-
Γεια σας!!Το kart ηταν παιδικο ονειρο και τελικα εγινε πραγματικοτητα πριν περιπου ενα μηνα!!
Η αγορα ηρθε με ενα μεταχειρισμενο (σε αριστη κατασταση και σε πολυ καλη τιμη) haase edox με rotax dd2 κινητηρα.
Πραγματικα το εχω καταευχαριστηθει και το εχω λατρεψει σαν hobby.Θα ηθελα καποιες γνωμες οσο αναφορα
το σασσι αλλα και καποια τεχνικα tips συντηρησης και καλης λειτουργιας του kart. -
Ο χρήστης anastasisd έγραψε:
Γεια σας!!Το kart ηταν παιδικο ονειρο και τελικα εγινε πραγματικοτητα πριν περιπου ενα μηνα!!
Η αγορα ηρθε με ενα μεταχειρισμενο (σε αριστη κατασταση και σε πολυ καλη τιμη) haase edox με rotax dd2 κινητηρα.
Πραγματικα το εχω καταευχαριστηθει και το εχω λατρεψει σαν hobby.Θα ηθελα καποιες γνωμες οσο αναφορα
το σασσι αλλα και καποια τεχνικα tips συντηρησης και καλης λειτουργιας του kart.Καλως μας ηρθες !!!
Ανεβασε φωτος απο το εργαλειο, εισαι απο Αθηνα ??? -
δευτερα θα παρω τηλεφονο
-
θελω να μου δωσετε λιγες πληροφοριες..
ενας φιλος μου προσφατα πηρες ενα easykart με μοτερ iame 125cc 2010
το σασι ξερουμε οτι ειναι καλο αλλα για το μοτερ θελω καποιες πληροφοριες..το κοστος συντηρησης ειναι παραπανω απο τα υδροψικτα μοτερ και οι ζημιες πιο πολλες??θα προτινατε σε καποιον νεο στον χωρο του καρτ να αγορασει ενα??ειναι οντως οπως λενε ενας πιο οικονομικος τροπος καρτ?? -
Ο χρήστης αντωνης13 έγραψε:
θελω να μου δωσετε λιγες πληροφοριες..
ενας φιλος μου προσφατα πηρες ενα easykart με μοτερ iame 125cc 2010
το σασι ξερουμε οτι ειναι καλο αλλα για το μοτερ θελω καποιες πληροφοριες..το κοστος συντηρησης ειναι παραπανω απο τα υδροψικτα μοτερ και οι ζημιες πιο πολλες??θα προτινατε σε καποιον νεο στον χωρο του καρτ να αγορασει ενα??ειναι οντως οπως λενε ενας πιο οικονομικος τροπος καρτ??Αντώνη το ίδιο αερόψυκτο μοτέρ από το υδρόψυκτο 'αδερφάκι' του δεν έχει διαφορές στη συντήρηση. Απλά συγκριτικά το αερόψυκτο ενδεχομένως να ανεβάζει θερμοκρασία λόγω έλλειψης ψυγείου. Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή και οπωσδήποτε όργανο για να μη κολλήσει.
Για πρωτάρη πάντως δεν θα το πρότεινα κυρίως λόγω δύσκολου καρμπυρατέρ και υψηλού κόστους συντήρησης όσον αφορά το ποσοστό λαδιού (6%).
Θα κοιτούσα κάτι σε rotax, rok, sonik-maxter ή τα καινούρια iame που έχουν καρμπυρατέρ del'orto όπου βάζεις ένα ζιγκλέρ και τελείωσες και δουλεύουν με λάδι 2%-4% (ανάλογα το μοτέρ).
Ο chemic που το είχε μπορεί να σου πει περισσότερα.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ο chemic που το είχε μπορεί να σου πει περισσότερα.
ΟΤΑΝ δουλεύει, ξυρίζει το μοτερ.
Συνήθως όμως ΔΕΝ δουλεύει, κ το δικό μου ούτε ο τραγικός αντιπρόσωπος κατάφερε να το κάνει να δουλεψει.
Οπότε μετά από 200 πεταμένα ευρώ σε επισκευές χωρίς αποτέλεσμα κ κανά 100αρι ευρώ σε χυμένες βενζίνες κ πεταμένα εισιτήρια πίστας, 4 κυριακές που πήγαν χαμένες, αφού το καρτ δεν δουλευε, ένα είναι το συμπέρασμα...
ΜΑΚΡΙΑ από αυτά τα ΙΑΜΕ αν θες να κάνεις καρτ κ όχι να αγχώνεσαι κ να σποσοράρεις το κάθε αποτυχημένο αντιπρόσωπο- κατά φαντασία μάστορα που το μόνο που ξέρει είναι το 'εργοστασιακό σετ απ' του πολύπλοκου καρμπυρατερ -
Τα χομπιστικα TAG μοτερ ειναι ROK, ROK GP, ROTAX, MAXTER-SONIK με τα Delordo τα καρμπυρατερ που ξερεις τι σου γινεται ανα πασα στιγμη και κανεις ΠΑΝΤΑ καρτ ειναι πιο πολυ για νεους. Τα αλλα τα μοτερ με τα καρμπυρατερ με τις βιδες KF3, KF2, και του ΙΑΜΕ Χ 30 και Leopard ειναι για πιο γνωστες.
Εμεις παντως ειμαστε ΛΕΒΙΕΔΕΣ -
με αφορμή το φίλο που ψάχνει για καρτ ,αλλά και τα σχόλια περί ΙΑΜΕ.
Δεν γράφω συχνά στο θέμα καθώς με το θέμα καρτ ασχολούμαι καθαρά χομπίστικα και το τελευταίο καιρό , λόγω της οικονομικής συγκυρίας ,δεν ασχολούμαι καθόλου.
Το αν ένα καρτ είναι περισσότερο αξιοπιστο από άλλο είναι σχετικό. Προσωπικά θεωρώ πως ΚΑΝΕΝΑ αγωνιστικό καρτ δεν είναι αξιόπιστο και πως όλα κάποια στιγμή , ακόμα και με τη σωστή συντήρηση θα βγάλουν προβλήματα.
Καταρχήν πρακτικά όλα τα νέα αυτόματα δίχρονα (tag) έχουν το ίδιο σύστημα τροφοδοσίας . Συνεπώς ότι μπορεί να πάθει ένα pcr μπορεί να πάθει και ένα iame ή ένα rotax.
Όλα στροφάρουν στο θεό , άρα όλα κάποια στιγμή θα χρειαστούν σημαντικές επισκευές στα εντόσθια ( πέρα από την τακτική συντήρηση).
Είμαι της γνώμης πως αν κάποιος θέλει να μπει στο χώρο του καρτ και είναι άσχετος με αυτόν ( δεν εννοώ οδηγικά ) , καλύτερα να ξεκινήσει αδιαφορώντας για το σασί και να αγοράσει έναν όσο το δυνατόν νεότερο κινητήρα . Τα υπόλοιπα είνα λεπτομέριες . Αν ένα σασί είναι καλύτερο από ένα άλλο θα φανεί στα χέρια έμπειρου οδηγού και οι διαφορές θα είναι μερικά δέκατα , σημαντικές για ένα αγώνα ,αδιάφορες για κάποιον που κάνει απλά το hobby του.
Το δικό μου όταν το πήρα όλοι μου λέγανε πως έκανες βλακεία και ότι είναι αναξιόπιστο. Είχε όμως λιγότερο από 10 πραγματικές ώρες λειτουργίας. Για περίπου 2 χρόνια δεν είχα τη παραμικρή βλάβη πέρα από κάποια ηλίθια συνηθισμένα προβλήματα που έχουν ΟΛΑ τα καρτ. Στη πορεία όμως και καθώς το μοτέρ 'γερνούσε' άρχισαν τα πολυδάπανα προβλήματα.
-
εισαι τελειως λαθος για το παραπανψ. ας μην πω για τα εξαταχυτα που ενας χομπιστας μπορει να κανει χρονια απροβληματιστα καρτ αλλα ας σου πω για τα αυτοματα. υπαρχουν μοτερ χομπυ αγνιστικα και καθαρα αγωνιστικα. εκει ειναι η διαφορα. π.χ. παρε ροταξ που ειναι χομπυ oriented, 0 ζημιες ελαχιστη καταναλωση λαδιου λιγοτερα αλογα. παρε και ενα super rok.soyper moter αγωινιστικο 36 ιππους αν θυμαμαι καλα, και τιγκα στη ζημια.... το παραπανω που λες δεν ισχυει αν και δεν εχω χρονο να στο εξηγησω με παραπανω λεπτομερειες
-
Ο χρήστης Jean-Paul έγραψε:
εισαι τελειως λαθος για το παραπανψ. ας μην πω για τα εξαταχυτα που ενας χομπιστας μπορει να κανει χρονια απροβληματιστα καρτ αλλα ας σου πω για τα αυτοματα. υπαρχουν μοτερ χομπυ αγνιστικα και καθαρα αγωνιστικα. εκει ειναι η διαφορα. π.χ. παρε ροταξ που ειναι χομπυ oriented, 0 ζημιες ελαχιστη καταναλωση λαδιου λιγοτερα αλογα. παρε και ενα super rok.soyper moter αγωινιστικο 36 ιππους αν θυμαμαι καλα, και τιγκα στη ζημια.... το παραπανω που λες δεν ισχυει αν και δεν εχω χρονο να στο εξηγησω με παραπανω λεπτομερειεςοσο για το σασι, ειναι το 90% του καρτ και το 10% ειναι το μοτερ
-
Κατά γενική ομολογία, ένα πιο παλιό μοτέρ θα βγάλει προβλήματα, εκτός αν του κάνεις ένα full rebuilt δηλαδή μπιέλες, πιστόνι, κύλινδρος, ηλεκτρονικά που δεν αξίζει. Καλύτερα να πάρεις καινούριο.
Γενικώς τα 6τάχυτα (που είναι και θεωρητικά πιο πιεσμένα από τα αυτόματα) είναι όντως λίγο πιο αξιόπιστα γιατί δεν έχουν μπαταρίες, μίζες και φυγοκεντρικά που στα αυτόματα βγάζουν τις περισσότερες ζημιές.
Από 'κει και πέρα, πλέον τα περισσότερα καινούρια hobby tag (iame, rotax, rok, sonik) είναι όλα το ίδιο εξίσου αξιόπιστα με χαμηλό κόστος συντήρησης, δηλαδή πιστόνι κάθε 20 ώρες. Τα KF1/KF2 που λέει ο Jean-Paul που είναι φουλ πιεσμένα να προσθέσω ότι έχουν πολύ υψηλά κόστη συντήρησης, δηλαδή service κάθε 5 ώρες!
Για τα σχόλια περί iame που λέει ο φίλος, δε νομίζω ότι βγάλαμε αναξιόπιστο το iame leopard (συγκεκριμένα). Ακριβό κόστος συντήρησης είπαμε ότι έχει επειδή θέλει 6% λάδι, αντί για 2% και 3% που θέλουν άλλα. Το μοτέρ ξυρίζει, μη παρεξηγηθούμε. Σ'αυτό ξεκίνησα και έμαθα καρτ. Απλά επειδή ξυρίζει και είναι κάπως παλιό, δεν έχει αντικραδασμικό και κουράζει λίγο από τους κραδασμούς.
Θα συμφωνήσω ότι καλύτερα ο νέος χομπίστας να πάρει όσο το δυνατόν πιο 'φρέσκο' μοτέρ αλλά χρειάζεται και προσοχή στο σασί. Μη πάρουμε δηλαδή καλό μοτέρ και δε προσέξουμε το σασί. Πρέπει οπωσδήποτε να υποστηρίζεται από κάποιο αντιπρόσωπο στην Ελλάδα για να μην προκύψει μελλοντικά κάποιο πρόβλημα με ανταλλακτικά. Οπότε δε μπορεί κάποιος να αδιαφορήσει για το σασί γιατί μετά θα τρέχει και δε θα φτάνει.
Κάποιος χομπίστας που θέλει λοιπόν να ξεκινήσει, με 2.000-2.500 παίρνει ένα ΠΟΛΥ καλό σύνολο με το οποίο θα κάνει για χρόνια απροβλημάτιστα καρτ.
-
^^^ωραια, γιατι βαριομουνα να γραφω ολα αυτα ^^ + 1000
-
Ο χρήστης Jean-Paul έγραψε:
^^^ωραια, γιατι βαριομουνα να γραφω ολα αυτα ^^ + 1000 -
Λεβιεδες της παρεας ενωθειτε, συν τον ενα και μοναδικο TAG (Chemic). Ελεγα την Κυριακη αυτη να πηγαινα αλλα θα εχει καυσωνα, και θελω να στρωσω μοτερ. Ετσι λεω για την επομενη.
-
μου έχει λείψει αφάνταστα το καρτ!
πριν κοιμηθώ 'κάνω' φανταστικές γύρες τη πίστα με το μυαλο. -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
:yahoo:
μου έχει λείψει αφάνταστα το καρτ!
πριν κοιμηθώ 'κάνω' φανταστικές γύρες τη πίστα με το μυαλο.Ουφ! Ευτυχώς, μου έφυγε ένα βάρος.
Μέχρι τώρα νόμιζα ότι ήμουν ο μόνος.
Θέλω κάρτ και έχουμε μπροστα μας μιάμιση βδομάδα ακόμα
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
μάλλον ο φίλος παραπάνω που βαρίοταν να διευκρινίσει τι εννοούσε και τον βοήθησε ο επόμενος , βαρέθηκε διαβάσει και αυτά που έγραψα ή δε κατάλαβε.
Δεν είπε κάποιος ότι δεν είναι σημαντικό για ένα καρτ το σασί. Είπα ότι εφόσον κάποιος έχει περιορισμό στα χρήματα που σκοπεύει να διαθέσει ( αν και εδώ θα μπορούσαμε να ανοίξουμε νέο θέμα συζήτησης , καθώς αν κάποιος δε μπορεί να διαθέσει σημαντικό ποσό για την αγορά ενός καρτ , το πιθανότερο είναι να μη μπορεί να το συvτηρεί στη συνέχεια) , είναι καλύτερο να πάρει όσο το δυνατόν νεότερο μοτέρ και να αδιαφορήσει για το σασί. Εννοείται πως δεν είπα να πάρει ένα από νεροσωλήνα ή να φτιάξει κάποιο από τούμπο. Απλά με 1000-1500 ευρώ φρέσκο μοτέρ και καλό σασί ΔΕΝ ΠΕΡΝΕΙΣ. Στη παρούσα φάση ασφαλώς υπάρχουν ευκαιρίες από διάφορους που είτε δεν είναι καλά οικονομικά λόγω κρίσης ή αποχωρούν και επίσης λόγω κρίσης και λόγω της μεγαλης προσφοράς έχουν πέσει οι τιμές. Αλλά επειδή ανέκαθεν το καρτ ήταν πολύ δαπανηρό hobby η κρίση των τιμών δεν είναι ανάλογη με αυτή των αυτοκινήτων πχ.
Όσον αφορά το σχόλιο ότι το καρτ είναι 90% σασί και 10% μοτέρ διαφωνώ 100% . Το καρτ είναι 90% οδηγός ( ικανότητα και βάρος ') και 10% τα υπόλοιπα. Συνεπώς όσο καλό και γρήγορο σασί να έχει κάποιος , όσο υπερτούμπανο μοτέρ και να έχει , αν είναι νέος οδηγός , άπειρος και γενικά στη πορεία αποδειχθεί ότι δε το 'έχει' , που να χτυπιέται κάτω ΔΕ θα κάνει καλύτερους χρόνους , έστω και από έναν με μοτέρ και καρτ 10ετίας που δουλεύει σωστά.
Όλα τα παραπάνω τα αναφέρω για κάποιον που θέλει να μπει στο χώρο . Εννοείται πως μετά την αγορά ενός καρτ με νέο μοτέρ που δεν θα του δημιουργεί προβλήματα , τουλάχιστον αρχικά όπου έχει τη τρέλα να κάνει και να μάθει , μπορεί να ανέβει επίπεδο , με διαφορετικό σασί .
-
Ο χρήστης bluemicraR έγραψε:
Δεν είπε κάποιος ότι δεν είναι σημαντικό για ένα καρτ το σασί. Είπα ότι εφόσον κάποιος έχει περιορισμό στα χρήματα που σκοπεύει να διαθέσει ( αν και εδώ θα μπορούσαμε να ανοίξουμε νέο θέμα συζήτησης , καθώς αν κάποιος δε μπορεί να διαθέσει σημαντικό ποσό για την αγορά ενός καρτ , το πιθανότερο είναι να μη μπορεί να το συvτηρεί στη συνέχεια) , είναι καλύτερο να πάρει όσο το δυνατόν νεότερο μοτέρ και να αδιαφορήσει για το σασί. Εννοείται πως δεν είπα να πάρει ένα από νεροσωλήνα ή να φτιάξει κάποιο από τούμπο. Απλά με 1000-1500 ευρώ φρέσκο μοτέρ και καλό σασί ΔΕΝ ΠΕΡΝΕΙΣ. Στη παρούσα φάση ασφαλώς υπάρχουν ευκαιρίες από διάφορους που είτε δεν είναι καλά οικονομικά λόγω κρίσης ή αποχωρούν και επίσης λόγω κρίσης και λόγω της μεγαλης προσφοράς έχουν πέσει οι τιμές. Αλλά επειδή ανέκαθεν το καρτ ήταν πολύ δαπανηρό hobby η κρίση των τιμών δεν είναι ανάλογη με αυτή των αυτοκινήτων πχ.Νομίζω στο υπογραμμισμένο είναι όλη η ουσία.
Όσον αφορά το σχόλιο ότι το καρτ είναι 90% σασί και 10% μοτέρ διαφωνώ 100% . Το καρτ είναι 90% οδηγός ( ικανότητα και βάρος ') και 10% τα υπόλοιπα. Συνεπώς όσο καλό και γρήγορο σασί να έχει κάποιος , όσο υπερτούμπανο μοτέρ και να έχει , αν είναι νέος οδηγός , άπειρος και γενικά στη πορεία αποδειχθεί ότι δε το 'έχει' , που να χτυπιέται κάτω ΔΕ θα κάνει καλύτερους χρόνους , έστω και από έναν με μοτέρ και καρτ 10ετίας που δουλεύει σωστά.
Βεβαίως και είναι 90% ο οδηγός. Ο οδηγός δεν υπήρχε σαν συνάρτηση στη προηγούμενη εξίσωση όμως
Το καλύτερο μοτέρ κι αν οδηγήσει, στο καλύτερο σασί...αν δε μπορεί να το πάει, τελείωσε.
-
οταν ειπατε οτι ενα καινουργιο μοτερ(2010) TAG τα 2 πρωτα χρονια το κοστος συντηρησης του θα ειναι χαμηλο...εννοειται οτι θα χρειαζεται μονο το λαδι και η βενζινη...και το πιστονι στις 40 ωρες????
-
Ο χρήστης αντωνης13 έγραψε:
οταν ειπατε οτι ενα καινουργιο μοτερ(2010) TAG τα 2 πρωτα χρονια το κοστος συντηρησης του θα ειναι χαμηλο...εννοειται οτι θα χρειαζεται μονο το λαδι και η βενζινη...και το πιστονι στις 40 ωρες????Για να μη γίνει παρανόηση, δεν έχουν σημασία τα χρόνια.
Σημασία έχει τι χρήση κάνεις.
Πιστόνι καλό είναι να αλλάζεις κάθε 20-25 ώρες με έναν έλεγχο στις 10-15.
Στο εξατάχυτο πχ στις 5 ώρες που έχω κάνει, θα ανοίξουμε να το τσεκάρουμε προληπτικά.
Αν κάνεις σωστή συντήρηση θα γλιτώσεις από άλλες ζημιές, πχ μπιέλα κλπ.
Ανάλογα με τη χρήση λοιπόν (ανεξαρτήτως χρονικού διαστήματος) αρχίζουν και φθείρονται φυγοκεντρικό, μίζα, μπαταρία κλπ.
KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ