-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Για το θέμα της αντλίας, έτσι έχω ακούσει, έτσι λέω. Και μάλιστα το διάβασα εδώ μέσα αν θυμάμαι καλά.Κοστολόγια υγραεριοκίνησης:
- Καύσιμο 4,8 €/100 χλμ. Αν το κάνεις και με ντίζελ να μου το πεις να θαμάξω!!!
- Λάδια ξύδια μόνος μου.
- Μπουζί απλά πλέον και όχι ιριδίου, μια χαρά πάνε, μόνος μου, 12 € κάθε 30000χλμ
- Βαλβίδες τσεκάρω μόνος μου και ρυθμίζω μόνος μου (αν χρειαστεί), λαδιέρα στο φουλ και όλα καλά εδώ και 80000 χλμ.
- Ιμάντας χρονισμού δεν υπάρχει. Η καδένα δεν χαλάει στις 250000.
- Αν ο κινητήρας πάθει γερή ζημια, ένας άλλος κάνει 750 € το πολύ.
- Αντλίες κλπ έχει και το ντίζελ.
- Έχω χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας από το ντίζελ.
- Έχω 70 ίππους ενώ το ντίζελ 1400 έχει 54. Ξέχνα το ταξίδι δηλαδή.
Αυτά κύριε σύμβουλε και φιλιά πολλά.
Ευχαριστώ και ανταποδίδω τα φιλιά σου, διανθισμένα και με την αγάπη μου.
Την οικιακή οικονομία με οικοτεχνία την εξασφαλίζεις σίγουρα. Εάν ‘πιάνουν’ τα χέρια σου είναι ότι καλύτερο!. Μα συγκρίνεσαι παρά μόνον με το 5%-!. Έχεις την διάθεση και το χάρισμα, σε συγχαίρω, αν και θα ήθελα να μάθω το κυρίως επάγγελμα σου. εδώ κολάει αυτό που γράφω ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ!!!!.... για εσένα ναι.
Σίγουρα μάρκα και μοντέλο θα με βοηθούσε να είμαι ακριβέστερος!.
Περιμένω όλο το σετ για το καινούργιο Jimny μου σε diesel. θα πουλήσω τα δικά μου 6000ε και θα βάλω άλλα 5000ε. αντί 1300cc 1700D. Όλα καινούργια.
Σήμερα με μεγάλη προσοχή 6,3 6,8 λιτρα/100.
Το εργοστάσιο λέει 4.5λ/100 πετρέλαιο. Με εξατάχυτο σασμάν. Όχι βέβαια VVTI όπως είναι σήμερα 11,9ε/100. Με diesel 6,75ε /100 υπερτετράγωνος κινητήρας!.
40% οικονομία καυσίμου, 300% μεγαλύτερη ζωή, 20% οικονομία στα σέρβις. Κάθε πέμπτο + 50ε.
Χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας δεν έχεις, διότι δεν έχει ψηφιστεί νομίζω, θα μάθω. Μα εάν το χρεώσω στο εξοχικό, και λόγο 4Χ4, δεν έχω καθόλου τέλη κυκλοφορίας!!!!!......
Βέβαια με μακρύ στρόφαλο και κοντές μπιέλες που έξτρα φοράει σήμερα, τα χόρσα θα μειωθούν!. Μα και με της 9 κάμερες που υπάρχουν Πατήσια Κορινθία μου είναι άχρηστα!!!. Άλλωστε δεν κάναμε ταξίδια με μικρά κυβικά, και νορμάλ ταχύτητες?. Δεν μιλώ για αγώνες, που ούτε να το σκεπτόμαστε με αέριο και μετατροπή.
Η συνεχείς σου παρακολούθησης και το «λαδιέρα στο φουλ» έχουν θετικά αποτελέσματα!!!!!.
Α. -
Ο χρήστης ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Το 1991 αγόρασα το πρώτο μου αυτοκίνητο. Σιτροέν ax gt 1.4. ότι είχαν κυκλοφορήσει τα πρώτα καταλυτικά μοντέλα στην Ελλάδα αν θυμάμαι καλά. 20 χρονών τότε ρωτούσα τους τεχνίτες μηχανικούς κλπ την γνώμη τους για την νέα τεχνολογία τότε τους καταλύτες. Οι περισσότεροι από αυτούς ήταν αρνητικοί ούτε λίγο ούτε πολύ μου έλεγαν ότι τα νέα αυτοκίνητα θα ήταν ένας μεγάλος μπελάς. Παρόλα αυτά αγόρασα το καινούριο μου σιτροεν καταλυτικό βέβαια και το κράτησα έως το 2003. Η μόνη σοβαρή βλάβη όλα αυτά τα χρόνια ήταν η αλλαγή ενός αισθητήρα λ. Κάπως έτσι αντιμετωπίζονται σήμερα και τα νέα ντίζελ μοντέλα. Άγνωστα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη αφενός τρομάζουν αφετέρου σε αρκετούς θα κάνουν «ζημιά». Στην υπόλοιπη Ευρώπη είναι πρώτα σε πωλήσεις στην Ελλάδα και με την κακή ποιότητα καυσίμων ξεκινούν τα πρώτα δειλά βήματα τουλάχιστον στα 2 μεγάλα αστικά κέντρα. Και το ερώτημα είναι πλέον το εξής. Υγραέριο τοποθετημένο στις περισσότερες περιπτώσεις σε κάποιον μάστορα η ένα εργοστασιακό ντίζελ καινούριο η μεταχειρισμένο με μειωμένα η και ανύπαρκτα τέλη κυκλοφορίας? Ο καθένας έχει την άποψη του ο χρόνος θα δήξει…….
φίλε Γιώργο βγήκαν μεν τα πρώτα καταλυτικά, μα τα εργοστάσια καυσίμων άργησαν!. Με αποτέλεσμα να έχουμε συχνά πυκνά έξτρα φθορές στα πρώτα. Μετά τους έβαλαν ‘χέρι’ οι αυτοκινητοβιομηχανίες, και σήμερα έβαλαν πρόσθετα και το διαφημίζουν μάλιστα!. Από τότε βρήκαν άνθιση τα πρόσθετα στην βενζίνα, έξτρα λίπανση!. Και σίγουρα οι απόψεις εκ πήρας, γραφόμενες βοηθάναι.
Σίγουρα το ax ξέσκισε στους αγώνες και αυτό δεν ήταν τυχαίο!. Σίγουρα μέσα σε αυτήν την ενότητα, σαν δεδομένο, θέτουμε ότι Ίδη το αυτοκίνητο το εχουμε,και προσπαθούμε να περιορίσουμε τα ευρώ που καταναλίσκουμε /100κμ. Το ανορθόδοξο και δεν συνεχίζω χαρακτηρισμούς διότι δεν έχω διάθεση για να προσβάλω κανέναν είναι, όταν αγοράζεις καινούργιο διαλέγεις ένα, που για οικονομία πρέπει να του κάνεις κλύσμα?!!!!!.....
Α -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Mια απλή ερώτηση σε όσους προβληματίζονται.
Οι βενζινοκινητήρες σας είναι κατασκευασμένοι να καίνε ΚΑΙ υγραέριο?
Σίγουρα όχι, μόνον ελάχιστοι και το γραφούν.
…..μα η πενιά τέχνας απεργάζεται. Καταραμένη φτώχια……
Σίγουρα το ανθεκτικότεροι που δεν περιλαμβάνονται στην black list, δεν σημαίνει και ιδικοί…..
Α. -
Ο χρήστης m@evius έγραψε:
Mια απλή ερώτηση σε όσους προβληματίζονται.
Οι βενζινοκινητήρες σας είναι κατασκευασμένοι να καίνε ΚΑΙ υγραέριο?Να ρωτήσω εγω κάτι άλλο αυτοί που ανεβάζουν άλογα - τουρμπίζουν αλλάζουν πρόγραμμα κλπ κλπ το επιτρέπει η εταιρία ή ειναι συμβατός ο κινητήρας;;;;;;;;; Αν και στις χιλιες και σελιδες εχει πολυσηζητηθει οσοι 'πειραζουν' τα αυτοκινητα τους απορουν για οσους τα μετατρεπουν σε υγραεριο λες και αυτο που κανουν αυτοι ειναι συμβατοτερο.........
Καλέ μου φίλε συμβατό είναι μόνον αυτό που βγαίνει από το κάγκελο του εργοστάσιου!!!.
Της παρεμβάσεις της κάνω μόνον όταν θέλω αποδόσεις που θα βαστήξουν από 5 και έως 30 ώρες σε κοντράκικα η αγωνιστικά!.
Το εργοστάσιο μελέτησε τα μέταλλα τον σχεδιασμό τον χρόνο της αντοχής του και έδωσε πχ 100 χόρσα!. Εάν δεν μας φτάνανε για την βόλτα, ας μην το αγοράζαμε. Είμαι κάθετα αντίθετος για ΙΧ, να πουσάρεις ένα αυτοκίνητο, που δεν προβλέπετε από τον κατασκευαστή. Ένα τέτοιο πουσάρισα περιορισμένης προσθήκης ανταλλακτικών μπορεί να φτάσει τα 5000ε. ένα αγωνιστικό 30000ε φτάνουν εάν είναι μικρό.
5000 και σίγουρα καίει περισσότερη βενζίνη, και ω της τρέλας γέννημα, τρέχουνε στο αέριο……
Α. -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
. Μπουγάτσα με τυρί θέλει» ο θεσσαλονικιός!…
Μπουγάτσα με τυρί θέλει ο Σαλονικιός μάστορα,δεν πουλάει τη στριφτή για μπουγάτσα ούτε ζητάει πίτα με καλαμάκι!
Και το ναι το λέει ΝΑΙ όχι αμέ και πούτσες μπλέ.Καλημέρες......θε να περάσω να σε δω καμιά μέρα
Μαζί σου με 1000!!!!....
Θα σε περιμένω με χαρά!.
Α. -
Ο χρήστης m@evius έγραψε:
Εγω ρε μαστορα δεν εχω 9.000 για να παρω ενα χιλιαρι υγραεριοκινητο ουτε θελω να στριμωχτω ουτε σκοτωσω το μεγαλο για 5 χιλιαρικα. Θελω να δωσω 1.000-1200 τωρα και μετα απο 80.000 χλμ με το υγραεριο που θα εχω 5.000 κερδος ας δωσω ενα χιλιαρικο για βαλβιδες (αν και οταν καψω.....). Τα υπολοιπα κυρ Αντωνη για μπουζι υγραεριου κλπ παπατζιλικια κανω πως δεν τα ακουσα απο εσενα......Όπως λέει και η υπογραφή μου Κορεάτικος κινητήρας ,μόνο που σήμερα τα χιλιόμετρα είναι παραπάνω από 170,000 και συνεχίζω απροβλημάτιστα. Μέσα στην πόλη με τον κλιματισμό η κατανάλωση στα 100 χιλιομ. 1,38 λίτρα ανά χιλιόμετρο , Σε ταξίδι χωρίς κλιματισμό στα 100 χιλιομ. 1,25 λίτρα ανά χιλιόμετρο και με ταχύτητα άνω των 130 χιλιομ. Ανά ώρα.
Μπουζί ιριδίου; { υγραερίου } Τι είναι αυτό; Τα απλά 20 ευρουλάκια τα 4 τεμ και αλλαγή στα 50,000 χιλιόμ. Για των φόβο των ιουδαίων όπως λέει ο σοφώς λαός μας , αλλιώς θα τα άλλαζα μαζί με των ιμάντα χρονισμού στα 80,000 με 90,000 χιλιομ.
Λάδι κινητήρα: 10/40 T.X.T τις Castrol χύμα από βαρέλι , αγορασμένο από συνεργείο φυσικά και έρχεται πιο φτηνό από το συσκευασμένο , η προδιαγραφές για την αλλαγή του λαδιού όταν ο κινητήρας λειτουργοί στην βενζίνη είναι στα 8,500 χιλιομ. Εγώ που το δουλεύω ανελλιπώς στο υγραέριο κάτω από 14,000 δεν το έχω αλλάξει τα τελευταία 3 χρόνια. Άσε που το λυπάμαι γιατί όταν Κάνο την αλλαγή είναι ακόμα ξανθό και όχι μαυρισμένο , το παίρνω και το χρησιμοποιώ στο αλυσοπρίονο για να κόβω ξύλα.
Λαδοξιδιέρα!! Ο μύθος περί αυτού έχει καταρριφτεί. Σήμερα που μιλάμε – γράφουμε , μετά από 2 η 3 χρόνια που έκανε μπάμ η υγραεριοκίνηση υπάρχουν συνεργία που έχουν ξεπεράσει τα 100,000 αυτοκίνητα το κάθε ένα , πόσα ανά την επικράτεια ; που δεν υποστηρίζουν την ΛΑΔΟΞΙΔΙΕΡΑ , φυσικά ισχύει και για εμένα , που εκτός από το προσωπικό μου ΙΧ Μετατροπή το 2006 υπάρχουν στην επιχείρηση άλλα 6 αυτοκίνητα που η μετατροπή τους ξεκινά από το 1994 και λειτουργούν μόνο στο υγραέριο!!!!
Και τέλος ξέχασα Φίλτρο λαδιού!!!. Τι είναι αυτό! Που βρίσκεται; Α ναι θυμήθηκα ένα στρόγγυλο πραγματάκι χρώματος μπλε επάνω στον κινητήρα!. Εεεε νομίζω πώς το άλλαξα την τελευταία φορά μαζί με τα μπουζί!!!
Πάρτε τώρα χαρτί και μολύβι , κάντε τον λογαριασμό , και βρείτε μου την διαφορά μεταξύ Πετρελαιοκίνητου και υγραεριοκίνητου .
Με μερικούς εδώ μέσα θα ξεχάσω και αυτά που ξέρω!!! -
Ο χρήστης thomas lpg έγραψε:
Εγω ρε μαστορα δεν εχω 9.000 για να παρω ενα χιλιαρι υγραεριοκινητο ουτε θελω να στριμωχτω ουτε σκοτωσω το μεγαλο για 5 χιλιαρικα. Θελω να δωσω 1.000-1200 τωρα και μετα απο 80.000 χλμ με το υγραεριο που θα εχω 5.000 κερδος ας δωσω ενα χιλιαρικο για βαλβιδες (αν και οταν καψω.....). Τα υπολοιπα κυρ Αντωνη για μπουζι υγραεριου κλπ παπατζιλικια κανω πως δεν τα ακουσα απο εσενα......
Όπως λέει και η υπογραφή μου Κορεάτικος κινητήρας ,μόνο που σήμερα τα χιλιόμετρα είναι παραπάνω από 170,000 και συνεχίζω απροβλημάτιστα. Μέσα στην πόλη με τον κλιματισμό η κατανάλωση στα 100 χιλιομ. 1,38 λίτρα ανά χιλιόμετρο , Σε ταξίδι χωρίς κλιματισμό στα 100 χιλιομ. 1,25 λίτρα ανά χιλιόμετρο και με ταχύτητα άνω των 130 χιλιομ. Ανά ώρα.
Mηπως εχει κανει κατι λαθος στην διαιρεση;
-
Συγνώμη τώρα μπερδεύτηκα ο ίδιος , έβαλα υγραέριο στην εθνική έκανα 100 χιλιόμετρα και έβαλα 13.800 λίτρα υγραέριο . Στο επόμενο ταξίδι στο ίδιο πρατήριο έκανα 100 χιλιομ και έβαλα 12.501 λίτρα. Η δεξαμενή μου είναι 47 λίτρα , βάζω 45 λίτρα , με κλιματισμό μου βγάζει 390 με 400 χιλιόμ. χωρίς των κλιματισμό με νορμάλ ταχύτητα έχω φτάσει τα 420 με 430 χιλιόμ.
-
Ο χρήστης thomas lpg έγραψε:
Συγνώμη τώρα μπερδεύτηκα ο ίδιος έβαλα υγραέριο στην εθνική έκανα 100 χιλιόμετρα και έβαλα 13.800 λίτρα υγραέριο . Στο επόμενο ταξίδι στο ίδιο πρατήριο έκανα 100 χιλιομ και έβαλα 12.501 λίτρα.Τοτε εχεις 0,138λιτρα ανα χλμ και οχι 1,38.Αν ειχες 1,38 λιτρα το χλμ θα ειχες και 138 λιτρα στα 100χλμ.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Συγνώμη τώρα μπερδεύτηκα ο ίδιος έβαλα υγραέριο στην εθνική έκανα 100 χιλιόμετρα και έβαλα 13.800 λίτρα υγραέριο . Στο επόμενο ταξίδι στο ίδιο πρατήριο έκανα 100 χιλιομ και έβαλα 12.501 λίτρα.
Τοτε εχεις 0,138λιτρα ανα χλμ και οχι 1,38.Αν ειχες 1,38 λιτρα το χλμ θα ειχες και 138 λιτρα στα 100χλμ.
Σωστά είσαι και βενζίνας οπότε γνωρίζεις το αντικείμενο καλύτερα από όλους μας!!
-
Ο χρήστης thomas lpg έγραψε:
Συγνώμη τώρα μπερδεύτηκα ο ίδιος έβαλα υγραέριο στην εθνική έκανα 100 χιλιόμετρα και έβαλα 13.800 λίτρα υγραέριο . Στο επόμενο ταξίδι στο ίδιο πρατήριο έκανα 100 χιλιομ και έβαλα 12.501 λίτρα.
Τοτε εχεις 0,138λιτρα ανα χλμ και οχι 1,38.Αν ειχες 1,38 λιτρα το χλμ θα ειχες και 138 λιτρα στα 100χλμ.
Σωστά είσαι και βενζίνας οπότε γνωρίζεις το αντικείμενο καλύτερα από όλους μας!!
-
To VALVER super είναι ένα προϊόν υψηλής τεχνολογίας και εξέλιξης στο χώρο των βελτιωτικών καυσίμου για κινητήρες LPG & CNG.
Πως λειτουργεί ;
Σε αντίθεση με την βενζίνη , το αέριο καθώς ψεκάζεται μέσα στο χώρο καύσης παρουσιάζει δύο χαρακτηριστικά που οδηγούνε σε φθορά τον άνω χώρο του κυλίνδρου, των βαλβίδων όσο και τις έδρες τους .
Α. Το LPG και το CNG ψεκάζονται μέσα στο θάλαμο καύσης σαν ατμός σε αντίθεση με την βενζίνη που εισέρχεται στο χώρο καύσης με τη μορφή πολύ μικρών σταγονιδίων.
Αυτή η διαφορά έχει σαν αποτέλεσμα ο ατμός των υγραερίων να μην μπορεί να απάγει θερμότητα από τις βαλβίδες -σε αντίθεση με τα σταγονίδια της βενζίνης που το κάνουν αυτό. Αυξανόμενη λοιπόν η θερμοκρασία τοπικά στις βαλβίδες και στις έδρες προκαλείται πιο εύκολα η φθορά τους καθώς ελαττώνεται η αντοχή τους .
Β. Οι βαλβίδες έρχονται σε επαφή με τις έδρες τους (ανοιγοκλείνουν )εκατομμύρια φορές κατά την ημερήσια λειτουργία του κινητήρα . Αυτή η έστω και στιγμιαία επαφή δημιουργεί τριβή μεταξύ των 2 επιφανειών και φθορά τους . Απαιτείται λοιπόν μία ουσία που θα λειτουργήσει σαν μεμβράνη προστασίας μεταξύ βαλβίδας και έδρας .
Η σύσταση της βενζίνης βοηθάει στο σχηματισμό μιας τέτοιας μεμβράνης ‘’ λίπανσης’’ όχι όμως και η χρήση του LPG και του CNG το οποίο είναι πιο ‘’ξηρό ‘’ καύσιμο.
Τι προσφέρει ;
• Προστατεύει τις βαλβίδες και τις έδρες των βαλβίδων από την αυξημένη τριβή κατά την χρήση του LPG
(υγραέριο) και του CNG (φυσικού αερίου).
• Καθαρίζει και λιπαίνει τους κυλίνδρους
• Καθαρίζει τα μπέκ και γενικότερα το σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου
• Αυξάνει την αποτελεσματικότητα και τον χρόνο ζωής του κινητήρα.
• Βελτιώνει τον τρόπο λειτουργίας του κινητήρα.
• Μειώνει τα καυσαέρια.
• Προσφέρει την μέγιστη προστασία στον κινητήρα σε λογική τιμή.
• Δημιουργήθηκε με βάση τις ανάγκες κινητήρων που χρησιμοποιούν αέριο καύσιμο.
• Συμβατό με όλoυς τους τύπους κινητήρων .
• Ασφαλές για τους καταλύτες.
Εφαρμογή
Είναι κατάλληλο για χρήση σε κινητήρες LPG , CNG αλλά και βενζίνης. Επίσης, μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο σε τετράχρονους όσο και δίχρονους κινητήρες από μοτοσυκλέτες, κουρευτικά μηχανήματα αλλά και εξωλέμβιων σκαφών ( εάν χρησιμοποιηθεί σε δίχρονους κινητήρες θα πρέπει να αναμειχθεί με το μίγμα καυσίμου/λαδιού).
Οδηγίες Χρήσης
Α. Τοποθετήστε το VALVER στο ειδικό kit αυτόματης έγχυσης .
Β. Σε οχήματα με βενζινοκινητήρα κάνετε προανάμιξη στο ρεζερβουάρ. Κατά προτίμηση τοποθετήστε το VALVER και κατόπιν βάλετε τη βενζίνη προκειμένου να διασφαλιστεί η καλύτερη ανάμιξη.
Αναλογία 1ml VALVER : 1000ml βενζίνης
Δεν χρησιμοποιώ αυτήν την μάρκα μα κάτι αντίστοιχο που συνεργάζομαι πολλά χρόνια.
Και ναι το βάζω το αντίστοιχο και στους βενζινοκινητήρες μου. με βενζίνη και μόνον.
Και το παράξενο είναι το εξής. Αφού τα προβλήματα είναι πρακτικά και θεωρητικά αποδειγμένα, γιατί κάποιοι είναι κολλημένοι, και πιθανών παρασύρουν να κολλήσουν και ανθρώπους που δεν γνωρίζουν?.
Έτσι δεν σαμποτάρουν έμμεσα το αέριο και την φήμη του όταν διαβάζουμε τα προβλήματα?.
Δεύτερη απορία μου είναι η εξής. Μεγάλες βιομηχανίες αντιστοίχων προϊόντων, πρώτα δεν θα διαπιστώνουν τα προβλήματα, και μετά να βάζουν το μελετητικό τους τμήμα να δουλέψει, και μετά να το βάζουν στην παραγωγή?. Θα διακινδύνευαν σε βάθος χρόνου να ξευτιλιστούν?.
Και ναι η ζωή του κινητήρα έγκειται και στην σωστή τοποθέτηση, μα δεν αναιρούν την πραγματικότητα της διαφοράς βενζίνας αερίου.
Την διαφήμιση την διάβασα παρακολουθώντας προ ώρας τους ολυμπιακούς και στην δεύτερη τηλεόραση την F1!!!. Δεν γνώριζα την εταιρία. Μάλιστα είναι νέο προϊόν τους. Κατά συνέπεια δεν βιάζονται, και πατάνε θετικά και σίγουρα.
Α. -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Για το θέμα της αντλίας, έτσι έχω ακούσει, έτσι λέω. Και μάλιστα το διάβασα εδώ μέσα αν θυμάμαι καλά.
Κοστολόγια υγραεριοκίνησης:
- Καύσιμο 4,8 €/100 χλμ. Αν το κάνεις και με ντίζελ να μου το πεις να θαμάξω!!!
- Λάδια ξύδια μόνος μου.
- Μπουζί απλά πλέον και όχι ιριδίου, μια χαρά πάνε, μόνος μου, 12 € κάθε 30000χλμ
- Βαλβίδες τσεκάρω μόνος μου και ρυθμίζω μόνος μου (αν χρειαστεί), λαδιέρα στο φουλ και όλα καλά εδώ και 80000 χλμ.
- Ιμάντας χρονισμού δεν υπάρχει. Η καδένα δεν χαλάει στις 250000.
- Αν ο κινητήρας πάθει γερή ζημια, ένας άλλος κάνει 750 € το πολύ.
- Αντλίες κλπ έχει και το ντίζελ.
- Έχω χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας από το ντίζελ.
- Έχω 70 ίππους ενώ το ντίζελ 1400 έχει 54. Ξέχνα το ταξίδι δηλαδή.
Αυτά κύριε σύμβουλε και φιλιά πολλά.
Τι αμάξι είναι?
Aygo 1000
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Ευχαριστώ και ανταποδίδω τα φιλιά σου, διανθισμένα και με την αγάπη μου.
Την οικιακή οικονομία με οικοτεχνία την εξασφαλίζεις σίγουρα. Εάν ‘πιάνουν’ τα χέρια σου είναι ότι καλύτερο!. Μα συγκρίνεσαι παρά μόνον με το 5%-!. Έχεις την διάθεση και το χάρισμα, σε συγχαίρω, αν και θα ήθελα να μάθω το κυρίως επάγγελμα σου. εδώ κολάει αυτό που γράφω ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ!!!!.... για εσένα ναι.
Σίγουρα μάρκα και μοντέλο θα με βοηθούσε να είμαι ακριβέστερος!.
Περιμένω όλο το σετ για το καινούργιο Jimny μου σε diesel. θα πουλήσω τα δικά μου 6000ε και θα βάλω άλλα 5000ε. αντί 1300cc 1700D. Όλα καινούργια.
Σήμερα με μεγάλη προσοχή 6,3 6,8 λιτρα/100.
Το εργοστάσιο λέει 4.5λ/100 πετρέλαιο. Με εξατάχυτο σασμάν. Όχι βέβαια VVTI όπως είναι σήμερα 11,9ε/100. Με diesel 6,75ε /100 υπερτετράγωνος κινητήρας!.
40% οικονομία καυσίμου, 300% μεγαλύτερη ζωή, 20% οικονομία στα σέρβις. Κάθε πέμπτο + 50ε.
Χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας δεν έχεις, διότι δεν έχει ψηφιστεί νομίζω, θα μάθω. Μα εάν το χρεώσω στο εξοχικό, και λόγο 4Χ4, δεν έχω καθόλου τέλη κυκλοφορίας!!!!!......
Βέβαια με μακρύ στρόφαλο και κοντές μπιέλες που έξτρα φοράει σήμερα, τα χόρσα θα μειωθούν!. Μα και με της 9 κάμερες που υπάρχουν Πατήσια Κορινθία μου είναι άχρηστα!!!. Άλλωστε δεν κάναμε ταξίδια με μικρά κυβικά, και νορμάλ ταχύτητες?. Δεν μιλώ για αγώνες, που ούτε να το σκεπτόμαστε με αέριο και μετατροπή.
Η συνεχείς σου παρακολούθησης και το «λαδιέρα στο φουλ» έχουν θετικά αποτελέσματα!!!!!.
Α.Πληροφορικάριος είμαι, αλλά με τα χρόνια βλέπω να γίνομαι όλο και πιο πολύ πολυτεχνίτης (και όχι ερημοσπίτης ευτυχώς).
Και το γουστάρω... -
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Ευχαριστώ και ανταποδίδω τα φιλιά σου, διανθισμένα και με την αγάπη μου.
Την οικιακή οικονομία με οικοτεχνία την εξασφαλίζεις σίγουρα. Εάν ‘πιάνουν’ τα χέρια σου είναι ότι καλύτερο!. Μα συγκρίνεσαι παρά μόνον με το 5%-!. Έχεις την διάθεση και το χάρισμα, σε συγχαίρω, αν και θα ήθελα να μάθω το κυρίως επάγγελμα σου. εδώ κολάει αυτό που γράφω ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ!!!!.... για εσένα ναι.
Σίγουρα μάρκα και μοντέλο θα με βοηθούσε να είμαι ακριβέστερος!.
Περιμένω όλο το σετ για το καινούργιο Jimny μου σε diesel. θα πουλήσω τα δικά μου 6000ε και θα βάλω άλλα 5000ε. αντί 1300cc 1700D. Όλα καινούργια.
Σήμερα με μεγάλη προσοχή 6,3 6,8 λιτρα/100.
Το εργοστάσιο λέει 4.5λ/100 πετρέλαιο. Με εξατάχυτο σασμάν. Όχι βέβαια VVTI όπως είναι σήμερα 11,9ε/100. Με diesel 6,75ε /100 υπερτετράγωνος κινητήρας!.
40% οικονομία καυσίμου, 300% μεγαλύτερη ζωή, 20% οικονομία στα σέρβις. Κάθε πέμπτο + 50ε.
Χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας δεν έχεις, διότι δεν έχει ψηφιστεί νομίζω, θα μάθω. Μα εάν το χρεώσω στο εξοχικό, και λόγο 4Χ4, δεν έχω καθόλου τέλη κυκλοφορίας!!!!!......
Βέβαια με μακρύ στρόφαλο και κοντές μπιέλες που έξτρα φοράει σήμερα, τα χόρσα θα μειωθούν!. Μα και με της 9 κάμερες που υπάρχουν Πατήσια Κορινθία μου είναι άχρηστα!!!. Άλλωστε δεν κάναμε ταξίδια με μικρά κυβικά, και νορμάλ ταχύτητες?. Δεν μιλώ για αγώνες, που ούτε να το σκεπτόμαστε με αέριο και μετατροπή.
Η συνεχείς σου παρακολούθησης και το «λαδιέρα στο φουλ» έχουν θετικά αποτελέσματα!!!!!.
Α.Πληροφορικάριος είμαι, αλλά με τα χρόνια βλέπω να γίνομαι όλο και πιο πολύ πολυτεχνίτης (και όχι ερημοσπίτης ευτυχώς).
Και το γουστάρω...
Μακάρι στην βασική εκπαίδευση, όπως άλλωστε σχεδόν σε όλο το εξωτερικό, να διδάσκονται και τεχνικά θέματα πρώτης ανάγκης. Είναι κρίμα να φωνάζουν ηλεκτρολόγο για να αλλάξει μια πρίζα…. Θα έδινα 3 ώρες την ημέρα εθελοντικά για να βοηθήσω την νεολαία μας. υπάρχουν πολλοί τεχνικοί που μπορούν να το κάνουν. Βέβαια οι «επαγγελματίες» θα πέσουν να μας φάνε…….
Καλά να είσαι και να το γουστάρεις, διαδίδοντας το πάντα και τι κέρδος έχεις από αυτό.
Σίγουρα από ορισμένους «επαγγελματίες» θα είσαι καλύτερος.
Α. -
«Aygo 1000»
Το καινούργιο μας IQ 1000CC αυτόματο, με όλα τα καλούδια, πάει τα 100 με 7,5ε εθνική, με 3000 στροφές και 120 έως 130 χιλιόμετρα, με κλιματισμό. Εάν το μετέτρεπα σε αέριο θα κέρδιζα περίπου 5ε το σαββατοκύριακο με όλη την αγωνία. Αξίζει?. Πόσο καίει παραπάνω το δικό σου?. πόσο περισσότερο το κυκλοφορείς από τα 250 χιλιόμετρα την εβδομάδα που κάνω με αυτό?.
Φιλικά
Α. -
Δεν καίει παραπάνω, αλλά κάνει πάρα πολλά χιλιόμετρα.
Άσε που έχω σιχαθεί να είμαι έρμαιο της τιμής των καυσίμων. Όσο λιγότερο, τόσο καλύτερα.
-
Προς όσους έχουν υγραεριοκίνητα που είναι blacklisted.
Από ότι κατάλαβα από αυτά που διάβασα εδώ και 2,5 χρόνια, μεγάλο ρόλο στη φθορά των βαλβίδων παίζουν οι στροφές του κινητήρα που οδηγούμε και το φορτίο στον κινητήρα.
Οπότε ήρεμη οδήγηση και χαμηλές ταχύτητες βοηθούν.
-
Ο χρήστης gregory1984 έγραψε:
Εγω παλι εχω δει και εκτος λιστας (πχ audi Α4) ...
Όπα, θέλω διευκρινήσεις γιατί και γω τέτοιο έχω.
Μάστορας μου είπε να μην βάλω υγραεριο, γιατί ο κινητήρας είναι από αλουμίνιο, άρα πιο ευπαθής (αν το διατυπώνω σωστά)
Γράψε λοιπόν την περίπτωση που ξέρεις, ή στείλε ΠΜΝα αλλάξεις μάστορα . Συγγνώμη αλά προσωπική μου άποψη είναι πώς είναι παντελώς άσχετος .
Δες εδώ άμα σε βοηθά, Σήμερα έχει πάνω από 400,000 χιλιομ. καθαρά στο υγραέριο , και φορά σύστημα αερίου ψεκασμού.
05/10/11 0:46
viewtopic.php?f=6&t=13461&start=7755 -
Ο χρήστης gregory1984 έγραψε:
Εγω παλι εχω δει και εκτος λιστας (πχ audi Α4) ...
Όπα, θέλω διευκρινήσεις γιατί και γω τέτοιο έχω.
Μάστορας μου είπε να μην βάλω υγραεριο, γιατί ο κινητήρας είναι από αλουμίνιο, άρα πιο ευπαθής (αν το διατυπώνω σωστά)
Γράψε λοιπόν την περίπτωση που ξέρεις, ή στείλε ΠΜΜάλ..κιες σου πε ο μάστορας έχει άπειρα τέτοια με υγραεριο Α4 όλων των ειδών !!
Υγραεριοκίνηση!