Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2012 - Shell Belgian Grand Prix
    1. Home
    2. Formula 1
    3. 2012 - Shell Belgian Grand Prix
    • 1
    • 2
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 10 / 14
    Formula 1
    40
    271
    289
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Y
      yama last edited by

      Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
      YAMA δες σε παρακαλώ την εκκίνηση από έξω, αμέσως μετά την επαφή θα δεις τον Grosjean να έχει μπλοκάρει τον μπροστά αριστερό τροχό. Αυτό είναι μια λογική αντίδραση που αυτοί οι οδηγοί μπορούν να πετύχουν. Κι όμως το μονοθέσιο του δεν σταματά όπως θα περίμενε κανείς γιατί τον πάει καροτσάκι αυτό του Hamilton. Ο οποίος Hannibal δε δείχνει κανένα εξωτερικό δείγμα μπλοκαρίσματος. Να δεχθώ ότι ίσως τα μπροστινά του φρένα να είχαν καταστραφεί, ακόμη και τότε όμως θα έπρεπε λογικά να είχε μπλοκάρει πίσω. Και ναι εμφανώς έχει μείνει στο γκάζι για να ισιώσει (όχι και η πιο λογική επιλογή με βάση τις περιστάσεις αλλά οκ είναι ενστικτώδης) αλλά γενικά αμφιβάλλω κατά πόσο φρέναρε ποτέ. Δείτε τι γίνεται αφού το μονοθέσιο του Grosjean φεύγει από τον Lewis, με πόση ταχύτητα αυτός πέφτει πάνω στους Alonso, Kobayashi. Στο GP2 ακόμη και ο Ceccoto που προσπάθησε να φρενάρει εξολοκλήρου στο γρασίδι (πολύ κακή ιδέα) έπεσε με πολύ πιο ήπιο τρόπο επάνω στους άλλους.

      Youtube Video

      Ρε Go for Pole.. βλέποντας αυτό που λές από το βίντεο που βάζεις από εξω είναι λογικό αλλά τη πραγματικότητα σου τη κρύβει η κάμερα!

      Από το μέσα βίντεο που ανέβασα http://www.youtube.com/watch?v=pBLn6IFD1dE ο Χάμιλτον είναι ήδη κολλημένος στο πίσω μέρος του Γάλλου, με σηκωμένο το μονοθέσιο. Εκεί λοιπόν επειδή το συνδύασα και με αυτό που λες, όσο και να φρενάρε και ο Hamilton με τους πίσω τροχούς(που δε γνωρίζω τι γίνεται στη πέδηση ενός μονοθεσίου όταν είναι σηκωμένο κατα 30 εκατοστά, σέρνει άλλο μονοθέσιο (έχουν ήδη γίνει ένα σώμα) το οποίο φρενάρει (τα g μεγαλώνουν) και φτάνουν σε μια στροφή όπου δεν είναι γρήγορη και αναγκαστικά θα χτυπήσουν άλλα μονοθέσια! Κοίτα δλδ πόσο γρήγορα ο Γάλλος χτυπάει τον Perez. Εγώ το βλέπω και από άποψη φυσικής.
      Στο βιντεάκι που ανέβασα... προσπαθώ να βρώ αυτό που λές.. κοιτάζοντας μπακαλίστικα τους μπροστινούς τροχούς. Δλδ όσοσ είναι επάνω στο μονοθέσιο της lLotus πόσο κινούνται.. Πολύ μπακαλίστικα άκρη δε βγάζεις. Φρενάρει το πιθανότερο όπως φαίνεται. Ίσως στην αρχή αρχή όχι.. Αλλά αυτά μόνο μέσω τηλεμετρίας. Εσύ το πας τελείως αλλού. Αυτό που λες είναι δολοφονικό εαν έχει αντιδράσει(και τον έχει αφήσει το μονοθέσιο βασικά) να αντιδράσει έτσι έχοντας γνώση της κατάσταστης μέσα στο δλ που τον σέρνει ο Γάλλος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        greo, οι ίδιοι παραδέχονται ότι είναι 4οι σε δυναμικότητα. Πρωταγωνιστούν μόνο σε κάτι κουλές βροχές κλπ. Μόνο σε 1-2 αγώνες ήταν ανταγωνιστικοί στο στεγνό, αλλά τα 8 δέκατα που έφαγε ο Αλόνσο χθες στο quali τα λένε όλα. Ξέρεις πολύ καλά ότι είμαι βαμμένος κόκκινος (και στα πολιτικά ) αλλά τα σύκα σύκα και η σκάφη σκάφη!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Y
          yama last edited by

          Κάθομαι και βλέπω το τιμόνι του Hamilton και σκέπτομαι που τους έχουν μάθει να αφήνουν τα χέρια για να μη τους το σπάσει.. Παιδιά είναι καταπληκτικό.. Αυτοί οι οδηγοί δε παίζονται.. Φοβεροί.

          Επίσης παρατηρώντας το βίντεο της εκκίνησης απ'έξω έχω την αίσθηση ότι εαν ο Maldonato δεν έκανε το πρώτο πέταγμα με το γκάζι λίγο μπροστά, πάλι είχε το momentum για καλή εκκίνηση. Όχι τη φόρα, το momentum.. Μαλακίστηκε(γενικώς...) απλά κάνω μια διαπίστωση. Βέβαια επειδή αυτό θα τον είχε ρίξει πιο πίσω θα ήταν μέσα στα μονοθέσια που θα είχαν εμπλακεί στη σύγκρουση... Λέτε να ηταν καλύτερα έτσι?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            eddie_147 last edited by

            Ο άνθρωπος του σημερινού αγώνα για μένα ήταν περισσότερο ο Vettel παρά ο Button.

            O Button από τη στιγμή που ο Μίμης δεν μπορούσε να κυνηγήσει την 1η θέση, έκανε περίπατο στο Ζάππειο.
            Περί Μίμη όλοι αυτοί που έσπευσαν να τον βγάλουν παλτό του 3μέρου (Μένιος Σακελαρόπουλος included) να μας πουν τι δέκτες τηλεμετρίας έχουν βάλει στα παπάρια τους, γιατί πώς αλλιώς ξέρουν αν είχε ή δεν είχε πρόβλημα το μονοθέσιο.

            Το πρωτάθλημα έχει πολύ ψωμί ακόμα.
            Ψέμματα: το πρωτάθλημα έχει ΠΑΡΑ πολύ ψωμί ακόμα.
            Μας φαίνονται μεγάλες οι διαφορές αριθμητικά αλλά ξεχνάμε ότι η νίκη δίνει 25 ποντάκια και η εγκατάλειψη 0 (μηδέν).

            Ο Alonso ήταν ψύχραιμος γιατί ξέρει ότι έχει ακόμα πολύ δρόμο και ότι όπως είχε αυτός ατυχία σήμερα, θα έχουν και οι αντίπαλοι του (λογικά).

            Ο Vettel έδειξε πολύ δυνατός σήμερα αλλά δεν θα μου έκανε εντύπωση αν ο Webber φαινόταν αντίστοιχα δυνατός (και υποψήφιος πρωταθλητής) σε επόμενο αγώνα.

            Button και Μίμης πολύ δύσκολα θα μπουν στο γκρουπάκι διεκδίκησης.

            Η ποινή στο Γκρογιάν είναι απολύτως λογική.
            Άλλο πραγματική F1 και άλλο playstation.
            Όπως είπε πολύ συγκρατημένα ο Alonso 7ο ατύχημα σε 12 εκκινήσεις...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              greo last edited by

              Mind games. Ετσι ονομάζονται αυτά που λενε στη Φερραρι

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Ο χρήστης YAMA έγραψε:
                Όχι τη φόρα, το momentum..

                Momentum = Φόρα/Ορμή στα αγγλικά.

                Ο Alonso ήταν ψύχραιμος γιατί ξέρει ότι έχει ακόμα πολύ δρόμο και ότι όπως είχε αυτός ατυχία σήμερα, θα έχουν και οι αντίπαλοι του (λογικά).

                Την ατυχία οι αντίπαλοι την είχαν ήδη. Ήταν ο μόνος που δεν είχε ως τώρα.

                Mind games. Ετσι ονομάζονται αυτά που λενε στη Φερραρι

                Φίλε μου δεν είναι γρήγοροι, που να χτυπιόμαστε. Η McLaren έχει το ταχύτερο μονοθέσιο με κάποια διαφορά μάλιστα. Ακολουθούν RB και Lotus. Μέχρι και η Sauber μας κάνει πλάκα ώρες ώρες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  chemic last edited by

                  αποφασιστηκε το αν θα παρει ποινη ο κωλογερος για τη μαλακία που έκανε με το vettel (ο οποιος αντεδρασε ασύλληπτα)?
                  μα μια ζωη μαλακας αυτός ο ανθρωπος?
                  τουλαχιστον εφαγε κ μια απιστευτη προσπεραση ο παππους έτσι να γουσταρει το comeback του, που ο Πουρναρακης βεβαια υποτίμησε γιατί ήταν...'και κατηφόρα'

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Y
                    yama last edited by

                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                    YAMA έγραψε:Όχι τη φόρα, το momentum..

                    Momentum = Φόρα/Ορμή στα αγγλικά.

                    Σωστός λάθος μου....

                    Το χρησιμοποίησα πρόχειρα.. εννοούσα ότι ήταν σίγουρος εκείνη τη στιγμή, ήταν συγκεντρωμένος. Απλά βιάστηκε πολύ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      billopoulos last edited by

                      Ο χρήστης YAMA έγραψε:

                      YAMA έγραψε:Όχι τη φόρα, το momentum..

                      Momentum = Φόρα/Ορμή στα αγγλικά.

                      Σωστός λάθος μου....

                      Το χρησιμοποίησα πρόχειρα.. εννοούσα ότι ήταν σίγουρος εκείνη τη στιγμή, ήταν συγκεντρωμένος. Απλά βιάστηκε πολύ.

                      Και παλι λαθος το πας αλλα δεν πειραζει

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        greo last edited by

                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                        Mind games. Ετσι ονομάζονται αυτά που λενε στη Φερραρι

                        Φίλε μου δεν είναι γρήγοροι, που να χτυπιόμαστε. Η McLaren έχει το ταχύτερο μονοθέσιο με κάποια διαφορά μάλιστα. Ακολουθούν RB και Lotus. Μέχρι και η Sauber μας κάνει πλάκα ώρες ώρες.

                        Διαφωνω ειδικά για τις RBR & Lotus. Ο αγώνας δεν είναι πυροτεχνήματα στο τέλος. Ο άλλος σε ολόκληρο αγώνα από την 2η θέση στην (επαν)εκκίνηση έβαλε 3' σε μία Force India. Ειτε αυτός είναι κουλάδι είτε η Λοτους είναι υπερτιμημένη. Διαλιέχτε!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Y
                          yama last edited by

                          Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:

                          YAMA έγραψε:Όχι τη φόρα, το momentum..

                          Momentum = Φόρα/Ορμή στα αγγλικά.

                          Σωστός λάθος μου....

                          Το χρησιμοποίησα πρόχειρα.. εννοούσα ότι ήταν σίγουρος εκείνη τη στιγμή, ήταν συγκεντρωμένος. Απλά βιάστηκε πολύ.

                          Και παλι λαθος το πας αλλα δεν πειραζει

                          Ρε αλήτες Αφού έχετε καταλάβει τι εννοώ. Γτ με παιδεύετε?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            ripper last edited by

                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                            Ο Alonso ήταν ψύχραιμος γιατί ξέρει ότι έχει ακόμα πολύ δρόμο και ότι όπως είχε αυτός ατυχία σήμερα, θα έχουν και οι αντίπαλοι του (λογικά).

                            Την ατυχία οι αντίπαλοι την είχαν ήδη. Ήταν ο μόνος που δεν είχε ως τώρα.

                            +1

                            Mind games. Ετσι ονομάζονται αυτά που λενε στη Φερραρι

                            Φίλε μου δεν είναι γρήγοροι, που να χτυπιόμαστε. Η McLaren έχει το ταχύτερο μονοθέσιο με κάποια διαφορά μάλιστα. Ακολουθούν RB και Lotus. Μέχρι και η Sauber μας κάνει πλάκα ώρες ώρες.

                            -1

                            Η Φερραρι είναι το μόνο μονοθέσιο που ήταν ικάνο για 5άδα, σε όλους τους αγώνες σε όλες τις συνθήκες.
                            Η McLaren πχ που φαίνεται το ταχύτερο είχε αγώνες που σερνότανε και συνθήκες που επίσης σερνότανε.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kantoniou last edited by

                              Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                              Θα έβρισκα για παράδειγμα πολύ λογική μια ποινή 10 θέσεων για τον Grosjean

                              Μαλλον σκεφτηκαν οτι θα ειναι καλο να λειπει απο την εκκινηση στην Ιταλια, για να τερματισει ο Αλονσο...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Ο χρήστης greo έγραψε:
                                Ειτε αυτός είναι κουλάδι είτε η Λοτους είναι υπερτιμημένη. Διαλιέχτε!!!

                                Τίποτα από τα δύο αγαπητέ. Είχε handling problem το μονοθέσιο του απλά και επίσης δεν είχε την πλήρη ισχύ. Κορυφαία ατάκα του Κίμι: Μηχανικός: 'Push Kimi.' Kimi: 'Give me full power then!'!

                                -1

                                Που διαφωνείς;

                                Μαλλον σκεφτηκαν οτι θα ειναι καλο να λειπει απο την εκκινηση στην Ιταλια, για να τερματισει ο Αλονσο...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kantoniou last edited by

                                  Ο χρήστης greo έγραψε:
                                  Ειτε αυτός είναι κουλάδι είτε η Λοτους είναι υπερτιμημένη. Διαλιέχτε!!!

                                  ΣΗΜΕΡΑ η Λοτους ηταν 'υπερτιμημενη'. Δηλαδη οι προσδοκιες δεν επαληθευτηκαν. Οι θερμοκρασιες δεν βολευαν, το σεταπ ηταν καπως περιεργο, το αμαξι, οπως ειπαν και οι 2, δεν ηταν ζυγισμενο και ο Ραϊκονεν ειχε προβλημα με το ΚΕΡΣ. Ο τερματισμος στην 3η θεση ειναι ουτε ζεστη, ουτε κρυο. Ο Μπατον ηταν μαλλον απλησιαστος (σιγουρα ειχε κι αλλο pace στο τσεπακι, αλλα εκανε οικονομια στο λαστιχο, αφου δεν πιεζοταν) και ο Φετελ καταφερε να κανει ενα μονο στοπ.

                                  Απλα αυτη η αποδοση (αυτοκινητου και οδηγου) ειναι μεν πολυ καλη (και πανω απο αυτην που ολοι περιμεναν) αλλα πρωταθλημα δεν δινει. Βεβαια, η συζητηση για πρωταθλημα του Ραϊκονεν και η κριτικη οτι δεν εχει κανει ακομα νικη, ειναι τεραστια επιτυχια. Αν στην αρχη της χρονιας μας ελεγε κανεις οτι μετα απο 12 αγωνες θα καναμε τετοια συζητηση, θα τον περνουσαμε για ψυχοπαθη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    ripper last edited by

                                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                    [>-1

                                    Που διαφωνείς;

                                    Το έχω γράψει στο edit. Η ταχύτητα κρίνεται συνολικά. Το ότι πετάει πχ στη βροχή το λαμβάνεις υπόψη.
                                    Συνολικά δεν είναι καθόλου αργή η Ferrari. Σε απόλυτη ταχύτητα (στεγνα δοκιμαστικά) είναι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      hannibal last edited by

                                      Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                                      YAMA δες σε παρακαλώ την εκκίνηση από έξω, αμέσως μετά την επαφή θα δεις τον Grosjean να έχει μπλοκάρει τον μπροστά αριστερό τροχό. Αυτό είναι μια λογική αντίδραση που αυτοί οι οδηγοί μπορούν να πετύχουν. Κι όμως το μονοθέσιο του δεν σταματά όπως θα περίμενε κανείς γιατί τον πάει καροτσάκι αυτό του Hamilton. Ο οποίος Hannibal δε δείχνει κανένα εξωτερικό δείγμα μπλοκαρίσματος. Να δεχθώ ότι ίσως τα μπροστινά του φρένα να είχαν καταστραφεί, ακόμη και τότε όμως θα έπρεπε λογικά να είχε μπλοκάρει πίσω. Και ναι εμφανώς έχει μείνει στο γκάζι για να ισιώσει (όχι και η πιο λογική επιλογή με βάση τις περιστάσεις αλλά οκ είναι ενστικτώδης) αλλά γενικά αμφιβάλλω κατά πόσο φρέναρε ποτέ. Δείτε τι γίνεται αφού το μονοθέσιο του Grosjean φεύγει από τον Lewis, με πόση ταχύτητα αυτός πέφτει πάνω στους Alonso, Kobayashi. Στο GP2 ακόμη και ο Ceccoto που προσπάθησε να φρενάρει εξολοκλήρου στο γρασίδι (πολύ κακή ιδέα) έπεσε με πολύ πιο ήπιο τρόπο επάνω στους άλλους.

                                      Youtube Video

                                      Δηλαδη ρε Κωστα μονο εγω βλεπω τους μπροστα τροχους του Χαμιλτον σταματημενους ενω το μονοθεσιο κινειται forward, και μονο εγω ακουω την μειωση των στροφων στο μοτερ στο onboard που εβαλε ο ΥΑΜΑ.
                                      Αυριο παω για οφθαλμιατρο και να τσεκαρω την ακοη μου.....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Ο χρήστης ripper έγραψε:

                                        [>-1

                                        Που διαφωνείς;

                                        Το έχω γράψει στο edit. Η ταχύτητα κρίνεται συνολικά. Το ότι πετάει πχ στη βροχή το λαμβάνεις υπόψη.
                                        Συνολικά δεν είναι καθόλου αργή η Ferrari. Σε απόλυτη ταχύτητα (στεγνα δοκιμαστικά) είναι.

                                        Καλώς ή κακώς η απόλυτη ταχύτητα παίζει ρόλο (Για εμένα πολύ καλώς! Δεν δέχομαι πρωταθλητές με μία νίκη, στυλ Rosberg!)
                                        Κι εκεί η Ferrari υστερεί. Το πρωτάθλημα είναι κυρίως στο στεγνό και θα το πληρώσουμε πικρά στο τέλος. Απλά ως τώρα είχαμε ασυνήθιστα πολλές βροχές. Δεν είναι κάθε μέρα πασχαλιά όμως.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • elteo
                                          elteo last edited by

                                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                          Eγω ξέρω ότι χασαμε ένα βαθρο και το +50 από όλους. Τι κουράγιο έχετε να τα αναλύετε απορώ!

                                          Κερδισμένο Πρωτάθλημα (και δη οδηγών) λόγω κωλοφαρδίας με το 4ο ταχύτερο αυτοκίνητο, προσωπικά δεν μου λέει τίποτα.

                                          Οχι πάλι ...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            greo last edited by

                                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                            Ειτε αυτός είναι κουλάδι είτε η Λοτους είναι υπερτιμημένη. Διαλιέχτε!!!

                                            Τίποτα από τα δύο αγαπητέ. Είχε handling problem το μονοθέσιο του απλά και επίσης δεν είχε την πλήρη ισχύ. Κορυφαία ατάκα του Κίμι: Μηχανικός: 'Push Kimi.' Kimi: 'Give me full power then!'!

                                            O αρχοντας των δικαιολογιών. Δεν ξέρω πως βλέπουν οι Κιμιφανς το γεγονος ότι αυτό το παλουκάρι σε όλη του την καρριέρα είχε κάποιον άλλο να του φταίει (η ομάδα, ο κινητήρας, το κάρμα, το φενγκ-σούι, το ζιου-ζιτσου), αλλά είναι σε ευθεία αντιπαράθεση με το ντεμεκ κουλ στυλ του. Ουτε ο Δωνης τόση κλάψα. Α ναι! Ξεχασα! Το KERS του δουλευε μόνο στο 90% (δηλαδή μισο sec λιγότερο) στον αγωνα που (λόγω μήκους πίστας) παίζει το λιγότερο ρόλο.

                                            Και κάτι ακόμα. Handling problems και μονιμα καλύτερος στο Sector 2 δεν στέκει. Να διαβαζουμε τις δικαιολογίες, αλλα να καταλαβαίνουμε και τι γίνεται.

                                            Καλώς ή κακώς η απόλυτη ταχύτητα παίζει ρόλο (Για εμένα πολύ καλώς! Δεν δέχομαι πρωταθλητές με μία νίκη, στυλ Rosberg!)
                                            Κι εκεί η Ferrari υστερεί. Το πρωτάθλημα είναι κυρίως στο στεγνό και θα το πληρώσουμε πικρά στο τέλος. Απλά ως τώρα είχαμε ασυνήθιστα πολλές βροχές. Δεν είναι κάθε μέρα πασχαλιά όμως.

                                            [φλέιμ ον]Φασκεις και αντιφάσκεις. Ο Αλόνσο με τη Φερράρι εχει τις περισσότερες νίκες στο πρωτάθλημα. Εκ των οποίων ΜΟΝΟ η μία σε μεικτές συνθήκες. Οι 2 ήταν θεόστεγνες. Επίσης έχει και 2 2ες θέσεις ΠΑΛΙ σε στεγνό (πίσω από οδηγούς που δεν θα πάνε για τίτλο άρα σαν νίκες). Κάπου νομίζω ότι δε βγαίνει το σενάριο σου. Το πρόβλημα της Φερράρι είναι ότι έχει μόνο έναν οδηγό (πράγμα που μας δίνει μία ένδειξη για το ποιο πρωτάθλημα χτυπάνε ) [/φλέιμ ον]

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 10 / 14
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr