-
Απο φασόλια.
Αν εχετε δει το θανατηφόρο του Wheldon, τι κλειστό κοκπιτ και κουραφέξαλα. Ο ανθρωπος απογειώθηκε και εσκασε με τον (ας πουμε) ουρανό στο πλαι στο τσιμέντο, δηλαδή με το κεφάλι του κοντολογίς.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ναι αλλά near misses από ιπτάμενα μονοθέσια ή εξαρτήματα είχαμε κάμποσα πρόσφατα (πχ. προχτες και του Kubica στον Καναδά, ελπίζω να συνεχίσει η καλή τύχη...) ενώ η φωτιά είναι ένα μισοξεχασμένο πρόβλημα στη σύγχρονη F1.Μπορεί να έχεις δίκιο πάντως έχω δει φωτιές σε μικρότερες κατηγορίες μονοθεσίων οπότε...
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Απο φασόλια.Αν εχετε δει το θανατηφόρο του Wheldon, τι κλειστό κοκπιτ και κουραφέξαλα. Ο ανθρωπος απογειώθηκε και εσκασε με τον (ας πουμε) ουρανό στο πλαι στο τσιμέντο, δηλαδή με το κεφάλι του κοντολογίς.
Ίσως ένα canopy από αεροδιαστημικά υλικά να βοηθούσε σε αυτή την περίπτωση. Ίσως και όχι, ποτέ δεν θα μάθουμε.
-
Ο μακαρίτης ο Wheldon εξέλιξε το νέο σασί που σχεδιάστηκε να αντιμετωπίσει το πρόβλημα (barrel rolling) κι όχι τις συνέπειές του (ιπτάμενα μονοθέσια).
Και με κλειστά κόκπιτ πάλι θα γινόταν το χάος του Σπα, απλά θα ήταν λιγότερο επικίνδυνο.
Με κλειστούς πίσω τροχούς δε θα γινόταν καν.Εντάξει, βέβαια, το κλειστό κόκπιτ προστατεύει από πάσης φύσεως ΑΤΙΑ, αλλά αν τα κλείσουν όλα μετά δε θα'ναι φόρμουλα...
Εξάλλου θα υπάρχουν κι άλλα θέματα π.χ. κίνδυνος ασφυξίας σε περίπτωση φωτιάς (ή αν χαλάσει το A/C ), δυσκολία απεγκλωβισμού, κλειστοφοβία, δε θα διακρίνουν κράνη για ν'αποφεύγουν Πάστορες , κλπ.
-
Ο χρήστης Άμπαλος έγραψε:
... δε θα διακρίνουν κράνη για ν'αποφεύγουν Πάστορες , κλπ.Τότε να δεις πόσο συχνά μπορεί να μπέρδευε τους οδηγούς ο Πουρναράκης
-
Ο χρήστης Red Spirit έγραψε:
... δε θα διακρίνουν κράνη για ν'αποφεύγουν Πάστορες , κλπ.
Τότε να δεις πόσο συχνά μπορεί να μπέρδευε τους οδηγούς ο Πουρναράκης
ενώ τώρα...
-
Ο χρήστης Red Spirit έγραψε:
... δε θα διακρίνουν κράνη για ν'αποφεύγουν Πάστορες , κλπ.
Τότε να δεις πόσο συχνά μπορεί να μπέρδευε τους οδηγούς ο Πουρναράκης
Ειδικά για τον Τάκαρο θα κόλλαγαν χαρτάκι στο παρμπρίζ σαν τα τέλη κυκλοφορίας.
-
Ο χρήστης mikeerfol έγραψε:
... δε θα διακρίνουν κράνη για ν'αποφεύγουν Πάστορες , κλπ.
Τότε να δεις πόσο συχνά μπορεί να μπέρδευε τους οδηγούς ο Πουρναράκης
ενώ τώρα...
Αυτό να μου πεις
-
Ο χρήστης Άμπαλος έγραψε:
... δε θα διακρίνουν κράνη για ν'αποφεύγουν Πάστορες , κλπ.
Τότε να δεις πόσο συχνά μπορεί να μπέρδευε τους οδηγούς ο Πουρναράκης
Ειδικά για τον Τάκαρο θα κόλλαγαν χαρτάκι στο παρμπρίζ σαν τα τέλη κυκλοφορίας.
Τι χαρτάκι, ολόκληρο πανό
-
Ο χρήστης mikeerfol έγραψε:
Τι χαρτάκι, ολόκληρο πανόΈνα τέτοιο θα'κανε τη δουλειά πιστεύω...
Με το γριδ γκερλ στην καρότσα για να'χει να σχολιάζει...
-
Ο χρήστης Άμπαλος έγραψε:
...Και με κλειστά κόκπιτ πάλι θα γινόταν το χάος του Σπα, απλά θα ήταν λιγότερο επικίνδυνο.
...
κι αυτό δεν θα έλεγα ότι είναι εγγυημένο.
Εξαρτάται από το σχεδιασμό.
π.χ. αν είχαμε ένα κλειστό cockpit με μήκος οπως το παρακάτω (σχεδιασμένο κάλυμμα με φώτοσοπ)
ο Αλόνσο θα είχε τραυματιστεί αφού η οροφή του πιλοτηρίου θα κατέρρεε πάνω του. Το μονοθέσιο του Γάλλου χτύπησε περίπου 80 πόντους μόλις μπροστά από το κεφάλι του Αλόνσο. Στη συγκεκριμένη περίπτωση ένα κλειστό cockpit μπορεί να ήταν και μοιραίο, ενώ τώρα με το κάμπριο την έβγαλε καθαρή. -
Απαπα κιτς. Θα γλιτώσουμε απ'τις μυτόγκες και θα μας κατσικωθούν τα κλειστά κόκπιτ;
-
Ο χρήστης UnicornF1 έγραψε:
...
Και με κλειστά κόκπιτ πάλι θα γινόταν το χάος του Σπα, απλά θα ήταν λιγότερο επικίνδυνο.
...
κι αυτό δεν θα έλεγα ότι είναι εγγυημένο.
Εξαρτάται από το σχεδιασμό.
π.χ. αν είχαμε ένα κλειστό cockpit με μήκος οπως το παρακάτω (σχεδιασμένο κάλυμμα με φώτοσοπ)
ο Αλόνσο θα είχε τραυματιστεί αφού η οροφή του πιλοτηρίου θα κατέρρεε πάνω του. Το μονοθέσιο του Γάλλου χτύπησε περίπου 80 πόντους μόλις μπροστά από το κεφάλι του Αλόνσο. Στη συγκεκριμένη περίπτωση ένα κλειστό cockpit μπορεί να ήταν και μοιραίο, ενώ τώρα με το κάμπριο την έβγαλε καθαρή.Προφανως δεν εχεις δει τι δυναμεις αντεχουν οι καλυπτρες των μαχητικών. Μαλλον θα άντεχε. Ασε που το βρισκω κι ωραίο.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
...
Και με κλειστά κόκπιτ πάλι θα γινόταν το χάος του Σπα, απλά θα ήταν λιγότερο επικίνδυνο.
...
κι αυτό δεν θα έλεγα ότι είναι εγγυημένο.
Εξαρτάται από το σχεδιασμό.
π.χ. αν είχαμε ένα κλειστό cockpit με μήκος οπως το παρακάτω (σχεδιασμένο κάλυμμα με φώτοσοπ)
ο Αλόνσο θα είχε τραυματιστεί αφού η οροφή του πιλοτηρίου θα κατέρρεε πάνω του. Το μονοθέσιο του Γάλλου χτύπησε περίπου 80 πόντους μόλις μπροστά από το κεφάλι του Αλόνσο. Στη συγκεκριμένη περίπτωση ένα κλειστό cockpit μπορεί να ήταν και μοιραίο, ενώ τώρα με το κάμπριο την έβγαλε καθαρή.Προφανως δεν εχεις δει τι δυναμεις αντεχουν οι καλυπτρες των μαχητικών. Μαλλον θα άντεχε. Ασε που το βρισκω κι ωραίο.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
Ωραίο μπορεί να είναι αλλά δε μοιάζει με F1 αυτό το πράγμα.
-
Γιατι οχι; Ενα μονοθεσιο με καλυπτρα ειναι.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Γιατι οχι; Ενα μονοθεσιο με καλυπτρα ειναι.Sent from my Neo V using Tapatalk.
Aπό τo 1950 μέχρι σήμερα μπορεί να είδαμε μέχρι και 6τροχο μονοθέσιο, καλύπτρα όμως όχι
-
Όχι κι ωραία αυτή η αηδία.
Αυτό νταξ πάει στο διάολο...
Ο χρήστης elteo έγραψε:
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Απο φασόλια.Αν εχετε δει το θανατηφόρο του Wheldon, τι κλειστό κοκπιτ και κουραφέξαλα. Ο ανθρωπος απογειώθηκε και εσκασε με τον (ας πουμε) ουρανό στο πλαι στο τσιμέντο, δηλαδή με το κεφάλι του κοντολογίς.
το ατύχημα του wheldon οφειλοταν στο λεγόμενο pack race - δηλαδή οδήγηση με 300+ χλμ σε οβάλ πίστα- σε 2 και 3 σειρες παράλληλα και σε κοντινες αποστάσεις με τους πίσω
απο το εν λόγω ατύχημα-καραμπόλα είναι θαύμα που δεν θρηνήσαμε περισσότερους πιλότος - τον wheldon δυστυχως δεν τον έσωζε ουτε μπάρες ούτε κοκπιτ αφού χτήπησε με το κεφάλι στον τοίχο με τουλάχιστον 300 χλμ+!!!!όσο για την φωτια στο κοκπιτ
όπου υπάρχει πιλότος υπάρχει οξυγόνο και όπου υπάρχει οξυγόνο υπάρχει και φωτιά - ρώτα και τον Lauda.....
και φυσικά ουδείς βάζει το χέρι του στην φωτια πως η αποκόλληση του κοπκπιτ σε περίπτωση ατυχήματος θα είναι εύκολη υπόθεση απο την στιγμή που οι σύνδεσμοι κατά το ατύχημα θα έχουν στραβώσει - πραγματικα ακόμα κ απο τα προτότυπα του λεμαν είχα τις ανυσυχίες μου - σε περιπτωση ατυχήματος δύσκολα επιβιώνει κανεις εκει μέσαΚρίμα για τον Dale, ως πολύπειρος και πολυνικης οδηγός είχε παραμελήσει τα θέματα ασφάλειας - ακόμα και σήμερα, ο 3ος γύρος στα 500 μίλια της Daytona είναι αφιερωμένος στην μνήμη του (καθώς οδηγούσε με το Νο3) και πολλά στανταρς στα NASCAR έχουν γίνει εξαιρετικά αυστηρα, (HANS) κτλπ εξαιτίας του ατυχήματός του - ίσως η μεγαλύτερη κληρονομια και παρακαταθήκη του Dale είναι ακριβός αυτή η αυστηρότητα των κανονισμων που επήλθε (σύμφωνα με τους αμερικάνους σπορτσκαστερσ)... όπως έγινε και στην Φ1 μετά τον χαμό του DEUS.
-
Ο χρήστης Red Spirit έγραψε:
Γιατι οχι; Ενα μονοθεσιο με καλυπτρα ειναι.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
Aπό τo 1950 μέχρι σήμερα μπορεί να είδαμε μέχρι και 6τροχο μονοθέσιο, καλύπτρα όμως όχι
Αλλάζουν οι καιροί. Κάποτε δεν φορούσαν ούτε καν κράνος.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Γιατι οχι; Ενα μονοθεσιο με καλυπτρα ειναι.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
Aπό τo 1950 μέχρι σήμερα μπορεί να είδαμε μέχρι και 6τροχο μονοθέσιο, καλύπτρα όμως όχι
Αλλάζουν οι καιροί. Κάποτε δεν φορούσαν ούτε καν κράνος.
και τρέχανε με σμόκιν και παπιγιόν!
Aλλαγές κανονισμών - Ανακοινώσεις/Συζητήσεις/Φήμες