-
Καλησπερα.Θα ηθελα καποιες πληροφοριες σχετικα με το παραπανω μοτερ.Σε ποια μοντελα της toyota εβγαινε,ποτε σταματησε η παραγωγη του,σε τι κατασταση βρισκονται τα περισσοτερα τωρα(φορεμενα σε διαφορες κορολλες κλπ και αφορετα απο μαντρες) και οτι αλλο μπορει να πει ο καθενας.Ευχαριστω προκαταβολικα
-
Καλησπερα.Θα ηθελα καποιες πληροφοριες σχετικα με το παραπανω μοτερ.Σε ποια μοντελα της toyota εβγαινε,ποτε σταματησε η παραγωγη του,σε τι κατασταση βρισκονται τα περισσοτερα τωρα(φορεμενα σε διαφορες κορολλες κλπ και αφορετα απο μαντρες) και οτι αλλο μπορει να πει ο καθενας.Ευχαριστω προκαταβολικα
-
Καλησπερα.Θα ηθελα καποιες πληροφοριες σχετικα με το παραπανω μοτερ.Σε ποια μοντελα της toyota εβγαινε,ποτε σταματησε η παραγωγη του,σε τι κατασταση βρισκονται τα περισσοτερα τωρα(φορεμενα σε διαφορες κορολλες κλπ και αφορετα απο μαντρες) και οτι αλλο μπορει να πει ο καθενας.Ευχαριστω προκαταβολικα
-
Γεια χαρά.Λίγες πληροφορίες στα αγγλικά εδώ.
'4AGE 20v
**black-top 20 Valve 4A-GELU Engine(Japanese-spec) **in 1996 Carina GT black-top 20 ValveA special 4A-GE was produced from 1991 through 1998 to replace the 4A-GZE. It was a naturally-aspirated engine with an additional intake valve for each cylinder, making it one of the first production 5-valve engines in history. These generation engines also featured quad throttle bodies. The engine can be recognized by its silver or black top. This was the** last of the 4A** family to be produced. Toyota VVT was used for 160–165 hp (123–127 kW) at 7800 rpm and 120 ft·lbf (162 N·m) at 5600 rpm, quite impressive for a naturally-aspirated 1.6 L engine. Note that although VVT was present in the silver top and the black top 4A-GE, VVT-i was not available.
Applications:
- **1992 Toyota Corolla (AKA Toyota Levin) AE101 (silver-top) All GT models (GT Apex GT-V etc)
- 1995 Toyota Corolla (AKA Toyota Levin) AE111 (black-top) All BZ models (BZG, BZR, BZV etc) **
Η παραγωγή του Black σταμάτησε το 2000. Ανταλλακτικά δεν έχει κάνει παύση παραγωγής ακόμα και σήμερα. Κατάσταση, αναλόγως το χρήστη και τη συντήρηση. Από ιαπωνική μάντρα χθεσινή τιμή, μαζί με ημιαξόνια, κιβώτιο, καλωδίωση, εγκέφαλο και διάφορα μικρά μπιχλιμπίδια, 1400Ε (door to door) και με εγγύηση.Εάν έχεις καλό μηχανικό και γνώστη αυτών των μηχανών, οφείλει να τον ανοίξει πριν τον τοποθετήσει πάνω σε αυτοκίνητο, αφ'ενός για να κάνει μια επιθεώρηση στα σωθικά του, αφ' ετέρου για να κάνει ένα σωστό καθάρισμα και να τον φέρει σε σχεδόν καινούρια κατάσταση. Αμοιβή ηλεκτρολόγου- μηχανικού max 1200E. Oτιδήποτε παραπάνω φλερτάρει με την απάτη. Όλα αυτά για N/A και stock κατάσταση. Αν δεν έχεις εμπιστοσύνη σε μηχανικό ή ηλεκτρολόγο, ούτε να το δοκιμάσεις να βάλεις τέτοιο μοτέρ. Θα ταλαιπωρηθείς και θα ταλαιπωρήσεις και τον τραπεζικό σου λογαριασμό. Προσοχή διότι κυκλοφορούν πολλοί εκεί έξω, που μέχρι χθές έφτιαχναν σκαραβαίους και σήμερα την έχουν δει παραρτήματα της TRD. Είναι κατά τεκμήριο αγράμματοι (κυριολεκτώ) και όχι βιβλίο και cd της Toyota δεν ξέρουν να διαβάσουν, ούτε την υπογραφή τους σωστά δεν βάζουν.Τέτοιοι σκιτζήδες βάφτισαν την ανικανότητά τους βεβαιότητα και έβγαζαν τη φήμη, 'μούφα τα άλογα που ανακοινώνει η Τoyota δεν είναι με τίποτα 170' .Βέβαια, όταν μέχρι χτες ήσουνα με το σφυρί και τη μπίχλα και 'επισκεύαζες' φάου βε, είναι κομματάκι δύσκολο να καταλάβεις και να ρυθμίσεις κεφαλή με 20 βαλβίδες και εισαγωγή με 4 πεταλούδες. Δεν βάζω καν στην κουβέντα εγκεφάλους και ρυθμίσεις εκκεντροφόρων, που υπάρχουν όλα μα όλα στα service manual και στα cd για τον 20V γιατί η κατάσταση εκεί συναγωνίζεται τις καλύτερες κωμωδίες. Ένα μόνο παράδειγμα θα σου πω. Την περασμένη εβδομάδα είδα τέτοιο μοτέρ -περασμένο σε Καρίνα από γνωστό βελτιωτατζή πατσαβουροκυνηγό του λεκανοπεδίου, στην οποία έβγαζες το ρελέ του EFI και το αυτοκίνητο συνέχιζε να δουλεύει. Στον πελάτη του ο ανεκδιήγητος έλεγε, πως είναι πρόβλημα του αυτοκινήτου,πως αυτά τα μοτέρ τα είχανε τέτοια προβλήματα μωρέ και πως αυτός ότι ήταν να κάνει το έκανε. Αυτά προς γνώση και συμόρφωση, για την αποφυγή περιπετειών.Καλή τύχη.
-
Ο χρήστης BEAMS έγραψε:
Είναι κατά τεκμήριο αγράμματοι (κυριολεκτώ) και όχι βιβλίο και cd της Toyota δεν ξέρουν να διαβάσουν, ούτε την υπογραφή τους σωστά δεν βάζουν.Τέτοιοι σκιτζήδες βάφτισαν την ανικανότητά τους βεβαιότητα και έβγαζαν τη φήμη, 'μούφα τα άλογα που ανακοινώνει η Τoyota δεν είναι με τίποτα 170' .Γνωρίζεις κάποιο μαυροκάπακο να έχει μετρηθεί στα 170 άλογα?
Το νούμερο είναι δυστυχώς υπερβολικότατο... -
Να ρωτησω κιολας ποιο ειναι πιο αξιοπιστιο και πιο οικονομικο για βελτιωση περι τα 200κατι αλογα.
Το 4efte του glanza η το 4age blacktop?(βασικα οχι μονο για βελτιωση και γενικοτερα) -
Ο χρήστης 00ps έγραψε:
Να ρωτησω κιολας ποιο ειναι πιο αξιοπιστιο και πιο οικονομικο για βελτιωση περι τα 200κατι αλογα.
Το 4efte του glanza η το 4age blacktop?(βασικα οχι μονο για βελτιωση και γενικοτερα)Ο 4Ε-FTE πρωτοτοποθετήθηκε στο Starlet EP-82 GT Turbo το 1989. Στη συνέχεια τοποθετήθηκε στο EP-91 Glanza. Έβγαζε 135 άλογα και όσο τον άφηνες νορμάλ, σε συντρόφευε για πολλά χρόνια. Για να φτάσεις τα 200 με αυτό το μοτέρ, πρέπει να έχεις φίλο τραπεζίτη. Αυτά, με την προυπόθεση πως τοποθετείς σωστά και ακριβά πράγματα στο μοτέρ. Φυσικά γίνεται να φτάσεις στα 200 χωρίς πολλά πολλά. Στο πρώτο σοβαρό άνοιγμα όμως, ειδοποίησε τον κόσμο που θα κυκλοφορεί εκεί γύρω να βάλει κράνος. Ακόμα και αν γίνουν όλα όπως πρέπει και με το ανάλογο χρηματικό τίμημα, δεν μπορεί να συγκριθεί ο 4Ε με τον 4Α. Ούτε σε χρήματα που πρέπει να δαπανηθούν για να φτάσεις στα 200, ούτε σε αξιοπιστία στους 200PS, ούτε σε χαρακτηριστικά λειτουργίας και στροφάρισμα. Ο ένας 1.3 λίτρα ο άλλος 1.6, ο ένας κεφαλή με 4V ο άλλος από Yamaha με 5V
ο ένας μονοπετάλουδος ο άλλος τετραπετάλουδος και και και... -
Η αγορα πχ corolla με φορεμενο το 4age ειναι μεγαλο ρισκο η ενος starlet με το 4efte?
Το ξερω οτι ειναι πολυ γενικευμενη η ερωτηση αλλα αν εχεις καποιος εμπειριες πχ θα με βοηθουσε... -
Ο χρήστης 00ps έγραψε:
Η αγορα πχ corolla με φορεμενο το 4age ειναι μεγαλο ρισκο η ενος starlet με το 4efte?
Το ξερω οτι ειναι πολυ γενικευμενη η ερωτηση αλλα αν εχεις καποιος εμπειριες πχ θα με βοηθουσε...Δεν είναι μεγάλο ρίσκο. Είναι σχεδόν βεβαιότητα. Τα χρήματα που θα δαπανήσεις, για να φτιάξεις από την αρχή αυτό που θα βρεις έτοιμο αλλά ξεζουμισμένο και 9 στις 10 ηλιθιωδώς τοποθετημένο, είναι πολύ, πολύ λιγότερα.Αν υπολογίσεις δε την ταλαιπωρία και τον χαμένο χρόνο που συνεπάγεται το μάζεμα, το πράγμα γίνεται πιο καθαρό και από κρυστάλλινο νερό. Μονόδρομος. Από την αρχή.
-
kala ta leei o filos mexri ena shmio kai gw prosfata thn patisa ala mesa sthn atuxiamou vgika kai kerdismenos
exw ena toyota avensis tou 2000 tou petaksa epano to levin20v blacktop ala den suvadizoun ta reumata
katharisa omos me liga xrhmata mixaniko den xriastika to koumposa monos to moter kai kati afantasto den xriastika akra
koumposane ta dikamou me sasman 6ri bloke auth htan h tuxh mesthn atuxeia mou opws sas eipa prin diladi emena olh h metatroph mou stixise guro sta 800euro xoreis mixaniko vaivea mono hlektrwlogo kiapo tous pio kalous mporw nasas pw
alla ta sugkekrimena moter einai skulia kai me kales ropes ta sunisto anepifilakta!!!!!!!!!!!!! -
Ξέρει κανείς το blacktop απο κατανάλωση πώς πάει?
-
Ο χρήστης azores έγραψε:
kala ta leei o filos mexri ena shmio kai gw prosfata thn patisa ala mesa sthn atuxiamou vgika kai kerdismenos
exw ena toyota avensis tou 2000 tou petaksa epano to levin20v blacktop ala den suvadizoun ta reumata
katharisa omos me liga xrhmata mixaniko den xriastika to koumposa monos to moter kai kati afantasto den xriastika akra
koumposane ta dikamou me sasman 6ri bloke auth htan h tuxh mesthn atuxeia mou opws sas eipa prin diladi emena olh h metatroph mou stixise guro sta 800euro xoreis mixaniko vaivea mono hlektrwlogo kiapo tous pio kalous mporw nasas pw
alla ta sugkekrimena moter einai skulia kai me kales ropes ta sunisto anepifilakta!!!!!!!!!!!!!Γραφε με ελληνικους χαρακτηρες και βαζε και καμια τελεια.Υπαρχουν και καπνιστες στο φορουμ.[mod]
4-age blacktop 20v