-
αμα βαψεις τον καθρεφτη με ασημι σπρει?
-
Με μεγαλύτερες λάμπες δεν νομίζω να κάνεις και τίποτα ίσα ίσα όπως είπες θα ανεβάσεις την θερμοκρασία παραπάνω. Έχεις σκεφτεί την λύση να αγοράσεις μεταχειρισμένα πλαστικά και να δεις αν μπορείς κάπως να κάνεις τράμπα τα κρύσταλα σου με τα πλαστικά τους;
Άσχετο ebay κοίταξες κάτι σαν αυτό ας πούμε;
http://www.ebay.co.uk/itm/KIA-SPORTAGE- ... 5895ad0aca
-
εγω που ψαχνομαι ομοιως , για μπαρκεττα ομως , στα φωτα αποφασισα να βαλω 2 εξτρα εξωτερικους προβολεις (κανα 120-αρι)για να βλεπω τουλαχιστον και οταν βρω κατι καλο και φτηνο θα τα βαλω. Το ενα φαναρι ΒΑΛΕΟ εχει 400 παρακαλω καινουργιο και μεταχ κανα 150-200...που ισωσ και να μην ειναι και καλυτερο απο το δικο μου. Το θεμα ειναι ο προβολεας να ειναι σωστος και να μην τυφλωνει τους απεναντι
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Σε παλιό μεταλλικό καθρέφτη φίλος έκανε επιμετάλλωση (νίκελ νομίζω) και επανήλθε ωραιότατα. Δεν ξέρω αν αυτό γίνεται και σε πλαστικούς καθρέφτες.Επανήλθε σημαίνει ότι δεν φαίνεται σκουριασμένο.
Γιατί το χρώμιο δεν αντανακλά το φως και το φανάρι δεν φωτίζει.αμα βαψεις τον καθρεφτη με ασημι σπρει?
Το ίδιο περίπου με την επιχρωμίωση.
Μπορείς να το βάψεις και άσπρο.
Περίπου το ίδιο φωτίζουν.Τα μετράς σε φωτόμετρο και βλέπεις.
Μόνο με καθρέφτη φωτίζουν κανονικά, αλλιώς έχουν χαμηλή ένταση φωτισμού. -
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
το προβλημα με μεταχειρ οπως ειπα ειναι οτι βρισκω με πλαστικο τζαμι το οποιο στη χρηση που κανω δε....
ασε δε που κανα δυο ζευγη που εχω δει ειναι ελαχιστα καλυτερα απο τα δικα μου....επιμεταλλωση δε γινεται
για καινουργια.... το κοστος εκτοξευεται και συμφαιρουν οικονομικά αλλες λυσεις που θελω να αποφυγω...
μεγαλυτερες λαμπες???
θα επιταχυνουν λογω θερμοκρασίας το προβλημα??
με ενυσχυτη βεβαια κ.λ.π. και το λεω γιατι ειναι κατι που μπορω να κανω μονοςς μου με υλικά που εχω οποτε θα ερθει οικονομικά.
Ο φίλος ELTASSOS, έδωσε μια λύση που με πρόλαβε!!!!. Στα βουνά μπορείς να βάλεις άλλους δυο προβολείς!. Μάλιστα νομίζω η HELLA, έχει και διπλής ζώνης (μεσαία μεγάλα). Δυο λάμπες.
Σίγουρα το φως που φωτίζει το κλασικό σου φανάρι, είναι μέσω καθρέπτη, (έχει καπελάκι επάνω η λάμπα η το φανάρι) όποτε και με 200watt, ΔΕΝ θα κάνεις τίποτα !.
Το ρελέ φώτων κάνει δουλειά, πλην όμως δεν είναι εθνοσωτήριο……
Μα σίγουρα ο 24ωρος αγώνας χωρείς μεγαλύτερο alternator και αντίστοιχη μπαταρία, βγαίνει χλομά……..
Α. -
Σε αμαξι με canbus Και Η1 λαμπτηρες μπορει να μπει xenon σύστημα?
-
Ο χρήστης nEK έγραψε:
Σε αμαξι με canbus Και Η1 λαμπτηρες μπορει να μπει xenon σύστημα?
Εννοείς προντζέκτορα?.
Α -
@nEK
Παντού μπαίνει ό,τι θέλεις υπάρχουν πατέντες όλων των ειδών.@leonp
Δεν είπα χρώμιο είπα νίκελ (και είπα νομίζω γιατί έχουν περάσει και μερικά χρόνια και δεν θυμάμαι και 100%). Εκτός από την εμφάνιση έγινε και η νύχτα μέρα οπότε κάτι καλό πρέπει να έγινε πέραν της όψης του καθρέφτη.@φωκιων
Σιγουρέψου ότι τα προβόλια που θα βάλεις θα είναι σωστά συνδεμένα ώστε αν σε σταματήσουν για έλεγχο να είσαι νόμιμος. Και δεν ξέρω τι γίνεται με τα μεσαία-μεγάλα προβόλια, αν δηλαδή μπορεί να είναι νόμιμα. -
το χρωμιο δεν απαιτει και νικελ για να γινει δουλεια?
-
για τις λαμπες WRC τι εχετε ακουσει-δοκιμασει κτλ...;;
σκεφτομουν μεταξυ των OSRAM NIGHTBREAKER PLUS και PHILLPS NIGHTVISION 100%, αλλα τις συστησε ενας φιλος ως 'καλη' επιλογη.
επισης τι ειναι, τι θα κανει, και πως μπαινει το 'ρελεδακι' στα φωτα μου;;
(ετερη συσταση για βελτιωση, το θεματακι ειναι οτι σαν καλο ψωνιο που ειμαι μηπως η επεμβαση αυτη βγει 'κατα' της κινησης να κανω 'ιστορικο' το καντετ...) -
Γεια σας,
εχω παρατηρησει πως στο citroen μου,τα φωτα πορειας εμπρος εχουν αρκετα μεγαλη διαφορα εντασης!!
οφειλεται απολκειστικα σε κακη ρυθμιση ή παιζει τιποτα κ με την διανομη του ρευματος?ευχαριστω πολυ
-
Osram Nightbreaker Plus
Philips x-treme visionποια απο τις δυο?και απο που?
οντως χαλανε συχνα?
εαν δε κινειται πολυ το αυτοκινητο,βοηθαει στην μακροζωια τους ετσι?
σας επρηξα
-
Και οι δύο είναι πολύ καλές. Φρόντισε να ρυθμίσεις και τα φανάρια σου σωστά.
Αν δεν τις πολυχρησιμοποιείς δεν θα καταλάβεις τίποτα. Όταν ο ίδιος ο κατασκευαστής σου λέει ότι κρατάνε σαφώς λιγότερο από τις άλλες δεν είναι μυστικό....
Το να μην κινείται βοηθάει στην μακροζωία (δεν έχεις κραδασμούς) αλλά ακόμα καλύτερα όταν κινείσαι να μην τα ανάβεις.
Αν μάλιστα δεν τις βάλεις και καθόλου σου μένουν και λεφτά στην τσέπη....!! -
Εβαλα προσφατα τις Philips xtreme vision και επειδη δεν τις εβρισκα στην επαρχια τις παραγγειλα απο εδω (αξιοπιστο μαγαζι και ηρθαν και συντομα http://www.powerbulbs.com/eu .Ειμαι πολυ ικανοποιημενος να πω την αληθεια τωρα ποσο θα κρατησουν δεν ξερω τις εβαλα και στην μεγαλη σκαλα και το αποτελεσμα ειναι απιστευτο.
-
Σας ευχαριστω κ τoυς δυo!!!onyx καλα λες!!θα βγαλω κ τα φαναρια γιατι δε κυκλoφoρω πoλυ τo βραδυ!!!
Τις φιλιπς φιλoς,στo πoυντo τις εβαλες?αναρωτιεμαι πως θα τα πανε σε παλιo αμαξι..
-
Πολύ καλή απόδοση έχουν και οι Night Guide της Philips, σε συνδυασμό με μακροζωία.
Δείτε ένα βίντεο με τα χαρακτηριστικά τους:Τις φοράω αρκετό καιρό (σε συνδυασμό με καινούρια φανάρια εμπρός) και μπορώ να πω ότι βλέπω αρκετά καλύτερα στο δρόμο. Στην αρχή θα ξενίσουν τον οποιονδήποτε με την τριχρωμία τους (ειδικά όταν σταματάει πίσω από ανοιχτόχρωμα αυτοκίνητα), μετά ούτε που θα το καταλαβαίνει. Στις Η4 η μεγάλη σκάλα είναι μόνο λευκή φυσικά.
-
μια χαρα μου φαινονται....κατσε να δω κ τιμουλες..απο που τις πηρες?
δε με πολυπειραζει η διχρωμια..θελω να υπαρχει μια καλη αποδοση...γιατι γενικα τα χοντα της δεκαετιας του 90 πασχουν στο θεμα φωτισμος...ειδικα στο '93 vti μου,δεν εβλεπα τιποτα...
-
Αν πας πίσω μερικές σελίδες το έχω ξαναγράψει, με τις extreme vision είδα το φως στην κυριολεξία και μου βγάζουν κανένα χρονο με αρκετή νυχτερινή οδήγηση και κάνω και αρκετά σχετικά χιλιόμετρα 25000+ / έτος.
Για τιμές ρίξε και μια ματιά εδώhttp://www.electromotive.gr/advanced_se ... =6a&page=2
το παλικάρι είναι και εξυπηρετικότατο.
Τώρα βασικά οι λάμπες παίζουν μεγάλο ρόλο στα φώτα αλλά αν θέλεις να κάνεις ολοκληρωμένη δουλειά δες αν τα φανάρια σου είναι σε καλή κατάσταση από θέμα καθρέφτες αλλά και αν είναι πλαστικά από θέμα θαμπώματος του 'κρυστάλου'. Αν κάτι δεν είναι σωστό εκεί πρέπει πρώτα να το φτιάξεις και μετά να δεις γαια λάμπες. Επίσης αν είναι και κάποιας ηλικίας το αυτοκίνητο δες και αν έχεις θέμα με τα ρεύματα και χρειαστείς και ενισχυτή φώτων.
Το παρακάτω τα εξηγεί αναλυτικότατα.
viewtopic.php?f=6&t=6482&p=1291504&hilit=%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CF%83%CF%87%CF%85%CF%84%CE%AE%CF%82#p1291504 -
καλησπερες!ναι το διαβασα το ποστ πριν γραψω!
τα φαναρια ειναι γυαλινα,αλλα ειναι απο τα παλια με γραμμωσεις επανω στο τζαμι για να κανουν δουλεια.οπως ειναι φυσικο αυτες κοβουν το πολυ φως..τεσπα!
ωραιο το σαιτ,αν κ απο αθηνα,φανταζομαι δε θα εχει προβλημα να στειλει θεσσαλονικη!
αυτο για τον ενισχυτη το σκεφτομαι κ γω..δεν εχω ρωτησει τον ηλεκτρολογο μου,αλλα ειναι 15ετιας περιπου,σιγουρα εχει χασει...ποσο κοστιζει περιπου?
ευχαριστω για τη πολυτιμη βοηθεια!
-
δεν υπάρχει ενισχυτής φώτων, μα αυτόματος διπλός…..
σε ορισμένα αυτοκίνητα που δεν υπάρχει από μαμά, θα τον πρώτινα. Το έργο μιας λάμπας, επιλέγετε. Θέλεις μεγαλύτερη απόδοση?. Πληρώνεις περισσότερα και έχεις και λιγότερη ζωή. Μα γλιτώνεις την ανάρτηση από τους λάκκους, και δεν πληρώνεις έξτρα χρήματα για φανοποιεία!.
Σίγουρα δεν ρυθμίζεις στον τοίχο, μα στον συνάδελφο με το κατάλληλο εργαλείο, και ζητάς τον μάστορα…… οπωσδήποτε όταν έχεις εσωτερικό ρυθμιστή, ξέφωρτο, το ρυθμίζεις στην υψηλότερη θέση, για να έχεις το περιθώριο της έξτρα φόρτωσης, και να έχειs την έξτρα ρύθμιση. Οπωσδήποτε να είσαι άνθρωπος, και να σέβεσαι τον απέναντι σου!. διότι μπορεί από λάθος (?) να τον στραβώσεις και να καρφωθεί επάνω σου…
Α.
Βελτίωση στα φώτα;