Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROËN FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROËN FORUM
    • 1
    • 2
    • 144
    • 145
    • 146
    • 147
    • 148
    • 1084
    • 1085
    • 146 / 1085
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    81
    21688
    224692
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mirage last edited by

      Για αυτό test drive γιατί το μαγικό χαλί ειναι όντως μαγικό χαλί,οι κλίσεις μεγάλες και όλα γίνονται χαλλλλαρά.
      Οι σχέσεις είναι όντως αρκετα μακρίες και συγκεκριμένα πιο μακριές από του 407.
      Ρώτα τι παίζεται με τον HPi στα 2000cc είναι αυτός με τον άμεσσο ψεκασμό και τα 143 άλογα. Από όσο ξέρω είναι σαφώς καλύτερος από τον απλό δίλιτρο σε επιδόσεις και κατανάλωση. Δεν ξέρω αν θέλει μόνο 100αρα αμόλυβδη αλλά ούτε και πώς τα πάει από αξιοπιστία αφού ειναι καινούργιο μοτέρ ( πρωτοπαρουσιάστηκε στην προηγούμενη C5 αλλά δεν έγινε εισαγωγή του στην Ελλάδα) Η 1.8 δεν έχει την πλήρη version της νέας ανάρτησης αφού δεν ρυθμίζει το ύψος της αυτόματα ανάλογα με την ταχύτητα. Αλλά ο Νικόλας νομίζω οτι είναι πιο αρμόδιος για τα θέματα C5

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • elteo
        elteo last edited by

        Οπότε Νίκο περιμένουμε μερικά σου σχόλια για την C5 (από την πείρα σου)..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          obelix last edited by

          Απο όσα εχω διαβασει η ανεση της C5 εκτιματε στα πολλά και όχι στα λιγα χιλιομετρα.
          Απο εμπειρια ιδιοκτητη C5 ειναι οτι καλυτερο για ταξιδια.
          Στην Αθηνα δεν την πολυκυκλοφορει.
          Hydractive εχουν ολες οι C5 απ' όσο ξέρω τι έκδοση θα σας γελάσω.
          Σε σύγκριση με την 156 μιλάμε για εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα οπότε μαλλον πρωτα πρεπει να ιεραρχήσεις της ανάγκες σου.
          Αντε με το καλό.

          Ο χρήστης sirgus έγραψε:

          Πλάκα κάνω ρε!

          γιατί εγώ τι κάνω???

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • O
            obelix last edited by

            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
            Σάββα, σκέψου τι οδηγείς και τι θα οδηγείς σε λίγο καιρό. Μήπως θα σε κουράσει η 'άνευρη' οδήγηση μιας C5?

            Κοιτα να δεις θα μας το διαλυσει το μαγαζι αυτος

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sirgus last edited by

              Ο χρήστης chrmes έγραψε:

              Σάββα, σκέψου τι οδηγείς και τι θα οδηγείς σε λίγο καιρό. Μήπως θα σε κουράσει η 'άνευρη' οδήγηση μιας C5?

              Κοιτα να δεις θα μας το διαλυσει το μαγαζι αυτος

              Άσε...έχουν δώσει παράδειγμα άλλη πιο νωρίς...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • elteo
                elteo last edited by

                Aπό συντήρηση πώς τα πάει η hydractive III;

                Χρήστο σιγα μην την πάρω μόνο για ταξίδια...noway θα συνυπάρχω παντού μαζί της!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mirage last edited by

                  Καμιά συντήρηση για 5 χρόνια ή 200.000 χλμ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • elteo
                    elteo last edited by

                    Ο χρήστης mirage έγραψε:
                    Καμιά συντήρηση για 5 χρόνια ή 200.000 χλμ.

                    Μετά Θανάση;....

                    Επειδή δεν το κατέχω το αντικείμενο, έχει συμβατικά αμορτισέρ που αλλάζουν;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mirage last edited by

                      Σάββα μην τα λές δυνατά αυτά γιατί θα σε διαγράψει ο πρόεδρος
                      Λοιπόν η ανάρτηση της C5 αποτελεται από γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης μπροστά και υστερούντες βραχίονες πίσω. Μπρός πίσω υπάρχουν αντιστρεπτικές δοκοί. Η Hydractive III αποτελείται από 6 ελαιοπνευματικά στοιχεία ( οι γνωστές σφαίρες ) από τα οποία τα 4 βρίσκονται σε κάθε τροχό ενώ από μια σφαίρα υπάρχει σε κάθε αντιστρεπτική δοκό. Ουσιαστικά οι σφαίρες παίζουν τον ρόλο και των ελατηρίων και των αμορτισέρ. Το όλο υδραυλικό σύστημα ελεγχεται από μια ηλεκτρονική μονάδα,μια ηλεκτρική αντλία και ηλεκτροβαλβίδες ( BHI το λέει η Citroen δηλαδή Bult in Hydroelectronic Interface ). Το σύστημα μαζεύει τις πληροφορίες που που συλλέγονται από τους αισθητήρες, για την ποιότητα του οδοστρώματος, την ταχύτητα, τις γραμμικές και πλευρικές επιταχύνσεις, την γωνιά του τιμονιού και την ταχύτητα περιστροφής του, τις στροφές του κινητήρα και την πίεση σε πεντάλ γκαζιού και φρένων, τις επεξεργάζεται και δίνει εντολές για το άδειασμα ή το γέμισμα των σφαιρών και κατά συνέπεια για την μεταβολή της σκληρότητας τους. Αυτά νομίζω δεν ξέχασα κάτι
                      Μετά τα 200.000 χλμ νομίζω αλλάζονται τα υγρά σίγουρα. Για τις σφαίρες δεν γνωρίζω αλλά ακόμα και αν αλλάζονται και οι σφαίρες πάλι το κόστος είναι σημαντικά χαμηλότερο από 4 κατ' ελάχιστον αλλαγές αμορτισέρ σε αυτό το διάστημα. Για περισσότερα ρώτα στην αντιπροσωπεία
                      Και μερικά linkακια
                      http://www.citroen.mb.ca/citroenet/html ... tyle1.html
                      http://www.autozine.org/technical_schoo ... nsion3.htm

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sirgus last edited by

                        Δεν κάνω εγώ τέτοια πράγματα.
                        Εδώ δεν έχουμε διαγράψει άλλους τον Σάββα θα διαγράψουμε?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • elteo
                          elteo last edited by

                          Ο χρήστης mirage έγραψε:
                          Σάββα μην τα λές δυνατά αυτά γιατί θα σε διαγράψει ο πρόεδρος
                          Λοιπόν η ανάρτηση της C5 αποτελεται από γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης μπροστά και υστερούντες βραχίονες πίσω. Μπρός πίσω υπάρχουν αντιστρεπτικές δοκοί. Η Hydractive III αποτελείται από 6 ελαιοπνευματικά στοιχεία ( οι γνωστές σφαίρες ) από τα οποία τα 4 βρίσκονται σε κάθε τροχό ενώ από μια σφαίρα υπάρχει σε κάθε αντιστρεπτική δοκό. Ουσιαστικά οι σφαίρες παίζουν τον ρόλο και των ελατηρίων και των αμορτισέρ. Το όλο υδραυλικό σύστημα ελεγχεται από μια ηλεκτρονική μονάδα,μια ηλεκτρική αντλία και ηλεκτροβαλβίδες ( BHI το λέει η Citroen δηλαδή Bult in Hydroelectronic Interface ). Το σύστημα μαζεύει τις πληροφορίες που που συλλέγονται από τους αισθητήρες, για την ποιότητα του οδοστρώματος, την ταχύτητα, τις γραμμικές και πλευρικές επιταχύνσεις, την γωνιά του τιμονιού και την ταχύτητα περιστροφής του, τις στροφές του κινητήρα και την πίεση σε πεντάλ γκαζιού και φρένων, τις επεξεργάζεται και δίνει εντολές για το άδειασμα ή το γέμισμα των σφαιρών και κατά συνέπεια για την μεταβολή της σκληρότητας τους. Αυτά νομίζω δεν ξέχασα κάτι
                          Μετά τα 200.000 χλμ νομίζω αλλάζονται τα υγρά σίγουρα. Για τις σφαίρες δεν γνωρίζω αλλά ακόμα και αν αλλάζονται και οι σφαίρες πάλι το κόστος είναι σημαντικά χαμηλότερο από 4 κατ' ελάχιστον αλλαγές αμορτισέρ σε αυτό το διάστημα. Για περισσότερα ρώτα στην αντιπροσωπεία
                          Και μερικά linkακια
                          http://www.citroen.mb.ca/citroenet/html ... tyle1.html
                          http://www.autozine.org/technical_schoo ... nsion3.htm

                          Μπα δεν είναι ντροπή να μην το ξέρω μιας και δεν με πολύαφορούσε και πολύ...
                          Πάντως καταπληκτικό..!

                          Πω πω την έχω «ερωτευτεί»...

                          Κάτι τελευταίο, ποια η διαφορά της 1,8 από την 2,0 στο θέμα ανάρτηση;
                          Γίνεται είπε κάποιος χειροκίνητα (1,8lt) και όχι αυτόματα (2,0lt) το ανεβοκατέβασμα;

                          Δηλαδή;

                          Θανάση σε ευχαριστώ θερμά για τον χρόνο που διέθεσες να γράψεις τόσο αναλυτικά πιο πάνω...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sirgus last edited by

                            Ο χρήστης elteo έγραψε:
                            Μπα δεν είναι ντροπή να μην το ξέρω μιας και δεν με πολύαφορούσε και πολύ...

                            Πλάκα έκανε!

                            Ούτε εγώ το ήξερα και πρόσφατα του πήρε αρκετά e-mail του Βασίλη να μου εξηγήσει για αυτούς τους βραχίονες που υστερούν

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              Ο χρήστης sirgus έγραψε:

                              Μπα δεν είναι ντροπή να μην το ξέρω μιας και δεν με πολύαφορούσε και πολύ...

                              Πλάκα έκανε!

                              Ούτε εγώ το ήξερα και πρόσφατα του πήρε αρκετά e-mail του Βασίλη να μου εξηγήσει για αυτούς τους βραχίονες που υστερούν

                              Το κατάλαβα Κώστα...εσύ τι λες να σε παρεξηγήσω ρε μπαγάσα....τον ΠΑΡΕΔΡΟ ΜΑΣ;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mirage last edited by

                                Τι κάνουν πρόεδρε??? Υστερούν
                                Σάββα παρακαλώ δεν κάνει τίποτα χαρά μου να μοιράζομαι τις γνώσεις μου αλλά μην τολμήσεις και μου πείς αύριο οτι θα πάρεις Avensis γιατί.... ( πλάκα κάνω ε )
                                Για το ύψος εγώ το είπα αλλά μάλλον δεν το κατάλαβες καλά...
                                Που λές το αμάξι όταν α) το οδόστρωμα είναι καλό και β) οταν η ταχύτητα είναι πάνω από 110 Km/h χαμηλώνει λίγο το μπρός και το πίσω μέρος για καλύτερη ευστάθεια και καλύτερη αεροδυναμική ( δηλ λιγότερο θόρυβο και λίγο καλύτερη τελική ). Αυτό δεν γινόταν στα 1.8 μοντέλα ( λέω δεν γινόταν γιατί αναφέρομαι στα προ facelift για τα καινούργια δεν έχω ενημερωθεί σε τέτοιες μικρολεπτομέρειες ακόμα στο επόμενο service θα γίνει και αυτό ) επίσης πρέπει να απουσίαζε και το πρόγραμμα sport. Αυτά υπήρχαν σε όλες τις άλλες εκδόσεις. Εννοείται οτι εν στάσει όλα κατεβαίνουν για πιο εύκολο φόρτωμα και όλα μπορούν να σηκωθούν για υπερπήδηση πεζοδρομίων και εμποδίων γενικότερα χωρίς να βρούν κάτω εφόσον η ταχύτητα είναι χαμηλή.
                                Αυτά

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • elteo
                                  elteo last edited by

                                  Το Αvensis έχει διαγραφεί από την μνήμη μου φίλε Θανάση, 156 also!
                                  To C5 αν και outsider τώρα είναι φαβορί!

                                  Ευχαριστώ πολύ και πάλι!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mirage last edited by

                                    Άσχετο με την όλη C5 συζήτηση
                                    Για δείτε αυτό το link
                                    http://www.psa-peugeot-citroen.com/en/afternoon.php

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      sirgus last edited by

                                      Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                      Το Αvensis έχει διαγραφεί από την μνήμη μου φίλε Θανάση, 156 also!
                                      To C5 αν και outsider τώρα είναι φαβορί!

                                      Ευχαριστώ πολύ και πάλι!

                                      Οκ..τα καταφέραμε παιδιά!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        hunter last edited by

                                        Σήμερα είχα τήν ευκαιρία νά οδηγήσω ένα ΒΧ 1.9 GTI (oχταβάλβιδο).
                                        ΦΟ-ΒΕ-ΡΟ τό 'στρίβειν' του.
                                        Καταπληκτική η υδροπνευματική ανάρτηση,πού εκτός από κρατήματα δίνει καί μεγάλη άνεση.Σέ λακούβες πού τό καντέτ μου απογειώνεται,τό ΒΧ περνούσε αθόρυβα.
                                        Τό μοναδικό 'κακό' του,είναι ότι η ποιότητά του,είναι εντελώς γιά κλάμματα.Σκάσανε τά πάντα,τρίζουν τα πάντα καί κρέμονται τα πάντα.
                                        Αλλά,οι 'ψύλλοι στ'αυτιά μου'...μπήκανε!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • elteo
                                          elteo last edited by

                                          Γαλλικό SUV με γονίδια Mitsu....ουάου!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • elteo
                                            elteo last edited by

                                            Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                            Σήμερα είχα τήν ευκαιρία νά οδηγήσω ένα ΒΧ 1.9 GTI (oχταβάλβιδο).
                                            ΦΟ-ΒΕ-ΡΟ τό 'στρίβειν' του.
                                            Καταπληκτική η υδροπνευματική ανάρτηση,πού εκτός από κρατήματα δίνει καί μεγάλη άνεση.Σέ λακούβες πού τό καντέτ μου απογειώνεται,τό ΒΧ περνούσε αθόρυβα.
                                            Τό μοναδικό 'κακό' του,είναι ότι η ποιότητά του,είναι εντελώς γιά κλάμματα.Σκάσανε τά πάντα,τρίζουν τα πάντα καί κρέμονται τα πάντα.
                                            Αλλά,οι 'ψύλλοι στ'αυτιά μου'...μπήκανε!!!

                                            Πω πω με έφτιαξες, σκέψου ΑΝΕΣΗ το C five...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 144
                                            • 145
                                            • 146
                                            • 147
                                            • 148
                                            • 1084
                                            • 1085
                                            • 146 / 1085
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr