-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
3ο συνεχομενο 1-2 για την Citroen...και πολυ θετικα δειγματα απο τον Neuville
-
O Neuville αγωνα με τον αγωνα γινεται και πιο σταθερος.
Για εμενα ειναι μελλοντικος πρωταγωνιστης, το εχω δηλωσει. Τον υποστηριζω με τρελα.
Θα τον δουμε και στα ασφαλτινα αργοτερα στην χρονια τι θα καταφερει. -
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
O Neuville αγωνα με τον αγωνα γινεται και πιο σταθερος.
Για εμενα ειναι μελλοντικος πρωταγωνιστης, το εχω δηλωσει. Τον υποστηριζω με τρελα.
Θα τον δουμε και στα ασφαλτινα αργοτερα στην χρονια τι θα καταφερει.Απ' οτι νομιζω η ασφαλτος ειναι το αγαπημενο του τερεν και με την DS3.............
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Για εμενα ειναι μελλοντικος πρωταγωνιστηςΑποκλείεται, δεν το λένε Seb
-
Δεν ειπα οτι ειναι μελλοντικος πρωταθλητης (αν και το πιστευω και το ευχομαι), αλλα μελοντικος πρωταγωνιστης.
Δεν με παρακολουθειτε αγαπητε μοντερατορα! -
Σωστό και αυτό
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Θα τον δουμε και στα ασφαλτινα αργοτερα στην χρονια τι θα καταφερει.
Προς το παρόν δεν πιστεύω να καταφέρει τίποτα γιατί απλά οδηγάει για εκμάθηση. Αργότερα που θα κυνηγάει θέσεις θα δούμε ωραία πράγματα απ' αυτόν. Τον είδα από κοντά πέρυσι στην Κορσική, στον πρώτο αγώνα που κέρδισε, και τα περάσματά του τα συγκρίνω μόνο με του Loeb και του Duval όταν σφάζονταν στη Γερμανία του 2007. Έχει στόφα πολύ μεγάλου οδηγού και απ' ό,τι φαίνεται έχει τα μυαλά στο κεφάλι του. Όχι σαν κάποιον άλλο. Ο οποίος, όμως, είναι ο μόνος που μπορεί να κάνει λίγο πιο ενδιαφέρον το 2013, πανάθεμά τον. Χωρίς αυτόν, και το 10ο θα είναι περίπατος για τον κοντό.
-
Δεν είδα στη λίστα συμμετοχών τον Οζιέ!Πως και δεν πήγε Ν.Ζ?Νόμιζα θα έκανε όλο το πρωτάθλημα.Θα έπιανε πιστεύετε τον Πάντον????
-
αν εσείς οι οπαδοί της Σιτροέν χαίρεστε που σχεδόν όλες σας οι νίκες φέτος(και αρκετές στο παρελθόν) είναι με team orders στον δεύτερο οδηγό τι να πω....προφανώς αυτό καταμαρτυρά το ποιόν του οδηγού που λατρεύεται ως είδωλο και ως ικανότερος όλων...αυτό κάτι λέει για το ποια εταιρεία έκανε το πλέον συναρπαστικό μηχανοκίνητο σπορ, ένα σπορ ''άλλα λόγια να αγαπιόμαστε''....
-
Ενω η Ford δεν το εκανε ποτε. Πολυ καλο
Sent from my MB525 using a vodka burner with retro livery
-
Τα ίδια έκανε και η Ford πολλές φορές στο παρελθόν. Με πιο πρόσφατο παράδειγμα τον Latvala να δείνει την νίκη στον Hirvonen στην Αυστραλία πέρσυ.
Κακά τα ψέματα ο Loeb είναι μακράν ο πιο ολοκληρωμένος οδηγός και λογικό είναι η citroen να τον υποστηρίζει 100%.Αυτό που μου έκανε εντύπωση από την Νέα Ζηλανδία είναι πως άκουσα για πρώτη φορά τον Latvala να γκρινιάζει για το φιέστα! Ακούστε τις δηλώσεις του στο τέλος της ειδικής που έχασε 5 λεπτά και θα δείτε ότι ρείχνει φταίξιμο και στο αυτοκίνητο. Αρχή του τέλους για JML και Ford??
-
Επειδή τίποτα δεν είναι τυχαίο, προχθές δημοσιεύτηκε στη Φιλανδία ότι υπέγραψε στη VW οπότε...
-
το να το κανει η Ford πέρσι στο τέλος της χρονιάς κι οταν ο Λάτβαλα έχει χάσει και μαθηματικά το πρωτάθλημα είναι άλλο απο το να το κάνει η Citroen σε σταθερή βάση από την αρχή της χρονιάς σχεδόν και όταν θεωρητικά ο Χίρβονεν διεκδικεί τον τίτλο...άλλωστε ο Χίρβονεν πέρσι το αναγνώριζε και ευχαρίστησε το Λάτβαλα άπειρες φορές...ενώ στη Σιτροέν , δεν φτάνει που δεν τηρείτε ούτε τα προσχήματα, βγαίνει εκ των υστέρων και ο Λεμπ και λέει για ''συναρπαστική μάχη με τον Μίκο''.....επιπλέον στην αρχή ο Ματόν δηλώνει ''θα αφήσουμε τους πιλότους μας να μονομαχήσουν'' και την άλλη μέρα κάνει αβαβά και λέει ''διατηρήστε τις θέσεις''.... και μην μου πει κανείς πως αν ο Χίρβονεν ήταν πρώτος θα έλεγε ''να διατηρηθούν οι θέσεις ως έχουν''....το αποκορύφωμα του ''μαγειρέματος αποτελεσμάτων''....
-
Ας πρόσεχαν οι Fordαιοι να ήταν κοντά και να μην μπορούσε η Citroen να τα κάνει. Σιγά μην σκοτωθούν οι Γάλλοι για να διασκεδάσουν τη γύμνια του ανταγωνισμού.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Ας πρόσεχαν οι Fordαιοι να ήταν κοντά και να μην μπορούσε η Citroen να τα κάνει. Σιγά μην σκοτωθούν οι Γάλλοι για να διασκεδάσουν τη γύμνια του ανταγωνισμού.σε αυτό που λες έχεις χίλια δίκια....μόνο η Φορντ ευθύνεται γι αυτό που γίνεται....γιατί με δικά της λάθη έχει διαμορφωθεί έτσι η βαθμολογία ως τώρα....
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Επειδή τίποτα δεν είναι τυχαίο, προχθές δημοσιεύτηκε στη Φιλανδία ότι υπέγραψε στη VW οπότε...Ακούγεται καιρό τώρα... Αλλά τίποτα επίσημο ακόμα.
Ως υποστηρικτής της Ford θα χαρώ αν φύγει γιατί νομίζω έχει αποδείξει πολλές φορές ότι δεν ξέρει πότε να πιέσει και πότε να φυλάξει το αμάξι. Από την άλλη δεν υπάρχει και κάποιος καλύτερος για να τον αντικαταστήσει. Οι Ostberg, Novikov και Tanak δεν είναι έτοιμοι ακόμα... -
Ως υποστηρικτής της Ford Μιχάλη μάλλον θα πρέπει να βρεις μελλοντικά άλλη αγαπημένη ομάδα
-
-
Απο το δίλιτρο ακόμα,εδω και δυο χρόνια,είναι το ίδιο.
-
Δεν είναι η κάστερ αυτή (δε φαίνεται 'απ΄έξω'). Αυτό που φαίνεται είναι το McPherson το οποίο, για λόγους επίτευξης μεγαλύτερης διαδρομής είναι στηριγμένο στην πλήμνη υπό γωνία και μάλιστα ξεπερνώντας το 'ύψος' του ημιαξονίου.
Είναι έτσι από το Focus του 2003 (το πρώτο του Loriaux)
WRC 2012 (all rounds)