-
Ιπποδυναμη ανεβαινει απο τα 230 στα 253 αλογα στις 7150 σαλ. Ροπη μενει η ιδια αλλα ερχετα 900 σαλ πιο ψηλα, στις 4650 σαλ. Επισης οι σχεσεις ειναι πιο κοντες και ετσι η Ρενο δηλωνει χρονο για τα 0-100 κατω των 6 δευτερολεπτων.
Η εμπρος αναρτηση ειναι εντελως καινουργια οπως και πολλες αλλαγες στην πισω αναρτηση. Νεες 18αρες ζαντες με φαρδυτερα λαστιχα. Κοστος= 28,000 λιρες Αγγλιας.
-
Ιπποδυναμη ανεβαινει απο τα 230 στα 253 αλογα στις 7150 σαλ. Ροπη μενει η ιδια αλλα ερχετα 900 σαλ πιο ψηλα, στις 4650 σαλ. Επισης οι σχεσεις ειναι πιο κοντες και ετσι η Ρενο δηλωνει χρονο για τα 0-100 κατω των 6 δευτερολεπτων.
Η εμπρος αναρτηση ειναι εντελως καινουργια οπως και πολλες αλλαγες στην πισω αναρτηση. Νεες 18αρες ζαντες με φαρδυτερα λαστιχα. Κοστος= 28,000 λιρες Αγγλιας.
-
Ιπποδυναμη ανεβαινει απο τα 230 στα 253 αλογα στις 7150 σαλ. Ροπη μενει η ιδια αλλα ερχετα 900 σαλ πιο ψηλα, στις 4650 σαλ. Επισης οι σχεσεις ειναι πιο κοντες και ετσι η Ρενο δηλωνει χρονο για τα 0-100 κατω των 6 δευτερολεπτων.
Η εμπρος αναρτηση ειναι εντελως καινουργια οπως και πολλες αλλαγες στην πισω αναρτηση. Νεες 18αρες ζαντες με φαρδυτερα λαστιχα. Κοστος= 28,000 λιρες Αγγλιας.
-
Εμενα παντως ουτε το παλιο με χαλαγε
Κριμα που λογω των 3000cc δεν θα δουμε στην Ελλαδα ουτε αυτο.
Παντως μοιαζει με το δικο μου ταπεινο clio των 1400cc.
Gavriil μηπως εχεις και καμμια φωτογραφια να φαινεται απο μπροστα??
ΤΗΑΝΚΣ -
Re Gavriil sorry τυφλωθηκα και δεν ειδα τη πρωτη φωτογραφια που εβαλες.........
-
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Re Gavriil sorry τυφλωθηκα και δεν ειδα τη πρωτη φωτογραφια που εβαλες......... -
Ωραιο εργαλειο αλλα και 28 χιλιαδες λιρες;
Αυτο ειναι γυρω στα 43.800 δολαρια.Υποθετω δεν θα ειναι και μεγαλο seller, μια και υπαρχουν τα STi και EVO που μαλλον ειναι καλυτερες αγορες. Εκτος αμα δεν σου αρεσουν τα Ιαπωνικα και προτιμας τα Ευρωπαικα.
Νικος
-
Βάλε και φόρο 88% (νομίζω) στην Ελλάδα λόγω κυβισμού, βάλε βασικό μισθό όσο μια τετράδα λάστιχα, και σκέψου τι 'θραύση' θα κάνει στις πωλήσεις στην Ελλάδα!
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Βάλε και φόρο 88% (νομίζω) στην Ελλάδα λόγω κυβισμού, βάλε βασικό μισθό όσο μια τετράδα λάστιχα, και σκέψου τι 'θραύση' θα κάνει στις πωλήσεις στην Ελλάδα!Χεχεχε...
Θραυση.
-
V6 pleon den tha eisai o monos me auto to autokinhto...
-
Χε χε χε.Δεν απειλουμαι ομως!!!!!!
Νεο Clio V6