-
Καλημέρα σε όλους,θα ήθελα να πω τις εμπειρίες μου στους 2 μήνες που έχω το σύστημα.είναι της lovato,έχω μετρήσει με 38 ευρώ 460χλμ με ήρεμη οδήγηση.το θέμα είναι ότι το αυτοκίνητο στα 160 max 170 σπάει.δεν θέλω να το πηγαίνω εκεί πάνω απλά το ψυχολογικό είναι ότι δεν πάει.επίσης σε μεγάλες ταχύτητες(4η,5η,6η) δεν έχω την ίδια ροπή με τη βενζίνη.το αυτοκίνητο μου είναι ένα celica 2001 μοντέλο.
-
Ο χρήστης dathens έγραψε:
Απαγορεύεται η πληρωση να μπαίνει στο πόρτακι αν το πίσω μέρος της ( ρακορ σωλήνας ) ειναι μεσα στην καμπινα των επιβατων , χωρίς διπλό τοίχωμα !!Το αλλο παλι ειναι οτι για να βγει στο πορτακι χρειαζεται να τρυπησεις τουλαχιστον δυο στρωματα λαμαρινας, με οτι αυτο συνεπαγεται και στην καλη εφαρμογη (για απουσια τριγμων) αλλα και για αποφυγη σκουριας μιας και απο εκει που περνα το καυσιμο και λογω της ψυχρης θερμοκρασιας θα σχηματιζεται υγρασια. Χωρια που φυσικα θα πρεπει να εχεις ευκαιρο παντα τον λαιμο, και οπως ξερουμε παντα ειναι ευκολο καπου να χαθει η να παραπεσει.Αν παλι κατι δεν παει καλα με τον ηλεκτρικο μηχανισμοστο πορτακι και δεν ανοιγει εχει παλι ενα προβλημα να ανεφοδιαστεις. Μικρη η πιθανοτητα αλλα το ξερω απο πρωτο χερι γιατι στο Santa Fe μου το πορτακι ειναι σχεδον μονιμα κολλημενο. Χρειαζεται ενα ρελεδακι αλλαγη αλλα λογω του οτι δεν βαζω βενζινη πλεον παρα μονο καθε 2-3 μηνες και αν , δεν το εχω φτειαξει.
Το μονο αρνητικο στο να ειναι η ταπα στον προφυλακτηρα ειναι οτι μια 'καλη΄επαφη σε εκεινο το σημειο σε φερνει γρηγορα στον μηχανικο για επιδιορθωσεις.
Βεβαια οπως και να το κανουμε ειναι πολυ πιο ευκολο για τον εγκαταστατη να βγαλει τον ανεφοδιασμο στον προφυλακτηρα αλλα αυτο δεν σημαινει οτι γινεται μονο για λογους ευκολιας τοποθετησης. -
Ο χρήστης Moya_Junior έγραψε:
Καλημέρα σε όλους,θα ήθελα να πω τις εμπειρίες μου στους 2 μήνες που έχω το σύστημα.είναι της lovato,έχω μετρήσει με 38 ευρώ 460χλμ με ήρεμη οδήγηση.το θέμα είναι ότι το αυτοκίνητο στα 160 max 170 σπάει.δεν θέλω να το πηγαίνω εκεί πάνω απλά το ψυχολογικό είναι ότι δεν πάει.επίσης σε μεγάλες ταχύτητες(4η,5η,6η) δεν έχω την ίδια ροπή με τη βενζίνη.το αυτοκίνητο μου είναι ένα celica 2001 μοντέλο.Κατ'αρχην υγραεριοκινηση και συνεχες υψηλο στροφαρισμα και υψηλες ταχυτητες δεν ενδυκνειται σε καμμια περιπτωση σε εκ των υστερων τοποθετηση κιτ. Το μονο σιγουρο ειναι οτι θα σου βγαλει ζημια ειδικα οταν αρκετοι γιαπωνεζικοι κινητηρες ειναι ηδη ευαισθητοι. Βεβαια το να κοβει μετα τα 160 και να εχει υστερηση σε ροπη οπως το λες μονο ο εγκαταστατης σου θα το λυσει το προβλημα με αναλογη ρυθμιση η αναβαθμιση εξαρτηματων (μπεκ/πνευμονας η οτιδηποτε αλλο)..
-
λείπω εδώ και ένα μήνα σε διακοπές,έκανα 2700 χλμ περίπου,έχω σκοπό να το πάω μόλις επιστρέψω αθήνα να δούμε τι γίνεται.μέχρι 3500 - 4000 πάω που έχω τα 160+.ελπίζω να μην είναι υψηλό στροφάρισμα αυτό.
-
Κρατα το χαμηλοτερα, με 120-140 εισαι μια χαρα απο πασης αποψεως και απο θεμα οικονομιας και απο θεμα ασφαλειας δικης σου αλλα και κινητηρα. Οταν βαζουμε υγραεριο πρεπει να αλλαζουμε προς το ηπιοτερο και τις οδηγικες μας συνηθειες.
160+ με 4000+ στροφες, γιατι καπου εκει πρεπει να εισαι γι'αυτα τα χιλιομετρα αν και δεν ξερω τι κινητηρα εχεις αλλα μαλλον για τον 1800αρη υποθετω, δεν συνισταται, ειδικα αν ειναι συνεχομενα και διαρκη. -
αυτό κάνω δεν είναι πολύ σε διάρκεια.ευχαριστώ για τη συζήτηση.!
-
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Σωστός.
Στο δικό μου που είναι άσπρο,την έβαψα και τώρα δεν φαίνεται καθόλου.Να εχεις υπ'οψιν σου οτι δεν πρεπει να βαφονται οι ταπες. Ειναι ειδικες για να αποφευγεται ο στατικος ηλεκτρισμος, ξερεις αυτο που μπορει να κανει πυροτεχνημα το αυτοκινητο, και οταν τις βαφεις καταργεις αυτη την ιδιοτητα.
Γνωμη μου να την αλλαξεις αμεσως με μια κανονικη κα ας φαινεται μαυρη. Μικρο το κακο!αυτό δεν το ήξερα
Λες γι'αυτό να μου είπε ο λαμαρινάς ότι το συγκεκριμμένο πλαστικό δεν βάφετε; Να το έβαλε ο κατασκευαστής για λόγους προστασίας από βάψιμο; Ενδιαφέρον πάντως μαθαίνουμε. Νόμιζα ότι η γείωση είναι μέσα στο στόμιο της τάπας ένα μεταλλικό δαχτυλίδι που έχει. -
Ο χρήστης Moya_Junior έγραψε:
αυτό κάνω δεν είναι πολύ σε διάρκεια.ευχαριστώ για τη συζήτηση.!
Είναι πολυγραμμένο, και απόλυτα τεκμηριωμένο, ότι βάλατε αέριο, από έλλειψη χρημάτων για βενζίνα. Δεν μετράει αυτό, όταν δεν το έχουμε ‘περάσει’ και εσωτερικά του μυαλού μας. Τα ‘γκάζια’ τελείωσαν με την επιλογή σας.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
αυτό κάνω δεν είναι πολύ σε διάρκεια.ευχαριστώ για τη συζήτηση.!
Είναι πολυγραμμένο, και απόλυτα τεκμηριωμένο, ότι βάλατε αέριο, από έλλειψη χρημάτων για βενζίνα. Δεν μετράει αυτό, όταν δεν το έχουμε ‘περάσει’ και εσωτερικά του μυαλού μας. Τα ‘γκάζια’ τελείωσαν με την επιλογή σας.
Α.Σωστός
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
[quote!
Είναι πολυγραμμένο, και απόλυτα τεκμηριωμένο, ότι βάλατε αέριο, από έλλειψη χρημάτων για βενζίνα. Δεν μετράει αυτό, όταν δεν το έχουμε ‘περάσει’ και εσωτερικά του μυαλού μας. Τα ‘γκάζια’ τελείωσαν με την επιλογή σας.
Α.[/quote]Αντωνη μην το βλεπεις ετσι το θεμα, ειναι λιγο λαθος.
Υγραεριο δεν βαζει καποιος επειδη αναγκαστικα του τελειωσαν τα λεφτα για βενζινη, αλλα επειδη δεν θελει να πιανεται κοροιδο με την πολιτικη στα καυσιμα αυτου του κρατους που ζουμε και φυσικα για οικονομια που την θελουν ολοι και αυτοι με τα πολλα και αυτοι με τα λιγα. Δεν σημαινει οτι οποιος βαζει υγραεριο ειναι στα προθυρα πτωχευσης, αλλοιμονο!!
Σημαινει οτι αντι να μου στοιχιζει τοσο να παω καπου καλυτερο ειναι να μου στοιχιζει περιπου στο μισο τοσο. Αυτο δεν χρειαζεται να εισαι νεοπτωχος για να το καταλαβεις, απλα λογικος. Το οτι τελειωσαν τα λεφτα τελειωσαν γενικα και οχι μονο για την σημερινη τιμη της βενζινης. Το οτι υπαρχει η εναλλακτικη του υγραεριου δινει σε πολλους την δυνατοτητα να κινουνται οικονομικοτερα και να διαθετουν την οποια ωφελεια αλλου οπου την χρειαζονται, ειδικα σημερα που τα εσοδα μας εχουν απαξιωθει δραστικα και μαλλον αμετακλητα.
Αλλα εδω στην Ελλαδα εχουμε μαθει να 'λοιδωρουμε' κατι τετοιες κινησεις και ευκολα να λεμε οτι 'κοιτα, για να βαζει αυτος ι υγραεριο μαλλον δεν εχει ουτε να φαει' η κατι αλλο πιο 'πιασαρικο' του τυπου 'καλα να παθει αφου ηθελε τζιπαρα κλπ κλπ' η 'το Καγιεν τον μαρανε και τωρα δεν εχει να βαλει ουτε βενζινη και του βαζει υγραεριο' κοιτα δηλαδη καταντια δηθεν, γιατι εμεις δεν μπορεσαμε ουτε μπορουσαμε ποτε να παρουμε Καγιεν η καμμια τζιπαρα και πολλα αλλα που συναδουν με την λογικη της ραγιαδικης νεοελληνικης ιδιοσυγκρασιας μας που ταυτιζεται με την αλληγορικη σημασια του ανεκδοτου που ζητα ο γειτονας απο τον θεο να ψοφησει η γιδα του γειτονα του παρα να του δωσει ο θεος και αυτου μια γιδα γιατι ο καημος του γειτονα του απο την συμφορα που θα τον βρει του δινει μεγαλυτερη ευχαριστηση απο το να αποκτουσε και αυτος κατι αναλογο.
Εκει καταντησαμε και εμεις, να χαιρομαστε κατα καποιο τροπο με τις τωρινες δυσκολιες οσων ειχαν αποκτησει κατι που δεν μπορουσαμε να αποκτησουμε εμεις.Οσο για τα 'γκαζια' αυτα δεν τελειωσαν μονο για οσους εβαλαν υγραεριο αλλα για ολους γενικα. Δες γυρω σου, στις Εθνικες και αλλου και θα δεις σχεδον ολους να τηρουν τα ορια ευλαβικα, ενω παλαιοτερα δεν τολμουσες να κανεις προσπεραση και να μην σε παρει ο αλλος απο πισω για να ικανοποιησει τον πληγωμενο εγωισμο του ιδιου και της 'κουρσαρας' του.
Εχω να δω σφηνες και κυνηγητα και τρεχαλητα απο τον καιρο του πρωτου μνημονιου!! -
Δε νομίζω ότι λέει αυτό. Έχει συζητηθεί πολλές φορές εδώ μέσα ότι ένας κινητήρας βενζίνης έχει τουλάχιστον λάθος αβάνς για υγραέριο, ειδικά στις υψηλές στροφές. Οπότε αυτός που βάζει υγραέριο ενώ θέλει να χρησιμοποιεί ψηλές στροφές και μεγάλα φορτία, έχοντας υπ'όψιν του το προηγούμενο, προφανώς το κάνει από έλλειψη χρημάτων.
Νεόπτωχοι είμαστε δυστυχώς όλοι μας, τουλάχιστον σε σχέση με πριν. Τώρα, το πως είναι ο ένας σε σχέση με τον άλλο είναι άλλο θέμα.
-
Το να έχεις αυτοκίνητο που αγόρασες 100.000 ευρώ και να βάζεις υγραέριο για να γίνουν τα έξοδα της βενζίνης σου από 200 ευρώ ανά μήνα 100, sorry δεν είναι φυσιολογικό !
-
Φιλε μου,
αυτοκινητο 100.000 ευρω και να καιει 200 ευρω τον μηνα θα πρεπει να κανει διαδρομη απο σπιτι μεχρι την ΕΒΓΑ της γειτονιας με μια μικρη εκτιμηση του τι αυτοκινητα και τι κυβισμου αντιπροσωπευουν αυτη τη τιμη σε συντριπτικη πλειοψηφια.
Και μην ξεχνας οτι τοτε αυτα τα αυτοκινητα που εκαναν τοσο η βενζινη ειχε 1 με 1.20 το λιτρο ισως και λιγωτερο ενω τωρα με μειωμενα εισοδηματα/μισθους κατα 20-50%, χαρατσια, κλπ η βενζινη ειναι κοντα στα 2 ευρω. Μονο χαζοι και κομπλεξικοι δεν θα σκεφτοντουσαν την μετατροπη υπο αυτες τις συνθηκες!
Προσωπικα με βενζινη θα χρειαζομουν 500 ευρω τον μηνα ενω τωρα με υγραεριο 250. Και δεν εχω αυτοκινητο των 100 χιλιαδων ουτε 4-5 χιλιαδες κυβικα. Ακομα και αυτος ομως που ειχε παρει τοτε το αυτοκινητο των 100.000 γιατι θα επρεπε σημερα να δινει 500-600-700 ευρω τον μηνα σε βενζινη και οχι τα μισα ειδικα οταν για τους περισσοτερους απο αυτους με τα ακριβα αυτοκινητα που η οικονομικη κριση εχει επηρεασει σημερα, εχουν χασει εισοδηματα, δουλειες κλπ και δεν θελουν να σκοτωσουν και το αυτοκινητο τους για 5-10 χιλιαδες ευρω??
Αν λοιπον το να βαζει καποιος υγραεριο γι'αυτους, και οχι μονο, τους λογους ειναι κατακριτεο, τοτε μαλλον κατι δεν παει καλα με την λογικη καποιων ανθρωπων η μαλλον δειχνει την εμπαθεια που μπορει να εχουν με συγκεκριμενες κατηγοριες ιδιοκτητων αυτοκινητων.
Με την ιδια λογικη ειναι κατακριτεο και το αν ενας πλουσιος σημερα αγοραζει υβριδικο αυτοκινητο η ηλεκτρικο αυτοκινητο ειτε ακομα με κινητηρα πετρελαιου!!
Ετσι δεν ειναι? Αφου κοιταζει να πληρωνει οσο λιγωτερα μπορει για καυσιμα!!
Αλλα ειπαμε, εμεις εδω στην Ελλαδα φαινεται οτι ζηλευουμε την γιδα του γειτονα μας και θελουμε να ψοφησει για να χαρουμε. -
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Απαγορεύεται η πληρωση να μπαίνει στο πόρτακι αν το πίσω μέρος της ( ρακορ σωλήνας ) ειναι μεσα στην καμπινα των επιβατων , χωρίς διπλό τοίχωμα !!
Το αλλο παλι ειναι οτι για να βγει στο πορτακι χρειαζεται να τρυπησεις τουλαχιστον δυο στρωματα λαμαρινας, με οτι αυτο συνεπαγεται και στην καλη εφαρμογη (για απουσια τριγμων) αλλα και για αποφυγη σκουριας μιας και απο εκει που περνα το καυσιμο και λογω της ψυχρης θερμοκρασιας θα σχηματιζεται υγρασια. Χωρια που φυσικα θα πρεπει να εχεις ευκαιρο παντα τον λαιμο, και οπως ξερουμε παντα ειναι ευκολο καπου να χαθει η να παραπεσει.Αν παλι κατι δεν παει καλα με τον ηλεκτρικο μηχανισμοστο πορτακι και δεν ανοιγει εχει παλι ενα προβλημα να ανεφοδιαστεις. Μικρη η πιθανοτητα αλλα το ξερω απο πρωτο χερι γιατι στο Santa Fe μου το πορτακι ειναι σχεδον μονιμα κολλημενο. Χρειαζεται ενα ρελεδακι αλλαγη αλλα λογω του οτι δεν βαζω βενζινη πλεον παρα μονο καθε 2-3 μηνες και αν , δεν το εχω φτειαξει.
Το μονο αρνητικο στο να ειναι η ταπα στον προφυλακτηρα ειναι οτι μια 'καλη΄επαφη σε εκεινο το σημειο σε φερνει γρηγορα στον μηχανικο για επιδιορθωσεις.
Βεβαια οπως και να το κανουμε ειναι πολυ πιο ευκολο για τον εγκαταστατη να βγαλει τον ανεφοδιασμο στον προφυλακτηρα αλλα αυτο δεν σημαινει οτι γινεται μονο για λογους ευκολιας τοποθετησης.Πολυ χρησιμα αυτα που γραφεις. Τελικα εσυ τι προτεινεις; Ταπα η προφυλακτηρα; Υπαρχει κατι αλλο;
-
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Φιλε μου,
αυτοκινητο 100.000 ευρω και να καιει 200 ευρω τον μηνα θα πρεπει να κανει διαδρομη απο σπιτι μεχρι την ΕΒΓΑ της γειτονιας με μια μικρη εκτιμηση του τι αυτοκινητα και τι κυβισμου αντιπροσωπευουν αυτη τη τιμη σε συντριπτικη πλειοψηφια.
Και μην ξεχνας οτι τοτε αυτα τα αυτοκινητα που εκαναν τοσο η βενζινη ειχε 1 με 1.20 το λιτρο ισως και λιγωτερο ενω τωρα με μειωμενα εισοδηματα/μισθους κατα 20-50%, χαρατσια, κλπ η βενζινη ειναι κοντα στα 2 ευρω. Μονο χαζοι και κομπλεξικοι δεν θα σκεφτοντουσαν την μετατροπη υπο αυτες τις συνθηκες!
Προσωπικα με βενζινη θα χρειαζομουν 500 ευρω τον μηνα ενω τωρα με υγραεριο 250. Και δεν εχω αυτοκινητο των 100 χιλιαδων ουτε 4-5 χιλιαδες κυβικα. Ακομα και αυτος ομως που ειχε παρει τοτε το αυτοκινητο των 100.000 γιατι θα επρεπε σημερα να δινει 500-600-700 ευρω τον μηνα σε βενζινη και οχι τα μισα ειδικα οταν για τους περισσοτερους απο αυτους με τα ακριβα αυτοκινητα που η οικονομικη κριση εχει επηρεασει σημερα, εχουν χασει εισοδηματα, δουλειες κλπ και δεν θελουν να σκοτωσουν και το αυτοκινητο τους για 5-10 χιλιαδες ευρω??
Αν λοιπον το να βαζει καποιος υγραεριο γι'αυτους, και οχι μονο, τους λογους ειναι κατακριτεο, τοτε μαλλον κατι δεν παει καλα με την λογικη καποιων ανθρωπων η μαλλον δειχνει την εμπαθεια που μπορει να εχουν με συγκεκριμενες κατηγοριες ιδιοκτητων αυτοκινητων.
Με την ιδια λογικη ειναι κατακριτεο και το αν ενας πλουσιος σημερα αγοραζει υβριδικο αυτοκινητο η ηλεκτρικο αυτοκινητο ειτε ακομα με κινητηρα πετρελαιου!!
Ετσι δεν ειναι? Αφου κοιταζει να πληρωνει οσο λιγωτερα μπορει για καυσιμα!!
Αλλα ειπαμε, εμεις εδω στην Ελλαδα φαινεται οτι ζηλευουμε την γιδα του γειτονα μας και θελουμε να ψοφησει για να χαρουμε.Άσε τους χαρακτηρισμούς για τους 'Ελληνες καλύτερα. Δε μας φτάνουν οι Γερμανοί. Δε μας φτάνουν όλοι αυτοί που εξαφάνισαν το παράνομο χρήμα τους. Δε μας φτάνουν οι τράπεζες που στο κυνήγι των κερδών βούλιαξαν τον τόπο όλο και είμαστε μαζί στα χρέη και χώρια στα κέρδη. Λίγη ντροπή δε βλάπτει.
-
Δυστυχως ενα απο τα χαλια μας ειναι οτι δεν κανουμε αυτοκριτικη και αυτο μας εφερε εδω και ακομα φαινεται οτι συνεχιζουμε.
Δεν μου λες, ποιος εφαγε ολα αυτα τα λεφτα που ψαχνουμε να βρουμε τωρα? Οι Γερμανοι/Αγγλοι/Γαλλοι/Βησιγοτθοι/Πορτογαλοι??
Ποιος εχει βγαλει δισεκατομμυρια στην Ελβετια? Αυτοι παλι?
Τις ελληνικες Τραπεζες ποιοι τις διοικουν/διοικουσανε? Οι Γερμανοι και ολοι οι αλλοι πλην Ελληνων?
Α, ξεχασα, για αλλοι μια φορα φταινε οι ξενοι και οι επιβουλες ξενες δυναμεις! Μα και ετσι να ηταν η Κερκοπορτα ανοιγει παντα απο μεσα.
Τους Γερμανους και τους αλλους ποιος τους αφηνει να μιλανε?
Για ποιους Ελληνες μιλας λοιπον? Για το 40% που δεν πηγε καν να ψηφισει στις τελευταιες εκλογες ενω διακυβευονταν το μελλον μας και αφησαν το 20% να μας ξανακυβερνησει και να μας αποτελειωσει?
Αν ημασταν οσο Ελληνες επρεπε ουτε αυτα που συμβαινουν τωρα θα συνεβαιναν ουτε θα αναζητουσαμε το φταιξιμο σε αλλους εκτος Ελλαδος.
Αν προσεξες εγω δεν χρησιμοποιησα την λεξη Ελληνες γιατι αυτη απευθυνεται μονο σε μικροτερο ποσοστο του πραγματικου και ειναι ιερη και φυσικα δεν απευθυνεται σε κανενα απο τους 40% που δεν πηγαν να ψηφισουν γιατι στην Αρχαια Ελλαδα οταν καποιος δεν ελαμβανε μερος στα κοινα δεν θεωρειτο πολιτης αλλα ιδιωτης και δεν ειχε δικαιωματα.
Ειμαι σιγουρος οτι ουτε εσυ ο ιδιος ξερεις την σημασια της λεξης Ελληνας γι'αυτο την χρησιμοποιεις και την εννοεις τοσο αυθαιρετα και γενικα.
Μαθε λοιπον και μετα να κανεις υποδειξεις επι προσωπικου για το αν μπορω να εκφερω χαρακτηρισμους η οχι!
Δεν θυμαμαι να ζητησα την αδεια σου! -
Σου μιλάω για μένα που σαν Έλληνας είμαι μέρος της Ελλάδας και δεν τα έφαγε κανένας μαζί μου. Εργαζόμενος στον ιδιωτικό τομέα είμαι και ιδρώνω και κουράζομαι και τρώω το δικό μου. Κάνε μας τη χάρη λοιπόν.
-
«Υγραεριο δεν βαζει καποιος επειδη αναγκαστικα του τελειωσαν τα λεφτα για βενζινη, αλλα επειδη δεν θελει να πιανεται κοροιδο με την πολιτικη στα καυσιμα αυτου του κρατους που ζουμε και φυσικα για οικονομια που την θελουν ολοι και αυτοι με τα πολλα και αυτοι με τα λιγα.»
Δεν διαφωνώ μαζί σου καλέ μου φιλέ!. Υπάρχει και αυτός ο τρόπος σκέψης, μάλιστα θα συμφωνούσα απόλυτα, εάν ο κατασκευαστής έλεγε ότι το αυτοκίνητο του είναι διπλού καυσίμου!.
«Δε νομίζω ότι λέει αυτό. Έχει συζητηθεί πολλές φορές εδώ μέσα ότι ένας κινητήρας βενζίνης έχει τουλάχιστον λάθος αβάνς για υγραέριο, ειδικά στις υψηλές στροφές. Οπότε αυτός που βάζει υγραέριο ενώ θέλει να χρησιμοποιεί ψηλές στροφές και μεγάλα φορτία, έχοντας υπ'όψιν του το προηγούμενο, προφανώς το κάνει από έλλειψη χρημάτων.»
Μα και αυτό είναι μια μεγάλη αλήθεια!. Διότι οι 5 και 6 χιλιάδες στροφές, με αλλότριο καύσιμο, που δεν σχεδιάστηκε ο κινητήρας για αυτό, αναγάγουν στο τετράγωνο της έξτρα φθορές, που έτσι και αλλιώς υπάρχουν σε λανθάνουσα κατάσταση και στης υπόλοιπες. Μα στης χαμηλές λύνουμε μια πάγια πλέον ανάγκη της τσέπης μας, δυστυχώς.
«Το να έχεις αυτοκίνητο που αγόρασες 100.000 ευρώ και να βάζεις υγραέριο για να γίνουν τα έξοδα της βενζίνης σου από 200 ευρώ ανά μήνα 100, sorry δεν είναι φυσιολογικό !»
Σίγουρα είναι αφύσικο!.
Θέλεις να δήξεις στον κόσμο ότι είσαι αυτής της ‘τάξης’ άνθρωπος, ενόσω δεν είσαι….. εξαπατάς αυτούς, μα περισσότερο τον εαυτό σου.
Τα μεγάλα κυβικά μου τα πούλησα, για να μην πληρώνω τον ΓΑΠ και την ληστοσυμμορία του.
Με τρία ΙΧ μικρότερων κυβικών εσθάνομε ξαλαφρωμένος.
Α. -
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Σου μιλάω για μένα που σαν Έλληνας είμαι μέρος της Ελλάδας και δεν τα έφαγε κανένας μαζί μου. Εργαζόμενος στον ιδιωτικό τομέα είμαι και ιδρώνω και κουράζομαι και τρώω το δικό μου. Κάνε μας τη χάρη λοιπόν.Την χαρη να μου την κανεις εσυ και να μην ξανασχοληθεις με το τι γραφω εκτος και αν σου εχω απευθυνει τον λογο η ειναι δικο σου θεμα.
Ασχολησου με τα δικα σου θεματα.
Δεν θυμαμαι να σου απηυθυνα τον λογο προσωπικα σε οτι εγραψα πριν, γι'αυτο τις παρατηρησεις σου κρατα τις για τον εαυτο σου.
Και ας σταματησει εδω! Αρκετα! -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Σίγουρα είναι αφύσικο!.
Θέλεις να δήξεις στον κόσμο ότι είσαι αυτής της ‘τάξης’ άνθρωπος, ενόσω δεν είσαι….. εξαπατάς αυτούς, **μα περισσότερο τον εαυτό σου.
**
Α.Σωστός
Υγραεριοκίνηση!