-
Για αυτό test drive γιατί το μαγικό χαλί ειναι όντως μαγικό χαλί,οι κλίσεις μεγάλες και όλα γίνονται χαλλλλαρά.
Οι σχέσεις είναι όντως αρκετα μακρίες και συγκεκριμένα πιο μακριές από του 407.
Ρώτα τι παίζεται με τον HPi στα 2000cc είναι αυτός με τον άμεσσο ψεκασμό και τα 143 άλογα. Από όσο ξέρω είναι σαφώς καλύτερος από τον απλό δίλιτρο σε επιδόσεις και κατανάλωση. Δεν ξέρω αν θέλει μόνο 100αρα αμόλυβδη αλλά ούτε και πώς τα πάει από αξιοπιστία αφού ειναι καινούργιο μοτέρ ( πρωτοπαρουσιάστηκε στην προηγούμενη C5 αλλά δεν έγινε εισαγωγή του στην Ελλάδα) Η 1.8 δεν έχει την πλήρη version της νέας ανάρτησης αφού δεν ρυθμίζει το ύψος της αυτόματα ανάλογα με την ταχύτητα. Αλλά ο Νικόλας νομίζω οτι είναι πιο αρμόδιος για τα θέματα C5 -
Οπότε Νίκο περιμένουμε μερικά σου σχόλια για την C5 (από την πείρα σου)..
-
Απο όσα εχω διαβασει η ανεση της C5 εκτιματε στα πολλά και όχι στα λιγα χιλιομετρα.
Απο εμπειρια ιδιοκτητη C5 ειναι οτι καλυτερο για ταξιδια.
Στην Αθηνα δεν την πολυκυκλοφορει.
Hydractive εχουν ολες οι C5 απ' όσο ξέρω τι έκδοση θα σας γελάσω.
Σε σύγκριση με την 156 μιλάμε για εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα οπότε μαλλον πρωτα πρεπει να ιεραρχήσεις της ανάγκες σου.
Αντε με το καλό.Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Πλάκα κάνω ρε!
γιατί εγώ τι κάνω???
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Σάββα, σκέψου τι οδηγείς και τι θα οδηγείς σε λίγο καιρό. Μήπως θα σε κουράσει η 'άνευρη' οδήγηση μιας C5?Κοιτα να δεις θα μας το διαλυσει το μαγαζι αυτος
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Σάββα, σκέψου τι οδηγείς και τι θα οδηγείς σε λίγο καιρό. Μήπως θα σε κουράσει η 'άνευρη' οδήγηση μιας C5?
Κοιτα να δεις θα μας το διαλυσει το μαγαζι αυτος
Άσε...έχουν δώσει παράδειγμα άλλη πιο νωρίς...
-
Aπό συντήρηση πώς τα πάει η hydractive III;
Χρήστο σιγα μην την πάρω μόνο για ταξίδια...noway θα συνυπάρχω παντού μαζί της!
-
Καμιά συντήρηση για 5 χρόνια ή 200.000 χλμ.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Καμιά συντήρηση για 5 χρόνια ή 200.000 χλμ.Μετά Θανάση;....
Επειδή δεν το κατέχω το αντικείμενο, έχει συμβατικά αμορτισέρ που αλλάζουν;
-
Σάββα μην τα λές δυνατά αυτά γιατί θα σε διαγράψει ο πρόεδρος
Λοιπόν η ανάρτηση της C5 αποτελεται από γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης μπροστά και υστερούντες βραχίονες πίσω. Μπρός πίσω υπάρχουν αντιστρεπτικές δοκοί. Η Hydractive III αποτελείται από 6 ελαιοπνευματικά στοιχεία ( οι γνωστές σφαίρες ) από τα οποία τα 4 βρίσκονται σε κάθε τροχό ενώ από μια σφαίρα υπάρχει σε κάθε αντιστρεπτική δοκό. Ουσιαστικά οι σφαίρες παίζουν τον ρόλο και των ελατηρίων και των αμορτισέρ. Το όλο υδραυλικό σύστημα ελεγχεται από μια ηλεκτρονική μονάδα,μια ηλεκτρική αντλία και ηλεκτροβαλβίδες ( BHI το λέει η Citroen δηλαδή Bult in Hydroelectronic Interface ). Το σύστημα μαζεύει τις πληροφορίες που που συλλέγονται από τους αισθητήρες, για την ποιότητα του οδοστρώματος, την ταχύτητα, τις γραμμικές και πλευρικές επιταχύνσεις, την γωνιά του τιμονιού και την ταχύτητα περιστροφής του, τις στροφές του κινητήρα και την πίεση σε πεντάλ γκαζιού και φρένων, τις επεξεργάζεται και δίνει εντολές για το άδειασμα ή το γέμισμα των σφαιρών και κατά συνέπεια για την μεταβολή της σκληρότητας τους. Αυτά νομίζω δεν ξέχασα κάτι
Μετά τα 200.000 χλμ νομίζω αλλάζονται τα υγρά σίγουρα. Για τις σφαίρες δεν γνωρίζω αλλά ακόμα και αν αλλάζονται και οι σφαίρες πάλι το κόστος είναι σημαντικά χαμηλότερο από 4 κατ' ελάχιστον αλλαγές αμορτισέρ σε αυτό το διάστημα. Για περισσότερα ρώτα στην αντιπροσωπεία
Και μερικά linkακια
http://www.citroen.mb.ca/citroenet/html ... tyle1.html
http://www.autozine.org/technical_schoo ... nsion3.htm -
Δεν κάνω εγώ τέτοια πράγματα.
Εδώ δεν έχουμε διαγράψει άλλους τον Σάββα θα διαγράψουμε? -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Σάββα μην τα λές δυνατά αυτά γιατί θα σε διαγράψει ο πρόεδρος
Λοιπόν η ανάρτηση της C5 αποτελεται από γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης μπροστά και υστερούντες βραχίονες πίσω. Μπρός πίσω υπάρχουν αντιστρεπτικές δοκοί. Η Hydractive III αποτελείται από 6 ελαιοπνευματικά στοιχεία ( οι γνωστές σφαίρες ) από τα οποία τα 4 βρίσκονται σε κάθε τροχό ενώ από μια σφαίρα υπάρχει σε κάθε αντιστρεπτική δοκό. Ουσιαστικά οι σφαίρες παίζουν τον ρόλο και των ελατηρίων και των αμορτισέρ. Το όλο υδραυλικό σύστημα ελεγχεται από μια ηλεκτρονική μονάδα,μια ηλεκτρική αντλία και ηλεκτροβαλβίδες ( BHI το λέει η Citroen δηλαδή Bult in Hydroelectronic Interface ). Το σύστημα μαζεύει τις πληροφορίες που που συλλέγονται από τους αισθητήρες, για την ποιότητα του οδοστρώματος, την ταχύτητα, τις γραμμικές και πλευρικές επιταχύνσεις, την γωνιά του τιμονιού και την ταχύτητα περιστροφής του, τις στροφές του κινητήρα και την πίεση σε πεντάλ γκαζιού και φρένων, τις επεξεργάζεται και δίνει εντολές για το άδειασμα ή το γέμισμα των σφαιρών και κατά συνέπεια για την μεταβολή της σκληρότητας τους. Αυτά νομίζω δεν ξέχασα κάτι
Μετά τα 200.000 χλμ νομίζω αλλάζονται τα υγρά σίγουρα. Για τις σφαίρες δεν γνωρίζω αλλά ακόμα και αν αλλάζονται και οι σφαίρες πάλι το κόστος είναι σημαντικά χαμηλότερο από 4 κατ' ελάχιστον αλλαγές αμορτισέρ σε αυτό το διάστημα. Για περισσότερα ρώτα στην αντιπροσωπεία
Και μερικά linkακια
http://www.citroen.mb.ca/citroenet/html ... tyle1.html
http://www.autozine.org/technical_schoo ... nsion3.htmΜπα δεν είναι ντροπή να μην το ξέρω μιας και δεν με πολύαφορούσε και πολύ...
Πάντως καταπληκτικό..!Πω πω την έχω «ερωτευτεί»...
Κάτι τελευταίο, ποια η διαφορά της 1,8 από την 2,0 στο θέμα ανάρτηση;
Γίνεται είπε κάποιος χειροκίνητα (1,8lt) και όχι αυτόματα (2,0lt) το ανεβοκατέβασμα;Δηλαδή;
Θανάση σε ευχαριστώ θερμά για τον χρόνο που διέθεσες να γράψεις τόσο αναλυτικά πιο πάνω...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Μπα δεν είναι ντροπή να μην το ξέρω μιας και δεν με πολύαφορούσε και πολύ...Πλάκα έκανε!
Ούτε εγώ το ήξερα και πρόσφατα του πήρε αρκετά e-mail του Βασίλη να μου εξηγήσει για αυτούς τους βραχίονες που υστερούν
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Μπα δεν είναι ντροπή να μην το ξέρω μιας και δεν με πολύαφορούσε και πολύ...
Πλάκα έκανε!
Ούτε εγώ το ήξερα και πρόσφατα του πήρε αρκετά e-mail του Βασίλη να μου εξηγήσει για αυτούς τους βραχίονες που υστερούν
Το κατάλαβα Κώστα...εσύ τι λες να σε παρεξηγήσω ρε μπαγάσα....τον ΠΑΡΕΔΡΟ ΜΑΣ;
-
Τι κάνουν πρόεδρε??? Υστερούν
Σάββα παρακαλώ δεν κάνει τίποτα χαρά μου να μοιράζομαι τις γνώσεις μου αλλά μην τολμήσεις και μου πείς αύριο οτι θα πάρεις Avensis γιατί.... ( πλάκα κάνω ε )
Για το ύψος εγώ το είπα αλλά μάλλον δεν το κατάλαβες καλά...
Που λές το αμάξι όταν α) το οδόστρωμα είναι καλό και β) οταν η ταχύτητα είναι πάνω από 110 Km/h χαμηλώνει λίγο το μπρός και το πίσω μέρος για καλύτερη ευστάθεια και καλύτερη αεροδυναμική ( δηλ λιγότερο θόρυβο και λίγο καλύτερη τελική ). Αυτό δεν γινόταν στα 1.8 μοντέλα ( λέω δεν γινόταν γιατί αναφέρομαι στα προ facelift για τα καινούργια δεν έχω ενημερωθεί σε τέτοιες μικρολεπτομέρειες ακόμα στο επόμενο service θα γίνει και αυτό ) επίσης πρέπει να απουσίαζε και το πρόγραμμα sport. Αυτά υπήρχαν σε όλες τις άλλες εκδόσεις. Εννοείται οτι εν στάσει όλα κατεβαίνουν για πιο εύκολο φόρτωμα και όλα μπορούν να σηκωθούν για υπερπήδηση πεζοδρομίων και εμποδίων γενικότερα χωρίς να βρούν κάτω εφόσον η ταχύτητα είναι χαμηλή.
Αυτά -
Το Αvensis έχει διαγραφεί από την μνήμη μου φίλε Θανάση, 156 also!
To C5 αν και outsider τώρα είναι φαβορί!Ευχαριστώ πολύ και πάλι!
-
Άσχετο με την όλη C5 συζήτηση
Για δείτε αυτό το link
http://www.psa-peugeot-citroen.com/en/afternoon.php -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Το Αvensis έχει διαγραφεί από την μνήμη μου φίλε Θανάση, 156 also!
To C5 αν και outsider τώρα είναι φαβορί!Ευχαριστώ πολύ και πάλι!
Οκ..τα καταφέραμε παιδιά!!!
-
Σήμερα είχα τήν ευκαιρία νά οδηγήσω ένα ΒΧ 1.9 GTI (oχταβάλβιδο).
ΦΟ-ΒΕ-ΡΟ τό 'στρίβειν' του.
Καταπληκτική η υδροπνευματική ανάρτηση,πού εκτός από κρατήματα δίνει καί μεγάλη άνεση.Σέ λακούβες πού τό καντέτ μου απογειώνεται,τό ΒΧ περνούσε αθόρυβα.
Τό μοναδικό 'κακό' του,είναι ότι η ποιότητά του,είναι εντελώς γιά κλάμματα.Σκάσανε τά πάντα,τρίζουν τα πάντα καί κρέμονται τα πάντα.
Αλλά,οι 'ψύλλοι στ'αυτιά μου'...μπήκανε!!! -
Γαλλικό SUV με γονίδια Mitsu....ουάου!
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Σήμερα είχα τήν ευκαιρία νά οδηγήσω ένα ΒΧ 1.9 GTI (oχταβάλβιδο).
ΦΟ-ΒΕ-ΡΟ τό 'στρίβειν' του.
Καταπληκτική η υδροπνευματική ανάρτηση,πού εκτός από κρατήματα δίνει καί μεγάλη άνεση.Σέ λακούβες πού τό καντέτ μου απογειώνεται,τό ΒΧ περνούσε αθόρυβα.
Τό μοναδικό 'κακό' του,είναι ότι η ποιότητά του,είναι εντελώς γιά κλάμματα.Σκάσανε τά πάντα,τρίζουν τα πάντα καί κρέμονται τα πάντα.
Αλλά,οι 'ψύλλοι στ'αυτιά μου'...μπήκανε!!!Πω πω με έφτιαξες, σκέψου ΑΝΕΣΗ το C five...
CITROËN FORUM