Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αλλαγές στην οδική συμπεριφορά μετά το χαμήλωμα (Help)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αλλαγές στην οδική συμπεριφορά μετά το χαμήλωμα (Help)
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    16
    31
    1022
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giok last edited by

      Καλησπέρα..
      Σήμερα έκανα ευθυγράμμιση μετά από αλλαγή ελαστικών λόγο ασύμμετρης φθοράς στα πίσω ελαστικά….
      Το αυτοκίνητο είναι χαμηλωμένο κατά 3cm περίπου. Έχω βάλει ελατήρια eibach.
      Κατά την ευθυγράμμιση φάνηκε ότι είχαν απόκλιση και οι δυο άξονες (μετά από 35000 χλμ χρήσης σε διαφόρους δρόμους και κάλους και κακούς) λίγο παραπάνω ο μπροστινός..
      Όμως μου είπαν ότι η γωνία καμπερ δεν είναι αυτή που πρέπει και το είδα και εγώ είχε απόκλιση περίπου 2 μοίρες στους πίσω τροχούς και λίγο λιγότερο στους μπροστινούς. Μου είπαν ότι καλά είναι να το κοιτάξω και ότι αυτοί δεν μπορούν να μου το ρυθμίσουν..
      Τι πρέπει να κοιτάξω (δεν μου είπε κανένας);;
      Η γωνία καμπερ επηρεάζει την φθορά των ελαστικών και την οδηγική συμπεριφορά;;;

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • K
        karavlaxos last edited by

        Σαφως

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • E
          eeg74 last edited by

          Δεν ρυθμίζονται όλες οι γωνίες σε όλα τα αυτοκίνητα. Νομίζω ο κανόνας στα καθημερινά αυτοκίνητα είναι οι γωνίες να επιβάλλονται ουσιαστικά από την επιλογή των μηχανικών μερών, δηλαδή τα γόνατα εμπρός και ό,τι υπάρχει πίσω. Αν έχεις ένα γόνατο σχεδιασμένο να δουλεύει σωστά σε ένα συγκεκριμένο ύψος και το αλλάξεις (βάλεις πχ κοντύτερο ελατήριο ή το κόψεις), έχεις αλλάξει και τις γωνίες ΧΩΡΙΣ να μπορείς να κάνεις κάτι! Συνήθως οι πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω επιτρέπουν κάποιες ρυθμίσεις, οι πιο απλές αναρτήσεις όχι.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • L
            leonp last edited by

            Το κάμπερ άλλαξε γιατί το χαμήλωσες.

            Δεν ρυθμίζεται.

            Με τόσο κάμπερ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΟΜΟΙΟΜΟΡΦΗ ΦΘΟΡΑ πρέπει να δώσεις ΣΥΓΚΛΙΣΗ στους τροχούς.
            Πάρα πολύ σύγκλιση, ξεκίνα με 3-4 χιλιοστά και δες αν έχεις ομοιόμορφη φθορά στα λάστιχα.

            Το αμάξι δεν πατάει σωστά αλλά καλύτερα δεν γίνεται.

            (Αν θέλεις να δεις αν έχει στραβώσει το αμάξι από τυχόν χτύπημα, κοίταξε το SAI δεξιά και αριστερά. Πρέπει να είναι το ίδιο - δεν πειράζει πολύ αν έχεις διαφορετικό κάμπερ δεξιά και αριστερά φτάνει το SAI να είναι ίδιο)

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • C
              coupeas last edited by

              Ο χρήστης jimded έγραψε:
              εγω τετοιο χαμηλωμα σκεφτομαι να κανω μεταξυ 2-3 ποντων ,
              ειναι το πιο λογικο για παραπανω δε νομιζω το κερδος του χαμηλοτερου κεντρου βαρους να αντισταθμιζεται απο τα αλλα μειονεκτηματα που θα προκειψουν μιας και οδηγαμε στους ελληνικες δρομους...

              Να εχεις υπόψη σου ότι ναι μεν τα εργοστασιακα αμορτισερ σου θα δουλεύουν,( οριακά ) αλλά θα ''πέσουν'' πολύ πιο γρηγορα .
              Ενα σετ after market με την ιδια ΄σε εφαρμογή απόσβεση πιέσεων (πανω σκληρα κατω μαλακα ή αντιστροφα ) θα ηταν ότι καλυτερο κυρίως σε αξιοπιστία και μετα σε απόσβεση.
              Επίσης να συμπληρωσω ότι αν χασουν τα ψαλίδια την οριζοντια θέση τους προς τα κάτω (μιλάμε για πάνω απο 4,5 πόντους χαμήλωμα )για να ειμαστε σωστοι στις γωνιες συγκλισης αποκλισης θα πρεπει να τα αλλάξουμε με αλλα ακρόμπαρα που δινουν περισσοτερες μοιρες σε αυτες. + οτι θα πρέπει οι αναρτησεις να ειναι ρυθμιζομενες σε σκληροτητα και υψος. Με περισσοτερες επιλογες δηλ. Εκεί φυσικά το αυτοκίνητο ειναι απόλυτο και παιζεις με την δυναμη του κινητηρα στην υποστροφη και υπερστροφή αφού δεν εχεις αλλο τροπο ελένχου και ειδοποίησης απο την αναρτηση.
              Άποψή μου .

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • G
                giok last edited by

                Παιδιά ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια..

                Σήμερα πήγα ρώτησα σε μάστορα και μου είπε ότι έχω δυο επιλογές για να επαναφέρω την καμπερ σωστά…
                επανατοποθέτηση εργοστασιακών ελατηρίων κάτι που σημαίνει αυτόματα ότι το αμάξι γίνεται 4χ4..
                ή αλλαγή της μπάρας καμπερ δηλαδή περίπου 100 ευρώ μου είπε..

                Αλλά από’τι είδα σε διαφορές σελίδες το κόστος είναι πιο υψηλό.. κάπου κοντά στα 130 ευρώ

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  coupeas last edited by

                  Αλλαγή ακρομπαρο σωστά! Αλλά 100 euro?.. ...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • L
                    leonp last edited by

                    camber kit

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • G
                      giok last edited by

                      Σκάφτομαι τις δυο επιλογές που έχω.. ή του βάζω τα μαμά ελατήρια ή βάζω κάποιο καμπερ κιτ …

                      Βρήκα δυο που θα μπορούσα να βάλω. Από Skunk2 ή Eibach..

                      Υπάρχει κάποιος που να χρησιμοποίει κάποιο από αυτά;;
                      Ποσό αξιόπιστα είναι;;

                      Οι εταιρίες δίνουν μέχρι δυο χρόνια εγγύηση;;

                      Το βασικότερο ερώτημα να το σηκώσω ή να αλλάξω καμπερ κιτ;;;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        coupeas last edited by

                        Γνώμη μου αν θες να κρατήσεις χαμηλωμενο το αμάξι σου βάλε ενα κιτακι που θα σου συστήσει ο αντιπρόσωπος που θα το αγοράσεις ανάλογα το μοντελο που έχεις. Εμενα με προβληματιζει το οτι ο πίσω άξονας έχει απόκληση 2 μοίρες. Με 3cm χαμήλωμα?....Μήπως έφαγες κανενα κρασπεδο?
                        Αλλιώς βαλε τα μαμα ελατήρια.
                        Μη ρωτάς για αξιοπιστία του κιτ αφού ετσι κι αλλιως ειναι πιο πολύ απο αυτό που εχεις τωρα.
                        Εχω γνωστο που εχει σε integra τέτοιο κιτ και ειναι ενα με το έδαφος. Γκρουπ Ν θα έλεγα ότι έγινε. Ακλόνητο και με πόνους στη μεση. Εχει εγγύηση φυσικά αλλά δύσκολα παθαίνει ζημιά σε αυτοκίνητα σαν τα δικά μας.
                        Τι αμορτισερ έχεις ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          giok last edited by

                          Το αυτοκίνητο δεν το έχω χτυπήσει ποτέ …

                          Υποθέτω ότι τα ελατήρια συμπιεστήκαν λίγο παραπάνω, δεν ξέρω.

                          Αμορτισέρ έχω ακόμα μαμά μιας και είμαι στα 70000χλμ και κάτι αν και σε λίγο καιρό θα χρειαστούν αλλαγή.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            coupeas last edited by

                            Δεν γίνεται να εχεις απόδοση σωστη απο τα μαμα αμορτισερ φίλε μου. Τα σακατεψες τα ελατηρια. Δεν δουλευουν τα αμορτισερ σου.
                            Άποψή μου θες οποσδήποτε αμορτισερ βελτιωτικά για χαμηλωμένο set up και μετα κοιτας αν εχεις σωστα ελατηρια (μετα απο τοσα χιλ) . Το καμπερ ισως με τα αμορτισερ να διορθωθεί. Λεω ίσως γιατί λογικα το κοπανημα των ελατηρίων σου φταίει.Αν το χώνεις ειδικά σε στροφιλίκια με σαμαρια κτλ.....Άποψή μου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • First post
                              Last post
                            • 1
                            • 2
                            • 2 / 2
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            APRILIOS

                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr