-
chrome εχω και μπαινει μια χαρα
-
Συγχρονο site που δουλευει σωστα με τον Firefox; Ονειρο ζω μην με ξυπνατε.
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Οι τιμές τους είναι 2.000e πάνω σε σχέση με την Ισπανία και κάποιος να τους πει οτι το νεο site δεν τρέχει σε google chromeισχύει. αλλά άμα πας στο διαμορφωτή έχει 4-5 στάδια, και το τελικό το λέει εκπτώσεις.
εκεί χάνει τα 2κ. κλασσική ελληναράδικη εμπορική πολιτική, τα φουσκώνουμε και μετά λέμε οτι σου κάνουμε έκπτωση, αλλά τεσπα μας λύνεται η απορία τι και πως.βλέπω οτι το diesel i30 σε 1,6 έχει λιγότερους (κάτω απο το κατώφλι τελών) ρύπους CO2 και μεγαλύτερη οικονομία. οπότε ίσως αξίζει κάποιος να περιμένει για αυτό αντί για το 1,4. θα έχει και μεγαλύτερη ωφέλεια απο απόσυρση, οπότε απορώ γιατί δεν το φέρνει και αυτό η Hyundai.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
[13,2'' 0-100 ...
13,7 ροπή;Μάλλον ο 1400άρης δεν κάνει για αυτό το αυτοκίνητο.
Η ροπή του δεν είναι άσχημη για ατμοσφαιρικό 1400άρι αλλά η επιτάχυνση του είναι κακή.Ή έχει αυξημένο βάρος ή πολύ μακριές σχεσεις ή και τα 2.
Εγώ είδα και το άλλο 196/65/R15' -
Εγώ βλέπω ότι οι τούρμπο επιλογές άλλων κατασκευαστών είναι πλέον πολλές και σε τιμές για όλα τα βαλάντια.
Οπότε η ροπή αλλά και γενικά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά επιδόσεων του ατμοσφαιρικού i30 /1400cc μου φαίνονται απαράδεκτα. Θεωρώ πως αυτός ο κινητήρας μόνο αρνητικά προσφέρει στις πωλήσεις ενός νέου μοντέλου.
υ.γ. το Cordoba που έχουμε (1400/101ps) είναι ποιο σβέλτο από το 1400cc i30.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Εγώ βλέπω ότι οι τούρμπο επιλογές άλλων κατασκευαστών είναι πλέον πολλές και σε τιμές για όλα τα βαλάντια.Οπότε η ροπή αλλά και γενικά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά επιδόσεων του ατμοσφαιρικού i30 /1400cc μου φαίνονται απαράδεκτα. Θεωρώ πως αυτός ο κινητήρας μόνο αρνητικά προσφέρει στις πωλήσεις ενός νέου μοντέλου.
υ.γ. το Cordoba που έχουμε (1400/101ps) είναι ποιο σβέλτο από το 1400cc i30.
Tουλάχιστον αυτό το φέρνουν με νορμάλ λάστιχα(195/65/15 & 205/55/16).Τι να πούμε και για το 1.4 civic με τα 225/45/17 ή το αντίστοιχο ατμοσφαιρικό astra 1.4 με τα 17άρια και αυτό και βάρος 1400 κιλά .Το 2013 πάντως η hyundai-kia θα φέρουν και έναν νέο 1.2 turbo με 120 άλογα από ότι λέγεται(σαν βασικός για το i30-ceed) και έναν 1.6 turbo με 180 άλογα περίπου .Η βλακεία είναι που δεν φέρανε στο i30 τον 1.6 gdi 135ps & τον 1.6 crdi 126ps με τα μηδενικά τέλη στην έκδοση blue .
-
Καλά το civic είναι στη χειρότερη μοίρα απ'όλα.Το 1.4 πιο αργό απ'τη καθυστέρηση το 1.8 ξέχασέ το και μένει το 1.6 diesel που δεν υπάρχει ακόμα.Το 65αρι προφίλ στο i30 μου φαίνεται λίγο μεγάλο πάντως και γι΄αυτό το έγραψα.Μεγάλο μυστήριο γιατί δεν εχουν φέρει τα 1.6 βενζίνη και ντίζελ
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
... και έναν 1.6 turbo με 180 άλογα περίπου .Η βλακεία είναι που δεν φέρανε στο i30 τον 1.6 gdi 135ps & τον 1.6 crdi 126ps με τα μηδενικά τέλη στην έκδοση blue .Από το 1997 που ασχολούμαι με την Hyundai όλο για τούρμπο ακούω και τούρμπο δεν βλέπω.
Όσο αφορά τον 1600άρη με τα 135ps είναι επιεικώς απαράδεκτοι που δεν το έφεραν.
Το i30 βλέπω να πουλάει μόνο σε ενοικιάσεις αυτοκινήτων και leasing.Αλλά και από το 'νέο' site είναι φανερό ότι η ελληνική παρουσία παραπαίει.
4 μοντέλα και αυτά σε μερικές εκδόσεις μόνο.
Μου θυμίζει ένα μπακάλικο στην γειτονιά μου, που είναι με άδεια ράφια.
Παρακμή. -
Ο χρήστης giorgosvet έγραψε:
Μεγάλο μυστήριο γιατί δεν εχουν φέρει τα 1.6 βενζίνη και ντίζελΚαθόλου μυστήριο. Απλά δεν επενδύει στην παρουσία και αυτών των μοντέλων. Θεωρεί ότι θα πουλήσουν λίγο οπότε δεν βάζει το χέρι στην τσέπη ο μπαρμπα Δάβαρης για να επενδύσει και σε αυτά τα μοντέλα.
Ο τύπος φέρνει μόνο αυτά που θα του φέρουν κάποιο κέρδος και ότι σαβούρα περισσέψει από την παραγωγή....μπαρμπα Δάβαρης στην κυριολεξία... Μπακάλικο το έκανε το μαγαζί.
-
πόσο έχει ο καλός ντίζελ 1600 στο εξωτερικό όπου διατίθεται? εκεί μάλλον είναι η απάντηση γιατί δεν το φέρνει.
-
περίπου +2 απο τον αντίστοιχης έκδοσης 1.4 diesel.
το οποίο θα έπεφτε στα +1500 εδώ(λόγω διαφοράς έκπτωσης απόσυρσης).
αξίζει νομίζω, και προσωπικα θα το προτιμούσα απο το 1.4. -
Εντάξει ,ας μη φέρει το 1.6 diesel με τα 126 άλογα αλλά αυτόν με τα 110.Το χαντακώνει το αμάξι αν έχει μονο 1.4 κινητήρες ,μικρομεσαίο είναι όχι σουπερμίνι.
-
Ο χρήστης giorgosvet έγραψε:
Εντάξει ,ας μη φέρει το 1.6 diesel με τα 126 άλογα αλλά αυτόν με τα 110.Το χαντακώνει το αμάξι αν έχει μονο 1.4 κινητήρες ,μικρομεσαίο είναι όχι σουπερμίνι.αυτος ο κινητηρας μαλλον κανει μόνο για το νεο i20 που ειναι 1100kg ελαφρύ... 1400cc diesel 90ps 210ροπη.
Το i30 το ειδα στην εκθεση της χαλκιδας και το περιεργαστηκα την Τριτη που μας περασε... στην εκθεση το ειχε βαλει μια μερα πριν, το αυτοκινητο ειναι πολυ ομορφο με led φαναρια κλπ, και μεσα πολυ καλο... αλλα πολυ βαρύ για 1400cc 90ps diesel... και ακριβο για αυτον τον κινητηρα, 14500με αποσυρση στο μικρο εξοπλισμο... αν το εφερνε με 1600cc diesel οπως λετε τοτε ο.κ.
Eγω σκεφτομαι να παρω το ι20 με 1400κυβ 90αλογατα πετρελαιο, αυτος ο κινητηρας θα ανταποκρινετε καλα στο ι20 τι λετε, κ στους 2 που πηγα δεν το ειχαν για testdrive για να δω τράβηγμα απο 0-100-- σχεσεις κυβωτιου--κλπ.Ας πει καποιος που το εχει το προηγουμενο μοντελο σε diesel -
http://www.zougla.gr/automoto/article/s ... yundai-i30
χωρις σχολια...... -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
πόσο έχει ο καλός ντίζελ 1600 στο εξωτερικό όπου διατίθεται? εκεί μάλλον είναι η απάντηση γιατί δεν το φέρνει.Έρχεται και εδώ το φθινόπωρο .
-
http://www.zougla.gr/automoto/article/h ... -ekpliksis
λαθος εποχες διαλεξαν οι κορεατες να μας τρελανουν και να χτυπησουν κορυφη..... -
απο το αρθρο δεν καταλαβαινω τι λεει καλο για το αμαξι!
τις επιδοσεις του ή την τιμη του?
παρεπιπτοντως ο ανθρωπος πιο πανω αναφερεται στον κινητηρα αυτον, σε συνδυασμο με το i20. -
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Εγώ βλέπω ότι οι τούρμπο επιλογές άλλων κατασκευαστών είναι πλέον πολλές και σε τιμές για όλα τα βαλάντια.
Οπότε η ροπή αλλά και γενικά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά επιδόσεων του ατμοσφαιρικού i30 /1400cc μου φαίνονται απαράδεκτα. Θεωρώ πως αυτός ο κινητήρας μόνο αρνητικά προσφέρει στις πωλήσεις ενός νέου μοντέλου.
υ.γ. το Cordoba που έχουμε (1400/101ps) είναι ποιο σβέλτο από το 1400cc i30.
Tουλάχιστον αυτό το φέρνουν με νορμάλ λάστιχα(195/65/15 & 205/55/16).Τι να πούμε και για το 1.4 civic με τα 225/45/17 ή το αντίστοιχο ατμοσφαιρικό astra 1.4 με τα 17άρια και αυτό και βάρος 1400 κιλά .Το 2013 πάντως η hyundai-kia θα φέρουν και έναν νέο 1.2 turbo με 120 άλογα από ότι λέγεται(σαν βασικός για το i30-ceed) και έναν 1.6 turbo με 180 άλογα περίπου .Η βλακεία είναι που δεν φέρανε στο i30 τον 1.6 gdi 135ps & τον 1.6 crdi 126ps με τα μηδενικά τέλη στην έκδοση blue .
205/55/16 έχει το σιβικ 1.4, 225/45/17 έχει το 1.8!
-
Εχεις χάσει επεισόδια .Το νέο honda civic στην πλούσια μόνο έκδοση 1.4 sport έχει 225/45/17.Δες το στο σάιτ της honda.Τώρα 99 άλογα,με 13 κιλά ροπή,1300 σχεδόν κιλά που θα έχει η πλούσια έκδοση λόγω εξοπλισμού και 225/45/17 θα γράφει χρόνους στα 0-100 .
-
είχα στο μυαλό μου την κομφορτ...στην 8η γενιά το 1.4 δεν ερχόταν με 17άρα! Πράγματι οι επιδόσεις θα είναι απογοητευτικές!
HYUNDAI FORUM