-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Κανένα σύστημα, είτε υγρού, είτε αέριου είτε 'στερεού' ψεκασμού και 106ης γενιάς δεν κάνει τίποτα για την προπορεία του σπινθήρα, με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει για κάθε κινητήρα. Επίσης, και με το αέριου ψεκασμού το πας όπως θες. Δε χρειάζεσαι άδεια από κανένα.
Χαράς το κουράγιο σου φίλε μου!.
Κολυμπάς μέσα σε ανθρώπους που θέλουν να μάθουν και ερωτούν βαστώντας σε στην επιφάνια. Και σε ανθρώπους που διαστρεβλώνουν την πραγματικότητα, προς ίδιο συμφέρων, ή για την αντίδραση και μόνον για αυτήν, ή για να φτιάξουν σύλλογο θυμάτων….. και σου κάνουν ‘πατητές’!.
Και σαφώς έχω γράψει, ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ.
Και δεν είναι μόνον το αβανς, μα και η διαμόρφωση του χώρου καύσης αλλότριου καυσίμου. Είναι η εξάτμιση που κάποιοι πινάκες γράφουν ότι πρέπει να αντικατασταθούν με μεταλλικούς καταλύτες κλπ.
Από την άλλη διαβάζω το Μινχαουζίστικο κείμενο που γραφεί, «Προσωπικά με υγραέριο έχω 0-100 σε 5,7', 0-160 σε 14,5' και τελική στα 270 km/h, και το αμάξι δεν κάνει κιχ.»!!!!!..... και τα διαβάζει βελτιωτής…..
Με τι αυτοκίνητο, όταν παγκόσμια η ανώτατη ταχύτητα που επιτρέπετε είναι τα 240 όπου και πέφτουν’ οι κόφτες?. Μόνον δυο μάρκες με βεντέτες αυτοκίνητα δεν υπέγραψαν!.
Και έστω έπιασε με την φαντασία του αυτούς τους χρόνους και της ταχύτητες, και κορόιδεψε και τους κόφτες, (αστεία πράγματα), με τι κατανάλωση καυσίμου?. 30+ οικονομία?!!!!!..... και σίγουρα όταν θα αφήνεις το γκάζι και μειώνετε η παροχή του αέρα και αναπτύσσετε έτι περισσότερο το βάκουμ, πόσα μέτρα φωτιά θα βγαίνει από την εξάτμιση?!. Κάτι περισσότερο από draxter car?.......
Διαβάζοντας θα έφριττε και ο Φώσκολος……
Μα φίλε μου Need4Speed, εδώ δεν είναι ενότητα για αύξηση της ιπποδύναμης, είναι για εμάς τους φτωχούς, για να βρούμε μια διέξοδο στην οικονομική κρίση που μας μαστίζει. έτσι και με αυτά που γράφεις, γελάνε αποθαρρυνόμενοι.
Το ευαγγέλιο λυπών ναι μεν αλλά……
Μα ξέχασα την ουσία της εγγραφής σου!....
Από 0 ροπή και ρελαντί/ στα 100κμ/ ώρα 5,7’’!.
Από τα 100 (με ροπές και γεμίσματα) άλλα 60κμ, σε 8,8’’!!!!..... δεν έχεις πάει ποτέ σου σε οποιονδήποτε αγώνα μηχανοκίνητου αθλητισμού?. Δεν έχεις ποτέ ακούσει τα ‘γεμίσματα’ στην εθνική οδό?.....
Γι’ αυτό σου έγραψα καλέ μου φίλε alexeft Χαράς το κουράγιο σου!.
Α.Πραγματικά δεν ξέρω τι να πρωτο-απαντήσω στα γραφόμενά σου...
επειδή υποθέτω οτι δεν έχεις κακές προθέσεις, το μόνο συμπέρασμα που βγαίνει είναι οτι δεν έχεις έως τώρα δει κανένα σύστημα υγραερίου της προκοπής, αλλιώς δεν εξηγείται. μπορεί να έχεις δει χιλιάδες, αλλά μάλλον κανένα που να δουλεύει όπως πρέπει.
Πληροφοριακά επαναλαμβάνω ότι οι επιδόσεις που παράθεσα ισχύουν στο ακέραιο, όπως και η τελική ταχύτητα. Οχι, δεν μπαίνει κανένας κόφτης στα 240χλμ/ωρα, ούτε βγάζω φωτιές (από ότι μου έχουν πει) και οι 2 μου καταλύτες είναι HJS-100 μεταλλικοί και μία χαρά στην υγεία τους.
επίσης το μοτέρ είναι ατμοσφαιρικό V8, 4.163cc, 380PS, 45NM ροπή, είμαι 4Χ4 και ζυγίζω περίπου 1700 κιλά.
Πραγματικά δεν έχω ιδέα τι γίνεται στα dragster, το μόνο που ξέρω είναι ότι αφορά ειδικά το δικό μου αμάξι.
Ο ένας γράφει για βάκουμ, ο άλλος γράφει για αβανς, θεωρίες, θεωρίες, μπλα, μπλα, μπλα.
Εμένα μου αρέσει η πράξη και για αυτό απάντησα πρακτικά στο ερώτημα του φίλου για το αν λειτουργεί το υγραέριο στις επιταχύνσεις όπως η βενζίνη.η απάντηση είναι πολύ απλή και οποιος θέλει ας το ψάξει μόνος του. Με αέριο ψεκασμό έχεις οικονομία αλλά αισθητή πτώση απόκριση του μοτέρ, και επιπλέον αν το ζοριζεις, οι φθορές στο μοτέρ είναι σημαντικές. Με υγρο ψεκασμό έχεις μικρή πτώση στην οικονομία (έναντι του αερίου) αλλά επιδόσεις και συμπεριφορά + αντοχή μοτέρ, ακριβώς ίδια με την βενζίνη.
Το ξέρω οτι τα παραπάνω μπορεί να δημιουργούν κάποιο είδος σοκ ή δυσπιστία σε μερικούς αλλά δεν πειράζει.
Οποιος θέλει να μάθει τι πραγματικά κάνει σήμερα το υγραέριο και οχι πριν 10 χρόνια μάλλον δεν θα βρει άκρη στο φόρουμ. Για παράδειγμα η επίσημη Κοσμοκαρ ή η Οπελ κάνει εξαιρετική ενημέρωση στον καθένα για τον υγρό ψεκασμό. Επίσης όποιος θέλει να δεί αυτοκίνητα με υγραέριο που να δουλεύουν, ας κανει μία βόλτα μέχρι την ΙΚΟΜ ή την Βιάλλε στην αθήνα να τα δει με τα μάτια του, στα φορούμς ο καθένας μπορεί να γράφει ότι του κατεβαίνει. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Με τι αυτοκίνητο, όταν παγκόσμια η ανώτατη ταχύτητα που επιτρέπετε είναι τα 240 όπου και πέφτουν’ οι κόφτες?. Μόνον δυο μάρκες με βεντέτες αυτοκίνητα δεν υπέγραψαν!.
Από πότε;
Στα 250 είναι στα περισσότερα αυτοκίνητα(πραγματικά, στο κοντέρ περίπου 270) αλλά ούτε δύσκολο είναι να τον βγάλεις και σε μερικά το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να το ζητήσεις από την εταιρεία.
Φυσικά δεν είναι κάποιος νόμος και υπάρχουν σίγουρα αυτοκίνητα από παραπάνω από 2 μάρκες που πάνε πάνω από 250χλμ/ωρα. -
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
@ BILL33Προς όλους : http://www.voria.gr/index.php?module=ne ... &sid=90732
Έρχεται η κίνηση με φυσικό αέριο. Τιμή, η μισή του υγραερίου, άρα το 1/4 της βενζίνης .
Δεν θα πάρω θέση διότι δεν γνωρίζω για τα αυτοκίνητα.
Οπωσδήποτε αυτό που μπορώ να πω είναι, ότι στον καυτήρα μου, το κέρδος έναντι του πετρελαίου, δεν φτάνει το 10%!. Βεβαία με έναν λέβητα πάντα καθαρό, και αντίστοιχα και την καμινάδα, (κέρδος από την συντήρηση). Μου έχει βγάλει 2 ζημιές ο καυτήρας, μα μέσα στην εγγύηση. Εκεί που αποδειγμένα έχω κέρδος μέχρι και 60%, είναι όταν το φυσικό αέριο συναγωνίζεστε της ηλεκτρικής ενέργειας. Το μαγέρικο πχ.!.
Μα πρέπει να αναφερθεί η θερμογόνος δύναμης του, συγκρινόμενη με όλα τα υπόλοιπα καύσιμα, διότι μπούχτισα με τα παραμύθια των διαφημιστών!.
Τώρα εάν όλα περπατήσουν καλά, ούτε μεγάλες εγκαταστάσεις χρειάζονται, ούτε δεξαμενές αποθήκευσης από τους πρατηριούχους. Κατά συνέπιε θα γεμίσουμε πρατήρια.
Τώρα άξιο λόγου και θύμησης είναι, ότι πριν 3+ χρόνια το πετρέλαιο θέρμανσης ήταν 1/3 του κίνησης, και σήμερα εξισώθηκε!. Και δεν άλλαξε η τιμή στην πηγή, μα η αλόγιστη εθνική και διεθνής φορολογία!.
Παλικάρια, όντες θύματα του κατεστημένου, πάντα εμείς θα την πληρώνουμε….
Και πάντα θα δημιουργούμε συντεχνίες που θα μας απομυζούν. Αυτές θα κερδίζουν τώρα ζεστά και μετρητά, και εμείς θα περιμένουμε την όποια απόσβεση!.
Για αυτό Φέταααααααααα οψόμεθα!.
Α. -
Ο χρήστης Need4Speed έγραψε:
....Και με τέτοιο αμάξι πήγες και έβαλες υγραέριο ρε φίλε;
-
Μα το λογικο ειναι να μπαινει σε τετοια αμαξια οπου η εξοικονομηση ειναι τεραστια!!
Το να μπαινει σε 1000αρια ειναι το παραξενο! -
Σκέψου όμως ότι αυτός με αυτό το αμάξι λογικά έχει να πληρώσει το καύσιμο, ενώ αυτός με το 1000άρι μάλλον δεν έχει και επομένως χρειάζεται την οικονομία.
Από αυτούς που ξέρω πάντως με μεγάλα αυτοκίνητα, κανένας δεν πήγε να βάλει υγραέριο. Βενζίνη μόνο και ας καίει όσο θέλει!
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
....
Και με τέτοιο αμάξι πήγες και έβαλες υγραέριο ρε φίλε;
από 600 ευρώ το μήνα βενζίνη, έπεσα στα 350-400 ευρώ κάνοντας τα ίδια χιλιόμετρα και με το ίδιο στυλ οδήγησης.
δεν εχασα τίποτε σε επιδόσεις. Το υγραέριο υπερέχει ελαφρά σε επιταχύνσεις, ενώ η βενζίνη ελαφρά σε τελική.
η αξιοπιστία είναι τέτοια που όταν οδηγώ ξεχνάω με τι καύσιμο πάωτο σύστημα λόγω του V8 μου πήγε περίπου 3000 ευρώ και το έχω πάνω από 1 χρόνο οπότε έχω κάνει ήδη απόσβεση
θεωρώ οτι μάλλον ήταν καλή κίνηση...
αναφορικά με το σχόλιό σου οτι πας όπως θες είτε έχεις αέριο είτε υγρά ψεκασμό δεν θα συμφωνήσω
Οι τεχνικες διαφορες αναμεσα στα 2 συστηματα ειναι τεραστιες το ιδιο βεβαια και οι τιμες τους...
Το αεριου ψεκασμου υποβιβαζουν (μειωνουν) την πιεση του LPG και την σταθεροποιουν απο 0.8 εως 1.8 bar στα μπεκ αναλογα με τις απαιτησεις του κινητηρα.
Αντιθετως τα υγρου ψεκασμου ανεβαζουν τη πιεση του LPG και λειτουργουν παρομοια με το συστημα βενζινης. Εχουν δηλαδη τρομπα μεσα στον ντεποζιτο και ρυθμιστη πιεσης που οριζει την πιεση του συστηματος.Όταν το υγραέριο ψεκάζεται σε υγρή μορφή στους αυλούς της εισαγωγής κάνει έντονη εξάτμιση που κατεβάζει την θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα πυκνότερο αέρα, χαμηλότερες θερμοκρασίες καύσης και λιγότερες πιθανότητες για προανάφλεξη (πιράκια). Στα turbo κάνει μεγαλύτερη διαφορά (σε σχέση με τα ατμοσφαιρικά σαν το δικό μου) αφού χρειάζονται τον κρύο αέρα γι'αυτό πολλά έχουν intercooler. Στα turbo αμάξια υπάρχει διαφορά στην απόδοση από το καλοκαίρι στο χειμώνα. Ομοίως διαφορά υπάρχει και με το υγραέριο όταν αυτό ψεκάζεται σε υγρή μορφή σε σχέση με τη βενζίνη ή το αέριο LPG. Το μειονέκτημα είναι ότι το σύστημα υγρού ψεκασμού είναι αρκετά ακριβότερο (2 φορές περίπου)...
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Σκέψου όμως ότι αυτός με αυτό το αμάξι λογικά έχει να πληρώσει το καύσιμο, ενώ αυτός με το 1000άρι μάλλον δεν έχει και επομένως χρειάζεται την οικονομία.Από αυτούς που ξέρω πάντως με μεγάλα αυτοκίνητα, κανένας δεν πήγε να βάλει υγραέριο. Βενζίνη μόνο και ας καίει όσο θέλει!
Δεν ξέρω τι γίνεται στον υπόλοιπο κόσμο, αλλά όσους ξέρω εγώ με μεγάλα αυτοκίνητα που δεν έβλαν ήδη υγραέριο, τα έχουν όλη την εβδομάδα κλεισμένα στο γκαράζ, και κυκλοφορούν με σμαρτ ή γιαρις. αντε να τα βγάλουν καμιά βόλτα το σαββατοκύριακο.
επίσης θα τολμήσω να πω οτι αυτό μάλλον είναι γενικό φαινόμενο, καθώς τα μεγάλα αυτοκίνητα έχουν μειωθεί αισθητά στους δρόμους τον τελευταίο καιρό
-
Ο χρήστης Need4Speed έγραψε:
Σκέψου όμως ότι αυτός με αυτό το αμάξι λογικά έχει να πληρώσει το καύσιμο, ενώ αυτός με το 1000άρι μάλλον δεν έχει και επομένως χρειάζεται την οικονομία.
Από αυτούς που ξέρω πάντως με μεγάλα αυτοκίνητα, κανένας δεν πήγε να βάλει υγραέριο. Βενζίνη μόνο και ας καίει όσο θέλει!
Δεν ξέρω τι γίνεται στον υπόλοιπο κόσμο, αλλά όσους ξέρω εγώ με μεγάλα αυτοκίνητα που δεν έβλαν ήδη υγραέριο, τα έχουν όλη την εβδομάδα κλεισμένα στο γκαράζ, και κυκλοφορούν με σμαρτ ή γιαρις. αντε να τα βγάλουν καμιά βόλτα το σαββατοκύριακο.
επίσης θα τολμήσω να πω οτι αυτό μάλλον είναι γενικό φαινόμενο, καθώς τα μεγάλα αυτοκίνητα έχουν μειωθεί αισθητά στους δρόμους τον τελευταίο καιρό
Συμφωνείς λοιπόν ότι στα μεγάλα αυτοκίνητα δεν πήγαν και πολλοί να βάλουν υγραέριο. Αυτοί που ξέρω εγώ πάντως, τα κυκλοφορούν κανονικά.
-
Ο χρήστης Need4Speed έγραψε:
....
Και με τέτοιο αμάξι πήγες και έβαλες υγραέριο ρε φίλε;
από 600 ευρώ το μήνα βενζίνη, .............................................κετά ακριβότερο (2 φορές περίπου)...
Εύχομαι να βγει καλή η κίνηση και σε σένα και σε όλους. Οι τεχνικές διαφορές σαφώς και είναι μεγάλες, αλλά τη διαφορά θερμοκρασίας από την εξάτμιση την έχουμε υπολογίσει εδώ και είναι γύρω στους 22 βαθμούς στην εξάτμιση!! Μάλλον αμελητέα. Στα τούρμπο αν δεν κάνω λάθος, μόνο υγρός ψεκασμός μπαίνει. Αν δεν έχω τούρμπο, τις αντλίες υψηλής και τα μυστήρια μπεκ και τις δεξαμενές, τι τα θέλω; Για να πληρώνω αν χαλάσουν, ενώ αλλιώς θα κάνω τη δουλειά μου με πέντε δραχμές;
Προς ενημέρωση, δε άκουσα κανένα να πει ότι βαράει πειράκια με αέριο ψεκασμό.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Σκέψου όμως ότι αυτός με αυτό το αμάξι λογικά έχει να πληρώσει το καύσιμο, ενώ αυτός με το 1000άρι μάλλον δεν έχει και επομένως χρειάζεται την οικονομία.
Από αυτούς που ξέρω πάντως με μεγάλα αυτοκίνητα, κανένας δεν πήγε να βάλει υγραέριο. Βενζίνη μόνο και ας καίει όσο θέλει!
Δεν ξέρω τι γίνεται στον υπόλοιπο κόσμο, αλλά όσους ξέρω εγώ με μεγάλα αυτοκίνητα που δεν έβλαν ήδη υγραέριο, τα έχουν όλη την εβδομάδα κλεισμένα στο γκαράζ, και κυκλοφορούν με σμαρτ ή γιαρις. αντε να τα βγάλουν καμιά βόλτα το σαββατοκύριακο.
επίσης θα τολμήσω να πω οτι αυτό μάλλον είναι γενικό φαινόμενο, καθώς τα μεγάλα αυτοκίνητα έχουν μειωθεί αισθητά στους δρόμους τον τελευταίο καιρό
Συμφωνείς λοιπόν ότι στα μεγάλα αυτοκίνητα δεν πήγαν και πολλοί να βάλουν υγραέριο. Αυτοί που ξέρω εγώ πάντως, τα κυκλοφορούν κανονικά.
ναι συμφωνώ.
Προσωπικά οταν ξεκίνησα να το ψάχνω, ο αέριος ψεκασμός δεν με έπεισε και τα παράτησα.
Μετά έμαθα για τον υγρό ψεκασμό αλλά μόλις είδα οτι το κόστος ήταν στα 3000 μαζέυτηκα μέχρι να σιγουρευτώ.
Μάζευα στοιχεία τουλάχιστον για 4 μήνες μέχρι να το αποφασίσω, οχι μόνο για το κόστος, αλλά κυριώς για να μην χαλάσω το αμάξι.
Θεωρώ λογικό κάποιος να είναι δύσπιστος απέναντι σε μία νέα τεχνολογία (υγρός ψεκασμός) που μόλις πρόσφατα αναπτύχθηκε. Ο πολύς κόσμος σκεφτεται 'που να μπλέκω τώρα', και 'άσε να το βάλουν άλλοι πρώτα να δούμε τι θα βγάλει και μετά το ξανακοιτάω'.για να είμαι ειλικρινής όταν το έβαζα δεν ήξερα 100% οτι το αμάξι θα δουλέυει όπως πρέπει παρά την πολύμηνη έρευνα που είχα κάνει και την σιγουριά του αντιπρόσωπου που μου ζάλιζε το κεφάλι με την σιγουριά του.
Πλέον όμως επειδή ξέρω Ο ΙΔΙΟΣ οτι δουλεύει, οπότε χωρίς παρεξήγηση μπορώ να μιλάω εκ του ασφαλούς
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Σκέψου όμως ότι αυτός με αυτό το αμάξι λογικά έχει να πληρώσει το καύσιμο, ενώ αυτός με το 1000άρι μάλλον δεν έχει και επομένως χρειάζεται την οικονομία.Από αυτούς που ξέρω πάντως με μεγάλα αυτοκίνητα, κανένας δεν πήγε να βάλει υγραέριο. Βενζίνη μόνο και ας καίει όσο θέλει!
Το οτι αυτοι με τα μεγαλα αμαξια εχουν απαραιτητως να πληρωσουν και τα καυσιμα, lllast year!!
Οπως φυσικα και το οτι αυτος που εχει το χιλιαρακι δεν ταυτιζεται αναγκαστικα με τις ασθενεστερες οικονομικα ομαδες.
Οι πιο πολλοι που εχουν αυτα τα μεγαλα αυτοκινητα ειτε ειχαν και κανενα μικρο, ειτε απεκτησαν εξ αναγκης λογω των τελευταιων συνθηκων.
Αλλοι παλι και το μικρο εχουν αλλα και υγραεριο εβαλαν στο 'μεγαλο' , οπως ο υποφαινομενος. -
cayenne ειναι?
-
Ο χρήστης Need4Speed έγραψε:
Πλέον όμως επειδή ξέρω Ο ΙΔΙΟΣ οτι δουλεύει, οπότε χωρίς παρεξήγηση μπορώ να μιλάω εκ του ασφαλούς
Παρεξήγηση δεν υπάρχει καμία.
Δεν αμφιβάλλω ότι το αμάξι δουλεύει, αυτό που είπα όμως είναι ότι το αβάνς είναι λάθος πάνω από κάποιες στροφές για το καύσιμο και δεν ξέρω ποιες μπορεί να είναι οι συνέπειες αν το πιέζεις με λάθος αβανς. Μην παρεξηγείς, δεν προβλέπω καμία καταστροφή, αλλά στρόφαλος, μπιέλες πείροι πιστονιών, πιστόνια και κύλινδροι σίγουρα ζορίζονται περισσότερο με 10 μοίρες παραπάνω αβανς.
-
Ο χρήστης nintza έγραψε:
cayenne ειναι?Audi S4, του 2005
αλλά και σε καγιεν ο υγρός ξεκασμός δουλεύει ρολόι, και στο S και στο turbo
-
Απήντησες Need4Speed!. Δεν είμαστε για να μυρίζουμε τα νύχια μας. Τώρα μπορούμε να τα πούμε!. Μα εξηγώ κάποια πράγματα για να τα καταλαβαίνει και ο απλός κόσμος, και να μην παρασύρετε.
Δυο βασικά μπλοκ σε έναν στρόφαλο.
2100 cc για φορτίο για το κάθε ένα 850kg!. x2!.
Με άλλα λόγια ένα Astra με 2100 cc και 190 χόρσα!!!!.... μόνον 250/κμ?!!!!!!...... εάν μάλιστα όπως συνήθως γίνετε σε λεφταντζήδικα αυτοκίνητα, μπαίνουν και ακριβά κιτ, τότε βάζοντας σου και βενζίνα μετά της 4500 στροφές, σίγα το δύσκολο.
Και σίγουρα με άνεση, έστω και εάν έχανες και 20% της δύναμης σου!. Μα δεν είσαι στοιχείο μέτρησης και προτροπής, όταν έχεις κόστος αυτοκινήτου αρκετές δεκάδες χιλιάδες ευρώ, (δεν μας είπες μάρκα, ίσως διότι δεν θέλεις….. άστο καλύτερα) και μπορείς να πιάσεις τα χιλιόμετρα που προανέφερες και σε 10% ανηφόρα!.
Τώρα σχεδόν σου εξήγησα……
Μα γράψε και εσύ!. Έφτασε στα χέρια μου μα δεν φτάνουν τα χρήματα μου να το κινήσω όπως θέλω, και κατέφυγα σε αυτήν την λύση. Όπως και εγώ λέω, είχα οικογενειακά 6 αυτοκίνητα πολύ δυνατά , και σήμερα τρία μέτριας δύναμης διότι δεν αντέχω.
Μα και κάτι φιλικά, διότι δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα.
0-100,5,7’’
100-160,8.8’’. αυτό είναι ‘βύθισμα’, σε αυτές της ταχύτητες οι ροπές σου έπρεπε να σκίζουν. Δυναμόμετρο και διάγραμμα, και έλεγχος του χάρτη εάν είναι σωστός, μήπως χρειαστεί μια επαναχαρτογράφηση.
Φιλικά
Α. -
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Πλέον όμως επειδή ξέρω Ο ΙΔΙΟΣ οτι δουλεύει, οπότε χωρίς παρεξήγηση μπορώ να μιλάω εκ του ασφαλούς
Παρεξήγηση δεν υπάρχει καμία.
Δεν αμφιβάλλω ότι το αμάξι δουλεύει, αυτό που είπα όμως είναι ότι το αβάνς είναι λάθος πάνω από κάποιες στροφές για το καύσιμο και δεν ξέρω ποιες μπορεί να είναι οι συνέπειες αν το πιέζεις με λάθος αβανς. Μην παρεξηγείς, δεν προβλέπω καμία καταστροφή, αλλά στρόφαλος, μπιέλες πείροι πιστονιών, πιστόνια και κύλινδροι σίγουρα ζορίζονται περισσότερο με 10 μοίρες παραπάνω αβανς.
Θεωρητικά η διαφορά αυτή είναι εντός των ανοχών του μοτέρ σύμφωνα με την ικομ
Επίσης είναι πολύ θετικό οτι η ακριβής ρύθμιση ογκομετρικής παροχής υγρού LPG από τα μπεκ και αέρα από την πολλαπλή εισαγωγής γίνεται απευθείας από τον μαμα-εγκέφαλο της βενζίνης (!) και όχι από ξεχωριστό εγκέφαλο υγραερίου (όπως συμβαίνει στον αέριο ψεκασμό). Στην ουσία όπως ο εγκέφαλος επανακαθορίζει τις παρόχες ανάλογα με τα οκτάνια της αμόλυβδης (88, 92 στην αμερική, ή 95, 97, 100 στην Ευρώπη) με στόχο να επιτυγχάνει το βέλτιστο μίγμα, έτσι κάνει και στο υγραέριο, δηλαδή το βλέπει σαν βενζίνη. Ουσιαστικά ο εγκέφαλος της βενζίνης βλέπει το υγρό LPG σαν βενζίνη και επαναρυθμίζεται άμεσα. Στο δικό μου μοτέρ η αύξηση της παροχής καυσίμου σε φουλ επιτάχυνση είναι 15-20% μεγαλύτερη σε σχέση με την βενζίνη.Το όλα καλά είναι στην θεωρία βέβαια,
Στην πράξη έχω 20.000χλμ με LPG και σχεδόν όλα με οδήγηση 'πάτωμα'
Το τι θα συμβεί σε 1 ή 2 χρόνια...δεν το ξέρω -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Πριν βάλτε όλοι φυσικό αέριο για να δούμε πως θα διαμορφωθεί η τιμή του.
Η (ισοδύναμη ποσότητα) φυσικού αερίου στοχίζει 80-90% του πετρελαίου θέρμανσης.
Τώρα που η τιμή του πετρελαίου θέρμανσης θα εξισωθεί με του κίνησης, πόσο θα στοιχίζει το φυσικό αέριο;
Ίσως να είναι πιο ακριβό από το υγραέριο καθώς στο Ελληνικό μπ****λο ποτέ δεν ξέρεις τι θα ξημερώσει.
Βάση σύμβασης φίλε μου, 20% φθηνότερο από το πετρέλαιο που έχει εξισωθεί κίνησης – θέρμανσης.
Μήπως θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις άλλη έκφραση?. Διότι στους οίκους ανοχής, υπάρχει ευταξία, καθαριότητα και σταθερές τιμές……
Α.@ leonp
η τιμή είναι μονοπώλιο αφού διαθέτει μόνο η ΔΕΠΑ. Η ισχύουσα τιμή είναι 1,15€/κιλό και τυχαία που την κοιτάω από καιρό σε καιρό είναι λίγο πολύ σταθερή. Βέβαια το ότι κανένας δεν ξέρει τι θα γίνει αύριο είναι μια μεγάλη αλήθεια.@antonis-team
προφανώς αναφέρεσαι στο ΦΑ χαμηλής πίεσης που έχεις σπίτι σου. Να σου πω ότι η αναλογία τιμής πετρελαίου - ΦΑ ΔΕΝ είναι βάση σύμβασης αλλά ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ με ότι αυτό συνεπάγεται. Όλα τα άλλα είναι ράδιο αρβύλα. Μάλιστα υπάρχουν 3 τοπικές εταιρείες διανομής Αττική, Θεσσαλία, Θεσσαλονίκη η καθεμία με διαφορετική τιμή.από εδώ
http://www.epathessalia.gr/index.php?cid=203&mn=88Η τιμολογιακή πολιτική της ΕΠΑ Θεσσαλίας κοινοποιείται στην ανεξάρτητη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ), από την οποία και ελέγχεται κάθε χρόνο ως προς την τήρηση των όρων της Αδείας (Άρθρο 4.2).
Σε εφαρμογή της πολιτικής αυτής, στο κόστος αγοράς αερίου από τη ΔΕΠΑ προστίθεται το περιθώριο διανομής, το οποίο παραμένει σταθερό (σε € ανά kWh) καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, διαμορφώνοντας την τιμή προς τον καταναλωτή.
T = Pg + Md
Όπου:
Τ: είναι η τιμή φυσικού αερίου για τις κατηγορίες Τ1, Τ2, Τ3 (σε €/kWh)Pg: είναι το κόστος αγοράς φυσικού αερίου από τη Δημόσια Επιχείρηση Αερίου (ΔΕΠΑ) του προηγούμενου μήνα (σε €/kWh) Συμπεριλαμβάνεται η χρέωση όσμησης με βάση την Σύμβαση για την Παροχή Υπηρεσιών Πρόσδοσης Οσμής σε Ποσότητες Φυσικού Αερίου μεταξύ Ε.Π.Α. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΑΕ και Δ.Ε.Σ.Φ.Α. Α.Ε.
Md: είναι το περιθώριο διανομής, σταθερό για κάθε κατηγορία τιμολόγησης (Τ1, Τ2, Τ3) καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους (σε €/kWh)
Οι τιμές του φυσικού αερίου αναπροσαρμόζονται μηνιαία, με βάση το κόστος αγοράς αερίου του προηγούμενου μήνα. Με δεδομένο ότι το περιθώριο διανομής παραμένει σταθερό, η εξέλιξη των μηνιαίων τιμών φυσικού αερίου, είτε ανοδικά είτε πτωτικά, οφείλεται στο κόστος αγοράς φυσικού αερίου από τη ΔΕΠΑ.
Το τιμολόγιο Τ5 καθορίζεται μέσω ενός τύπου πολλαπλών μεταβλητών. Ο τύπος αυτός αναφέρεται στις αντίστοιχες συμβάσεις παροχής και βασίζεται στη μέση τιμή ομάδας καυσίμων των οποίων η τιμή καθορίζεται σε διεθνές επίπεδο.
Στις τιμές δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 13%, Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης και Ειδικό Τέλος.
-
Σύμφωνα με το Ν.3986/2011, η ΕΠΑ υποχρεούται να συνεισπράττει με τους λογαριασμούς αερίου τη χρέωση για τον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης και να την αποδίδει στο Κράτος. Ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης ανέρχεται σε 1,5 €/Gigajoule ή 0,0054 €/kwh (1 Gigajoule = 277,7778 kwh), υπόκειται σε ΦΠΑ και εφαρμόζεται επί της κατανάλωσης αερίου (αναλογικό τέλος) από 01/09/11 και μετά.
-
Σύμφωνα με το Ν.2093/92, άρθρο 9 (παρ.5,6,7), η ΕΠΑ υποχρεούται να συνεισπράττει με τους λογαριασμούς αερίου την χρέωση για το Ειδικό Τέλος (5‰) και να την αποδίδει στο Κράτος. Το Ειδικό τέλος (5‰) εφαρμόζεται επί των υπαγομένων σε ΕΦΚ χρεώσεων προσαυξημένων με τον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης (αναλογικό τέλος + ΕΦΚ) και δεν υπόκειται σε ΦΠΑ.
Για τις καταναλώσεις πληροφορίες από το επίσημο site της Fiat, για κινητήρες βενζίνης και ΦΑ (προσοχή όχι LPG υγραέριο).
Punto EVO 1,4 77hp ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
Kύκλος εκτός πόλης (λίτρα/100km) 5,4 βενζίνη / 3,5 φυσικό αέριο
Αστικός κύκλος (λίτρα/100km) 7,9 βενζίνη / 5,4 φυσικό αέριο
Εκπομπές ρύπων - CO2 (gr/km) 149 βενζίνη / 115 φυσικό αέριο
Μικτή διαδρομή (λίτρα/100km) 6,3 βενζίνη / 4,2 φυσικό αέριο -
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Απήντησες Need4Speed!. Δεν είμαστε για να μυρίζουμε τα νύχια μας. Τώρα μπορούμε να τα πούμε!. Μα εξηγώ κάποια πράγματα για να τα καταλαβαίνει και ο απλός κόσμος, και να μην παρασύρετε.
Δυο βασικά μπλοκ σε έναν στρόφαλο.
2100 cc για φορτίο για το κάθε ένα 850kg!. x2!.
Με άλλα λόγια ένα Astra με 2100 cc και 190 χόρσα!!!!.... μόνον 250/κμ?!!!!!!...... εάν μάλιστα όπως συνήθως γίνετε σε λεφταντζήδικα αυτοκίνητα, μπαίνουν και ακριβά κιτ, τότε βάζοντας σου και βενζίνα μετά της 4500 στροφές, σίγα το δύσκολο.
Και σίγουρα με άνεση, έστω και εάν έχανες και 20% της δύναμης σου!. Μα δεν είσαι στοιχείο μέτρησης και προτροπής, όταν έχεις κόστος αυτοκινήτου αρκετές δεκάδες χιλιάδες ευρώ, (δεν μας είπες μάρκα, ίσως διότι δεν θέλεις….. άστο καλύτερα) και μπορείς να πιάσεις τα χιλιόμετρα που προανέφερες και σε 10% ανηφόρα!.
Τώρα σχεδόν σου εξήγησα……
Μα γράψε και εσύ!. Έφτασε στα χέρια μου μα δεν φτάνουν τα χρήματα μου να το κινήσω όπως θέλω, και κατέφυγα σε αυτήν την λύση. Όπως και εγώ λέω, είχα οικογενειακά 6 αυτοκίνητα πολύ δυνατά , και σήμερα τρία μέτριας δύναμης διότι δεν αντέχω.
Μα και κάτι φιλικά, διότι δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα.
0-100,5,7’’
100-160,8.8’’. αυτό είναι ‘βύθισμα’, σε αυτές της ταχύτητες οι ροπές σου έπρεπε να σκίζουν. Δυναμόμετρο και διάγραμμα, και έλεγχος του χάρτη εάν είναι σωστός, μήπως χρειαστεί μια επαναχαρτογράφηση.
Φιλικά
Α.αντώνη πιθανώς να είναι βύθισμα, δεν γνωρίζω. Τουλάχιστον σαν αίσθηση δεν νιώθω να κρεμάει η επιτάχυνση, αλλά τα Αουντι είναι λίγάκι αποστειρωμένα σε αίσθηση ουτως ή άλλως.
όμως οι συγκεκριμένες επιδόσεις του υγραερίου καλές ή κακές είναι σχεδόν ίδιες και λίγο καλύτερες σε σχέση με την βενζίνη.
ισως το βύθισμα αυτό οφείλεται στο οτι το αμάξι είναι αυτόματο με σχετικά παλαιάς τεχνολογίας μετατροπέα ροπής (οχι DSG) με οχι ιδαιτερα σπορ κλιμάκωση σχέσεων...ισως -
Ο χρήστης Need4Speed έγραψε:
Το τι θα συμβεί σε 1 ή 2 χρόνια...δεν το ξέρω
Αυτό λέω!
Υγραεριοκίνηση!