-
Αφού αφορά την ασφάλεια γιατί ο υπάλληλος των εργολάβων έβαλε το ποστ στο θέμα για τα τέλη κυκλοφορίας;
Μή τυχόν και μας ξεφύγει και δεν το διαβάσουμε;
-
Γιατί εδώ είστε μαζεμένα τα λαμόγια και σας βρίσκω πιο εύκολα.
-
γιατί με τον ίδιο τρόπο θα μας έρθει κι αυτό το ραβασάκι???
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Γιατί εδώ είστε μαζεμένα τα λαμόγια και σας βρίσκω πιο εύκολα. -
επειδη μου αρεσει να ξεθαβω θεματα για διαβαστε οι νεωτεροι ( γραφτηκε πριν 20 χρονια)
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=3055
...σαν να μην περασε μια μερα
φραγκεψαμε με τα ευρω, μα ακομη κοιμομαστε με τα τσαρουχια, κε υπουργε των οικονομικων
TEKMHPIO...
Τον προηγούμενο μήνα ανακοινώθηκαν οι προτάσεις της επιτροπής
για την αναμόρφωση του φορολογικού συστήματος. Εκείνο που μας
έκανε ιδιαίτερη εντύπωση (δεν λέμε ότι μας εξέπληξε, γιατί
τίποτα πλέον σε αυτήν τη χώρα δεν μπορεί να μας εκπλήξει) ήταν
τα προτεινόμενα, νέα τεκμήρια. Τα τεκμήρια είχαν -όχι άδικα-
προκαλέσει σωρεία αντιδράσεων όταν πρωτοκαθιερώθηκαν. Εκεί
λοιπόν που θα περίμενε κανείς μια επί το δικαιότερον
αναμόρφωση της σχετικής νομοθεσίας, ήρθε η αβασάνιστη πρόταση
για την αύξησή τους σε ποσοστά μέχρι και 154%.
Το να απαιτείς από τον κάτοχο μιας Μερτσέντες των 27.000.000
δραχμών να δικαιολογεί την απόκτησή της, δηλώνοντας ένα
αντίστοιχα μεγάλο εισόδημα δεν είναι παράλογο. Παράλογο όμως
είναι να θέτεις ως μοναδικό κριτήριο της αξίας του αυτοκινήτου
τον κυλινδρισμό του κινητήρα και να βάζεις στο ίδιο καζάνι τον
δυστυχή μισθωτό που αγόρασε ένα αρχαίο Όπελ του 1975 για να
πηγαίνει στη δουλειά του, έναντι 400.000 δραχμών, με κάποιον
που είχε τη δυνατότητα να αγοράσει ένα ολοκαίνουργιο 'ουντι
που στοιχίζει (με απόσυρση) 5.000.000 δραχμές.
Δεν μας εξέπληξε ούτε η διευκρίνηση που έγινε στο σημείο των
προτάσεων που αφορούσαν τον τρόπο καθορισμού του τεκμηρίου
διαβίωσης μιας οικογένειας που έχει στην κατοχή της δύο
αυτοκίνητα. Αρχικά ανακοινώθηκε ότι το τεκμήριο θα
υπολογιζόταν με βάση το σύνολο των φορολογήσιμων ίππων των δύο
αυτοκινήτων, ενώ αργότερα μάθαμε ότι ο υπολογισμός θα γινόταν
με βάση το σύνολο των τεκμηρίων. Ευτυχώς, γιατί αν ίσχυε η
αρχική ανακοίνωση, μια οικογένεια που έχει στην κατοχή της ένα
οχτακοσαράκι και ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο συνολικής αξίας
4.200.000 δραχμών, θα έπρεπε να δηλώνει ίδιο εισόδημα με τον
κάτοχο αυτοκινήτου αξίας άνω των 20.000.000 δραχμών.
Εκείνο που δεν διευκρινίστηκε σχετικά με τη σύγχυση που
προκλήθηκε, ήταν το αν έφταιγε πάλι κάποια δακτυλογράφος
(θυμάστε τις αυξήσεις των εισιτηρίων;).
Τεκμήριο λοιπόν οι προτάσεις της επιτροπής. Τεκμήριο του
τρόπου με τον σκέφτονται οι διάφοροι αρμόδιοι. Τεκμήριο του
τρόπου με τον οποίο αντιμετωπίζονται απο το κράτος οι πολίτες
αυτής της χώρας._Ν.Λ. -
Τα τεκμήρια θα πρέπει να χτυπηθούν μια και καλή είτε στο ΣτΕ είτε στο ευρωπαϊκό δικαστήριο είτε δεν ξέρω κι εγώ που αλλού ώστε να μη μπορούν οι αξιότιμοι κύριοι που παίζουν με τις τσέπες μας να βάλουν ό,τι τεκμήριο γουστάρουν με βάση όποια παράμετρο γουστάρουν (π.χ. 'κυβικά'), ισοπεδώνοντας τα πάντα.-
Θυμάμαι πριν μια δεκαετία που το τεκμήριο για 2λιτρο ήταν 20.500 ευρώ, λες και όποιος έχει κινητήρα '14 φορολογήσιμων ίππων' (άλλη εξυπνάδα αυτό με τους 'ίππους'...) στο αμάξι του ξοδεύει -και άρα βγάζει- κάθε χρόνο 20.500 ευρώ παραπάνω από αυτόν που δεν έχει αμάξι και πάει στις δουλειές του με λεωφορείο ή με ταξί.
Το ενδιαφέρον είναι ότι τόσα χρόνια όλα αυτά τα δεχόμαστε και δεν έχει βρεθεί ένας (ή μια οργανωμένη ομάδα) να τα πολεμήσει και να τα στείλει στον αγύριστο.
-
**Εάν πχ αγοράσω ένα Jimny σήμερα και καινούργιο θα πληρώνω τέλη κυκλοφορίας 375 ευρώ (!!!!!!) λόγω του ότι τα τέλη μετά το 2010 καθορίζονται από τους ρύπους όπως ξέρετε.
Εάν τώρα αγοράσω ένα Jimny πχ του 2007 που τα τέλη καθορίζονταν με τα κυβικά εκατοστά, θα πληρώνω 135 ευρώ.
Είναι έτσι ή κάνω λάθος; Εάν μάλιστα το μεταχειρισμένο αμάξι δεν έχει πινακίδες και βγάλω καινούργιες, μήπως θα πληρώνω τέλη σύμφωνα με του ρύπους;
Παρακαλώ τη βοήθεια σας. **
-
Αν αγοράσεις μεταχειρισμένο θα πληρώνεις αυτά που πλήρωνε όταν έγινε η ταξινόμηση του.
Υποθέτω πως μόνο αν κάνεις εισαγωγή απο εξωτερικό να ισχύσει το νέο καθεστώς. -
Έτσι ακριβώς έχουν τα πράγματα....
-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
**Εάν πχ αγοράσω ένα Jimny σήμερα και καινούργιο θα πληρώνω τέλη κυκλοφορίας 375 ευρώ (!!!!!!) λόγω του ότι τα τέλη μετά το 2010 καθορίζονται από τους ρύπους όπως ξέρετε.Εάν τώρα αγοράσω ένα Jimny πχ του 2007 που τα τέλη καθορίζονταν με τα κυβικά εκατοστά, θα πληρώνω 135 ευρώ.
Είναι έτσι ή κάνω λάθος; Εάν μάλιστα το μεταχειρισμένο αμάξι δεν έχει πινακίδες και βγάλω καινούργιες, μήπως θα πληρώνω τέλη σύμφωνα με του ρύπους;
Παρακαλώ τη βοήθεια σας. **
Όπως είπαν οι παραπάνω...
Άσε οι υπεύθυνοι είναι απύθμενα μαλάκες. Εγώ πληρώνω τέλη 660 (μέχρι τώρα) ενώ αν ταξινομούσα το ίδιο αυτοκίνητο μετά το 2010 (υπολογισμός σύμφωνα με τους ρύπους) θα ήταν κοντά στα 400! -
Αν πλήρωνες με βάση τα κυβικά λιγότερα θα ένιωθες γαμάτος, όμως, που πρόλαβες και το πήρες πριν.
-
Στο 'γυρισμα' των τελών απο κυβικά στους ρύπους στα τελη 2010 με αρχές του 2011 υπήρχε ενημέρωση πολύ καιρο πριν και πολλοι τοτε μπορούσαν να επιλέξουν. Οταν εγω τον Οκτώβρη του 2010 πήρα το QQ ήξερα ότι η διαφορά θα είναι περίπου 20€ παραπάνω τα τελη με τα κυβικά απο αυτά με τους ρύπους. Εκείνοι που σίγουρα θιχτηκαν ήταν αυτοι με αγορές απο τις αρχές του 2010 και πίσω.
Το χειροτερο μου βεβαια βιωνα αρκετά παλιότερα και με τα τελη μεσω κυβικών όταν εγω με το 1,4 και τα 75 'υπερατιθασα' αλογα πλήρωνα το ίδιο με το 1,6 με τα 160 άλογα φίλου!!! -
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
**Εάν πχ αγοράσω ένα Jimny σήμερα και καινούργιο θα πληρώνω τέλη κυκλοφορίας 375 ευρώ (!!!!!!) λόγω του ότι τα τέλη μετά το 2010 καθορίζονται από τους ρύπους όπως ξέρετε.
Εάν τώρα αγοράσω ένα Jimny πχ του 2007 που τα τέλη καθορίζονταν με τα κυβικά εκατοστά, θα πληρώνω 135 ευρώ.
Είναι έτσι ή κάνω λάθος; Εάν μάλιστα το μεταχειρισμένο αμάξι δεν έχει πινακίδες και βγάλω καινούργιες, μήπως θα πληρώνω τέλη σύμφωνα με του ρύπους;
Παρακαλώ τη βοήθεια σας. **
Όπως είπαν οι παραπάνω...
Άσε οι υπεύθυνοι είναι απύθμενα μαλάκες. Εγώ πληρώνω τέλη 660 (μέχρι τώρα) ενώ αν ταξινομούσα το ίδιο αυτοκίνητο μετά το 2010 (υπολογισμός σύμφωνα με τους ρύπους) θα ήταν κοντά στα 400!εγω θα πλήρωνα κάτω από 200
-
Ανοησία + θράσος = τυπικός Έλληνας πολιτικός
(από του χρόνου και στα βιβλία αριθμητικής της 2ας δημοτικού)Γιατί λέω 'θράσος', αν δεν είναι προφανές από το ύψος στο οποίο έχουν φτάσει τα τέλη 'κυκλοφορίας' και το ότι σκέφτονται να βγάλουν φόρο για τα ΙΧ που έχουν καταθέσει πινακίδες (παράδειγμα):
http://www.parapolitiki.com/2012/09/blog-post_23.html -
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Ανοησία + θράσος = τυπικός Έλληνας πολίτηςfixed
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Αν πλήρωνες με βάση τα κυβικά λιγότερα θα ένιωθες γαμάτος, όμως, που πρόλαβες και το πήρες πριν.Εάν εσύ το βρίσκεις λογικό τότε μάλλον είσαι 'τυπικός Έλληνας πολίτης'
εγω θα πλήρωνα κάτω από 200
Τι ρύπους έχει η 320? τόση διαφορά με το TFSI?
-
Μόλις είπαν στο σκαι ότι για φέτος, δηλαδή θα τα πληρώσουμε του χρόνου, επανέρχεται η έκτακτη εισφορά!!αν είναι δυνατόν!
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Αν πλήρωνες με βάση τα κυβικά λιγότερα θα ένιωθες γαμάτος, όμως, που πρόλαβες και το πήρες πριν.
Εάν εσύ το βρίσκεις λογικό τότε μάλλον είσαι 'τυπικός Έλληνας πολίτης'
εγω θα πλήρωνα κάτω από 200
Τι ρύπους έχει η 320? τόση διαφορά με το TFSI?
κατω απο 150
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
...Το χειροτερο μου βεβαια βιωνα αρκετά παλιότερα και με τα τελη μεσω κυβικών όταν εγω με το 1,4 και τα 75 'υπερατιθασα' αλογα πλήρωνα το ίδιο με το 1,6 με τα 160 άλογα φίλου!!!Εσύ τώρα προωθείς ένα ακόμα διαφορετικό τρόπο τελών, την ισχύ. Έτσι από μόνο του χωρίς να βάζεις στοιχεία όπως πχ κατανάλωση, βάρος, διαστάσεις, πολυτέλεια, τιμή αγοράς, εμπορική αξία κλπ κλπ που άμα θέλεις μπορεί να παίξουν ρόλο εξίσου ή και περισσότερο δικαιολογημένο....
Δύσκολα βα βγει δίκαιο σύστημα... -
Ήμουνα νιος και γέρασα κι ακόμα δεν άκουσα τη φράση 'κανονικά, θα έπρεπε να πληρώσω περισσότερα από αυτά που δίνω τώρα'.
Τέλη κυκλοφορίας