Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κοπάνημα σε Corolla G6
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Κοπάνημα σε Corolla G6
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    17
    227
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vasilisg6 last edited by

      Γειά σας.
      Είμαι καινούργιος (ολοκαίνουργιος καλύτερα) στο forum, οπότε συγχωρίστε μου πιθανές γκάφες. Έχω ένα Corolla G6 1.3l. Το αμάξι είναι χαμηλωμένο 5πόντους με H&R ελατήρια, αμορτισερ Kayaba Excel G (τα μαύρα) και ζάντες 16αρες με διαστάσεις ελαστικών 195/45/R16. Σε ένα συγκεκριμένο είδος ανωμαλίας του δρόμου, αυτό μου μοιάζει με εγκάρσιο χάραγμα στην άσφαλτο, σαν τάφρο αλλά όχι υπερβολικού βάθους, το αυτοκίνητο κάνει ένα φοβερό κοπάνημα στο μπροστινό μερος και δίνει την εντύπωση οτι έχει μηδενική απόσβεση. Αυτό το κοπάνημα το κάνει και με ταχύτητες σχετικά μικρές, 60 χλμ, αλλά και μικρότερες. Έχω αλλάξει μπροστινά top mounts και ποδαράκια ζυγαριάς αλλά δεν έγινε τίποτα. Τα αμορτισερ είναι ολοκαίνουργια αλλά και με τα παλιά το ίδιο έκανε.Το περίεργο είναι οτι ο ξάδερφος μου είχε ένα ίδιο αυτοκίνητο με την μόνη διαφορά οτι το δικό του είχε 4 πόντους χαμήλωμα αντί για 5 και φορούσε 15άρα ζάντα με διαστάσεις ελαστικών 195/50/R15. Αυτό το προφίλ ελαστικού είναι 1 εκατοστό μεγαλύτερο απο τα δικά μου, και το αμάξι του δεν κοπανούσε. Έχει κανείς καμιά ιδέα τι μπορεί να φταίει? Θα σκάσω άμα δεν βρω τι είναι. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vasilisg6 last edited by

        Γειά σας.
        Είμαι καινούργιος (ολοκαίνουργιος καλύτερα) στο forum, οπότε συγχωρίστε μου πιθανές γκάφες. Έχω ένα Corolla G6 1.3l. Το αμάξι είναι χαμηλωμένο 5πόντους με H&R ελατήρια, αμορτισερ Kayaba Excel G (τα μαύρα) και ζάντες 16αρες με διαστάσεις ελαστικών 195/45/R16. Σε ένα συγκεκριμένο είδος ανωμαλίας του δρόμου, αυτό μου μοιάζει με εγκάρσιο χάραγμα στην άσφαλτο, σαν τάφρο αλλά όχι υπερβολικού βάθους, το αυτοκίνητο κάνει ένα φοβερό κοπάνημα στο μπροστινό μερος και δίνει την εντύπωση οτι έχει μηδενική απόσβεση. Αυτό το κοπάνημα το κάνει και με ταχύτητες σχετικά μικρές, 60 χλμ, αλλά και μικρότερες. Έχω αλλάξει μπροστινά top mounts και ποδαράκια ζυγαριάς αλλά δεν έγινε τίποτα. Τα αμορτισερ είναι ολοκαίνουργια αλλά και με τα παλιά το ίδιο έκανε.Το περίεργο είναι οτι ο ξάδερφος μου είχε ένα ίδιο αυτοκίνητο με την μόνη διαφορά οτι το δικό του είχε 4 πόντους χαμήλωμα αντί για 5 και φορούσε 15άρα ζάντα με διαστάσεις ελαστικών 195/50/R15. Αυτό το προφίλ ελαστικού είναι 1 εκατοστό μεγαλύτερο απο τα δικά μου, και το αμάξι του δεν κοπανούσε. Έχει κανείς καμιά ιδέα τι μπορεί να φταίει? Θα σκάσω άμα δεν βρω τι είναι. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasilisg6 last edited by

          Γειά σας.
          Είμαι καινούργιος (ολοκαίνουργιος καλύτερα) στο forum, οπότε συγχωρίστε μου πιθανές γκάφες. Έχω ένα Corolla G6 1.3l. Το αμάξι είναι χαμηλωμένο 5πόντους με H&R ελατήρια, αμορτισερ Kayaba Excel G (τα μαύρα) και ζάντες 16αρες με διαστάσεις ελαστικών 195/45/R16. Σε ένα συγκεκριμένο είδος ανωμαλίας του δρόμου, αυτό μου μοιάζει με εγκάρσιο χάραγμα στην άσφαλτο, σαν τάφρο αλλά όχι υπερβολικού βάθους, το αυτοκίνητο κάνει ένα φοβερό κοπάνημα στο μπροστινό μερος και δίνει την εντύπωση οτι έχει μηδενική απόσβεση. Αυτό το κοπάνημα το κάνει και με ταχύτητες σχετικά μικρές, 60 χλμ, αλλά και μικρότερες. Έχω αλλάξει μπροστινά top mounts και ποδαράκια ζυγαριάς αλλά δεν έγινε τίποτα. Τα αμορτισερ είναι ολοκαίνουργια αλλά και με τα παλιά το ίδιο έκανε.Το περίεργο είναι οτι ο ξάδερφος μου είχε ένα ίδιο αυτοκίνητο με την μόνη διαφορά οτι το δικό του είχε 4 πόντους χαμήλωμα αντί για 5 και φορούσε 15άρα ζάντα με διαστάσεις ελαστικών 195/50/R15. Αυτό το προφίλ ελαστικού είναι 1 εκατοστό μεγαλύτερο απο τα δικά μου, και το αμάξι του δεν κοπανούσε. Έχει κανείς καμιά ιδέα τι μπορεί να φταίει? Θα σκάσω άμα δεν βρω τι είναι. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            panos3 last edited by

            φιλε το αμαξι κοπαναει επειδη εχεις βαλει λαθος αμορτισερ στο αυτοκινητο.τα kayaba exel-g δεν ειναι ουτε σπορ αμορτισερ ουτε κανει για χαμηλωμα ποσο μαλλον που το εχεις χαμηλωσει 5 ποντους.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vasilisg6 last edited by

              ναί αυτό το ξέρω, οτι τα αμορτισερ δεν ειναι χαμηλώματος αλλα και ο ξαδερφος μου αυτά φορουσε. είναι δυνατόν ένας πόντος λιγότερο χαμήλωμα και ένας πόντος περισσότερο προφιλ στο λάστιχο να κάνει τόσο μεγάλη διαφορά?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nass last edited by

                Αν είναι η διαφορά μεταξύ του να τερματίζουν ή να μην τερματίζουν τα αμορτισέρ, ναι, φυσικά!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 2
                  21-quadra last edited by

                  Mπορείς να βγάλεις το γόνατο και να κόψεις το καλάμι του αμορτισέρ στο επάνω μέρος 5 πόντους και να του κάνεις καινούργιο σπείρωμα, έτσι θα έρθει το έμβολο του αμορτισέρ στη θέση του και δεν θα κοπανάει αφού δεν θα τερματίζει, και δεν θα χαλάσει ούτε θα σου καταστρέψει τους θόλους και τα top mount, δεν σε ενημέρωσε ο μηχανικός σου που έβαλες τα top mount, τα αμορτισέρ και τα υπόλοιπα ?

                  Στον ίδιο να ξαναπάς, είναι μάστορας καλός.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lokatzis last edited by

                    Πέρα από το άβολο της υπόθεσης, το αυτοκίνητο είναι επικίνδυνο με το συγκεκριμένο συνδυασμό αμορτισέρ/ελατηρίων. Όπως φαίνεται κι από το κοπάνημα, αυτά τα δύο ΔΕ συνεργάζονται. Από ΚΤΕΟ έχεις περάσει; Κανονικά ή ΕΛΑΪΣ;

                    Από το να αλλάζεις κάθε τρεις και λίγο top-mounts/αμορτισέρ/κτλ που θα καταστρέφονται λόγω της μη-ορθής λειτουργίας της ανάρτησης, δε βάζεις μια KAYABA AGX να συνεργαστούν καλύτερα; Στο δικό μου G6 ο συνδυασμός είχε λειτουργήσει άψογα (με 3ή4εκ χαμηλώματος).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vasilisg6 last edited by

                      Αρχικά ήταν να βαλω τα Koni STR.T (τα πορτοκαλί), αλλά έμαθα οτι σταμάτησαν να βγαίνουν και έτσι κατέληξα στα Kayaba. Τώρα μάλλον θα το σηκώσω το αυτοκίνητο με μανίσια ελατήρια γιατί δεν θέλω να μπώ σε διαδικασία να κάνω πατέντα στα αμορτισέρ, και όταν έρθει η ώρα να τα αλλάξω, θα πάρω αμοτισερ για χαμήλωμα και θα το ξαναχαμηλώσω. Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vasilisg6 last edited by

                        Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                        Mπορείς να βγάλεις το γόνατο και να κόψεις το καλάμι του αμορτισέρ στο επάνω μέρος 5 πόντους και να του κάνεις καινούργιο σπείρωμα, έτσι θα έρθει το έμβολο του αμορτισέρ στη θέση του και δεν θα κοπανάει αφού δεν θα τερματίζει

                        Μπορείς να περιγράψεις την διαδικασία πιο αναλυτικά; Εγώ έτσι όπως το ακούω μου δίνει την εντύπωση οτι αμα κόψω το πάνω μρος του καλαμιού θα είναι ακόμη πιο μέσα στο αμορτισερ και θα χτυπάει ακόμα περισσότερο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 2
                          21-quadra last edited by

                          Ο χρήστης ΒασίληςG6 έγραψε:

                          Mπορείς να βγάλεις το γόνατο και να κόψεις το καλάμι του αμορτισέρ στο επάνω μέρος 5 πόντους και να του κάνεις καινούργιο σπείρωμα, έτσι θα έρθει το έμβολο του αμορτισέρ στη θέση του και δεν θα κοπανάει αφού δεν θα τερματίζει

                          Μπορείς να περιγράψεις την διαδικασία πιο αναλυτικά; Εγώ έτσι όπως το ακούω μου δίνει την εντύπωση οτι αμα κόψω το πάνω μρος του καλαμιού θα είναι ακόμη πιο μέσα στο αμορτισερ και θα χτυπάει ακόμα περισσότερο.

                          Kαλά κατάλαβες τι πρέπει να κόψεις, αλλά μου τα είπες ανάποδα.
                          Αν κόψεις το καλάμι από την επάνω μεριά που είναι το σπείρωμα, τόσο όσο είναι το χαμήλωμα του ελατηρίου, το έμβολο θα ανέβει πιο ψηλά και με το βάρος του αμαξιού θα επανέλθει στη αρχική θέση που είχε από μαμά το αμορτισέρ. Τώρα με το χαμήλωμα του ελατηρίου αφού έχει κάτσει το αμάξι ,το έμβολο είναι πολύ κοντά στο κάτω τέρμα του και με την ελάχιστη λακκούβα κοπανάει το έμβολο στο πάτο του σωλήνα του αμορτισέρ, και έχεις θόρυβο και καταστρέφει και τι αμορτισέρ.

                          Φαντάσου όπως είναι χαμηλωμένο και κάθετε, αν μπορούσες με ένα τρόπο να τραβήξεις 5 πόντους επάνω το στέλεχος του αμορτισέρ που έχει και το έμβολο, τι θα γινότανε ? αυτόματα το έμβολο θα αποκτούσε την απαραίτητη διαδρομή που χρειάζεται και που την έχεις αφαιρέσει με το χαμήλωμα. Αυτό θα κάνεις αν το κόψεις από πάνω, θα ανέβει γηλά το έμβολο και θα ξανακερδίσει την προς τα κάτω διαδρομή που του λείπει, γιατί προς τα κάτω χτυπάει όταν χαμηλώνεις τα ελατήρια και όχι το αμορτισέρ, δεν κοπανάει προς τα επάνω όταν αποσυμπιέζεται.

                          Βασικότερο όμως είναι ότι με τόσο χαμήλωμα έχεις αλλάξει τις γωνίες λειτουργίας του τιμονιού σου καθιστώντας το επικίνδυνο.
                          Να σου το εξηγήσω, όταν το αυτοκίνητο στρίβει ή πέφτει σε λακκούβα, καθώς συμπιέζεται η ανάρτηση κάνουν την αντίστοιχη
                          κίνηση και τα ημίμπαρα της κρεμαγιέρας που την ενώνουν με τους τροχούς, η κίνηση αυτή αυξομειώνει το μήκος τους όταν λειτουργεί η ανάρτηση ( στην συμπίεση και στην αποσυμπίεση ) η αυξομείωση του μήκους των ημίμπαρων επηρεάζει το στρίψιμο των τροχών αφού από τα ημίμπαρα στρίβουν.

                          Με το χαμήλωμα που είναι υπερβολικό για καθημερινό αυτοκίνητο. έχεις αλλάξει τις γωνίες της ανάρτησης και βέβαια τη θέση ηρεμίας που έχουν τα ημίμπαρα, και τα οποία είναι υπολογισμένα από τον κατασκευαστή να οδηγούν τους τροχούς εντός των προδιαγεγραμμένων ορίων ( εντός φακέλου λειτουργίας της ανάρτησης ) σε μια λοιπόν στροφή που θα συμπιεστεί πολύ η
                          ανάρτηση οι τροχοί θα θέλουν να πάνε σε άλλη θέση, η πρόσφυση των τροχών θα μειωθεί, θα κάνεις απότομη κίνηση για να διορθώσεις, τα φορτία που έχει δεχτεί η καρότσα την έχουν παραμορφώσει αφού δεν έχει roll cage, με την απότομη κίνηση γίνεται και απότομη αποφόρτιση της καρότσας και από τα φορτία στην καρότσα που δρούν σαν ελατήριο που το άφησες απότομα τρώς ένα χαστούκι του οποίου η συνήθης κατάληξη είναι να βγείς έξω από το δρόμο.

                          Στα λέω πολύ τραγικά, γιατί πολύ τραγικό είναι και το χαμήλωμα των 5 εκατοστών για καθημερινό αυτοκίνητο, ούτε 2 εκ, ούτε 2 δεν θα έπρεπε να χαμηλώνουν τα αυτοκίνητα της καθημερινότητας. Άλλο το αγωνιστικό ή το track-day αυτοκίνητο, αλλά και σε αυτά κάποιος που ξέρει υπολογίζει τις γωνίες λειτουργίας της ανάρτησης και κάνει τις ανάλογες ρυθμίσεις,ακόμα και με αλλαγή της θέσης της κρεμαγιέρας σε ορισμένες περιπτώσεις.

                          Ελπίζω να κατάλαβες.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            vasilisg6 last edited by

                            Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                            Στα λέω πολύ τραγικά, γιατί πολύ τραγικό είναι και το χαμήλωμα των 5 εκατοστών για καθημερινό αυτοκίνητο, ούτε 2 εκ, ούτε 2 δεν θα έπρεπε να χαμηλώνουν τα αυτοκίνητα της καθημερινότητας. Άλλο το αγωνιστικό ή το track-day αυτοκίνητο, αλλά και σε αυτά κάποιος που ξέρει υπολογίζει τις γωνίες λειτουργίας της ανάρτησης και κάνει τις ανάλογες ρυθμίσεις,ακόμα και με αλλαγή της θέσης της κρεμαγιέρας σε ορισμένες περιπτώσεις.

                            Ελπίζω να κατάλαβες.

                            Αν θέλω να βελτιώσω το στήσιμο του αυτοκινήτου και να αποφύγω το χαμήλωμα, ή τουλάχιστον το υπερβολικό χαμήλωμα, είναι καλό να το κάνω βάζοντας σκληρότερες αντιστρεπτικές?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 2
                              21-quadra last edited by

                              Ο χρήστης ΒασίληςG6 έγραψε:

                              Στα λέω πολύ τραγικά, γιατί πολύ τραγικό είναι και το χαμήλωμα των 5 εκατοστών για καθημερινό αυτοκίνητο, ούτε 2 εκ, ούτε 2 δεν θα έπρεπε να χαμηλώνουν τα αυτοκίνητα της καθημερινότητας. Άλλο το αγωνιστικό ή το track-day αυτοκίνητο, αλλά και σε αυτά κάποιος που ξέρει υπολογίζει τις γωνίες λειτουργίας της ανάρτησης και κάνει τις ανάλογες ρυθμίσεις,ακόμα και με αλλαγή της θέσης της κρεμαγιέρας σε ορισμένες περιπτώσεις.

                              Ελπίζω να κατάλαβες.

                              Αν θέλω να βελτιώσω το στήσιμο του αυτοκινήτου και να αποφύγω το χαμήλωμα, ή τουλάχιστον το υπερβολικό χαμήλωμα, είναι καλό να το κάνω βάζοντας σκληρότερες αντιστρεπτικές?

                              Οι σκληρότερες αντιστρεπτικές βοηθούν στο να μη γέρνει το αμάξι στις στροφές ( Body roll ) το κάνουν όμως πιο απόλυτο βγάζοντας μούτρα ( υποστροφή ) το καλύτερο θα ήταν να βάλεις μια ανάρτηση Coil Over που θα ήταν ταιριαγμένα τα ελατήρια με τα αμορτισέρ, θα μπορούσες να ρυθμίσεις το ύψος και την σκληρότητα. Θα πρέπει όμως να διαλέξεις μια coil over με 2 ελατήρια, το κυρίως ελατήριο και το μαλακό ( Helper ) που θα έκανε το αυτοκίνητο να μην κοπανάει καθόλου.

                              Προς το παρός κόψε το στέλεχος του αμορτισέρ στο επάνω μέρος όσο εκ. έχεις χαμηλώσει τα ελατήρια, και μετά από καιρό αποφασίζεις τι να κάνεις.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                greek last edited by

                                Δυστυχώς έχεις χαλάσει την ανάρτηση με τους 5 πόντους χαμήλωμα. Ότι και να κάνεις , αν δεν είναι το σωστό θα χαλάει κάτι άλλο. Το ιδανικό χαμήλωμα χωρίς μετατροπές είναι 3,5 , μετά από εκεί πρέπει να κάνεις μετατροπές όπως ειπε και ο συναγωνιστής από πάνω.

                                Το να βάλεις σκληρότερες αντιστρεπτικές δεν θα αλλάξει κάτι μιας και το αμορτισέρ είναι ήδη στο κατώτερο σημείο και αν δεν έχεις βάλει και bump stop τότε αυτό βαράει στο πάτο και κάποια στιγμή θα σου δώσει τα λάδια στο χέρι αν δεν κόψεις τίποτα άλλο πχ θόλους.

                                Μια άλλη λύση είναι να φτιάξεις αποστάτες στα top mount και να μεγαλώσεις λίγο την διάσταση για να επανέλθει το αμορτισέρ στο σωστό σημείο ισορροπίας. Αυτό που θα κερδίσεις τελικά είναι οτι έχοντας λιγότερες σπείρες στο ελατήριο μειώνεις την κίνηση στην παλινδρόμηση . Το χαμήλωμα ή η σκλήρυνση δεν ειναι πάντα βελτίωση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nass last edited by

                                  Συμπληρώνοντας αυτό που λέει παραπάνω ο 21 Quadra, το υπερβολικό χαμήλωμα πολλές φορές έχει σαν αποτέλεσμα να κατεβαίνει το κέντρο περιστροφής της ανάρτησης (roll center) κάτω από το επίπεδο του εδάφους, χειροτερεύοντας το κράτημα και αυξάνοντας τις κλίσεις. Είναι αυτό που συμβαίνει αν τα ψαλίδια 'γυρίζουν ανάποδα' δηλ. η στήριξη του ψαλιδιού στην πλήμνη είναι ψηλότερα από τη στήριξη στο σασί (χοντρικά αν δείτε το αυτοκίνητο από μπροστά ή πίσω και προεκτείνετε νοητά το ψαλίδι θα δείτε, αν συναντά το έδαφος 'πριν' συναντήσει τη νοητή προέκταση του άλλου ψαλιδιού τότε μάλλον το roll center είναι κάτω από το έδαφος). Δηλαδή τα αυτοκίνητα 'σαύρες' έχουν μεν χαμηλότερο κέντρο βάρους αλλά τελικά γέρνουν περισσότερο και έχουν χειρότερο κράτημα από τα εργοστασιακά ή αυτά με λογικό χαμήλωμα.

                                  (Η λύση στο πρόβλημα αυτό δεν είναι το να βάλεις σκληρότερα ελατήρια για να γέρνει λιγότερο διότι τότε γίνεται 'κούτσουρο', κοπανάει κτλ. Η λύση είναι να το ψηλώσεις ή κάποια κιτ που υπάρχουν και αυξάνουν το ύψος του roll center αυξάνοντας το μήκος των πείρων της πλήμνης στο ψαλίδια και τα ημίμπαρα)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drdino last edited by

                                    Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                                    Οι σκληρότερες αντιστρεπτικές βοηθούν στο να μη γέρνει το αμάξι στις στροφές ( Body roll ) το κάνουν όμως πιο απόλυτο βγάζοντας μούτρα ( υποστροφή ).

                                    Όχι αναγκαστικά.

                                    Sent from my GNex using smoke signals.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • 2
                                      21-quadra last edited by

                                      Ο χρήστης nass έγραψε:
                                      Συμπληρώνοντας αυτό που λέει παραπάνω ο 21 Quadra, το υπερβολικό χαμήλωμα πολλές φορές έχει σαν αποτέλεσμα να κατεβαίνει το κέντρο περιστροφής της ανάρτησης (roll center) κάτω από το επίπεδο του εδάφους, χειροτερεύοντας το κράτημα και αυξάνοντας τις κλίσεις. Είναι αυτό που συμβαίνει αν τα ψαλίδια 'γυρίζουν ανάποδα' δηλ. η στήριξη του ψαλιδιού στην πλήμνη είναι ψηλότερα από τη στήριξη στο σασί (χοντρικά αν δείτε το αυτοκίνητο από μπροστά ή πίσω και προεκτείνετε νοητά το ψαλίδι θα δείτε, αν συναντά το έδαφος 'πριν' συναντήσει τη νοητή προέκταση του άλλου ψαλιδιού τότε μάλλον το roll center είναι κάτω από το έδαφος). Δηλαδή τα αυτοκίνητα 'σαύρες' έχουν μεν χαμηλότερο κέντρο βάρους αλλά τελικά γέρνουν περισσότερο και έχουν χειρότερο κράτημα από τα εργοστασιακά ή αυτά με λογικό χαμήλωμα.

                                      (Η λύση στο πρόβλημα αυτό δεν είναι το να βάλεις σκληρότερα ελατήρια για να γέρνει λιγότερο διότι τότε γίνεται 'κούτσουρο', κοπανάει κτλ. Η λύση είναι να το ψηλώσεις ή κάποια κιτ που υπάρχουν και αυξάνουν το ύψος του roll center αυξάνοντας το μήκος των πείρων της πλήμνης στο ψαλίδια και τα ημίμπαρα)

                                      Έτσι όπως τα λες είναι, αλλά μάλλον στην πορεία ξεχάσαμε ότι μιλάμε για ένα ταπεινότατο Κορολάκι και όχι για κάποιο kit car, οπότε οι λύσεις και οι βοήθεια που ζητάει ο νέος πρέπει να είναι επικεντρωμένες στο Κορόλα του. Άλλωστε όλοι τον κράξαμε για το υπερβολικό χαμήλωμα που έχει για καθημερινό αυτοκίνητο.

                                      Το κάτι παραπάνω που του είπαμε όλοι είναι για να γίνει αντιληπτό ότι δεν πρέπει να το παρακάνουν όσοι χαμηλώνουν τα αυτοκίνητα τους και να λαβαίνουν υπόψη τους όλες τι παραμέτρους, δηλαδή τι άλλες επιπτώσεις έχει σε ένα αυτοκίνητο το υπερβολικό χαμήλωμα από τη στιγμή που δεν γίνονται όλες οι άλλες εργασίες κοπτοραπτικής που θα φέρουν στα ίσια τους όλη την ανάρτηση ως ώφειλαν. Άλλωστε εδώ μιλάμε συνήθως για τα απλά καθημερινά μας κατσαρόλια, οι ιδιοκτήτες των supercars και των φτερούγων δεν έχουν τέτοιες ανάγκες και απορίες, έχουν αγοράσει το πακέτο έτοιμο.

                                      Αλλοίμονο σε εμάς τους κοινούς θνητούς.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vasilisg6 last edited by

                                        Ξέρω οτι 5 πόντοι χαμήλωμα είναι υπερβολικό αλλά δεν το έκανα εγώ. Το αυτοκίνητο το είχε χαμηλώσει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, εγώ έτσι το πήρα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr