-
Ο χρήστης nintza έγραψε:
δεν στομωνει καποια στιγμη?Απο την πετρελαιοπηγη κατευθειαν βαζεις εσυ;
-
εκτος ελλαδος ζεις?
-
Ο χρήστης nintza έγραψε:
δεν στομωνει καποια στιγμη?Δε παθαίνει τίποτα.
-
η βρωμα της βενζινης που παει αν δε περναει απο εκει?
συσσωρευεται και φραζει τη σιτα
αυτο ειναι το νοημα αλλαγης του φιλτρου. -
H σίτα δεν πιάνει ό,τι έπιανε το φίλτρο, είναι για αρκετά χοντρά πράγματα. Πλέον πολλά αμάξια διατίθενται με φίλτρο βενζίνης μόνο όταν προορίζονται για μπανανίες. Η Ελλάδα δεν είναι τέτοια.
-
θα παω να βαλω 2 φιλτρα μαζι στη σειρα
-
και μετα θα ψαχνεις γιατι δεν παει βενζινη στα μπεκ
-
ε τοτε θα βαλω 4
2 παραλληλα και 2 σε σειρα. -
Ο χρήστης nintza έγραψε:
θα παω να βαλω 2 φιλτρα μαζι στη σειραΥπερβολές...
-
αστειο ηταν
-
λοιπον ο θερμοστατης μου αρχισε να κανει τα δικα του...σκεφτομαι να μην βαλω αλλον και απλα να βγαλω το ελατηριο απο μεσα και να το αφησω να κανει κυκλωμα μονιμα...τι λετε ??
τωρα το καλοκαιρι δεν με φοβιζει καθολου ισα ισα θα ειναι πολυ καλυτερα...το χειμωνα σκεφτομαι μονο...
οταν τα νερα ειναι πολυ κρυα δεν ειναι και πολυ καλο για το μοτερ δεν το αφηνει να ζεσταθει οπως πρεπει...
αλλα ποσο κρυα θα ειναι ??
πχ με το θερμοστατη εχω 85-90 βαθμους χωρις θερμοστατη να πεφτει στους 70-75 ?? αν και στο φουλ γκαζι/σκισιμο παλι 90 θα βλεπω στην πορεια ομως δεν ξερω ποσο θα πεφτει... -
Ο χρήστης iceman_n έγραψε:
λοιπον ο θερμοστατης μου αρχισε να κανει τα δικα του...σκεφτομαι να μην βαλω αλλον και απλα να βγαλω το ελατηριο απο μεσα και να το αφησω να κανει κυκλωμα μονιμα...τι λετε ??τωρα το καλοκαιρι δεν με φοβιζει καθολου ισα ισα θα ειναι πολυ καλυτερα...το χειμωνα σκεφτομαι μονο...
εχω ακουσει οτι οταν τα νερα ειναι πολυ κρυα δεν ειναι και πολυ καλο για το μοτερ ισχυει ??
αλλα ποσο κρυα θα ειναι πχ με το θερμοστατη εχω 85-90 βαθμους χωρις θερμοστατη να πεφτει στους 70-75 ??Μην το κανεις.Θα δουλευεις συνεχεια κρυος,θα αυξηθει η καταναλωση καυσιμου.
Μπορει να πεσεις ανετα και στους 50,πανω απο 60 δεν θα ανεβαινεις. -
Ο χρήστης iceman_n έγραψε:
λοιπον ο θερμοστατης μου αρχισε να κανει τα δικα του...σκεφτομαι να μην βαλω αλλον και απλα να βγαλω το ελατηριο απο μεσα και να το αφησω να κανει κυκλωμα μονιμα...τι λετε ??τωρα το καλοκαιρι δεν με φοβιζει καθολου ισα ισα θα ειναι πολυ καλυτερα...το χειμωνα σκεφτομαι μονο...
οταν τα νερα ειναι πολυ κρυα δεν ειναι και πολυ καλο για το μοτερ δεν το αφηνει να ζεσταθει οπως πρεπει...
αλλα ποσο κρυα θα ειναι ??
πχ με το θερμοστατη εχω 85-90 βαθμους χωρις θερμοστατη να πεφτει στους 70-75 ?? αν και στο φουλ γκαζι/σκισιμο παλι 90 θα βλεπω στην πορεια ομως δεν ξερω ποσο θα πεφτει...Και εκτός από αυτά που λέει ο Bill, θα φας και τον κινητήρα σου αν συνεχίσεις έτσι για πολλά χιλιόμετρα.
-
Ακόμα και το καλοκαίρι με ζέστη θα καις παραπάνω καύσιμο γιατί ο θερμοστάτης μόνο μέσα στην πόλη είναι τέρμα ανοικτός.
Δεν θα δουλεύει σωστά χωρίς θερμοστάτη.Αν θέλεις βάλε ένα πιο χαμηλό θερμοστάτη στο ηλεκτρικό βεντιλατέρ ή ένα χειροκίνητο διακόπτη για να το έχεις συνέχεια αναμμένο μέσα στην πόλη.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Ακόμα και το καλοκαίρι με ζέστη θα καις παραπάνω καύσιμο γιατί ο θερμοστάτης μόνο μέσα στην πόλη είναι τέρμα ανοικτός.
Δεν θα δουλεύει σωστά χωρίς θερμοστάτη.Αν θέλεις βάλε ένα πιο χαμηλό θερμοστάτη στο ηλεκτρικό βεντιλατέρ ή ένα χειροκίνητο διακόπτη για να το έχεις συνέχεια αναμμένο μέσα στην πόλη.
Το βεντιλατερ παιρνει εντολη απο τον εγκεφαλο νομιζω και ο διακοπτης θα ηταν λυση αν ειχε προβλημα υπερθερμανσης.Στην προκειμενη περιπτωση απλα ο θερμοστατης εχει χαλασει.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ακόμα και το καλοκαίρι με ζέστη θα καις παραπάνω καύσιμο γιατί ο θερμοστάτης μόνο μέσα στην πόλη είναι τέρμα ανοικτός.
Δεν θα δουλεύει σωστά χωρίς θερμοστάτη.Αν θέλεις βάλε ένα πιο χαμηλό θερμοστάτη στο ηλεκτρικό βεντιλατέρ ή ένα χειροκίνητο διακόπτη για να το έχεις συνέχεια αναμμένο μέσα στην πόλη.
Το βεντιλατερ παιρνει εντολη απο τον εγκεφαλο νομιζω και ο διακοπτης θα ηταν λυση αν ειχε προβλημα υπερθερμανσης.Στην προκειμενη περιπτωση απλα ο θερμοστατης εχει χαλασει.
οντως περνει απο τον εγκεφαλο...απλα μπορει καποιος να βαλει ενα διακοπτει μετα τους ρελεδες να δινει μονος του ρευμα οποτε το θελει πχ μεσα σε στην πολη να το εχει μονιμα ανοιχτο και οταν βγει σε ανοιχτο δρομο να το κλεινει παλι...
οσο για το θερμοστατη θα περιμενω μεχρι δευτερα να παω να παρω αλλον...
-
Ο χρήστης iceman_n έγραψε:
Ακόμα και το καλοκαίρι με ζέστη θα καις παραπάνω καύσιμο γιατί ο θερμοστάτης μόνο μέσα στην πόλη είναι τέρμα ανοικτός.
Δεν θα δουλεύει σωστά χωρίς θερμοστάτη.Αν θέλεις βάλε ένα πιο χαμηλό θερμοστάτη στο ηλεκτρικό βεντιλατέρ ή ένα χειροκίνητο διακόπτη για να το έχεις συνέχεια αναμμένο μέσα στην πόλη.
Το βεντιλατερ παιρνει εντολη απο τον εγκεφαλο νομιζω και ο διακοπτης θα ηταν λυση αν ειχε προβλημα υπερθερμανσης.Στην προκειμενη περιπτωση απλα ο θερμοστατης εχει χαλασει.
οντως περνει απο τον εγκεφαλο...απλα μπορει καποιος να βαλει ενα διακοπτει μετα τους ρελεδες να δινει μονος του ρευμα οποτε το θελει πχ μεσα σε στην πολη να το εχει μονιμα ανοιχτο και οταν βγει σε ανοιχτο δρομο να το κλεινει παλι...
Για ποιον λογο;Εχεις προβλημα υπερθερμανσης;(ή μιλας γενικα για το πως μπορει να γινει; )
-
μιλαω γενικα για το πως μπορει να γινει...συν οτι πιστευω τα καλοκαιρια θα βοηθαγε να αναβει καποιος τη μικρη σκαλα μονιμα...ειδικα μεσα στην πολη...
-
Ο χρήστης iceman_n έγραψε:
μιλαω γενικα για το πως μπορει να γινει...συν οτι πιστευω τα καλοκαιρια θα βοηθαγε να αναβει καποιος τη μικρη σκαλα μονιμα...ειδικα μεσα στην πολη...Aν εχεις ανοιξει ac τοτε το βεντιλατερ δουλευει συνεχεια.
-
δεν εχω ac
αλλα εχω ενα προβλημα τη μικρη σκαλα, μια δουλευει μια οχι...κατι πρεπει να γινετε με το μοτερακι του ανεμιστηρα...γιατι τα ρελε να εχω κοιταξει ειναι οκ
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........