-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Σε Jimny βάζω τετάρτη και μόλις πατήσω γκάζι την πετάει και πάει σε νεκρό. Λόγος?Σπασμενο γραναζι;
Ζημια στο σασμαν ειναι παντως.Μια μικρη πιθανοτητα ισως για βαση μηχανης/σασμαν . -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Σε Jimny βάζω τετάρτη και μόλις πατήσω γκάζι την πετάει και πάει σε νεκρό. Λόγος?
Σπασμενο γραναζι;
Ζημια στο σασμαν ειναι παντως.Μια μικρη πιθανοτητα ισως για βαση μηχανης/σασμαν .Kαι ντιζα παιζει να ειναι.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Σε Jimny βάζω τετάρτη και μόλις πατήσω γκάζι την πετάει και πάει σε νεκρό. Λόγος?
Κατά την γνώμη μου, ούτε ντίζα ούτε βάσεις, διότι θα πετούσε και την 5η . σίγουρα είναι συγχρονιζέ.
Ποιας χρονολογίας είναι?.
Α. -
Στάνταρ συγχρονιζέ είναι. Δεν υπάρχει άλλη λύση από το άνοιγμα του κιβωτίου και είναι ακριβή επισκευή.
-
γνωριζει καποιος αν ειναι ειναι αξιοπιστο?
http://www.oil4cars.gr/ -
H διαφορά μεταξύ της πραγματικής και της προτεινόμενης τιμής μπορεί να οφείλεται σε φθαρμενα μπουζι; Αλλιώς θέμα πολλαπλαστιαστή;
-
Στον 3 και στον 4 τι απόκριση έχεις?
-
Γενικότερα έχω (νομίζω) μια έλλειψη απόκρισης χαμηλά, κάτω από τις 2000 στροφές. Τα μπουζί έχουν 18.000, θα τα αλλάξω από βδομάδα. Αν έχει ανοίξει το διάκενό τους επηρεάζονται οι τιμές αυτές;
-
18κ km είναι λίγα για εμφανής φθορες στα μπουζί.
Απ ότι βλέπω πιθανότα και στους 4 κυλίνδρους έχεις την ίδια ακριβώς απόκριση οπότε είναι λιγάκι απίθανο να είναι από μπουζί.
Ποιό πολύ μου κάνει για αισθητήρα στροφάλου.Εντελώς φιλικά να σημειώσω εδώ ότι τα διαγνωστικά εκτός από το να βλέπουμε τα μπαμπαρδέλια απαιτούν τεχνογνωσία και ικανότητες μελέτης των επιμέρους παραμέτρων.
Τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο φαίνονται. -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
18κ km είναι λίγα για εμφανής φθορες στα μπουζί.
Απ ότι βλέπω πιθανότα και στους 4 κυλίνδρους έχεις την ίδια ακριβώς απόκριση οπότε είναι λιγάκι απίθανο να είναι από μπουζί.
Ποιό πολύ μου κάνει για αισθητήρα στροφάλου.Εντελώς φιλικά να σημειώσω εδώ ότι τα διαγνωστικά εκτός από το να βλέπουμε τα μπαμπαρδέλια απαιτούν τεχνογνωσία και ικανότητες μελέτης των επιμέρους παραμέτρων.
Τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο φαίνονται.Εννοείται, να μάθω θέλω, το αμάξι έτσι και αλλιώς θα πάει στον μηχανικό μου για αλλαγή λαδιών κλπ.
-
σου ανάβει check?
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Στάνταρ συγχρονιζέ είναι. Δεν υπάρχει άλλη λύση από το άνοιγμα του κιβωτίου και είναι ακριβή επισκευή.Αυτό ακριβώς θα γίνει με την πρώτη ευκαιρία, απλά ο μηχανικός έχει άλλες προτεραιότητες προς το παρόν. Υποθέτω να ξέρουμε ποιό είναι το πρόβλημα σε 2-3 μέρες. Τον άκουσα πάντως να μουρμουρίζει κάτι για 'μπίλιες'
Αν είναι ασύμφορη η επισκευή θα το νοικιάζουμε με την παράκληση στους πελάτες όταν βάζουν τετάρτη να κρατάνε το λεβιέ να μην τους φύγει στο νεκρό και όλα καλά. Έτσι κι άλλιώς πολλοί οδηγοί το χέρι στο λεβιέ το έχουν.
-
Όχι, τίποτα.
-
Αν μπορείς μπες στις ζωντανές τιμές και δες το χρόνο απόκρισης του αισθητήρα hall στροφάλου,ιδανικά το παλμογράφημά του.Το ίδιο και για τον αισθητήρα θέσης εκκεντροφόρου αν διαθέτει.
-
Ok, θα το κοιτάξω αύριο. Ευχαριστώ
-
Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
γνωριζει καποιος αν ειναι ειναι αξιοπιστο?
http://www.oil4cars.gr/Δεν έχει και τις φτηνότερες τιμές πάντως. Αν ψάξεις βρίσκεις και πιο χαμηλές στα ίδια εκτός αν θες σώνει και καλά fuchs που δεν είδα αλλού.
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
γνωριζει καποιος αν ειναι ειναι αξιοπιστο?
http://www.oil4cars.gr/Δεν έχει και τις φτηνότερες τιμές πάντως. Αν ψάξεις βρίσκεις και πιο χαμηλές στα ίδια εκτός αν θες σώνει και καλά fuchs που δεν είδα αλλού.
οχι δε θελω fuchs,εχεις καποιο αλλο να προτεινεις?
-
Γεια σας παιδια. Εχω μια ερωτηση.
Γινετε να αλλαξω τιμονι σε renault megane coupe?
να παω σε αυτο δλδ.
Εαν γινετε, ποσο χρονοβορο και ακριβο ειναι.
Φανταστειτε οτι στο υπαρχον δεν εχει τα κουμπια και το φινιρισμα. Ειναι σκετο.. -
Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
γνωριζει καποιος αν ειναι ειναι αξιοπιστο?
http://www.oil4cars.gr/
Σίγουρα ότι λάδι θέλεις σου βάζει και ο κάθε συνάδελφος. Μα πιστεύω ότι για κοινό σας όφελος, το να αλλαχτούν στο συνεργείο σου, παίρνεις και δωρεάν έναν έλεγχο που δεν μπορεί να τον κάνει ο οποιοσδήποτε. Επιπλέον όταν όλα τα κάνεις σε έναν, γίνεσαι πλέον αξιόπιστος πελάτης, και αυτό είναι θετικά υπολογίσιμο…… και στην ποιότητα παρεχομένων εργασιών, και από πλευράς χρεώσεων!.
Α. -
Ο χρήστης aris_rom έγραψε:
Γεια σας παιδια. Εχω μια ερωτηση.
Γινετε να αλλαξω τιμονι σε renault megane coupe?
να παω σε αυτο δλδ.
Εαν γινετε, ποσο χρονοβορο και ακριβο ειναι.
Φανταστειτε οτι στο υπαρχον δεν εχει τα κουμπια και το φινιρισμα. Ειναι σκετο..
Κατά συνέπεια δεν υπάρχουν στην κολόνα και τα αντίστοιχα καλώδια για της εν λόγο διεργασίες Δεν ξέρω ποια κολόνα φοράς, και αν μπορεί να υποστηρίξει κάτι τέτοιο. Και εάν υπάρχει και η αντίστοιχη πλεξούδα.
Ωραίο τιμόνι για γρήγορη κρεμαγιέρα, που δεν ξέρω εάν διαθέτεις.
Α.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........