-
Bασικά μπέρδεψα τους Al
Ο Attiyah ποτέ δεν θα πήγαινε στην Citroen ως 3ος...
Ο Khaleed Al-Qassimi ίσως να είναι 3oς -
Πάντως πρωτάθλημα με VW, Hyundai και μερικούς ιδιώτες με ότι Ford και Citroen θα έχει περισέψει θα είναι ένα υγιεινός περίπατος για την VW.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Μα η Citroen θα είναι κανονική του χρόνου απλά χωρίς full time Loeb
-
... με μικρότερο μπάτζετ και με αμφίβολη εξέλιξη. Μην ξεχνάμε ότι το 2013 θα κάνουν δοκιμές για το WTCC οπότε η προσοχή τος θα είναι (και) αλλού
-
Ναι σωστά απλά θα εξακολουθήσει να είναι υπολογίσιμος αντίπαλος και θα κερδίσει κάμποσους αγώνες. Καθόλου δεν περιμένω να κάνει περίπατο η VW ιδίως μάλιστα αν εμφανιστεί ο Loeb σε 2-3 ασφάλτινα (Μόντε, Γαλλία τουλάχιστον) προβλέπω μεγάλη μάχη.
-
Εντάξει και εγώ πιστεύω ότι ο Loeb θα κερδίσει ή θα παίξει μπροστά τέλος πάντων όπου κατέβει. Από αυτή την άποψη η Citroen περιμένω να παραμείνει νικητής. Αλλά γενικά μιλώντας θα εκπλαγώ αν η VW δε θα είναι ο πρωταγωνιστής το οποίο σημαίνει νίκες και κάποιο (τουλάχιστον) από τα πρωταθλήματα. Για το Fiesta, με όποια μορφή κατέβει, δεν μπορώ να δω πως μπορεί να τα πάει καλύτερα από φέτος. Το καλύτερο που πιστεύω ότι μπορεί να πετύχει είναι εμφανίσεις σαν τις περυσινές της Mini και αυτό αν έχει ένα οδηγό επιπέδου.
-
περιμενετε να δουμε που θα παει ο Σορδο-Σολμπεργκ για να εχουμε καλυτερη εικονα για την δυναμικη των ομαδων για του χρονου.
-
θεωρείς ότι υπάρχει ιδιαίτερη διαφορά στις δυνατότητες τους;
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
θεωρείς ότι υπάρχει ιδιαίτερη διαφορά στις δυνατότητες τους;μεταξυ Σορδο και Σολμπεργκ?
-
Πιστεύω μετα το Ράλλη Σαρδηνίας θα έχουμε μια ξεκάθαρη εικόνα για την m-sport.εγω πιστεύω ότι θα δώσουν κάποια χρήματα απο την ford
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
θεωρείς ότι υπάρχει ιδιαίτερη διαφορά στις δυνατότητες τους;
μεταξυ Σορδο και Σολμπεργκ?
ναι
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
θεωρείς ότι υπάρχει ιδιαίτερη διαφορά στις δυνατότητες τους;
μεταξυ Σορδο και Σολμπεργκ?
ναι
Στη ασφαλτο προβαδισμα καλο ο Σορδο,εαν ειναι και στη Σιτροεν ειναι δυσκολα τα πραγματα για ολους τους αλλους πλην Λεμπ.
Δλδ ασφαλτινος αγωνας και οι Σιτροενεοι με Λεμπ,Σορντο,Χιρβονεν,Νεβιλ κοβουν πολλους βαθμους απο πχ Σολμπεργκ στη Φορντ,οσο και απο vw(λογικα)
Για αυτο λεω να δουμε τα τελικα ζευγαρια για να εχουμε πληρη εικονα των δυνατοτητων των ομαδων.
Ο Σολμπεργκ δεν ειναι σταθερος,εχει εξοδους αλλα ειναι ταχυτερος στο χωμα,ο Σορδο ειναι αργοτερος στο χωμα αλλα μεσα στο δρομο.
Για μενα η Σιτροεν ''χρειαζεται'' τον Σορδο -
-
Kαλά ρε Πέτερ θα μας τρελάνεις??Σε ζητάει σοβαρή ομάδα με σοβαρό αμάξι και προφανώς με μεγάλο συμβόλαιο και σκέφτεσαι να μείνεις στους της φόνρτ για ψίχουλα και χωρίς καμμία σοβαρή προοπτική.
-
Μάλλον σκέφτεται ότι μπορεί να κόβει για το τον χιρβονεν αν παει citroen και επειδή έχει οδηγήσει και το ds3 το θεωρεί ποιο αργο απο το fiesta
-
Χωρίς Φορντ και με τη Σιτροέν να έχει την προσοχή της στο WTCC, δε μιλάμε για WRC. Αν χάσουν το πρωτάθλημα οι Γερμανοί θα είναι σαν το δοκάρι του Γκέκα στο ματς με τη Βοσνία, μπροστά σε άδεια γκολπόστ.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
θεωρείς ότι υπάρχει ιδιαίτερη διαφορά στις δυνατότητες τους;
μεταξυ Σορδο και Σολμπεργκ?
ναι
Στη ασφαλτο προβαδισμα καλο ο Σορδο,εαν ειναι και στη Σιτροεν ειναι δυσκολα τα πραγματα για ολους τους αλλους πλην Λεμπ.
Δλδ ασφαλτινος αγωνας και οι Σιτροενεοι με Λεμπ,Σορντο,Χιρβονεν,Νεβιλ κοβουν πολλους βαθμους απο πχ Σολμπεργκ στη Φορντ,οσο και απο vw(λογικα)
Για αυτο λεω να δουμε τα τελικα ζευγαρια για να εχουμε πληρη εικονα των δυνατοτητων των ομαδων.
Ο Σολμπεργκ δεν ειναι σταθερος,εχει εξοδους αλλα ειναι ταχυτερος στο χωμα,ο Σορδο ειναι αργοτερος στο χωμα αλλα μεσα στο δρομο.
Για μενα η Σιτροεν ''χρειαζεται'' τον ΣορδοΠροσωπικα, βλεπω τον Sordo στην Citroen δευτερο οδηγο (ο Νeuville δεν θεωρω οτι ειναι ετοιμος για επισημη θεση ακομη) και τον Πετρο στην Hunday, πρωτο.
Εκει, θα μπορεσει να τους εξεληξει το νεο αυτοκινητο, να τους παρει αρκετα λεφτακια και να βαλει και τα τελευταια ενσημα του, για την συνταξουλα.Φιλικα,
'el-em'
-
Ναι αλλά η Hyundai δεν είναι ακόμα έτοιμη για πλήρη σεζόν, για 3-4 αγώνες τη βλέπω το 2012 όπως τη Mini το 2011
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Χωρίς Φορντ και με τη Σιτροέν να έχει την προσοχή της στο WTCC, δε μιλάμε για WRC. Αν χάσουν το πρωτάθλημα οι Γερμανοί θα είναι σαν το δοκάρι του Γκέκα στο ματς με τη Βοσνία, μπροστά σε άδεια γκολπόστ.Κατσε να δουμε τι ειδικο βαρος θα εχει το πολο,οπως επισης πως θα διαχειρηστουν τους οδηγους.Μπορει να εχουν equal status στα χαρτια,μπορει καποιοςνα εχει το νο1,αλλα στους αγωνες να ερθουν αναποδα με προβληματα-εγκαταλειψεις τα πληρωματα.Βλεπε Φορντ φετος.Παντως ο Λατβαλα στο επισημο πρες ριλιζ ειπε ''οτι παω στη Φαουβε για να γινω πρωταθλητης''
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Χωρίς Φορντ και με τη Σιτροέν να έχει την προσοχή της στο WTCC, δε μιλάμε για WRC. Αν χάσουν το πρωτάθλημα οι Γερμανοί θα είναι σαν το δοκάρι του Γκέκα στο ματς με τη Βοσνία, μπροστά σε άδεια γκολπόστ.
Κατσε να δουμε τι ειδικο βαρος θα εχει το πολο,οπως επισης πως θα διαχειρηστουν τους οδηγους.Μπορει να εχουν equal status στα χαρτια,μπορει καποιοςνα εχει το νο1,αλλα στους αγωνες να ερθουν αναποδα με προβληματα-εγκαταλειψεις τα πληρωματα.Βλεπε Φορντ φετος.Παντως ο Λατβαλα στο επισημο πρες ριλιζ ειπε ''οτι παω στη Φαουβε για να γινω πρωταθλητης''
Και εγω λεω οτι παω σε σχολη για να γινω αστροναυτης !!!
Νουμερο 2 θα ειναι και το ξερει.Φιλικα,
'el-em'
WRC 2013 ομάδες & οδηγοί