-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κυρ Αντώνη μου σε συμπαθώ πολύ αλλά το 'βελτιωτής' γράφεται με 'ω' και αφού είναι η δουλειά σου καλό είναι να το ξέρεις, μαζί με πολλά άλλα. Κατά τα άλλα την αγάπη μου, ειλικρινά.
Που να μην το είχα και σε τετράγωνη σφραγίδα!!!!!......
Διορθώνετε με κόκκινο, χωρίς να σβήνετε το τι έγραψα. Σίγουρα είμαι οπτικός τύπος.
Αγαπώ αυτούς που με βοηθάνε να γίνομαι καλύτερος.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
**Δεν είναι υποχρεωμένος να σου δώσει αναφορά. Και εγώ μπορώ να αμφισβητήσω ποιος είσαι εσύ ακόμα κι αν λές πως είσαι ο antοnis-team. Πάμε πίσω στο θέμα μας...[Mod] **
Σίγα καλέ μου k.mod, εάν δεν ξέρεις ποιος είμαι!!!!!......
Ξερω πάρα πολύ καλά
Sent from my MB525 using a vodka burner with retro livery
-
Μια ερώτηση & από εμένα:
Το Fabia Reflex 1.4 101PS της οικογενείας (μοντέλο 3/2003, 95.000 χλμ), μάλλον θέλει αμορτισέρ. Ήταν που ήταν εξαρχής σφιχτό, τώρα κοπανάει αρκετά &, το κυριότερο, σε απότομο ελιγμό, το αμάξωμα ψιλο-ταλαντώνεται κατά την επαναφορά.
Δεδομένου ότι είναι station wagon & σηκώνει περισσότερο φορτίο, κάπου είχα διαβάσει ότι είναι πιο σφιχτά στημένο (ιδίως στην πίσω ανάρτηση) σε σχέση με το 5θυρο Fabia mkI (το έχω διαπιστώσει οδηγώντας το 5θυρο Fabia 101 φίλου, & μάλιστα όταν ήταν καινούριο, ήταν ένα κλικ πιο μαλακό & άνετο).
Πέρα από τη λύση των εργοστασιακών αμορτισέρ (που ήταν εξαρχής αδικαιολόγητα σκληρά), τι θα μου προτείνατε από after-market επιλογές; Δε θέλω να μαλακώσει, θα ήθελα να παραμείνει σφιχτό (ιδίως πίσω, το φορτώνουμε σε ταξίδια) για να κρατάει καλά, αλλά & να έχω μια αξιοπρεπή άνεση.Ευχαριστώ!
-
bilstein b4 (τα μαυρα). Ειναι περιπου 10% σκληροτερα απο τα μαμα στα πιο πολλα μοντελα. Σχετικα οικονομικα. Τα φορανε κατα κορον οι ταριφες!
-
Μία ερώτηση γενικής φύσεως και μία εξειδικευμένη:
1. Πόσα χλμ. βγάζει κατά μέσο όρο ένα αμορτισέρ στους Ελληνικούς δρόμους μέχρι να χρειαστεί αντικατάσταση;
2. Τι υπάρχει σε αμορτισέρ για Lancer 1.5L του 2010; Δεν ενδιαφέρομαι για άμεση αλλαγή, αλλά προσπαθώ να βρω κάτι σε aftermarket και οι επιλογές είναι τραγικά περιορισμένες. Ενδιαφέρομαι για ένα πιο σπορ αμορτισέρ, το οποίο θα είναι πιο σκληρό από τα πρώτης τοποθέτησης, αλλά δε θέλω να χαμηλώσω το αμάξι.
Έχω δει τους καταλόγους των Koni, Bilstein και Monroe αλλά καμία από τις 2 εταιρίες δε βγάζει ούτε καν απλά αμορτισέρ για το αμάξι, όχι σπορ. Επίσης η KYB βγάζει το Excel-G (το οποίο μάλλον φοράει ήδη από το εργοστάσιο) το οποίο φυσικά δεν προσφέρει κάποια βελτίωση (ειδικά στην περίπτωση που φοράει ήδη το ίδιο δε θα υπάρχει η παραμικρή διαφορά). Έχω δει ακόμη τον κατάλογο της Gaz Shocks την οποία μου την πρότειναν στο φόρουμ χωρίς φυσικά να βρω κάτι για το συγκεκριμένο Lancer. Είδα ακόμη τα Weitec, αλλά κι αυτών η γκάμα φτάνει μέχρι το Lancer του 2005... Τσέκαρα ακόμη τη Vogtland. Αυτή βγάζει κάτι, αλλά σε κιτ για χαμήλωμα 3,5 εκατοστά που όπως είπα δε με ενδιαφέρει. Τέλος η KW βγάζει τη Variant 2 (http://shop.kw-suspensions.eu/index.php ... &view=list) σε coilover ρυθμιζόμενη, η οποία όμως είναι πανάκριβη...
Μετά απ' όλ' αυτά μένει καμία εταιρία αμορτισέρ ακόμη να τσεκάρω ή απλά η αγορά των αμορτισέρ έχει αποκλείσει το Lancer και δεν πρόκειται να βρω καμία λύση σε aftermarket;
-
Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
Μία ερώτηση γενικής φύσεως και μία εξειδικευμένη:1. Πόσα χλμ. βγάζει κατά μέσο όρο ένα αμορτισέρ στους Ελληνικούς δρόμους μέχρι να χρειαστεί αντικατάσταση;
2. Τι υπάρχει σε αμορτισέρ για Lancer 1.5L του 2010; Δεν ενδιαφέρομαι για άμεση αλλαγή, αλλά προσπαθώ να βρω κάτι σε aftermarket και οι επιλογές είναι τραγικά περιορισμένες. Ενδιαφέρομαι για ένα πιο σπορ αμορτισέρ, το οποίο θα είναι πιο σκληρό από τα πρώτης τοποθέτησης, αλλά δε θέλω να χαμηλώσω το αμάξι.
Έχω δει τους καταλόγους των Koni, Bilstein και Monroe αλλά καμία από τις 2 εταιρίες δε βγάζει ούτε καν απλά αμορτισέρ για το αμάξι, όχι σπορ. Επίσης η KYB βγάζει το Excel-G (το οποίο μάλλον φοράει ήδη από το εργοστάσιο) το οποίο φυσικά δεν προσφέρει κάποια βελτίωση (ειδικά στην περίπτωση που φοράει ήδη το ίδιο δε θα υπάρχει η παραμικρή διαφορά). Έχω δει ακόμη τον κατάλογο της Gaz Shocks την οποία μου την πρότειναν στο φόρουμ χωρίς φυσικά να βρω κάτι για το συγκεκριμένο Lancer. Είδα ακόμη τα Weitec, αλλά κι αυτών η γκάμα φτάνει μέχρι το Lancer του 2005... Τσέκαρα ακόμη τη Vogtland. Αυτή βγάζει κάτι, αλλά σε κιτ για χαμήλωμα 3,5 εκατοστά που όπως είπα δε με ενδιαφέρει. Τέλος η KW βγάζει τη Variant 2 (http://shop.kw-suspensions.eu/index.php ... &view=list) σε coilover ρυθμιζόμενη, η οποία όμως είναι πανάκριβη...
Μετά απ' όλ' αυτά μένει καμία εταιρία αμορτισέρ ακόμη να τσεκάρω ή απλά η αγορά των αμορτισέρ έχει αποκλείσει το Lancer και δεν πρόκειται να βρω καμία λύση σε aftermarket;
- Δεν υπάρχει κανόνας. Εξαρτάτε που πας και πως πας. Σε κάθε service μια δουλειά του μηχανικού, είναι και να τα ελέγχει με στερεότυπο τρόπο.
- Μεγάλη φτώχια για το συγκεκριμένο μοντέλο στους πινάκες μου, που δεν νομίζω να μην έχω έστω και μια μάρκα.
Το αυτοκίνητο είναι τοCY2A η το CX2A?.
Το μόνο που πιστεύω ότι σε καλύπτει λόγο ελληνικής πραγματικότητας είναι το MONROE Gas Technology. Βλέπεις υπάρχουν τρις κωδικοί για το αυτοκίνητο σου!. ένας εμπρός αριστερός. Ένας εμπρός δεξιός, (γιατί είναι γόνατα). Και ένας για πίσω που είναι βίδα τρύπα.
Για πίσω βρίσκεις εύκολα. Για τα εμπρός πιστεύω ότι εάν ανοιχτούν (μια πατεντούλα) βρίσκεις και εκεί τα αντίστοιχα με τα πισινά.
Α.
-
@__antonis-team__
Το CY2A είναι. Γιατί άραγε τόσα λίγα aftermarket ανταλλακτικά για το συγκεκριμένο μοντέλο; Ούτε η KYB δε βγάζει σπορ αμορτισέρ γι' αυτό.
-
Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
@__antonis-team__Το CY2A είναι. Γιατί άραγε τόσα λίγα aftermarket ανταλλακτικά για το συγκεκριμένο μοντέλο; Ούτε η KYB δε βγάζει σπορ αμορτισέρ γι' αυτό.
Στο συγκεκριμένο μοντέλο, σχεδόν δεν βρίσκεις έξω αμορτισέρ…. Και δεν κάνουν εκείνα που σου έγραψα. Φαίνετε δεν τσούλησαν…..
Μα κανένα πρόβλημα. Παίρνεις τα στοιχεία που υπάρχουν για αυτά. Βρίσκεις εύκολα για τα πίσω. Μια μετατροπούλα στα γόνατα που έχεις, και βάζεις ότι θέλεις.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
@__antonis-team__
Το CY2A είναι. Γιατί άραγε τόσα λίγα aftermarket ανταλλακτικά για το συγκεκριμένο μοντέλο; Ούτε η KYB δε βγάζει σπορ αμορτισέρ γι' αυτό.
Στο συγκεκριμένο μοντέλο, σχεδόν δεν βρίσκεις έξω αμορτισέρ…. Και δεν κάνουν εκείνα που σου έγραψα. Φαίνετε δεν τσούλησαν…..
Μα κανένα πρόβλημα. Παίρνεις τα στοιχεία που υπάρχουν για αυτά. Βρίσκεις εύκολα για τα πίσω. Μια μετατροπούλα στα γόνατα που έχεις, και βάζεις ότι θέλεις.
Α.Πρώτ' απ' όλα σε ευχαριστώ για το χρόνο σου! Για πίσω λες βρίσκω... Πάντως δε βλέπω κάτι σε καταλόγους εταιριών, ούτε για πίσω. Αν έκαναν τα αμορτισέρ δε θα το 'λεγαν στον κατάλογο; Μπροστά τι είδους μετατροπή χρειάζεται;
-
Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
Μία ερώτηση γενικής φύσεως και μία εξειδικευμένη:1. Πόσα χλμ. βγάζει κατά μέσο όρο ένα αμορτισέρ στους Ελληνικούς δρόμους μέχρι να χρειαστεί αντικατάσταση;
2. Τι υπάρχει σε αμορτισέρ για Lancer 1.5L του 2010; Δεν ενδιαφέρομαι για άμεση αλλαγή, αλλά προσπαθώ να βρω κάτι σε aftermarket και οι επιλογές είναι τραγικά περιορισμένες. Ενδιαφέρομαι για ένα πιο σπορ αμορτισέρ, το οποίο θα είναι πιο σκληρό από τα πρώτης τοποθέτησης, αλλά δε θέλω να χαμηλώσω το αμάξι.
Έχω δει τους καταλόγους των Koni, Bilstein και Monroe αλλά καμία από τις 2 εταιρίες δε βγάζει ούτε καν απλά αμορτισέρ για το αμάξι, όχι σπορ. Επίσης η KYB βγάζει το Excel-G (το οποίο μάλλον φοράει ήδη από το εργοστάσιο) το οποίο φυσικά δεν προσφέρει κάποια βελτίωση (ειδικά στην περίπτωση που φοράει ήδη το ίδιο δε θα υπάρχει η παραμικρή διαφορά). Έχω δει ακόμη τον κατάλογο της Gaz Shocks την οποία μου την πρότειναν στο φόρουμ χωρίς φυσικά να βρω κάτι για το συγκεκριμένο Lancer. Είδα ακόμη τα Weitec, αλλά κι αυτών η γκάμα φτάνει μέχρι το Lancer του 2005... Τσέκαρα ακόμη τη Vogtland. Αυτή βγάζει κάτι, αλλά σε κιτ για χαμήλωμα 3,5 εκατοστά που όπως είπα δε με ενδιαφέρει. Τέλος η KW βγάζει τη Variant 2 (http://shop.kw-suspensions.eu/index.php ... &view=list) σε coilover ρυθμιζόμενη, η οποία όμως είναι πανάκριβη...
Μετά απ' όλ' αυτά μένει καμία εταιρία αμορτισέρ ακόμη να τσεκάρω ή απλά η αγορά των αμορτισέρ έχει αποκλείσει το Lancer και δεν πρόκειται να βρω καμία λύση σε aftermarket;
αν στειλεις ενα μεηλ στην gaz και συνεννοηθεις μαζι τους να τους στειλεις μια τετραδα παλια αμορτισερ σου, θα σου φτιαξουν custom ο,τι θελεις ειτε απλο σπορ αμορτισερ, ειτε με αλλο ελατηριο, ειτε coilover.
Πιστεψε με αξιζει τον κοπο! -
Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
@__antonis-team__
Το CY2A είναι. Γιατί άραγε τόσα λίγα aftermarket ανταλλακτικά για το συγκεκριμένο μοντέλο; Ούτε η KYB δε βγάζει σπορ αμορτισέρ γι' αυτό.
Στο συγκεκριμένο μοντέλο, σχεδόν δεν βρίσκεις έξω αμορτισέρ…. Και δεν κάνουν εκείνα που σου έγραψα. Φαίνετε δεν τσούλησαν…..
Μα κανένα πρόβλημα. Παίρνεις τα στοιχεία που υπάρχουν για αυτά. Βρίσκεις εύκολα για τα πίσω. Μια μετατροπούλα στα γόνατα που έχεις, και βάζεις ότι θέλεις.
Α.Πρώτ' απ' όλα σε ευχαριστώ για το χρόνο σου! Για πίσω λες βρίσκω... Πάντως δε βλέπω κάτι σε καταλόγους εταιριών, ούτε για πίσω. Αν έκαναν τα αμορτισέρ δε θα το 'λεγαν στον κατάλογο; Μπροστά τι είδους μετατροπή χρειάζεται;
Έχεις ΠΜ.
Α. -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
αν στειλεις ενα μεηλ στην gaz και συνεννοηθεις μαζι τους να τους στειλεις μια τετραδα παλια αμορτισερ σου, θα σου φτιαξουν custom ο,τι θελεις ειτε απλο σπορ αμορτισερ, ειτε με αλλο ελατηριο, ειτε coilover.
Πιστεψε με αξιζει τον κοπο!Δε σκοπεύω να αλλάξω αμορτισέρ άμεσα όπως είπα και σε προηγούμενο μήνυμά μου (τώρα έχουν 25000 χλμ.), αλλά απ' ότι βλέπω ο εντοπισμός κατάλληλου αμορτισέρ για το Lancer θέλει αρκετή αναζήτηση. Οπότε αν κάποιος γνωρίζει και άλλες εταιρίες εκτός της GAZ Shocks που βγάζει custom αμορτισέρ ας τις αναφέρει για να δω τι έχουν να πουν κι αυτές, και που κυμαίνονται οι τιμές τους. Γιατί αν οι custom είναι και αυτές πανάκριβες, σε υψηλή τιμή υπάρχει ήδη λύση σε coilover (KW Variant 2).
-
Καλησπερα σε ολους.Πρεπει να αλλαξω αμορτισερ στο αμαξι μου avensis 2002 1600 vvti γιατι μετα απο 210000 κμ δεν εμεινε και τιποτα απο αυτα..
Μου προτεινανε τα kyb excel g μπρος-πισω λεγοντας μου οτι ολοι αυτα επιλεγουν.Τα ελατηρια θα παραμεινουν μαμα,δεν θελω να χασω την ανεση του στο ταξιδι,αλλα προβληματιζομαι με την πιθανη επιλογη των kyb agx σκεπτομενος οτι μιας και ειναι ρυθμιζομενα μπορω να τα φερω εκει που θελω και να κρατανε καλυτερα απο τα απλα kyb excel g χωρις απωλεια ανεσης.Βεβαια εχουν και διπλη τιμη,αλλα αξιζει για αυτοτο αμαξι?Υπαρχει καποιος με εμπεριστατωμενη αποψη απο χρηση και των δυο επιλογων? -
Καλησπερα σε ολους.Πρεπει να αλλαξω αμορτισερ στο αμαξι μου avensis 2002 1600 vvti γιατι μετα απο 210000 κμ δεν εμεινε και τιποτα απο αυτα..
Μου προτεινανε τα kyb excel g μπρος-πισω λεγοντας μου οτι ολοι αυτα επιλεγουν.Τα ελατηρια θα παραμεινουν μαμα,δεν θελω να χασω την ανεση του στο ταξιδι,αλλα προβληματιζομαι με την πιθανη επιλογη των kyb agx σκεπτομενος οτι μιας και ειναι ρυθμιζομενα μπορω να τα φερω εκει που θελω και να κρατανε καλυτερα απο τα απλα kyb excel g χωρις απωλεια ανεσης.Βεβαια εχουν και διπλη τιμη,αλλα αξιζει για αυτοτο αμαξι?Υπαρχει καποιος με εμπεριστατωμενη αποψη απο χρηση και των δυο επιλογων? -
Ο χρήστης tavensis έγραψε:
Καλησπερα σε ολους.Πρεπει να αλλαξω αμορτισερ στο αμαξι μου avensis 2002 1600 vvti γιατι μετα απο 210000 κμ δεν εμεινε και τιποτα απο αυτα..
Μου προτεινανε τα kyb excel g μπρος-πισω λεγοντας μου οτι ολοι αυτα επιλεγουν.Τα ελατηρια θα παραμεινουν μαμα,δεν θελω να χασω την ανεση του στο ταξιδι,αλλα προβληματιζομαι με την πιθανη επιλογη των kyb agx σκεπτομενος οτι μιας και ειναι ρυθμιζομενα μπορω να τα φερω εκει που θελω και να κρατανε καλυτερα απο τα απλα kyb excel g χωρις απωλεια ανεσης.Βεβαια εχουν και διπλη τιμη,αλλα αξιζει για αυτοτο αμαξι?Υπαρχει καποιος με εμπεριστατωμενη αποψη απο χρηση και των δυο επιλογων?
Εν πρώτης διπλοπαρέθεσες, μπορείς να σβήσεις την μια.
…και έστω ότι βάζεις τα ρυθμιζόμενα. Με το μάτι θα τα ρυθμίσεις?. Χρειάζεται αμορτισερόμετρο. Εφόσον θέλεις την άνεση, και δεν θα αλλάξεις ελατήρια θα βάλεις τα g.
Α. -
τα kyb agx ρυθμιζονται με στροφιγγα που ειναι πανω στο αμορτισερ με το χερι
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
τα kyb agx ρυθμιζονται με στροφιγγα που ειναι πανω στο αμορτισερ με το χερι
φίλε μου, κόμισες γλαύκα εις Αθήνας!.
Δεν έχουν θέσεις ‘κλικ’, για να μπορούν να ρυθμίζοντα σε περιπτώσεις κατασκευαστικών προβλημάτων καθώς και προβλημάτων κατά την χρήση. Έναν μεγάλο λάκκο πχ. Κατά συνέπια χρειάζεται…….
Άλλωστε δεν υπάρχει ρυθμιστής των χαλινωτήρων στον μετρητή αυτών.
Άλλοι κατασκευαστές χρησιμοποιούν βαλβίδα για να ρυθμίζεις την πίεση. Άλλοι στρόφιγγα. Και άλλοι ιδικά κλειδιά. Διαβάζεις το όργανο και παραλληλίζεις, αλλιώς ψάχνεσαι στης στροφές και στα φρεναρισματα.
Α. -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
...Φιλε palavako, επειδη εχω κι εγω 206 θα σου πω τα εξης:
Ενδεχομενως η απωλεια ανεσης να μην οφειλεται στα αμορτισερ, αλλα σε αλλα ελατηρια χαμηλωματος που εχεις απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη.
Αρα η πρωτη κινηση ειναι να βαλεις τα μαμα ελατηρια, τα αοποια δουλευουν παρα πολυ καλα και ανετα με bilstein B6.
Αν εχεις μαμα ελατηρια και παρολαυτα σου φαινονται κουραστικα, τοτε θα προτεινα να πας σε bilstein μαυρα ή optimal ή μαμα αμορτισερ....Ισχύουν τα προηγούμενα αλλά επειδή ο καθένας αλλιώς έχει συνηθίσει και άλλο πράμα εννοεί σαν αποδεκτή άνεση ή αποδεκτή σκληρότητα αξίζει να οδηγήσεις κάποιο άλλο 206 με τη μαμά ανάρτηση ή με κάποια συγκεκριμένη βελτίωση να δεις αν σου κάνει ή αν σου φαίνεται πολύ μαλακή ή σκληρή. Μετά βρίσκεις και αναφέρεις ποια ελατήρια και ποια ακριβώς (μοντέλο) αμορτισέρ φοράς. Το να πεις απλά bilstein δε σημαίνει κάτι όταν για το αυτοκίνητό σου η Bilstein μπορεί να έχει 3-4-5 διαφορετικά μοντέλα από το τελείως απλό (μαύρο), άλλα πιο σπορ για κανονικά ή χαμηλωμένα ελατήρια (b4-b4...) μέχρι τα καραρυθμιζόμενα (PSS). Αντίστοιχα είναι λάθος κάποιος να απορρίπτει τη μάρκα χωρίς να έχεις πει το μοντέλο.
Και τέλος μετά από αυτά τα στοιχεία μπορεί κανένας πιο εύκολα να σε 'ζυγίσει' και να σου προτείνει.
Αν είσαι τυχερός (γιατί είναι το πιο οικονομικό) μπορεί να ισχύει αυτό που λέει ο S3 και απλά με φρέσκα μαμά ελατήρια να πετύχεις ικανοποιητική άνεση και οδική συμπεριφορά.
Καλό είναι να τσεκαριστεί και η κατάσταση του συστήματος ανάρτησης γενικά: τζόγοι, ελαστικά παρεμβύσματα που από μόνα τους μπορεί να σου χαλάνε την άνεση, αντιστρεπτικές, τοπ μάουντς, ελαστικά στοπς κλπ. -
Ο χρήστης heras έγραψε:
τα kyb agx ρυθμιζονται με στροφιγγα που ειναι πανω στο αμορτισερ με το χεριΟχι με το χέρι (έτσι είναι τα κίτρινα Koni για την ακρίβεια έχουν ένα εργαλειάκι) αλλά με ένα ψιλό κατσαβιδάκι σε (αν θυμάμαι καλά από το παλιό μου αυτοκίνητο) 5 θέσεις
@antonis-team
Γιατί λες ότι δεν έχουν κλικ, αφού έχουν τις 5 θέσεις. -
Παρασύρθηκα από συζήτηση με τον αντιπρόσωπο,(φίλο και προμηθευτή μου), ότι από το τρία θα είναι σε στυλ κόκκινων ΚΟΝΙ λειτουργικά.
Λάθος μου Νάσο. διότι σήμερα είναι standard θέση + τέσσερις διαβαθμισμένες.
Για τον συγκεκριμένο αυτοκίνητο – μοντέλο με την έλλειψη του after market, βγάζουν σε στυλ sport μετά το 4 η το 6. Είναι και ο λόγος που του έκανα μια πρόταση να κάνει, που την γνωρίζεις καλά.
Ευχαριστώ για την διόρθωση.
Α.
Περί Αναρτήσεων