Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ceed 1.6 XL (S/W) Vs Octavia 5 FL 1.4tsi Combi
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ceed 1.6 XL (S/W) Vs Octavia 5 FL 1.4tsi Combi
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    26
    172
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      iannos35 last edited by

      Φίλε 888888 ευχαριστώ για τις πληροφορίες - είχα απορία για την ύπαρξη καδένας ή ιμάντα.

      Το ψάχνω τις τελευταίες μέρες για τον TSI 1.4 122hp και γενικά δεν βρίσκω ανησυχητικές ενδείξεις: όπως σημειώνετε όλοι αν είσαι τυπικός (ή λίγο παραπάνω προσεχτικός θα πρόσθετα εγώ) στην χρήση και συντήρηση μάλλον τα πράγματα εξελίσσονται φυσιολογικά. Εξαιρέσεις βέβαια πάντα θα υπάρχουν (το θέμα είναι να μη σου τύχει!).

      Παιδιά μάλλον καταλήγω στο octavia. Ένας επιπλέον λόγος είναι και ότι δεν έχω εμπειρία από turbo κινητήρα μέχρι στιγμής (είμαι 40 χρονώ) και θέλω να δοκιμάσω και εγώ, μιάς και τα πράγματα φαίνονται πιο ώριμα από ποτέ. Αν μου βγεί ξινή η επιλογή, τι να κάνω θα την λουστώ!

      Πάντως ρε παιδιά τι κόλλημα είναι αυτό με τα αυτοκίνητα που ανήκουν στο VW group να έρχονται χωρίς std ESP; Με χαλάει πολύ αυτό, αν το θέλεις να πρέπει να κάνεις παραγγελία και να περιμένεις μήνες...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stormold last edited by

        Octavia τελικά; Μια χαρά επιλογή!...!

        Είσαι και 40αρης (σε πλησιάζω... ) παίρνεις και ένα καλό turbo αυτοκίνητο, μια χαρά!...!

        Ότι πρέπει για όλες τις ανάγκες ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kon5 last edited by

          Ο χρήστης iannos35 έγραψε:
          Ένας επιπλέον λόγος είναι και ότι δεν έχω εμπειρία από turbo κινητήρα μέχρι στιγμής (είμαι 40 χρονώ) και θέλω να δοκιμάσω και εγώ, μιάς και τα πράγματα φαίνονται πιο ώριμα από ποτέ.

          Καλά είσαι εσύ! Ο πατέρας μου στα 66 δοκίμασε το turbo και ξαναένιωσε
          Με γειές

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • I
            iannos35 last edited by

            Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
            Καλά είσαι εσύ! Ο πατέρας μου στα 66 δοκίμασε το turbo και ξαναένιωσε

            Τι λες ρε το θηρίο στα 66! Μωρέ μπράβο, μακάρι να τα φτάσω και να έχω και γω τέτοια όρεξη σε αυτή την ηλικία.

            Με γειές

            Παιδιά σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές, βοηθήσατε πολύ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • B
              bab2112 last edited by

              Ο χρήστης iannos35 έγραψε:
              Φίλε 888888 ευχαριστώ για τις πληροφορίες - είχα απορία για την ύπαρξη καδένας ή ιμάντα.

              Το ψάχνω τις τελευταίες μέρες για τον TSI 1.4 122hp και γενικά δεν βρίσκω ανησυχητικές ενδείξεις: όπως σημειώνετε όλοι αν είσαι τυπικός (ή λίγο παραπάνω προσεχτικός θα πρόσθετα εγώ) στην χρήση και συντήρηση μάλλον τα πράγματα εξελίσσονται φυσιολογικά. Εξαιρέσεις βέβαια πάντα θα υπάρχουν (το θέμα είναι να μη σου τύχει!).

              Παιδιά μάλλον καταλήγω στο octavia. Ένας επιπλέον λόγος είναι και ότι δεν έχω εμπειρία από turbo κινητήρα μέχρι στιγμής (είμαι 40 χρονώ) και θέλω να δοκιμάσω και εγώ, μιάς και τα πράγματα φαίνονται πιο ώριμα από ποτέ. Αν μου βγεί ξινή η επιλογή, τι να κάνω θα την λουστώ!

              Πάντως ρε παιδιά τι κόλλημα είναι αυτό με τα αυτοκίνητα που ανήκουν στο VW group να έρχονται χωρίς std ESP; Με χαλάει πολύ αυτό, αν το θέλεις να πρέπει να κάνεις παραγγελία και να περιμένεις μήνες...

              και αυτα που εχουν esp δεν απενεργοποιειται(τα καινουρια) εκει να δεις κολλημα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                abouts last edited by

                Γράφω μετά από 3 έτη αλλά ..τεσπα..

                εγώ αυτό που ξέρω από πρώτο χέρι είναι ότι τελικά πολλά tsi είχαν και έχουν προβλήματα με το κιβώτιο είδικα με τα συγχρονιζέ δευτέρας. Αν δεν σε χαλάει να σου λύσουν το κιβώτιο στα 40-80000 χλμ για συγχρονιζέ (τουλάχιστον) και να δώσεις κανα 2 κατοστάσια με τα εργατικά σε άτομο εκτός αντιπροσωπείας (γιατί μέσα θα σε πιούν το άίμα..) τότε άφοβα.

                Εγώ θα πήγαινα ceed γιατί τελικά θα μου κόστιζε λιγότερο και γιατί δεν θα το πουλούσα μετά από μερικά χρόνια

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης abouts έγραψε:
                  Γράφω μετά από 3 έτη αλλά ..τεσπα..

                  εγώ αυτό που ξέρω από πρώτο χέρι είναι ότι τελικά πολλά tsi είχαν και έχουν προβλήματα με το κιβώτιο είδικα με τα συγχρονιζέ δευτέρας. Αν δεν σε χαλάει να σου λύσουν το κιβώτιο στα 40-80000 χλμ για συγχρονιζέ (τουλάχιστον) και να δώσεις κανα 2 κατοστάσια με τα εργατικά σε άτομο εκτός αντιπροσωπείας (γιατί μέσα θα σε πιούν το άίμα..) τότε άφοβα.

                  Εγώ θα πήγαινα ceed γιατί τελικά θα μου κόστιζε λιγότερο και γιατί δεν θα το πουλούσα μετά από μερικά χρόνια

                  Δεν πιστευω να περιμενεις απαντηση απο τον iannos35

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1
                  • 2
                  • 2 / 2
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr