Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τι ανάρτηση να βάλω για χαμήλωμα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Τι ανάρτηση να βάλω για χαμήλωμα
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    14
    29
    148
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      megale last edited by

      Γεια σας παιδία έχω την εξής απορία .σε ένα audi a4 μοντέλο 2004 για να χαμηλώσει λίγο το αμάξι (να μι φαίνεται το κενό στους θόλους) και να μι χάσει και πολύ τη ποιότητα κύλισης που έχει να μι σκληρύνει πολύ δηλαδή ,τι πρέπει να κάνω ? Να πάω στην αντιπροσωπία και να παραγκιλω το κιτ για σπορ ανάρτηση για το μοντέλο αυτό, να αλλάξω μόνο ελατήρια από την αντιπροσωπία η να πάω σε κάποιο ιδιώτη που δεν τους έχω και πολλή εμπιστοσύνη.
      Ευχαριστώ

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • M
        megale last edited by

        Γεια σας παιδία έχω την εξής απορία .σε ένα audi a4 μοντέλο 2004 για να χαμηλώσει λίγο το αμάξι (να μι φαίνεται το κενό στους θόλους) και να μι χάσει και πολύ τη ποιότητα κύλισης που έχει να μι σκληρύνει πολύ δηλαδή ,τι πρέπει να κάνω ? Να πάω στην αντιπροσωπία και να παραγκιλω το κιτ για σπορ ανάρτηση για το μοντέλο αυτό, να αλλάξω μόνο ελατήρια από την αντιπροσωπία η να πάω σε κάποιο ιδιώτη που δεν τους έχω και πολλή εμπιστοσύνη.
        Ευχαριστώ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          megale last edited by

          Γεια σας παιδία έχω την εξής απορία .σε ένα audi a4 μοντέλο 2004 για να χαμηλώσει λίγο το αμάξι (να μι φαίνεται το κενό στους θόλους) και να μι χάσει και πολύ τη ποιότητα κύλισης που έχει να μι σκληρύνει πολύ δηλαδή ,τι πρέπει να κάνω ? Να πάω στην αντιπροσωπία και να παραγκιλω το κιτ για σπορ ανάρτηση για το μοντέλο αυτό, να αλλάξω μόνο ελατήρια από την αντιπροσωπία η να πάω σε κάποιο ιδιώτη που δεν τους έχω και πολλή εμπιστοσύνη.
          Ευχαριστώ

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • P
            popol-ros last edited by

            μην το χαμηλωσεις........

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              cliff last edited by

              Μην το χαμηλώσεις. Επίσης, μια και το ανέφερες, εγώ προτιμώ κάποιους καλούς ιδιώτες μηχανικούς από τις αντιπροσωπείες όπου οι περισσότεροι με λίγες εξαιρέσεις είναι άσχετοι και πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλλες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                tazio last edited by

                Αν θέλεις να το χαμηλώσεις μόνο για την εμφάνιση η γνώμη μου είναι να μη το κάνεις αν δεν είσαι αποφασισμένος να δεχτείς και τα επακόλουθα του χαμηλώματος.(Στο τεύχος των τεσσάρων τροχών του Ιανουαρίου υπάρχει ένα αρθρο σχετικά με βελτίωση αναρτήσεων αν δε σου κάνει κόπο ρίξε μια ματιά)

                Αν όμως θέλεις να το κάνεις τότε θα συμφωνήσω με τον cliff για το θέμα των ιδιωτών μηχανικών, αλλά και πάλι με πολύ ψάξιμο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • K
                  kf last edited by

                  Καλησπέρα,
                  αυτό ακριβώς το ερώτημα που θέτεις αγαπητέ megale είναι αυτό ακριβώς ππου καυτηριάζει ο κ. Κολιγιάννης στην συνέντευξη που έδωσε στο 0-100-0 του Ιανουαρίου. Εκτός από το ότι θα σου πρότεινα να ρίξεις μια ματιά σε εκείνο το κείμενο, θα σου έλεγα ότι σε πρόσφατη δοκιμή που κάναμε στην βελτίωση του Toyota Yaris -πάλι για το 0-100-0 - το κιτ χαμηλώματος έβγαλε παρόμοια αποτελέσματα από τον συνδυασμό μιας καλύτερης ανάρτησης με τα εργοστασιακά ελατήρια με την σδεύτερη επιλογή όμως να υπερτερεί στον τομέα της άνεσης. Πίστεψέ με, αυτό δεν αποτελεί κάποια εξέρεση, αλλά μάλλον τον κανόνα, ειδικά στο ελληνικό οδικό δίκτυο. Αν από την άλλη ενστερνίζεσαι την ιδεολογία ότι 'μπρος στα κάλη τι είναι ο πόνος', τότε απλά πορεύσου εν γνώση σου για τις συνέπειες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • S
                    sakis01 last edited by

                    ΑΝ ΧΑΜΗΛΩΘΕΙ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΡΙΣΚΕΙ ΣΤΙΣ ΛΑΚΟΥΒΕΣ Η ΡΟΔΑ ΣΤΟ ΦΤΕΡΟ!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Το χαμήλωμα δεν προσφέρει βελτιωμένο στρίψιμο λόγω χαμηλότερου κέντρου βάρους αλλά και μικρότερης μεταφοράς βάρους;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        popol-ros last edited by

                        το καλυτερο κρατημα ειναι σχετικο..........αυτο που ειναι σιγουρο ειναι οτι το κεντρο μαζας ερχεται πιο κοντα και με το κεντρο περιστροφης με αποτελεσμα το αυτοκινητο να γινει πιο απολυτο.......
                        η μεταφορα βαρους ΠΑΝΤΑ υφισταται........

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • T
                          taurus last edited by

                          To χαμήλωμα δεν σου δίνει απαραίτητα καλύτερο κράτημα, αλλά σίγουρα σου δίνει καλύτερη αίσθηση και κατά τη γνώμη μου, καλύτερη απόκριση στο αρχικό στρίψιμο του τιμονιού. Όσο για το πόσο απόλυτο γίνεται το αυτοκίνητο μετά, περί ορέξεως (και ικανοτήτων )...κολοκυθόπιτα!!

                          Αυτό που δεν πρέπει με τίποτα να κάνεις είναι να χαμηλώσεις το αυτοκίνητό σου, αφήνοντας τα εργοστασιακά αμορτισέρ.

                          Και μακριά από εξουσιοδοτημένα και αντιπροσωπείες. Υπάρχουν ειδικοί γι' αυτή τη δουλειά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • M
                            meco last edited by

                            Καλύτερα να βάλεις ελατήρια από 1.8Τ και θα έχεις ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα και με χαμηλό κόστος σχετικά.
                            Αν αλάξεις τα ελατήρια με άλλα χαμηλότερα θα χρειαστείς και τα κατάλληλα αμορτισέρ, τα οποία κατά κανόνα είναι σκληρά και ακριβά, οπότε αντίο άνεση...
                            Αν παρόλα αυτά επιμένεις για χαμήλωμα, θέσε σαν όριο τα 20-30mm. (Εννοείται ότι πάλι χρειάζεσαι αμορτισέρ)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • M
                              megale last edited by

                              Γεια σας παιδία πήρα σήμερα τηλέφωνο στην αντιπροσωπία και μου είπαν ότι καταρχάς το κιτ της ανάρτησης που έχει το 1.8 Τ δεν είναι πιο χαμηλό από 1.6 αλλά λίγο πιο σκληρό και αν θέλω να το χαμηλώσω να βάλω ελατήρια της eibach και πως δεν είναι απαραίτητο να αλλάξω και τα αμορτισέρ απλά μου λέει οτι μετά το χαμήλωμα θα μειωθεί και λίγο και ο χρόνος ζωής των αμορτισέρ μου. Τι λέτε εσείς να αλλάξω μόνο ελατήρια η θα το μετανιώσω πικρά οι δρόμοι εδώ στη Κύπρο είναι σχετικά καλοί και προς το παρόν θα είμαι Κύπρο για αρκετά χρόνια Εχω βάλει και 16’ ζάντες και σκέφτομαι πως θα είναι μετά το χαμήλωμα και έχω κωλύσει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • M
                                meco last edited by

                                Ο χρήστης megale έγραψε:
                                Γεια σας παιδία πήρα σήμερα τηλέφωνο στην αντιπροσωπία και μου είπαν ότι καταρχάς το κιτ της ανάρτησης που έχει το 1.8 Τ δεν είναι πιο χαμηλό από 1.6 αλλά λίγο πιο σκληρό και αν θέλω να το χαμηλώσω να βάλω ελατήρια της eibach και πως δεν είναι απαραίτητο να αλλάξω και τα αμορτισέρ απλά μου λέει οτι μετά το χαμήλωμα θα μειωθεί και λίγο και ο χρόνος ζωής των αμορτισέρ μου. Τι λέτε εσείς να αλλάξω μόνο ελατήρια η θα το μετανιώσω πικρά οι δρόμοι εδώ στη Κύπρο είναι σχετικά καλοί και προς το παρόν θα είμαι Κύπρο για αρκετά χρόνια Εχω βάλει και 16’ ζάντες και σκέφτομαι πως θα είναι μετά το χαμήλωμα και έχω κωλύσει.

                                Σχετικά σωστά στα είπαν στην αντιπροσωπία...
                                Με τα χαμήλωμα θα είναι πιο ωραίο. Καλύτερα όμως είναι να βάλεις τα ελατήρια από το 1.8Τ και όταν με το καλό χρειαστεί να αλλάξεις αμορτισέρ βάζεις άλλα σκληρότερα. Τότε θα έχεις το καλύτερο δυνατό απότέλσμα χωρίς να χτυπιέσαι και άλλα τέτοια γραφικά.
                                Καλή επιλογή...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • C
                                  cliff last edited by

                                  Γιατί θες να μειώσεις τη διαδρομή της ανάρτησής σου?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • P
                                    popol-ros last edited by

                                    μηπως τελικα κανουμε πραγματα τα οποια δεν εχουμε ιδεα ΤΙ επιπτωσεις θα μας φερουν????? ξιπολυτοι στα αγκαθια με αλλα λογια......

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • H
                                      hunter last edited by

                                      Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                                      μηπως τελικα κανουμε πραγματα τα οποια δεν εχουμε ιδεα ΤΙ επιπτωσεις θα μας φερουν????? ξιπολυτοι στα αγκαθια με αλλα λογια......

                                      Στή συνεύτεξη τού Κ.Κολιγιάννη,αναφέρεται ότι ακόμα καί οι οδηγοί αγώνων,έχουν μαύρα μεσάνυχτα επάνω στό θέμα,φαντάσου δηλαδή εμείς.
                                      Πάντως,δέν είναι καθόλου άσχημα τό νά πειραματίζεσαι κάπου-κάπου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • T
                                        tazz last edited by

                                        Έχω την εξής απορία: κάποιες εγχώριες αντιπροσωπίες κυκλοφορούν στην αγορά “σπορ” εκδόσεις συγκεκριμένων μοντέλων, με μόνη αλλαγή στην ανάρτηση, σε σχέση με τις εργοστασιακές προδιαγραφές, κοντύτερα ελατήρια, αλλά όχι και σκληρότερα αμορτισέρ (ένα πρόχειρο παράδειγμα που μου έρχεται τώρα στο μυαλό είναι οι εκδόσεις challenge του micra). Αυτό δεν έχεις επιπτώσεις στη διάρκεια ζωής των εργοστασιακών αμορτισέρ, αλλά –τελικά- και στην οδική τους συμπεριφορά, αφού τα “μαμά” αμορτισέρ είναι σχεδιασμένα σε συνδυασμό με συγκεκριμένο ελατήριο;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • P
                                          popol-ros last edited by

                                          Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                                          μηπως τελικα κανουμε πραγματα τα οποια δεν εχουμε ιδεα ΤΙ επιπτωσεις θα μας φερουν????? ξιπολυτοι στα αγκαθια με αλλα λογια......

                                          Στή συνεύτεξη τού Κ.Κολιγιάννη,αναφέρεται ότι ακόμα καί οι οδηγοί αγώνων,έχουν μαύρα μεσάνυχτα επάνω στό θέμα,φαντάσου δηλαδή εμείς.
                                          Πάντως,δέν είναι καθόλου άσχημα τό νά πειραματίζεσαι κάπου-κάπου.

                                          πειραματισμος σημαινει οτι παιρνεις πολλα μαζι , τα εξεταζεις και διαλεγεις αυτο που σου αρμοζει.........συγνωμη αντρεα αλλα δεν βλεπω να το κανει και κανεις.....χρηματα ειναι αυτα και καινε.....
                                          και κατα δευτερον : πειραματα σε public roads???

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • G
                                            gskarmou last edited by

                                            Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                                            ìçðùò ôåëéêá êáíïõìå ðñáãìáôá ôá ïðïéá äåí å÷ïõìå éäåá ÔÉ åðéðôùóåéò èá ìáò öåñïõí????? îéðïëõôïé óôá áãêáèéá ìå áëëá ëïãéá......

                                            ÓôÞ óõíåýôåîç ôïý Ê.ÊïëéãéÜííç,áíáöÝñåôáé üôé áêüìá êáß ïé ïäçãïß áãþíùí,Ý÷ïõí ìáýñá ìåóÜíõ÷ôá åðÜíù óôü èÝìá,öáíôÜóïõ äçëáäÞ åìåßò.
                                            ÐÜíôùò,äÝí åßíáé êáèüëïõ Üó÷çìá ôü íÜ ðåéñáìáôßæåóáé êÜðïõ-êÜðïõ.

                                            Íáé áëëÜ áõôïß Ý÷ïõí êáé êÜôé äßðïäá áõôïêéíïýìåíá ìÜóôåñ ìç÷áíïëïãßáò ðïõ áêïýíå üôé ôï áõôïêßíçôï êÜíåé ôï ôÜäå êáé ìåôÜöñÜæïõí óå óêëçñüôçôåò ñõèìßóåéò áíôéóôñåðôéêþí êëð êëð êáé ôï öÝñíïõí óôá ßóéá ôïõ ,ôá ßäéá ìå ëáóôé÷Üäåò êáé ðÜåé ëÝãïíôáò.

                                            ãéá íá ìçí ðáñåîçãçèïýìå ...ìéêñüò ðÜíôá Þèåëá íá ãåíþ ìç÷áíéêüò áãþíùí ....ôþñá áðëÜ äåí ðñïëáâáßíù

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr