Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Vitara vs Jimny
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Vitara vs Jimny
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Εκτός Δρόμου
    18
    52
    373
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      highfidelity last edited by

      Δεν έχεις άδικο σ' αυτά που λες, ειδικά για την χρήση που το θέλεις, θα συμφωνήσω!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • F
        fokion_sportage last edited by

        Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
        ενω το φεροζα εχει πανακριβα ανταλλακτικα (αν τα βρεις) και λογω υψηλου κοστους συντηρησης ειναι ρημαγμενα απο τους ιδιοκτητες.

        οχι απαραιτητα αν βρεις τα σωστα 'καναλια'. περαν του οτι ειναι πραγματικα σκυλια οπως εχει δειξει η φιλiκη επαφη μου με 2 'αγωνιστικά' στα rallyraid.

        ξεφυγαμε ομως..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasilisg6 last edited by

          Γεια σας. Έχω μια ερώτηση να κάνω. Αληθεύει αυτό που έχω ακούσει, ότι τα Jimny είναι επιρρεπή σε τουμπάρισμα λόγω του μικρού τους φάρδους.?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • P
            pointer last edited by

            αληθεύει ότι όλα τα τζιπ είναι επιρρεπή!Λίγο περισσότερο το jimny γιατί είναι ψιλό και στενό.Όταν αγοράζεις τέτοια αυτοκίνητα δεν τα προσανατολίζεις για ράλυ!σε κάθε άλλη περίπτωση δεν έχεις πρόβλημα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • ?
              A Former User last edited by

              Μεγάλο ύψος, ψηλό κέντρο βάρους, μικρό πλάτος (μετατρόχια) και μικρό μεταξόνιο είναι χαρακτηριστικά που συνδυάζονται με τις εκτός δρόμου ικανότητες. Όχι όμως με απότομους ελιγμούς, μεγάλες ταχύτητες, πλευρικούς ανέμους, καλή ή προβλέψιμη οδική συμπεριφορά κλπ....
              Αν ξέρεις τι έχεις και το οδηγάς ανάλογα δεν θα πρέπει να έχεις πρόβλημα ούτε ανησυχία.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vasilisg6 last edited by

                Ε φυσικά, εννοείται ότι το κάθε αυτοκίνητο προορίζετε για κάποιο σκοπό. Πέρα από την οδήγηση με μεγάλες ταχύτητες και ελιγμούς, έχει κάποιο θέμα στο βουνό, π.χ αν το πας σε κάποιο σημείο και πλαγιάσει πολύ? Μ' αρέσει πολύ σαν αμάξι αλλά αυτό που σας είπα με φοβίζει, και είναι ουσιαστικά το μόνο που με απωθεί από το Jimny, πέρα από την κατανάλωση σε σχέση με τα κυβικά του φυσικά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  fokion_sportage last edited by

                  Κανενα Jimny δεν εχει τουμπαρει στους αγωνες αντοχης 4Χ4...

                  το οριο 'τουμπαρισματος' ειναι πολυ πιο ψηλα απο τον μεσο οδηγο και την κοινη λογική

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • P
                    pointer last edited by

                    από προσωπική εμπειρία έτυχε κανα 2 φορές να το πλαγιάσω σε λασπη-χώμα και ούτε καν κουνήθηκε.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      eltassos last edited by

                      και το πλαγιασμα θελει τη τεχνικη του...αλλα πρωτα ο οδηγος θα τα φτυσει και μετα αυτο θα τουμπαρει. (ιδιαιτερα το ΝΙΒΑ)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • N
                        nasos1 last edited by

                        paidia kalispera, eimai neos sto FORUM kai thelw na mathw kapoies plirofories. exw ena suzuki vitara 1600 kai tha ithela na mathw ligo pws litourgei i tetrakinisi, apla i epilogi ginete mono apo tonlevgie pou iparxei sto esoteriko tou aytokinitou i paizei kai kati me tous giakoptes pou exei stous mprostinous troxous???????????

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          fokion_sportage last edited by

                          ναι πρεπει κι αυτους να τους γυρισεις στην θεση lock.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης nasos1 έγραψε:
                            paidia kalispera, eimai neos sto FORUM kai thelw na mathw kapoies plirofories. exw ena suzuki vitara 1600 kai tha ithela na mathw ligo pws litourgei i tetrakinisi, apla i epilogi ginete mono apo tonlevgie pou iparxei sto esoteriko tou aytokinitou i paizei kai kati me tous giakoptes pou exei stous mprostinous troxous???????????

                            Τα greeklish απαγορεύονται,γράφε με ελληνικούς χαρακτήρες [mod]

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kz_test last edited by

                              Περί κατανάλωσης jimny. Είμαι κάτοχος από το 10.
                              Ξέρω σίγουρα ότι με γεμάτο ντεπόζιτο μέσα στην πόλη και με συμβατική οδήγηση το λαμπάκι μου ανάβει πάντα κάπου στα 320-340 χλμ. Τώρα στην εθνική με 120-140 στο κοντέρ εκτός από τα προβλήματα της βάρκας και του ότι δεν έχει χώρο αν βγάλει 300χλμ πριν το λαμπάκι είναι καλά… Το ντεπόζιτο ενδεικτικά στις μέρες μας γεμίζει με 56 – 60 ευρώ (μόλις ανάβει το λαμπάκι)
                              Κατά τα άλλα για δεύτερο αυτοκίνητο και κατά την ταπεινή προσωπική μου άποψη δεν υπάρχει ανταγωνισμός ή αν υπάρχει είναι πολύ λίγος…

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1
                              • 2
                              • 3
                              • 3 / 3
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr