-
Δεν έχεις άδικο σ' αυτά που λες, ειδικά για την χρήση που το θέλεις, θα συμφωνήσω!
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
ενω το φεροζα εχει πανακριβα ανταλλακτικα (αν τα βρεις) και λογω υψηλου κοστους συντηρησης ειναι ρημαγμενα απο τους ιδιοκτητες.οχι απαραιτητα αν βρεις τα σωστα 'καναλια'. περαν του οτι ειναι πραγματικα σκυλια οπως εχει δειξει η φιλiκη επαφη μου με 2 'αγωνιστικά' στα rallyraid.
ξεφυγαμε ομως..
-
Γεια σας. Έχω μια ερώτηση να κάνω. Αληθεύει αυτό που έχω ακούσει, ότι τα Jimny είναι επιρρεπή σε τουμπάρισμα λόγω του μικρού τους φάρδους.?
-
αληθεύει ότι όλα τα τζιπ είναι επιρρεπή!Λίγο περισσότερο το jimny γιατί είναι ψιλό και στενό.Όταν αγοράζεις τέτοια αυτοκίνητα δεν τα προσανατολίζεις για ράλυ!σε κάθε άλλη περίπτωση δεν έχεις πρόβλημα.
-
Μεγάλο ύψος, ψηλό κέντρο βάρους, μικρό πλάτος (μετατρόχια) και μικρό μεταξόνιο είναι χαρακτηριστικά που συνδυάζονται με τις εκτός δρόμου ικανότητες. Όχι όμως με απότομους ελιγμούς, μεγάλες ταχύτητες, πλευρικούς ανέμους, καλή ή προβλέψιμη οδική συμπεριφορά κλπ....
Αν ξέρεις τι έχεις και το οδηγάς ανάλογα δεν θα πρέπει να έχεις πρόβλημα ούτε ανησυχία. -
Ε φυσικά, εννοείται ότι το κάθε αυτοκίνητο προορίζετε για κάποιο σκοπό. Πέρα από την οδήγηση με μεγάλες ταχύτητες και ελιγμούς, έχει κάποιο θέμα στο βουνό, π.χ αν το πας σε κάποιο σημείο και πλαγιάσει πολύ? Μ' αρέσει πολύ σαν αμάξι αλλά αυτό που σας είπα με φοβίζει, και είναι ουσιαστικά το μόνο που με απωθεί από το Jimny, πέρα από την κατανάλωση σε σχέση με τα κυβικά του φυσικά.
-
Κανενα Jimny δεν εχει τουμπαρει στους αγωνες αντοχης 4Χ4...
το οριο 'τουμπαρισματος' ειναι πολυ πιο ψηλα απο τον μεσο οδηγο και την κοινη λογική
-
από προσωπική εμπειρία έτυχε κανα 2 φορές να το πλαγιάσω σε λασπη-χώμα και ούτε καν κουνήθηκε.
-
και το πλαγιασμα θελει τη τεχνικη του...αλλα πρωτα ο οδηγος θα τα φτυσει και μετα αυτο θα τουμπαρει. (ιδιαιτερα το ΝΙΒΑ)
-
paidia kalispera, eimai neos sto FORUM kai thelw na mathw kapoies plirofories. exw ena suzuki vitara 1600 kai tha ithela na mathw ligo pws litourgei i tetrakinisi, apla i epilogi ginete mono apo tonlevgie pou iparxei sto esoteriko tou aytokinitou i paizei kai kati me tous giakoptes pou exei stous mprostinous troxous???????????
-
ναι πρεπει κι αυτους να τους γυρισεις στην θεση lock.
-
Ο χρήστης nasos1 έγραψε:
paidia kalispera, eimai neos sto FORUM kai thelw na mathw kapoies plirofories. exw ena suzuki vitara 1600 kai tha ithela na mathw ligo pws litourgei i tetrakinisi, apla i epilogi ginete mono apo tonlevgie pou iparxei sto esoteriko tou aytokinitou i paizei kai kati me tous giakoptes pou exei stous mprostinous troxous???????????Τα greeklish απαγορεύονται,γράφε με ελληνικούς χαρακτήρες [mod]
-
Περί κατανάλωσης jimny. Είμαι κάτοχος από το 10.
Ξέρω σίγουρα ότι με γεμάτο ντεπόζιτο μέσα στην πόλη και με συμβατική οδήγηση το λαμπάκι μου ανάβει πάντα κάπου στα 320-340 χλμ. Τώρα στην εθνική με 120-140 στο κοντέρ εκτός από τα προβλήματα της βάρκας και του ότι δεν έχει χώρο αν βγάλει 300χλμ πριν το λαμπάκι είναι καλά… Το ντεπόζιτο ενδεικτικά στις μέρες μας γεμίζει με 56 – 60 ευρώ (μόλις ανάβει το λαμπάκι)
Κατά τα άλλα για δεύτερο αυτοκίνητο και κατά την ταπεινή προσωπική μου άποψη δεν υπάρχει ανταγωνισμός ή αν υπάρχει είναι πολύ λίγος…
Vitara vs Jimny