα πραγματα απο εξωτερικη εμφανιση.Το αυτοκινητο εβγαζε με τεταρτη σχεση στο κιβωτιο 175 χλμ(κοντερισια)Στην κατηφορα του Σειριου ειχα δει 200(στο κοντερ παντα)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • P
                                  panos7 last edited by

                                  Στις στροφες πως εμπαινε?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • P
                                    punto-gt170 last edited by

                                    Τα λαστιχα ηταν τα p6000.Λοιπον στις στροφες εμπαινε καταπληκτικα!Αν και τοσο παλιο αυτοκινητο φορουσε και αντιστρεπτικη και στον πισω αξονα!Αψογο κρατημα,βοηθουμενο βεβαια και απο το μεγαλο μεταξονιο.Αυτο υπερεκτιμησα και αφυγα σε μια στροφη στα λιμανακια(νεος ημουν εκανα και βλακειες).Σημειωση ειχα βαλει brembo δισκους τρυπητους στην εργοστασιακη διασταση(239χιλ.)οι οποιοι ομως βελτιωσαν δραματικα οχι τοσο την αποσταση φρεναρισματος οσο την αντοχη των φρενων σε παρατεταμενες και συνεχομενες προσπαθειες(βλεπε καταβασεις)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • P
                                      prometheas last edited by

                                      Ο χρήστης punto GT170 έγραψε:
                                      Πριν το κορσα και πριν το ποθντο βεβαια ειχα ενα sunny N13 1.3 με 60 αλογα.Λοιπον,το αυτοκινητο βεβαια ηταν φοβερα αξιοπιστο.Εννοειται οτι ηταν του πατερα μου και εν συνεχεια το πηρα εγω για δυο χρονια.Ειχα κανει τις εξης επεμβασεις που δεν ξερω αν βοηθησουν τον φιλο αλλα τις παραθετω.
                                      Πολλαπλη εξαγωγης μαζι με σωληνα εως πισω 42 χιλιοστα και τελικο.
                                      Φιλτροχοανη
                                      Ζιγκλερωμα καρμπυρατερ
                                      τετρακιδα μπoυζι NGK
                                      Ζαντολαστιχα 185/60/14
                                      Αμορτισερ kayaba πορτοκαλι με ελατηρια eibach και αρκετα πραγματα απο εξωτερικη εμφανιση.Το αυτοκινητο εβγαζε με τεταρτη σχεση στο κιβωτιο 175 χλμ(κοντερισια)Στην κατηφορα του Σειριου ειχα δει 200(στο κοντερ παντα)

                                      Προσυπογράφω για την αξιοπιστία. Ηταν το πρώτο μου αυτοκίνητο και κατάφερα να του κανω 80000 χλμ τα 3 χρόνια που το κρατησα.

                                      Αλλαγες : Ζαντολαστικα + αμορτισερ οπως ακριβώς παραπάνω αν θυμαμαι καλά

                                      Το αυτοκινητο ηταν σκυλί πραγματικό (Λαδια + φιλτρα + βενζίνη) και τίποτα αλλο. Τριγμοί ΜΗΔΕΝ (παρόλα τα χιλιομετρα σε χωματοδρομους)

                                      Η καλύτερη αποδειξη για αλλη μια χαμένη ευκαιρία για μια Ελληνική βιομηχανια συναρμολόγησης (ας ειναι καλά αυτοι που το πετύχανε. )

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A
                                        asa1 last edited by

                                        Αν και λιγο παλιο το θεμα θα αναφερθω γιατι αξιζη.Ειχα ενα Ν13 87 οποιο του ειχα βγαλει τα ματια αφου κατεστρεψα το 1.3 μοτερ με 220.000χλμ(στα χιονια μονο με νερο εσπασε καπακι)δεν αξιζε η επισκευη οποτε μοτερ 1.5 8v εκεντροφορος βολαν καπακι ζιγκλερωμα εξατμιση και το αμαξι να πηγαινει το πατο του επισης αμορτισερ ελατηρια και φρενα αεριζομενα απο almera 1.6 με ζαντα 15αρα.Αυτο το αυτοκινιτο ειχαι κανει μεγαλα χουνερια σε πολλα συνχρονα σενταν α να μην ξεχασω ηταν ελαφρος υπερκιβισμενο συνολο 1680 κυβικα και στα καλατου με τα δυο διπλα για μια εποχη ειχε δειξη το δυναμομετρο 128ps στροφαλο το μοτερ πλησιαζει μια δεκαετια σε αυτη τη κατασταση και δεν εχει κανει κιχ το κρατησε η μανα μου να πηγενει σουπερμαρκετ!!!!Επισης μια αποθηκη πραγματα για οποιον ενδιαφερετε

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr